Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-06-06
Jaworzno: Usuwanie, transport i utylizacja odpadów bytowo - gospodarczych oraz odpadów poszpitalnych z SP ZOZ Szpitala Wielospecjalistycznego w Jaworznie
Numer ogłoszenia: 121888 - 2008; data zamieszczenia: 06.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Wielospecjalistyczny w Jaworznie, ul. Chełmońskiego 28, 43-600 Jaworzno, woj. śląskie, tel. 032 6164482 w. 292, fax 032 7519844.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.jaw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usuwanie, transport i utylizacja odpadów bytowo - gospodarczych oraz odpadów poszpitalnych z SP ZOZ Szpitala Wielospecjalistycznego w Jaworznie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówenia jest usługa Usuwania, transportu i utylizacji odpadów bytowo - gospodarczych oraz usuwania transportu i utylizacji odpadów poszpitalnych w ramach następujących pakietów: Pakiet I - usuwanie transport i utylizacja odpadów bytowo- gospodarczych Pakiet II - usuwanie, transport i utylizacji odpadów poszpitalnych Pakiet III - usuwanie transport i utylizacja odpadów bytowo - gospodarczych dodatkowych Pakiet I - usuwanie transport i utylizacja odpadów bytowo- gospodarczych wg kodu 20 03 01, 15 01 07, 15 01 02, 15 01 01: Odpady gromadzone będą przez Zamawiającego w znormalizowanych pojemnikach o poj. 2,2 m3 każdy stanowiących własność Wykonawcy (w ilości 4 szt.). Wykonawca zobowiązany jest do zdezynfekowania pojemnika po jego opróżnieniu przy każdym odbiorze odpadów. Częstotliwość wywozu odpadów trzy razy w tygodniu. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia liczby wywozów do dwóch tygodniowo (w formie stosownego aneksu), w przypadku zwiększenia ilości wywozów odpadów segregowanych. Oprócz składowania odpadów komunalnych niesegregowanych w pojemnikach o poj.2,2 m3 zamawiający będzie składował segregowane odpady bytowo - gospodarcze wymienione w zał. nr 3 do SIWZ w pojemnikach zbiorczych, stanowiących własność wykonawcy, które wykonawca udostępni zamawiającemu nieodpłatnie. Wywóz segregowanych odpadów bytowo - gospodarczych następował będzie na każdorazowe zgłoszenie zamawiającego w ciągu 48 godzin od momentu zgłoszenia. Ilość odpadów określonych w zał 3 do SIWZ może ulec zmniejszeniu i zależy od liczby zgłoszonych wywozów. Wykonawcy przysługuje należność tylko za ilość odpadów wykonanych wywozów. Wykonawca zobowiązany jest do zdezynfekowania pojemnika po jego opróżnieniu przy każdym odbiorze odpadów. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć w dniu rozpoczęcia realizacji umowy zalaminowane kolorowe instrukcje segregacji odpadów ilości 34 sztuk - wzór wg załącznika do niniejszej specyfikacji. Pakiet II- usuwanie, transport i utylizacji odpadów poszpitalnych wg kodu 180101, 180102, 180103, 180108, 180109, 180107, 180104: Odpady gromadzone będą przez Zamawiającego w 3 znormalizowanych kontenerach, stanowiących własność Wykonawcy, o pojemności ok. 1100 litrów każdy. Kontenery będą zlokalizowane w zamykanym magazynie odpadów medycznych o szerokości drzwi 130 cm. Koszty związane z udostępnieniem kontenerów Zamawiającemu, wkalkulowane będą w cenę jednostkową wykonanej usługi (za 1 kg).Wykonawca zobowiązany jest do przywiezienia pojemników (kontenerów) na teren szpitala zdezynfekowanych skutecznym środkiem dezynfekującym natomiast pojemnik z zawartością (odpadami) winien być zabrany do opróżnienia i zdezynfekowania poza terenem szpitala przy każdym odbiorze odpadów. Częstotliwość wywozu odpadów: minimum dwa razy w tygodniu oraz stosownie do potrzeb Zamawiającego, na podstawie telefonicznych lub pisemnych zgłoszeń. Wywozy dodatkowe będą kalkulowane w oparciu o cenę zaoferowaną przez wykonawcę dla pakietu II. Pakiet III - usuwanie transport i utylizacja odpadów bytowo - gospodarczych dodatkowych, każdorazowo na zlecenie zamawiającego złożone telefonicznie lub faxem. W podanej cenie za m3 wkalkulowana jest opłata za podstawienie kontenera (pojemnika) oraz transport. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: specyfikacja asortymentowa stanowiąca załącznik nr 3 wraz z opisem technicznym na załączniku nr 3a do SIWZ. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na poszczególne pakiety. Ofertę można złożyć na wszystkie lub wybrane pakiety, przy czym w ramach danego pakietu ofertę należy złożyć na wszystkie pozycje.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.12.00.00 - Usługi gospodarki odpadami Kod CPV wg słownika 2008: 90.50.00.00 - Usługi związane z odpadami Oryginalny kod CPV: 90.12.12.00 - Usługi transportu odpadów Kod CPV wg słownika 2008: 90.51.20.00 - Usługi transportu odpadów Oryginalny kod CPV: 90.12.22.40 - Usługi gromadzenia, transportu i wywozu odpadów szpitalnych Kod CPV wg słownika 2008: 90.52.44.00 - Usługi gromadzenia, transportu i wywozu odpadów szpitalnych Oryginalny kod CPV: 90.12.22.20 - Usługi usuwania odpadów szpitalnych Kod CPV wg słownika 2008: 90.52.42.00 - Usługi usuwania odpadów szpitalnych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia przed upływem terminu składania ofert wadium w wysokości odpowiedniej dla zakresu oferty tj: Pakiet I 1228,00 zł Pakiet II 2000,00 zł.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania działalności będącej przedmiotem zamówienia; a)posiadają aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych zgodnie z ustawą o odpadach z dnia 27.04.2001r (tj. Dz.U. z 2007 r. Nr 39 poz. 251) lub posiadają aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie odbioru i transportu odpadów oraz stosowną umowę z firmą posiadającą stosowne zezwolenie w zakresie ich unieszkodliwiania w zakresie pakietu II; b)posiadają aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie wywozu i składowania odpadów komunalnych -dotyczy pakietu I i III. 2)posiadają niezbędną wiedzę oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3)posiadają doświadczenie zawodowe potwierdzone wykonaniem w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie co najmniej dwóch zamówień odpowiadających (każde) swoim rodzajem i wartością (dopuszczalne jest 10 % odchylenie wartości in minus) usługom stanowiącym przedmiot zamówienia; 4)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; w celu spełnienia warunku udziału w postępowaniu Wykonawca winien wykazać się posiadaniem polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca ubezpieczony jest od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 10 000,00 zł 5)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. . 2.Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych przez wykonawcę oświadczeń i dokumentów, wymaganych postanowieniami niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Zamawiający wymaga złożenia następujących oświadczeń i dokumentów: 1)aktualny (tzn. wystawiony lub potwierdzony przez organ wydający nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej; 2)a) aktualne zezwolenie właściwego organu na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych, wg kodów określonych w specyfikacji asortymentowej, zgodnie z ustawą z dnia 27.04.2001 r o odpadach (tj. Dz.U. z 2007 r. Nr 39 poz. 251) lub aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie odbioru i transportu odpadów oraz stosowna umowa w zakresie ich unieszkodliwiania i zezwolenie dla wykonawcy, z którym podpisana jest umowa na unieszkodliwianie odpadów - aktualne na dzień składania ofert (dotyczy pakietu II) b) aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie wywozu i składowania odpadów komunalnych (dotyczy pakietu I i III). 3)oświadczenie stwierdzające, że wykonawca spełnia wymagania art. 22 ust. 1 i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych- złożone na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ; 4)wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością (każde) usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonywania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te uslugi zostały wykonane należycie. Wykonawca winien wykazać, iż spełnia warunek udziału w postępowaniu określony w cz. IV ust. 1 pkt 3 niniejszej SIWZ; 5)polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.. Wykonawca winien wykazać, iż spełnia warunek udziału w postępowaniu określony w cz. IV ust. 1 pkt 4 niniejszej SIWZ; polisa musi być aktualna na dzień składania ofert. 2.W przypadku wykonawców występujących wspólnie wymaga się złożenia dokumentów określonych w cz. V pkt. 1 ppkt 1 i 3 SIWZ dla każdego z podmiotów wchodzących w skład konsorcjum. Spełnianie warunku określonego w pkt 4 i 5 wykonawcy wystarczy, że potwierdzą łącznie. Dodatkowo dokumenty te powinny być poświadczone za zgodność z oryginałem przez podmiot uprawniony do reprezentowania konsorcjum. 3.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w cz. V pkt 1 ppkt 1 SIWZ wykonawca składa dokument lub dokumenty określone w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.jaw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W sekcji gospodarczej szpitala ul.Chełmońskiego 28, 43-600 Jaworzno Tel.032 616-44-82 wew.119 lub za pobraniem pocztowym. Cena SIWZ: 20,00 zł..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.06.2008 godzina 09:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w Sekretariacie Szpitala Wielospecjalistycznego w Jaworznie, ul. Chełmońskiego 28, 43-600 Jaworzno I piętro Sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet I - usuwanie transport i utylizacja odpadów bytowo- gospodarczych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet I - usuwanie transport i utylizacja odpadów bytowo- gospodarczych wg kodu 20 03 01, 15 01 07, 15 01 02, 15 01 01: Odpady gromadzone będą przez Zamawiającego w znormalizowanych pojemnikach o poj. 2,2 m3 każdy stanowiących własność Wykonawcy (w ilości 4 szt.). Wykonawca zobowiązany jest do zdezynfekowania pojemnika po jego opróżnieniu przy każdym odbiorze odpadów. Częstotliwość wywozu odpadów trzy razy w tygodniu. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia liczby wywozów do dwóch tygodniowo (w formie stosownego aneksu), w przypadku zwiększenia ilości wywozów odpadów segregowanych. Oprócz składowania odpadów komunalnych niesegregowanych w pojemnikach o poj.2,2 m3 zamawiający będzie składował segregowane odpady bytowo - gospodarcze wymienione w zał. nr 3 do SIWZ w pojemnikach zbiorczych, stanowiących własność wykonawcy, które wykonawca udostępni zamawiającemu nieodpłatnie. Wywóz segregowanych odpadów bytowo - gospodarczych następował będzie na każdorazowe zgłoszenie zamawiającego w ciągu 48 godzin od momentu zgłoszenia. Ilość odpadów określonych w zał 3 do SIWZ może ulec zmniejszeniu i zależy od liczby zgłoszonych wywozów. Wykonawcy przysługuje należność tylko za ilość odpadów wykonanych wywozów. Wykonawca zobowiązany jest do zdezynfekowania pojemnika po jego opróżnieniu przy każdym odbiorze odpadów. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć w dniu rozpoczęcia realizacji umowy zalaminowane kolorowe instrukcje segregacji odpadów ilości 34 sztuk - wzór wg załącznika do niniejszej specyfikacji..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.12.00.00-4, 90.12.12.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet II- usuwanie, transport i utylizacji odpadów poszpitalnych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet II- usuwanie, transport i utylizacji odpadów poszpitalnych wg kodu 180101, 180102, 180103, 180108, 180109, 180107, 180104: Odpady gromadzone będą przez Zamawiającego w 3 znormalizowanych kontenerach, stanowiących własność Wykonawcy, o pojemności ok. 1100 litrów każdy. Kontenery będą zlokalizowane w zamykanym magazynie odpadów medycznych o szerokości drzwi 130 cm. Koszty związane z udostępnieniem kontenerów Zamawiającemu, wkalkulowane będą w cenę jednostkową wykonanej usługi (za 1 kg).Wykonawca zobowiązany jest do przywiezienia pojemników (kontenerów) na teren szpitala zdezynfekowanych skutecznym środkiem dezynfekującym natomiast pojemnik z zawartością (odpadami) winien być zabrany do opróżnienia i zdezynfekowania poza terenem szpitala przy każdym odbiorze odpadów. Częstotliwość wywozu odpadów: minimum dwa razy w tygodniu oraz stosownie do potrzeb Zamawiającego, na podstawie telefonicznych lub pisemnych zgłoszeń. Wywozy dodatkowe będą kalkulowane w oparciu o cenę zaoferowaną przez wykonawcę dla pakietu II-opis w zał. 3a..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.12.22.40-2, 90.12.22.20-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet III - usuwanie transport i utylizacja odpadów bytowo - gospodarczych dodatkowych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet III - usuwanie transport i utylizacja odpadów bytowo - gospodarczych dodatkowych każdorazowo na zlecenie zamawiającego złożone telefonicznie lub faxem. W podanej cenie za m3 wkalkulowana jest opłata za podstawienie kontenera (pojemnika) oraz transport..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.12.00.00-4, 90.12.12.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z JAWORZNA
- Bieżące utrzymanie oznakowania poziomego na drogach administrowanych przez Miejski Zarząd Dróg i Mostów w Jaworznie w 2025 roku
- Zamówienie na realizację specjalistycznych zajęć pedagogicznych z dziećmi od chwili wykrycia niepełnosprawności do podjęcia nauki w szkole, w ramach zadań WOKRO na terenie Jaworzna.
- Ochrona osób i mienia oraz odbiór i transportowanie wartości pieniężnych i innych przedmiotów wartościowych w formie inkasa i konwoju.
- Remont ścian i sufitu sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej nr 13 w Jaworznie przy ul. Urzędniczej 11
- Remont ciągów pieszo-jezdnych przy Szkole Podstawowej nr 13 w Jaworznie przy ul. Urzędniczej 11
- "Remont ścian, sufitów i posadzek w pomieszczeniach segmentu "E" w Szkole Podstawowej Nr 7 w Jaworznie, ul. Ławczana 12"
więcej: przetargi w Jaworznie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów komunalnych zmieszanych i segregowanych oraz odpadów z budowy i remontów
- Czyszczenie urządzeń na terenach administrowanych przez 33. BLTr Powidz wraz z odbiorem i transportem odpadów powstałych w trakcie czyszczenia
- Świadczenie usługi odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych w 2025 r.
- 9-P-25 Odbiór, transport i unieszkodliwianie odpadów komunalnych z lokalizacji Szpitala Miejskiego nr 4 w Gliwicach Sp. z o.o.
- Odbiór, transport oraz unieszkodliwianie odpadów medycznych wytwarzanych przez Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Nisku
- świadczenie usługi odbioru, transportu wraz z zagospodarowaniem zmieszanych i segregowanych odpadów komunalnych dla Szpitala Wojewódzkiego im. Św. Łukasza SP ZOZ w Tarnowie przez okres 12 miesięcy.
więcej: Usługi związane z odpadami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.