Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-06-06
Dąbrowa Górnicza: Część A zamówienia:
sukcesywna dostawa materiałów biurowych do siedziby Urzędu Skarbowego w Dąbrowie Górniczej
Część B zamówienia:
sukcesywna dostawa tonerów do siedziby Urzędu Skarbowego w Dąbrowie Górniczej
Numer ogłoszenia: 122019 - 2008; data zamieszczenia: 06.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy w Dąbrowie Górniczej, ul. Krasińskiego 33a, 41-300 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie, tel. 032 2959155, 2959099, 2959052.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.isnet.katowice.pl/us/dabrowa.htm
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Część A zamówienia: sukcesywna dostawa materiałów biurowych do siedziby Urzędu Skarbowego w Dąbrowie Górniczej Część B zamówienia: sukcesywna dostawa tonerów do siedziby Urzędu Skarbowego w Dąbrowie Górniczej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część A zamówienia: sukcesywna dostawa materiałów biurowych przez okres 12 miesięcy do siedziby Urzędu Skarbowego w Dąbrowie Górniczej. , Część B zamówienia: sukcesywna dostawa tonerów przez okres 12 miesięcy do siedziby Urzędu Skarbowego w Dąbrowie Górniczej.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.76.40 - 30.19.76.40 30.19.76.44 - 30.19.76.44 33.76.00.00 - 33.76.00.00 30.19.76.20 - 30.19.76.20 30.19.92.00 - 30.19.92.00 30.19.95.00 - 30.19.95.00 Oryginalny kod CPV: 22.83.00.00 - Zeszyty ćwiczeń Kod CPV wg słownika 2008: 22.83.00.00 - Zeszyty ćwiczeń 19.52.00.00 - 19.52.00.00 30.12.51.10 - 30.12.51.10 .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: w prowadzonym postępowaniu zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, (art. 22ust.1 pkt1) pzp) - w tym postępowaniu jest to zgłoszenie do właściwego rejestru czy ewidencji działalności gospodarczej oraz zaświadczenie o wpisie do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (art. 22ust.1 pkt2) pzp), 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (art. 22ust.1 pkt3) pzp), 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 pzp, Wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na formularzu ofertowym - Załącznik Nr 2 SIWZ . Ocena spełnienia wyżej wymienionych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wymienionych w Rozdziale VI SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że wyżej wymienione warunki wykonawca spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wymaga złożenia w ofercie następujących dokumentów / oświadczeń / zaświadczeń czy informacji: 1. aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Profil działania wykonawcy musi odpowiadać przedmiotowi zamówienia, 2.pełnomocnictwa do podpisywania oferty oraz innych dokumentów związanych z postępowaniem w sprawie zamówienia publicznego, podpisanego przez osoby uprawnione do zaciągania zobowiązań w imieniu wykonawcy (załączyć jedynie wówczas, gdy osoba lub osoby podpisujące ofertę nie figurują w odpowiednich rejestrach i nie są uprawnione do reprezentowania wykonawcy). Wymagane powyżej dokumenty, są składane w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 3. wypełnionego formularza ofertowego stanowiącego załącznik Nr 2 do SIWZ zawierający oświadczenie z art. 22 p.z.p., 4. wypełnionego formularza cenowego stanowiącego załącznik Nr 1 do SIWZ ,
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.isnet.katowice.pl/us/dabrowa.htm
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Skarbowy w Dąbrowie Górniczej , ul. Krasińskiego 33A , 41-300 Dąbrowa Górnicza sala 100 stanowisko Nr 1 lub Nr 2 (kancelaria).
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.06.2008 godzina 12:00, miejsce: Urząd Skarbowy w Dąbrowie Górniczej , ul. Krasińskiego 33A , 41-300 Dąbrowa Górnicza sala 100 stanowisko Nr 1 lub Nr 2 (kancelaria).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część A zamówienia: sukcesywna dostawa materiałów biurowych do siedziby Urzędu Skarbowego w Dąbrowie Górniczej.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część A zamówienia: sukcesywna dostawa materiałów biurowych przez okres 12 miesięcy do siedziby Urzędu Skarbowego w Dąbrowie Górniczej..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.76.40-4, 30.19.76.44-2, 33.76.00.00-5, 30.19.76.20-8, 30.19.92.00-2, 30.19.95.00-5, 22.83.00.00-7, 19.52.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część B zamówienia: sukcesywna dostawa tonerów do siedziby Urzędu Skarbowego w Dąbrowie Górniczej.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część B zamówienia: sukcesywna dostawa tonerów przez okres 12 miesięcy do siedziby Urzędu Skarbowego w Dąbrowie Górniczej..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z DĄBROWY GÓRNICZEJ
- DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI ORAZ INNYCH ARTYKUŁÓW DO UTRZYMANIA HIGIENY I ESTETYKI POMIESZCZEŃ W JEDNOSTKACH OBSŁUGIWANYCH PRZEZ CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W DĄBROWIE GÓRNICZEJ
- DOSTAWA ŻYWNOŚCI DO STOŁÓWKI SZKOLNEJ ZESPOŁU SZKÓŁ SPORTOWYCH IM. POLSKICH OLIMPIJCZYKÓW W DĄBROWIE GÓRNICZEJ
- DOSTAWA ŻYWNOŚCI NA POTRZEBY PRZEDSZKOLA NR 11 W DĄBROWIE GÓRNICZEJ
- DOSTAWA OWOCÓW, WARZYW I PODOBNYCH PRODUKTÓW DO STOŁÓWKI SPECJALNEGO OŚRODKA SZKOLNO-WYCHOWAWCZEGO DLA DZIECI I MŁODZIEŻY NIEPEŁNOSPRAWNEJ W DĄBROWIE GÓRNICZEJ
- 1. "Doposażenie placu zabaw obok bloku 81" 2. "Rozbudowa siłowni pod chmurką" 3. "Plac zabaw" (...)
więcej: przetargi w Dąbrowie Górniczej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO URZĄDZEŃ DRUKUJĄCYCH
- Sukcesywna dostawa tonerów, tuszy, bębnów i innych materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących na potrzeby Urzędu Miasta i Gminy Konstancin - Jeziorna.
- Dostawa artykułów sanitarnych dla Mokotowskiej Fundacji Warszawianka - Wodny Park w 2025 roku.
- Dostawy artykułów biurowych, papieru ksero oraz tonerów i tuszy dla Prokuratury Regionalnej w Warszawie na rok 2025
- Dostawa sprzętu oraz środków do utrzymania czystości dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej
- Dostawa artykułów sanitarno - higienicznych z papieru na potrzeby Teatru Wielkiego - Opery Narodowej
więcej: Produkty z tworzyw sztucznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.