Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-05-13
Warszawa: Wykonywanie przeglądów sprawności technicznej oraz napraw urządzeń medycznych i wykonywanie bieżących napraw sprzętu szkoleniowego DRM (8 zadań)
Numer ogłoszenia: 121919 - 2010; data zamieszczenia: 13.05.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Lotnicze Pogotowie Ratunkowe , ul. Księżycowa 5, 01-934 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5681930, faks 022 5681929.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.lpr.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie przeglądów sprawności technicznej oraz napraw urządzeń medycznych i wykonywanie bieżących napraw sprzętu szkoleniowego DRM (8 zadań).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie przeglądów sprawności technicznej oraz napraw urządzeń medycznych i wykonywanie bieżących napraw sprzętu szkoleniowego DRM (8 zadań). Zadanie 1: Przeglądy sprawności technicznej i bieżące naprawy defibrylatorów LIFEPAK 12 oraz Stacji Ładowania Baterii do defibrylatorów LIFEPAK 12. Zadanie 2: Przeglądy sprawności technicznej i bieżące naprawy kardiomonitorów Propaq Encore. Zadanie 3: Przeglądy sprawności technicznej i bieżące naprawy pomp strzykawkowych Perfusor compact. Zadanie 4: Przeglądy sprawności technicznej i bieżące naprawy respiratorów Medumat. Zadanie 5: Przegląd sprawności technicznej i bieżące naprawy respiratora Pulmonetic. Zadanie 6: Przeglądy sprawności technicznej i bieżące naprawy respiratorów transportowych Oxylog 3000. Zadanie 7: Przeglądy sprawności technicznej i bieżące naprawy inkubatorów transportowych IT 5 400 wraz z respiratorami Babylog 2, Babylog 2000. Zadanie 8: Bieżące naprawy sprzętu szkoleniowego DRM..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Zamawiający wymaga by przeglądy sprawności technicznej oraz naprawy urządzeń medycznych były wykonywane zgodnie z wymogami i zaleceniami producenta przez przeszkolonych pracowników serwisu technicznego producenta lub dostawcy - dotyczy zadania nr 1-7, - Zamawiający wymaga by naprawy sprzętu szkoleniowego DRM były wykonywane zgodnie z wymogami i zaleceniami producenta przez przeszkolonych pracowników serwisu technicznego producenta lub dostawcy - dotyczy zadania nr 8,
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zgodnie z art. 144 ust. 1 uPzp Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących sytuacjach: a. obniżenie ceny jednostkowej za przedmiot umowy przez Wykonawcę może nastąpić w każdym czasie; b. w przypadku zmiany obowiązujących przepisów prawnych mających zastosowanie przy udzielaniu zamówień publicznych treść umów będzie zmieniała się stosownie do wprowadzanych rozwiązań prawnych; c. zmiany stawki podatku VAT - cena netto nie ulegnie zmianie, nastąpi jedynie zmiana ceny brutto; d. zmian wynikających z poprawienia oczywistych omyłek rachunkowych i/-lub omyłek pisarskich.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lpr.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Lotnicze Pogotowie Ratunkowe 01-934 Warszawa, ul. Księżycowa 5, pokój nr 111 (I piętro)..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.05.2010 godzina 12:30, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Lotnicze Pogotowie Ratunkowe 01-934 Warszawa, ul. Księżycowa 5, sekretariat pokój nr 100 (I piętro).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1: Przeglądy sprawności technicznej i bieżące naprawy defibrylatorów LIFEPAK 12 oraz Stacji Ładowania Baterii do defibrylatorów LIFEPAK 12..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres przeglądu sprawności technicznej urządzenia medycznego: a. czynności konserwacyjno-przeglądowe a w szczególności: zebranie informacji o zaobserwowanych przez użytkownika usterkach, oględziny urządzenia medycznego, usunięcie zauważonych usterek, prace konserwacyjne i wymiana części eksploatacyjnych określone przez producenta, regulacja i pomiary kontrolne, sprawdzenie działania urządzenia medycznego; b. czynności wykonywane w ramach przeglądu urządzenia medycznego i terminy ich wykonywania powinny być zgodne z zaleceniami producenta i obowiązującymi przepisami; c. przegląd sprawności technicznej urządzenia medycznego zakończony zostaje protokołem z przeglądu technicznego (świadectwo sprawności) z opisem wykonanych czynności przeglądu lub naprawy urządzenia medycznego wraz z wymianą części oraz informacją o zalecanej dacie następnego przeglądu dołączonym do każdego urządzenia medycznego. Zakres bieżącej naprawy: a. przywrócenie sprawności urządzenia medycznego po awarii a w szczególności wymiana niesprawnych lub uszkodzonych części; b. legalizacja urządzenia medycznego lub jego części, jeśli konieczna; c. kalibracja oraz regulacje urządzenia medycznego lub jego części wymagane przez producenta i obowiązujące w tym zakresie przepisy; d. naprawa zakończona zostaje raportem serwisowym dołączonym do urządzenia medycznego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2: Przeglądy sprawności technicznej i bieżące naprawy kardiomonitorów Propaq Encore..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres przeglądu sprawności technicznej urządzenia medycznego: a. czynności konserwacyjno-przeglądowe a w szczególności: zebranie informacji o zaobserwowanych przez użytkownika usterkach, oględziny urządzenia medycznego, usunięcie zauważonych usterek, prace konserwacyjne i wymiana części eksploatacyjnych określone przez producenta, regulacja i pomiary kontrolne, sprawdzenie działania urządzenia medycznego; b. czynności wykonywane w ramach przeglądu urządzenia medycznego i terminy ich wykonywania powinny być zgodne z zaleceniami producenta i obowiązującymi przepisami; c. przegląd sprawności technicznej urządzenia medycznego zakończony zostaje protokołem z przeglądu technicznego (świadectwo sprawności) z opisem wykonanych czynności przeglądu lub naprawy urządzenia medycznego wraz z wymianą części oraz informacją o zalecanej dacie następnego przeglądu dołączonym do każdego urządzenia medycznego. Zakres bieżącej naprawy: a. przywrócenie sprawności urządzenia medycznego po awarii a w szczególności wymiana niesprawnych lub uszkodzonych części; b. legalizacja urządzenia medycznego lub jego części, jeśli konieczna; c. kalibracja oraz regulacje urządzenia medycznego lub jego części wymagane przez producenta i obowiązujące w tym zakresie przepisy; d. naprawa zakończona zostaje raportem serwisowym dołączonym do urządzenia medycznego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie 3: Przeglądy sprawności technicznej i bieżące naprawy pomp strzykawkowych Perfusor compact..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres przeglądu sprawności technicznej urządzenia medycznego: a. czynności konserwacyjno-przeglądowe a w szczególności: zebranie informacji o zaobserwowanych przez użytkownika usterkach, oględziny urządzenia medycznego, usunięcie zauważonych usterek, prace konserwacyjne i wymiana części eksploatacyjnych określone przez producenta, regulacja i pomiary kontrolne, sprawdzenie działania urządzenia medycznego; b. czynności wykonywane w ramach przeglądu urządzenia medycznego i terminy ich wykonywania powinny być zgodne z zaleceniami producenta i obowiązującymi przepisami; c. przegląd sprawności technicznej urządzenia medycznego zakończony zostaje protokołem z przeglądu technicznego (świadectwo sprawności) z opisem wykonanych czynności przeglądu lub naprawy urządzenia medycznego wraz z wymianą części oraz informacją o zalecanej dacie następnego przeglądu dołączonym do każdego urządzenia medycznego. Zakres bieżącej naprawy: a. przywrócenie sprawności urządzenia medycznego po awarii a w szczególności wymiana niesprawnych lub uszkodzonych części; b. legalizacja urządzenia medycznego lub jego części, jeśli konieczna; c. kalibracja oraz regulacje urządzenia medycznego lub jego części wymagane przez producenta i obowiązujące w tym zakresie przepisy; d. naprawa zakończona zostaje raportem serwisowym dołączonym do urządzenia medycznego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie 4: Przeglądy sprawności technicznej i bieżące naprawy respiratorów Medumat..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres przeglądu sprawności technicznej urządzenia medycznego: a. czynności konserwacyjno-przeglądowe a w szczególności: zebranie informacji o zaobserwowanych przez użytkownika usterkach, oględziny urządzenia medycznego, usunięcie zauważonych usterek, prace konserwacyjne i wymiana części eksploatacyjnych określone przez producenta, regulacja i pomiary kontrolne, sprawdzenie działania urządzenia medycznego; b. czynności wykonywane w ramach przeglądu urządzenia medycznego i terminy ich wykonywania powinny być zgodne z zaleceniami producenta i obowiązującymi przepisami; c. przegląd sprawności technicznej urządzenia medycznego zakończony zostaje protokołem z przeglądu technicznego (świadectwo sprawności) z opisem wykonanych czynności przeglądu lub naprawy urządzenia medycznego wraz z wymianą części oraz informacją o zalecanej dacie następnego przeglądu dołączonym do każdego urządzenia medycznego. Zakres bieżącej naprawy: a. przywrócenie sprawności urządzenia medycznego po awarii a w szczególności wymiana niesprawnych lub uszkodzonych części; b. legalizacja urządzenia medycznego lub jego części, jeśli konieczna; c. kalibracja oraz regulacje urządzenia medycznego lub jego części wymagane przez producenta i obowiązujące w tym zakresie przepisy; d. naprawa zakończona zostaje raportem serwisowym dołączonym do urządzenia medycznego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie 5: Przegląd sprawności technicznej i bieżące naprawy respiratora Pulmonetic..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres przeglądu sprawności technicznej urządzenia medycznego: a. czynności konserwacyjno-przeglądowe a w szczególności: zebranie informacji o zaobserwowanych przez użytkownika usterkach, oględziny urządzenia medycznego, usunięcie zauważonych usterek, prace konserwacyjne i wymiana części eksploatacyjnych określone przez producenta, regulacja i pomiary kontrolne, sprawdzenie działania urządzenia medycznego; b. czynności wykonywane w ramach przeglądu urządzenia medycznego i terminy ich wykonywania powinny być zgodne z zaleceniami producenta i obowiązującymi przepisami; c. przegląd sprawności technicznej urządzenia medycznego zakończony zostaje protokołem z przeglądu technicznego (świadectwo sprawności) z opisem wykonanych czynności przeglądu lub naprawy urządzenia medycznego wraz z wymianą części oraz informacją o zalecanej dacie następnego przeglądu dołączonym do każdego urządzenia medycznego. Zakres bieżącej naprawy: a. przywrócenie sprawności urządzenia medycznego po awarii a w szczególności wymiana niesprawnych lub uszkodzonych części; b. legalizacja urządzenia medycznego lub jego części, jeśli konieczna; c. kalibracja oraz regulacje urządzenia medycznego lub jego części wymagane przez producenta i obowiązujące w tym zakresie przepisy; d. naprawa zakończona zostaje raportem serwisowym dołączonym do urządzenia medycznego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie 6: Przeglądy sprawności technicznej i bieżące naprawy respiratorów transportowych Oxylog 3000..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres przeglądu sprawności technicznej urządzenia medycznego: a. czynności konserwacyjno-przeglądowe a w szczególności: zebranie informacji o zaobserwowanych przez użytkownika usterkach, oględziny urządzenia medycznego, usunięcie zauważonych usterek, prace konserwacyjne i wymiana części eksploatacyjnych określone przez producenta, regulacja i pomiary kontrolne, sprawdzenie działania urządzenia medycznego; b. czynności wykonywane w ramach przeglądu urządzenia medycznego i terminy ich wykonywania powinny być zgodne z zaleceniami producenta i obowiązującymi przepisami; c. przegląd sprawności technicznej urządzenia medycznego zakończony zostaje protokołem z przeglądu technicznego (świadectwo sprawności) z opisem wykonanych czynności przeglądu lub naprawy urządzenia medycznego wraz z wymianą części oraz informacją o zalecanej dacie następnego przeglądu dołączonym do każdego urządzenia medycznego. Zakres bieżącej naprawy: a. przywrócenie sprawności urządzenia medycznego po awarii a w szczególności wymiana niesprawnych lub uszkodzonych części; b. legalizacja urządzenia medycznego lub jego części, jeśli konieczna; c. kalibracja oraz regulacje urządzenia medycznego lub jego części wymagane przez producenta i obowiązujące w tym zakresie przepisy; d. naprawa zakończona zostaje raportem serwisowym dołączonym do urządzenia medycznego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zadanie 7: Przeglądy sprawności technicznej i bieżące naprawy inkubatorów transportowych IT 5 400 wraz z respiratorami Babylog 2, Babylog 2000..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres przeglądu sprawności technicznej urządzenia medycznego: a. czynności konserwacyjno-przeglądowe a w szczególności: zebranie informacji o zaobserwowanych przez użytkownika usterkach, oględziny urządzenia medycznego, usunięcie zauważonych usterek, prace konserwacyjne i wymiana części eksploatacyjnych określone przez producenta, regulacja i pomiary kontrolne, sprawdzenie działania urządzenia medycznego; b. czynności wykonywane w ramach przeglądu urządzenia medycznego i terminy ich wykonywania powinny być zgodne z zaleceniami producenta i obowiązującymi przepisami; c. przegląd sprawności technicznej urządzenia medycznego zakończony zostaje protokołem z przeglądu technicznego (świadectwo sprawności) z opisem wykonanych czynności przeglądu lub naprawy urządzenia medycznego wraz z wymianą części oraz informacją o zalecanej dacie następnego przeglądu dołączonym do każdego urządzenia medycznego. Zakres bieżącej naprawy: a. przywrócenie sprawności urządzenia medycznego po awarii a w szczególności wymiana niesprawnych lub uszkodzonych części; b. legalizacja urządzenia medycznego lub jego części, jeśli konieczna; c. kalibracja oraz regulacje urządzenia medycznego lub jego części wymagane przez producenta i obowiązujące w tym zakresie przepisy; d. naprawa zakończona zostaje raportem serwisowym dołączonym do urządzenia medycznego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zadanie 8: Bieżące naprawy sprzętu szkoleniowego DRM..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres bieżącej naprawy: a. przywrócenie sprawności sprzętu szkoleniowego po awarii, a w szczególności wymiana niesprawnych lub uszkodzonych części; b. legalizacja sprzętu szkoleniowego lub jego części, jeśli konieczna; c. kalibracja oraz regulacje sprzętu szkoleniowego lub jego części wymagane przez producenta i obowiązujące w tym zakresie przepisy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Usługa zaprojektowania, przygotowania i przeprowadzenia kompleksowego procesu szkoleniowo-rozwojowego pod nazwą Akademia Kompetencji w zakresie Zamówień Publicznych dla pracowników uczelni
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla jednostki Centrum Usług Logistycznych w Juracie
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych stanowiących własność m.st. Warszawy, administrowanych przez ZGN Wola m.st. Warszawy na terenie TZOM Koło (5 lokali).
- Dostawa mebli na wymiar do domu studenckiego AWS w Kampusie Mundurowym w Kaliszu (część II)
- Remont nawierzchni wieży do skoków zlokalizowanej na basenie Pałacu Młodzieży w budynku Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie
- Dostawa materiałów laboratoryjnych
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa odczynników i materiałów eksploatacyjnych wraz z dzierżawą aparatów do wykonywania badań mikrobiologicznych
- Usługa serwisowa sprzętu medycznego
- USŁUGI W ZAKRESIE WYKONYWANIA PRZEGLĄDÓW TECHNICZNYCH APARATURY MEDYCZNEJ
- Serwis pogwarancyjny urządzenia medycznego w Zakładzie Diagnostyki Obrazowej i Medycyny Nuklearnej
- Świadczenie usług przeglądów okresowych aparatury medycznej
- Świadczenie usług serwisowania Systemu Tomografii Komputerowej wraz z niezbędnymi aktualizacjami (DZP.260.2.2025)
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.