eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaWykonywanie przeglądów sprawności technicznej oraz napraw urządzeń medycznych i wykonywanie bieżących napraw sprzętu szkoleniowego DRM (8 zadań)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-05-13

Warszawa: Wykonywanie przeglądów sprawności technicznej oraz napraw urządzeń medycznych i wykonywanie bieżących napraw sprzętu szkoleniowego DRM (8 zadań)
Numer ogłoszenia: 121919 - 2010; data zamieszczenia: 13.05.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Lotnicze Pogotowie Ratunkowe , ul. Księżycowa 5, 01-934 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5681930, faks 022 5681929.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lpr.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie przeglądów sprawności technicznej oraz napraw urządzeń medycznych i wykonywanie bieżących napraw sprzętu szkoleniowego DRM (8 zadań).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie przeglądów sprawności technicznej oraz napraw urządzeń medycznych i wykonywanie bieżących napraw sprzętu szkoleniowego DRM (8 zadań). Zadanie 1: Przeglądy sprawności technicznej i bieżące naprawy defibrylatorów LIFEPAK 12 oraz Stacji Ładowania Baterii do defibrylatorów LIFEPAK 12. Zadanie 2: Przeglądy sprawności technicznej i bieżące naprawy kardiomonitorów Propaq Encore. Zadanie 3: Przeglądy sprawności technicznej i bieżące naprawy pomp strzykawkowych Perfusor compact. Zadanie 4: Przeglądy sprawności technicznej i bieżące naprawy respiratorów Medumat. Zadanie 5: Przegląd sprawności technicznej i bieżące naprawy respiratora Pulmonetic. Zadanie 6: Przeglądy sprawności technicznej i bieżące naprawy respiratorów transportowych Oxylog 3000. Zadanie 7: Przeglądy sprawności technicznej i bieżące naprawy inkubatorów transportowych IT 5 400 wraz z respiratorami Babylog 2, Babylog 2000. Zadanie 8: Bieżące naprawy sprzętu szkoleniowego DRM..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - Zamawiający wymaga by przeglądy sprawności technicznej oraz naprawy urządzeń medycznych były wykonywane zgodnie z wymogami i zaleceniami producenta przez przeszkolonych pracowników serwisu technicznego producenta lub dostawcy - dotyczy zadania nr 1-7, - Zamawiający wymaga by naprawy sprzętu szkoleniowego DRM były wykonywane zgodnie z wymogami i zaleceniami producenta przez przeszkolonych pracowników serwisu technicznego producenta lub dostawcy - dotyczy zadania nr 8,

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z art. 144 ust. 1 uPzp Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących sytuacjach: a. obniżenie ceny jednostkowej za przedmiot umowy przez Wykonawcę może nastąpić w każdym czasie; b. w przypadku zmiany obowiązujących przepisów prawnych mających zastosowanie przy udzielaniu zamówień publicznych treść umów będzie zmieniała się stosownie do wprowadzanych rozwiązań prawnych; c. zmiany stawki podatku VAT - cena netto nie ulegnie zmianie, nastąpi jedynie zmiana ceny brutto; d. zmian wynikających z poprawienia oczywistych omyłek rachunkowych i/-lub omyłek pisarskich.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lpr.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Lotnicze Pogotowie Ratunkowe 01-934 Warszawa, ul. Księżycowa 5, pokój nr 111 (I piętro)..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.05.2010 godzina 12:30, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Lotnicze Pogotowie Ratunkowe 01-934 Warszawa, ul. Księżycowa 5, sekretariat pokój nr 100 (I piętro).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1: Przeglądy sprawności technicznej i bieżące naprawy defibrylatorów LIFEPAK 12 oraz Stacji Ładowania Baterii do defibrylatorów LIFEPAK 12..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres przeglądu sprawności technicznej urządzenia medycznego: a. czynności konserwacyjno-przeglądowe a w szczególności: zebranie informacji o zaobserwowanych przez użytkownika usterkach, oględziny urządzenia medycznego, usunięcie zauważonych usterek, prace konserwacyjne i wymiana części eksploatacyjnych określone przez producenta, regulacja i pomiary kontrolne, sprawdzenie działania urządzenia medycznego; b. czynności wykonywane w ramach przeglądu urządzenia medycznego i terminy ich wykonywania powinny być zgodne z zaleceniami producenta i obowiązującymi przepisami; c. przegląd sprawności technicznej urządzenia medycznego zakończony zostaje protokołem z przeglądu technicznego (świadectwo sprawności) z opisem wykonanych czynności przeglądu lub naprawy urządzenia medycznego wraz z wymianą części oraz informacją o zalecanej dacie następnego przeglądu dołączonym do każdego urządzenia medycznego. Zakres bieżącej naprawy: a. przywrócenie sprawności urządzenia medycznego po awarii a w szczególności wymiana niesprawnych lub uszkodzonych części; b. legalizacja urządzenia medycznego lub jego części, jeśli konieczna; c. kalibracja oraz regulacje urządzenia medycznego lub jego części wymagane przez producenta i obowiązujące w tym zakresie przepisy; d. naprawa zakończona zostaje raportem serwisowym dołączonym do urządzenia medycznego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2: Przeglądy sprawności technicznej i bieżące naprawy kardiomonitorów Propaq Encore..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres przeglądu sprawności technicznej urządzenia medycznego: a. czynności konserwacyjno-przeglądowe a w szczególności: zebranie informacji o zaobserwowanych przez użytkownika usterkach, oględziny urządzenia medycznego, usunięcie zauważonych usterek, prace konserwacyjne i wymiana części eksploatacyjnych określone przez producenta, regulacja i pomiary kontrolne, sprawdzenie działania urządzenia medycznego; b. czynności wykonywane w ramach przeglądu urządzenia medycznego i terminy ich wykonywania powinny być zgodne z zaleceniami producenta i obowiązującymi przepisami; c. przegląd sprawności technicznej urządzenia medycznego zakończony zostaje protokołem z przeglądu technicznego (świadectwo sprawności) z opisem wykonanych czynności przeglądu lub naprawy urządzenia medycznego wraz z wymianą części oraz informacją o zalecanej dacie następnego przeglądu dołączonym do każdego urządzenia medycznego. Zakres bieżącej naprawy: a. przywrócenie sprawności urządzenia medycznego po awarii a w szczególności wymiana niesprawnych lub uszkodzonych części; b. legalizacja urządzenia medycznego lub jego części, jeśli konieczna; c. kalibracja oraz regulacje urządzenia medycznego lub jego części wymagane przez producenta i obowiązujące w tym zakresie przepisy; d. naprawa zakończona zostaje raportem serwisowym dołączonym do urządzenia medycznego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie 3: Przeglądy sprawności technicznej i bieżące naprawy pomp strzykawkowych Perfusor compact..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres przeglądu sprawności technicznej urządzenia medycznego: a. czynności konserwacyjno-przeglądowe a w szczególności: zebranie informacji o zaobserwowanych przez użytkownika usterkach, oględziny urządzenia medycznego, usunięcie zauważonych usterek, prace konserwacyjne i wymiana części eksploatacyjnych określone przez producenta, regulacja i pomiary kontrolne, sprawdzenie działania urządzenia medycznego; b. czynności wykonywane w ramach przeglądu urządzenia medycznego i terminy ich wykonywania powinny być zgodne z zaleceniami producenta i obowiązującymi przepisami; c. przegląd sprawności technicznej urządzenia medycznego zakończony zostaje protokołem z przeglądu technicznego (świadectwo sprawności) z opisem wykonanych czynności przeglądu lub naprawy urządzenia medycznego wraz z wymianą części oraz informacją o zalecanej dacie następnego przeglądu dołączonym do każdego urządzenia medycznego. Zakres bieżącej naprawy: a. przywrócenie sprawności urządzenia medycznego po awarii a w szczególności wymiana niesprawnych lub uszkodzonych części; b. legalizacja urządzenia medycznego lub jego części, jeśli konieczna; c. kalibracja oraz regulacje urządzenia medycznego lub jego części wymagane przez producenta i obowiązujące w tym zakresie przepisy; d. naprawa zakończona zostaje raportem serwisowym dołączonym do urządzenia medycznego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie 4: Przeglądy sprawności technicznej i bieżące naprawy respiratorów Medumat..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres przeglądu sprawności technicznej urządzenia medycznego: a. czynności konserwacyjno-przeglądowe a w szczególności: zebranie informacji o zaobserwowanych przez użytkownika usterkach, oględziny urządzenia medycznego, usunięcie zauważonych usterek, prace konserwacyjne i wymiana części eksploatacyjnych określone przez producenta, regulacja i pomiary kontrolne, sprawdzenie działania urządzenia medycznego; b. czynności wykonywane w ramach przeglądu urządzenia medycznego i terminy ich wykonywania powinny być zgodne z zaleceniami producenta i obowiązującymi przepisami; c. przegląd sprawności technicznej urządzenia medycznego zakończony zostaje protokołem z przeglądu technicznego (świadectwo sprawności) z opisem wykonanych czynności przeglądu lub naprawy urządzenia medycznego wraz z wymianą części oraz informacją o zalecanej dacie następnego przeglądu dołączonym do każdego urządzenia medycznego. Zakres bieżącej naprawy: a. przywrócenie sprawności urządzenia medycznego po awarii a w szczególności wymiana niesprawnych lub uszkodzonych części; b. legalizacja urządzenia medycznego lub jego części, jeśli konieczna; c. kalibracja oraz regulacje urządzenia medycznego lub jego części wymagane przez producenta i obowiązujące w tym zakresie przepisy; d. naprawa zakończona zostaje raportem serwisowym dołączonym do urządzenia medycznego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie 5: Przegląd sprawności technicznej i bieżące naprawy respiratora Pulmonetic..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres przeglądu sprawności technicznej urządzenia medycznego: a. czynności konserwacyjno-przeglądowe a w szczególności: zebranie informacji o zaobserwowanych przez użytkownika usterkach, oględziny urządzenia medycznego, usunięcie zauważonych usterek, prace konserwacyjne i wymiana części eksploatacyjnych określone przez producenta, regulacja i pomiary kontrolne, sprawdzenie działania urządzenia medycznego; b. czynności wykonywane w ramach przeglądu urządzenia medycznego i terminy ich wykonywania powinny być zgodne z zaleceniami producenta i obowiązującymi przepisami; c. przegląd sprawności technicznej urządzenia medycznego zakończony zostaje protokołem z przeglądu technicznego (świadectwo sprawności) z opisem wykonanych czynności przeglądu lub naprawy urządzenia medycznego wraz z wymianą części oraz informacją o zalecanej dacie następnego przeglądu dołączonym do każdego urządzenia medycznego. Zakres bieżącej naprawy: a. przywrócenie sprawności urządzenia medycznego po awarii a w szczególności wymiana niesprawnych lub uszkodzonych części; b. legalizacja urządzenia medycznego lub jego części, jeśli konieczna; c. kalibracja oraz regulacje urządzenia medycznego lub jego części wymagane przez producenta i obowiązujące w tym zakresie przepisy; d. naprawa zakończona zostaje raportem serwisowym dołączonym do urządzenia medycznego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie 6: Przeglądy sprawności technicznej i bieżące naprawy respiratorów transportowych Oxylog 3000..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres przeglądu sprawności technicznej urządzenia medycznego: a. czynności konserwacyjno-przeglądowe a w szczególności: zebranie informacji o zaobserwowanych przez użytkownika usterkach, oględziny urządzenia medycznego, usunięcie zauważonych usterek, prace konserwacyjne i wymiana części eksploatacyjnych określone przez producenta, regulacja i pomiary kontrolne, sprawdzenie działania urządzenia medycznego; b. czynności wykonywane w ramach przeglądu urządzenia medycznego i terminy ich wykonywania powinny być zgodne z zaleceniami producenta i obowiązującymi przepisami; c. przegląd sprawności technicznej urządzenia medycznego zakończony zostaje protokołem z przeglądu technicznego (świadectwo sprawności) z opisem wykonanych czynności przeglądu lub naprawy urządzenia medycznego wraz z wymianą części oraz informacją o zalecanej dacie następnego przeglądu dołączonym do każdego urządzenia medycznego. Zakres bieżącej naprawy: a. przywrócenie sprawności urządzenia medycznego po awarii a w szczególności wymiana niesprawnych lub uszkodzonych części; b. legalizacja urządzenia medycznego lub jego części, jeśli konieczna; c. kalibracja oraz regulacje urządzenia medycznego lub jego części wymagane przez producenta i obowiązujące w tym zakresie przepisy; d. naprawa zakończona zostaje raportem serwisowym dołączonym do urządzenia medycznego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zadanie 7: Przeglądy sprawności technicznej i bieżące naprawy inkubatorów transportowych IT 5 400 wraz z respiratorami Babylog 2, Babylog 2000..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres przeglądu sprawności technicznej urządzenia medycznego: a. czynności konserwacyjno-przeglądowe a w szczególności: zebranie informacji o zaobserwowanych przez użytkownika usterkach, oględziny urządzenia medycznego, usunięcie zauważonych usterek, prace konserwacyjne i wymiana części eksploatacyjnych określone przez producenta, regulacja i pomiary kontrolne, sprawdzenie działania urządzenia medycznego; b. czynności wykonywane w ramach przeglądu urządzenia medycznego i terminy ich wykonywania powinny być zgodne z zaleceniami producenta i obowiązującymi przepisami; c. przegląd sprawności technicznej urządzenia medycznego zakończony zostaje protokołem z przeglądu technicznego (świadectwo sprawności) z opisem wykonanych czynności przeglądu lub naprawy urządzenia medycznego wraz z wymianą części oraz informacją o zalecanej dacie następnego przeglądu dołączonym do każdego urządzenia medycznego. Zakres bieżącej naprawy: a. przywrócenie sprawności urządzenia medycznego po awarii a w szczególności wymiana niesprawnych lub uszkodzonych części; b. legalizacja urządzenia medycznego lub jego części, jeśli konieczna; c. kalibracja oraz regulacje urządzenia medycznego lub jego części wymagane przez producenta i obowiązujące w tym zakresie przepisy; d. naprawa zakończona zostaje raportem serwisowym dołączonym do urządzenia medycznego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zadanie 8: Bieżące naprawy sprzętu szkoleniowego DRM..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres bieżącej naprawy: a. przywrócenie sprawności sprzętu szkoleniowego po awarii, a w szczególności wymiana niesprawnych lub uszkodzonych części; b. legalizacja sprzętu szkoleniowego lub jego części, jeśli konieczna; c. kalibracja oraz regulacje sprzętu szkoleniowego lub jego części wymagane przez producenta i obowiązujące w tym zakresie przepisy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.