Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-06-01
Końskie: sukcesywne dostawy rękawic chirurgicznych , rękawic jednorazowych , jednorazowych wyrobów papierowych z pulpy celulozowej do maceratorów.
Numer ogłoszenia: 121979 - 2012; data zamieszczenia: 01.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Opieki Zdrowotnej , ul. Gimnazjalna 41B, 26-200 Końskie, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3902314, faks 041 3902319.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoz.konskie.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: sukcesywne dostawy rękawic chirurgicznych , rękawic jednorazowych , jednorazowych wyrobów papierowych z pulpy celulozowej do maceratorów..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 1 dotyczy : rękawic chirurgicznych i diagnostycznych- 20 pozycji. 2. Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 2 dotyczy: specjalistycznych rękawic ratowniczych, nitrylowych i winilowych - 9 pozycji 3.Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 3 dotyczy - Jednorazowych wyrobów sanitarnych z pulpy celulozowej do maceratorów - 10 pozycji..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.20-0, 18.42.43.00-0, 33.77.20.00-2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: zamawiający nie przewiduje wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu tego warunku (zał. Nr 3)
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu tego warunku (zał. Nr 3)
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu tego warunku (zał. Nr 3)
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu tego warunku (zał. Nr 3)
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu tego warunku (zał. Nr 3)
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Sporządzone przez Wykonawcę oświadczenie, że oferowane produkty spełniają wymagania określone odpowiednimi przepisami i są dopuszczone do stosowania i obrotu na terenie RP . 1) Oświadczenie to należy potwierdzić załączeniem do oferty kserokopii dokumentów dopuszczających zaoferowany asortyment do użytkowania zgodnie Ustawą z dnia 20 maja 2010 r.o wyrobach medycznych DZ. U Nr 107 z dnia 17 czerwca 2010 r i ROZPORZĄDZENIEM MINISTRA ZDROWIA Dz.U. z 2010 nr 215 poz. 1416 z dnia 5 listopada 2010 r. w sprawie sposobu klasyfikowania wyrobów medycznych
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Należy załączyć kserokopie odpowiednich dokumentów potwierdzające spełnienie wymogów dla przedmiotu zamówienia uszczegółowionych w załączniku 2 (formularzu cenowym).
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza zmiany umowy w następujących przypadkach : a) - gdy podczas realizacji umowy wystąpią nieprzewidziane zdarzenia lub okoliczności które uniemożliwiają zrealizowanie przedmiotu zamówienia w sposób, w zakresie i w terminie przewidzianym w ofercie. b) - w przypadku zakończenia produkcji lub wycofania z rynku wyrobu będącego przedmiotem zamówienia dopuszcza się zmianę na nowy produkt o tych samych bądź lepszych parametrach po cenie jednostkowej zaoferowanej w ofercie. c) - zmiany osób reprezentujących strony i odpowiedzialnych za realizację postanowień umowy d) - zmiany rachunku bankowego i innych danych stron. e)- w razie zmiany w okresie obowiązywania umowy stawki podatku od towarów i usług, strony dopuszczają możliwość zmiany umowy w celu dostosowania jej treści do wprowadzonych zmian. Zmiana zostanie wprowadzona zgodnie z przepisami PZP i niniejszą umową Cena jednostkowa brutto dostarczonego asortymentu oraz wartość umowy brutto podlega automatycznej waloryzacji, uwzględniającej zmianę wielkości podatku od towarów i usług - VAT. Powyższa zmiana obowiązuje od dnia wprowadzenia urzędowej zmiany stawki VAT i nie wymaga zachowania formy pisemnej - aneksu f)- przedłużenia terminu obowiązywania umowy
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zoz.konskie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Opieki Zdrowotnej Ulica Gimnazjalna 41 B 26-200 Końskie DSUiZP..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.06.2012 godzina 10:45, miejsce: Zespół Opieki Zdrowotnej Ulica Gimnazjalna 41 B 26-200 Końskie Sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: 2.1 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 1 dotyczy :sukcesywnych dostaw rękawic chirurgicznych i diagnostycznych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Rękawiczki chirurgiczne (sterylne) roz.6 par.1 200. 2. Rękawiczki chirurgiczne (sterylne) roz.6,5 par.4 400. 3. Rękawiczki chirurgiczne (sterylne) roz.7 par.5 400. 4. Rękawiczki chirurgiczne (sterylne) roz.7,5 par.10 000. 5. Rękawiczki chirurgiczne (sterylne) roz.8 par.6 000. 6. Rękawiczki chirurgiczne (sterylne) roz.8,5 par.3 600. 7. Rękawiczki chirurg. (sterylne) bezlateksowe roz. 7,5 par.600. 8. Rękawiczki chirurg. (sterylne) bezlateksowe roz. 8 par.100. 9. Rękawiczki chirurg. (sterylne) bezpudrowe roz. 6,5. par.5 600. 10. Rękawiczki chirurg. (sterylne) bezpudrowe roz. 7. par.6 400. 11. Rękawiczki chirurg. (sterylne) bezpudrowe roz 7,5 par. 3 600. 12. Rękawiczki chirurg. (sterylne) bezpudrowe roz. 8 par.1 200. 13. Rękawiczki chirurg. (sterylne) bezpudrowe roz. 8,5 par.600. 14. Rękawiczki diagnostyczne zabiegowe do tzw. zabiegów wysokiego ryzyka, bezpudrowe, niejałowe, o grubszych ściankach, odporne na przekucia (grubość na palcu od 0,32-0,49 mm), teksturowane z lateksu kauczuku naturalnego lub nitrylowe z rolowanym brzegiem, kształt uniwersalny, w rozmiarach S, M, L, XL pakowane minimum 50 szt. - 100 szt. op. (a. 100 szt.)120. 15. Rękawiczki diagnostyczne lateksowe lekko pudrowane skrobią kukurydzianą- mankiet rolowany, z warstwą zewnętrzną antypoślizgową o dowolnej strukturze (siateczkowa lub powierzchnia mikroteksturowana), warstwa antypoślizgowa min. na opuszkach palców i wewnętrznej powierzchni dłoni - opakowanie po 100 szt w roz. S. (a.100szt.) op.6 000. 16. Rękawiczki diagnostyczne lateksowe lekko pudrowane skrobią kukurydzianą- mankiet rolowany, z warstwą zewnętrzną antypoślizgową o dowolnej strukturze (siateczkowa lub powierzchnia mikroteksturowana) min. na opuszkach palców i wewnętrznej powierzchni dłoni - opakowanie po 100 szt w roz. M. (a.100szt.) op.2 600. 17. Rękawiczki diagnostyczne lateksowe lekko pudrowane skrobią kukurydzianą- mankiet rolowany, z warstwą zewnętrzną antypoślizgową o dowolnej strukturze (siateczkowa lub powierzchnia mikroteksturowana) min. na opuszkach palców i wewnętrznej powierzchni dłoni - opakowanie po 100 szt w roz. L. (a.100szt.) op.800. 18 Rękawiczki diagnostyczne lateksowe bezpudrowe mankiet rolowany, z warstwą zewnętrzną antypoślizgową o dowolnej strukturze (siateczkowa lub powierzchnia mikroteksturowana) min. na opuszkach palców i wewnętrznej powierzchni dłoni - opakowanie po 100 szt w roz. S. (a.100szt.) op.3 600. 19. Rękawiczki diagnostyczne lateksowe bezpudrowe mankiet rolowany, z warstwą zewnętrzną antypoślizgową o dowolnej strukturze (siateczkowa lub powierzchnia mikroteksturowana) min. na opuszkach palców i wewnętrznej powierzchni dłoni - opakowanie po 100 szt w roz. M. (a.100szt.) op.2 800. 20. Rękawiczki diagnostyczne lateksowe bezpudrowe mankiet rolowany, z warstwą zewnętrzną antypoślizgową o dowolnej strukturze (siateczkowa lub powierzchnia mikroteksturowana) min. na opuszkach palców i wewnętrznej powierzchni dłoni - opakowanie po 100 szt w roz. L. (a.100szt.) op.240..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.20-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 2 dotyczy: sukcesywnych dostaw specjalistycznych rękawic ratowniczych, nitrylowych i winilowych..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Rękawice diagnostyczne o zwiększonej odporności na rozerwanie do procedur o podwyższonym ryzyku, lateksowe, bezpudrowe, chlorowane. Grubość pojedynczej ścianki na palcu 0,40mm, dłoni 0,30mm, mankiecie 0,20mm, długość minimum 295mm, rozciągliwość przed starzeniem 900 procent. Zarejestrowane jako wyrób medyczny oraz środek ochrony osobistej, oznakowane CE na opakowaniu jednostkowym z numerem jednostki notyfikowanej, zgodnie z normą EN 455 - rozmiar L, pakowane 50 szt.op.(a.50 szt.)- 20. 2.Rękawiczki diagnostyczne lateksowe z opisem jak wyżej roz. M op. (a. 50 szt.)-80. 3.Rękawiczki diagnostyczne nitrylowe bezpudrowe, chlorowane, polimerowane od wewnętrznej strony, o obniżonej grubości. Grubość pojedynczej ścianki na palcu 0,11mm, dłoni 0,08mm, mankiecie 0,07mm. Rolowany mankiet, teksturowane tylko na palcach, kolor ciemno niebieski. Zarejestrowane jako wyrób medyczny oraz środek ochrony osobistej. Zgodność z normami EN 455: 1-2, EN 374-3 (min. 11 subst), ASTM F1671 potwierdzone badaniami z jednostki niezależnej od producenta. Informacje o odporności na poszczególne substancje chemiczne wypisane na opakowaniu. Rozmiar kodowany kolorystycznie na opakowaniu. Opakowanie a 200 sztuk. op. (a. 200 szt.)-2 000. 4.Rękawiczki diagnostyczne nitrylowe z opisem jak wyżej roz. M op. (a. 200 szt.)-1 600. 5.Rękawiczki diagnostyczne nitrylowe z opisem jak wyżej roz.L op. (a. 200 szt.)-600. 6.Rękawiczki winylowe bezpudrowe wolne od ftalanów, grubość pojedynczej ścianki na palcu 0,08mm + -0,02, dłoń 0,08mm + -0,02, mankiet 0,05mm + -0,02, spełniają wymagania stawiane przez normy EN 455 część 1,2,3,4, roz.S (a.100szt.) op. (a. 100 szt.)-1 200. 7.Rękawiczki winylowe bezpudrowe z opisem jak wyżej roz. M op. (a. 100 szt.)-1 200. 8.Rękawiczki winylowe bezpudrowe z opisem jak wyżej roz. L op. (a. 100 szt.)-260. 9.Rękawiczki foliowe w roz Męskie - Damskie (a.100szt.) op. (a. 100 szt.)-80..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.42.43.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 3 dotyczy - Jednorazowych wyrobów sanitarnych z pulpy celulozowej do maceratorów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Baseny głębokie szt- 4000 2. Baseny płaskie szt- 9 000 3. Kaczki 900 mil szt-25 000 4. Kaczka 750 mil szt-600 5. Miska prostokątna lub okrągła o pojemności minimum 4 litrów ,-nieprzemakająca do 6 godzin szt-8 000 6. Dzbanek (naczynie miarowe) o pojemności 1 ltra - nieprzemakający do 6 godzin szt- 600 7. Nerka szt-22 000 8. Pokrywy do basenów głębokich szt- 600 9. Pokrywy do basenów płaskich szt- 600 10. Myjki jednorazowe sanitarne w roz około 14x20cm z włókniny nasaczonej środkiem myjącym o naturalnym PH szt- 120 000.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.77.20.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KOŃSKICH
- Zakup i dostawa artykułów mleczarskich
- Tymczasowe schronienie dla osób bezdomnych oraz tymczasowe schronienie dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi dla podopiecznych Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Końskich
- Zakup wraz z dostawą świeżych owoców i warzyw
- Zakup wraz z sukcesywną dostawą mięsa, drobiu oraz wędlin
- Zakup echokardiografu z funkcją echokardiografii przezprzełykowej
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej "Cichy Zakątek" w Końskich
więcej: przetargi w Końskich »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu jednorazowego użytku, środków ochrony indywidualnej i materiałów medycznych różnych
- Zakup i dostawa produktów do sterylizacji wyrobów medycznych
- Dostawa rękawiczek diagnostycznych - niejałowych oraz rękawiczek chirurgicznych i ortopedycznych - sterylnych dla SP ZOZ w Krasnymstawie
- Dostawy rękawic diagnostycznych, chirurgicznych i sekcyjnych
- Sukcesywne dostawy rękawic niesterylnych oraz foliowych
- Dostawa rękawic medycznych
więcej: Rękawice jednorazowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.