eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LubaczówDostawa środków ochrony indywidualnej oraz odzieży i obuwia roboczego BHP dla pracowników Nadleśnictwa Lubaczów w 2015 r

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-05-22

Lubaczów: Dostawa środków ochrony indywidualnej oraz odzieży i obuwia roboczego BHP dla pracowników Nadleśnictwa Lubaczów w 2015 r
Numer ogłoszenia: 121950 - 2015; data zamieszczenia: 22.05.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 99148 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Lubaczów, ul. Słowackiego 20, 37-600 Lubaczów, woj. podkarpackie, tel. 016 6321972, 6321201, faks 016 6329004.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Organizacyjna Lasów Państwowych.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa środków ochrony indywidualnej oraz odzieży i obuwia roboczego BHP dla pracowników Nadleśnictwa Lubaczów w 2015 r.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków ochrony indywidualnej oraz odzieży i obuwia roboczego BHP. Wykonanie zamówienia podlega niżej wymienionym uregulowaniom: 1.Specyfikacja opracowana na podstawie Ponadzakładowego Układu Zbiorowego Pracy dla Pracowników PGL LP z dnia 29 stycznia 1998r., oraz wytycznych DGLP i RDLP w Poznaniu, dotyczących odzieży i ochronników BHP dla leśnych służb terenowych, pracowników inżynieryjno - technicznych i administracyjnych. 2.Protokół dodatkowy nr 24 do Ponadzakładowego Układu Zbiorowego Pracy dla Pracowników Państwowego Gospodarstwa Leśnego Lasy Państwowe, zawartego dnia 29 stycznia 1998r. i wpisanego do Rejestru Ponadzakładowego Układu Zbiorowych Pracy pod numerem U-XLIII, zawarty dnia 25 listopada 2014r. w Warszawie. 3.Rekomendacje realizacyjne w zakresie zaopatrywania pracowników PGL LP w sorty BHP załącznik nr 6 do SIWZ 4.Kolorystyka ubrań roboczych ochronnych powinna nawiązywać do kolorystyki określonej dla terenowego munduru leśnika, zgodnie z obowiązującym rozporządzeniem w sprawie wzorów mundurów leśnika, załącznik nr 5 do SIWZ (opis przedmiotu zamówienia). Przedstawione w SIWZ i załącznikach wymagania, są wymaganiami minimalnymi. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne pisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Ilość i rodzaj odzieży i ochronników bhp dla leśnych służb terenowych i pracowników inżynieryjno - technicznych znajduje się w załączniku nr 5 do SIWZ. UWAGA !!!! Dodatkowe warunki dotyczące przedmiotu zamówienia 1.Ilości rozmiarów towaru zostaną ustalone po podpisaniu Umowy z Wykonawcą, oraz dostarczeniu pełnej rozmiarówki odzieży i obuwia do siedziby Zamawiającego w celu dokonania przymiarki i ustalenia właściwej ilości rozmiarów dla poszczególnych sortymentów. 2.Dostawy elementów przedmiotu zamówienia będą realizowane wg. potrzeb Zamawiającego, na koszt dostawcy na podstawie zamówienia pisemnego, pocztą elektroniczną - nie częściej niż 1 raz w miesiącu - do Siedziby Zamawiającego lub będą przekazywane bezpośrednio uprawnionym pracownikom Zamawiającego na podstawie upoważnienia. 3.Towar będzie przekazywany bezpośrednio uprawnionym pracownikom Zamawiający na podstawie ważnego upoważnienia wystawionego przez Zamawiającego. 4.Termin płatności: do 21 dni od daty wystawienia faktury, 5.Nie przewiduje się zaliczek na poczet towarów, 6.Forma zapłaty - przelew, 7.Wykonawca zapewni minimalnie 12 miesięczną (liczoną od daty wystawienia faktury za dostarczony towar) gwarancję jakości na towar, 8.Wykonawca zobowiązuje się do realizacji zamówienia na odzież BHP szytą na miarę w przypadku nietypowych cech wzrostu lub postawy.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.00.00.00 - Odzież, obuwie, artykuły bagażowe i dodatki 18.10.00.00 - Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.05.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Obsługi Leśnictwa H. Skrodzka-Bałata, P. Bałata Spółka Jawna, ul. Mieszka I 4, 39-400 Tarnobrzeg, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 140896,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 162177,96

  • Oferta z najniższą ceną: 162177,96 / Oferta z najwyższą ceną: 162177,96

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.