eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KętrzynSporządzanie projektów decyzji o warunkach zabudowy oraz o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-07-28

Kętrzyn: Sporządzanie projektów decyzji o warunkach zabudowy oraz o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego.
Numer ogłoszenia: 121887 - 2009; data zamieszczenia: 28.07.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 95729 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Kętrzyn, ul. Kościuszki 2, 11-400 Kętrzyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 7512474 w. 17, faks 089 7512746.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sporządzanie projektów decyzji o warunkach zabudowy oraz o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiot zamówienia : sporządzanie projektów n/w decyzji: - o warunkach zabudowy, - o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego, zgodnie z ustawą z dnia 27.03.2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz.U.Nr 80, poz.717 z późn.zm.) i przepisami wykonawczymi. CPV : 71222000-0 Usługi architektoniczne w zakresie przestrzeni. 2.Szacunkowa ilość w/w decyzji : - decyzje o warunkach zabudowy - 250 szt., - decyzje o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego - 30 szt.. Podane ilości decyzji są wielkościami szacunkowymi i nie mogą stanowić podstawy do roszczeń ze strony wykonawcy. 3.Zamawiający będzie przekazywał wykonawcy wnioski o wydanie w/w decyzji, sporządzane zgodnie ze wzorem przygotowanym przez wykonawcę. Wykonawca przygotuje i przekaże Zamawiającemu projekt decyzji w terminie 14 dni od dnia otrzymania wniosku zawierającego niezbędne informacje i dokumenty. W przypadku konieczności rozpatrzenia przez wykonawcę uwag wniesionych w trakcie postępowania przez strony lub właściwy organ w trakcie uzgadniania projektu decyzji, dopuszcza się wydłużenie czasu na przygotowanie i przekazanie zamawiającemu projektu decyzji o 7 dni od otrzymania przez wykonawcę zgłoszonych uwag lub uzgodnień. 4. W przypadku, gdy wykonawca stwierdzi, iż złożony wniosek jest niezgodny z przygotowanym przez niego wzorem lub niezbędne są dodatkowe informacje lub dokumenty, zobowiązany jest zwrócić wniosek zamawiającemu w terminie 5 dni od jego otrzymania celem jego uzupełnienia lub w tym terminie wystąpić do zamawiającego o dodatkowe informacje lub dokumenty. Zamawiający uzupełni wniosek o dodatkowe informacje lub dokumenty. W przypadku, gdy wniosek nie zostanie zwrócony lub wykonawca nie wystąpi o dodatkowe informacje lub dokumenty w w/w terminie uważa się, że został on przyjęty do realizacji i od dnia jego otrzymania biegną terminy na przygotowanie i przekazanie projektu decyzji. Wykonawca może tylko raz zwrócić wniosek celem uzupełnienia. 5.Wykonawca nieodpłatnie uczestniczy w postępowaniu odwoławczym od przygotowanej przez niego decyzji, łącznie z ponownym rozpatrzenieniem wniosku i ewentualną zmianą projektu decyzji. 6. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, tj. obejmujących tylko jeden z dwóch, wymienionych w pkt 1, rodzajów decyzji..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.20.00 - Usługi architektoniczne w zakresie przestrzeni .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 34440 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Sporządzanie projektów decyzji o warunkach zabudowy.

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.07.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Łączpol Projekt, ul. Mostowa 1, 80-778 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 123,-
  • Oferta z najniższą ceną: 123,- oferta z najwyższą ceną: 400,-
  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Sporządzanie projektów decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego.

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.07.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Łaczpol Projekt Sp. z o.o., ul. Mostowa 1, 80-778 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 123,-
  • Oferta z najniższą ceną: 123,- oferta z najwyższą ceną: 400,-
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.