eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bełchatów › Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad wykonaniem robót budowlanych prowadzonych w ramach Kontraktu 03 Budowa kanalizacji sanitarnej, deszczowej i wodociągu w Osiedlu Ludwików, realizowanego w ramach projektu pn. Budowa i modernizacja systemu sieci wodn

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-05-04

Bełchatów: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad wykonaniem robót budowlanych prowadzonych w ramach Kontraktu 03 Budowa kanalizacji sanitarnej, deszczowej i wodociągu w Osiedlu Ludwików, realizowanego w ramach projektu pn. Budowa i modernizacja systemu sieci wodno-kanalizacyjnej na terenie Miasta Bełchatowa
Numer ogłoszenia: 122038 - 2010; data zamieszczenia: 04.05.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Wodociągów i Kanalizacji "WOD-KAN" Spółka z o.o. , ul. Św. Faustyny Kowalskiej 9, 97-400 Bełchatów, woj. łódzkie, tel. 044 6338309, faks 044 6338306.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wodkan-belchatow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad wykonaniem robót budowlanych prowadzonych w ramach Kontraktu 03 Budowa kanalizacji sanitarnej, deszczowej i wodociągu w Osiedlu Ludwików, realizowanego w ramach projektu pn. Budowa i modernizacja systemu sieci wodno-kanalizacyjnej na terenie Miasta Bełchatowa.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 1006 r. nr 156, poz. 1118 ze zmianami) Rozdział 3 oraz rozporządzeniami wykonawczymi wydanymi na jej podstawie, regulującymi budowę obiektów budowlanych oraz określającymi zasady działania organów administracji publicznej w tych dziedzinach, w branży wodno - kanalizacyjnej i drogowej nad wykonaniem robót budowlanych prowadzonych w ramach Kontraktu 03 Budowa kanalizacji sanitarnej, deszczowej i wodociągu w Osiedlu Ludwików. Krótki opis zakresu robót przewidzianych do wykonania w ramach Kontraktu 03. Kanalizację sanitarną, deszczową oraz sieć wodociągową zaprojektowano na terenie zabudowanym i przewidzianym do zabudowy na osiedlu Ludwików w ulicach: Projektowana (Al. Jana Pawła II), Zamoście, Ludwikowska, Graniczna, Kaczeńcowa, Kletnia, Zawilcowa, Wesoła, Spacerowa, Staffa, Brzechwy, Leśmiana, Asnyka, Baczyńskiego, Wycieczkowa, Konwaliowa, Pod Górami i Zalesie. Zasadniczy zakres robót przewidzianych do wykonania w ramach Kontraktu 03: 1.Całkowita długość kanalizacji sanitarnej - 8309,80 mb. 2.Wyprowadzenia kanalizacji sanitarnej - 2512,20 mb. 3. Przyłącza i kaskady - 47,00 mb. 4. Całkowita długość kanalizacji deszczowej - 7635,95 mb. 5. Wyprowadzenia kanalizacji deszczowej - 2248,80 mb. 6. Przykanaliki do wpustów ulicznych - 1394,00 mb. 7. Sieć wodociagowa PE - 4775,68 mb. 8. Wyprowadzenia sieci wodociągowej - 320,00 mb. 9. Odejścia hydrantowe - 30,00 mb.Według rozwiązania projektowego dla kanalizacji sanitarnej ścieki sanitarne zostaną odprowadzone grawitacyjnie z zabudowań przy ulicach na osiedlu Ludwików do istniejącego kanału O600mm w ul. Ks. Kardynała Wyszyńskiego. Roboty przewidziane do wykonania obejmują: kanał główny z rur PVC; wyprowadzenia z rur PVC. Trasa projektowanej sieci kanalizacyjnej przebiega w pasie drogowym. Przejścia poprzeczne przez drogę zaprojektowano w części rozkopem, a w części przewiertem. Na rury przewodowe należy założyć rury ochronne stalowe. Projektowane kanały grawitacyjne posiadają średnicę O250 mm i O200 mm, a przyłącza O160 mm. Sieć jest uzbrojona w studnie rewizyjne żelbetowe O1000mm oraz węzłowe żelbetowe O1200mm. Wyprowadzenia kanalizacyjne, do których będą podłączane instalacje kanalizacyjne z poszczególnych budynków, są w granicy pomiędzy pasem drogowym a posesją, zakończone korkiem. Odbiornikiem ścieków opadowych będzie kanał deszczowy O1200 mm w ul. Ks. Kardynała Wyszyńskiego. Roboty do wykonania obejmują: kanały główne od O1200 mm do O500 mm z rur PE, kanały główne O400 mm i O300 mm z rur PVC, wyprowadzenia i przykanaliki do wpustów ulicznych z rur O 200 mm PVC. Przy dużych spadkach należy stosować rury żeliwne uszczelnione zaprawą cementową. Trasa projektowanej sieci kanalizacji deszczowej przebiega wzdłuż ulic osiedlowych. Przejścia poprzeczne przez drogi należy wykonać w części rozkopem, a w części przewiertem z założeniem rur stalowych osłonowych. Sieć jest uzbrojona w studnie rewizyjne i połączeniowe prefabrykowane z kręgów żelbetowych o średnicy od O1200mm do O1800mm, oraz studnie murowane z cegły kanalizacyjnej Re=25Mpa. Wyprowadzenia kanalizacji deszczowej są zakończone korkiem kanalizacyjnym dla rur PVC, a przykanaliki wpustem ulicznym ściekowym ze studzienką ściekową uliczną betonową z osadnikiem. Projektowana sieć wodociągowa została dostosowana do ukształtowania terenu i projektowanych dróg osiedlowych. Zaprojektowana sieć jest siecią pierścieniową (obwodową) - hydraulicznie najkorzystniejszą z uwagi na wzajemne powiązanie przewodów magistralnych i rozdzielczych, stwarzające bardzo dobre warunki przepływu wody i wyrównania ciśnień. Projektowany wodociąg zostanie zrealizowany w technologii rur PEHD100 SDR11 O200mm, O160mm, O110mm i O63mm łączonych przy pomocy zgrzewania doczołowego. Do wykonania są również hydranty przeciwpożarowe nadziemne. Odcinki wyprowadzeń wodociągowych z rur PEHD100 O40mm należy uzbroić w zasuwy odcinające. W zakresie robót drogowych przewidziany jest demontaż istniejących nawierzchni i konstrukcji jezdni oraz jej odtworzenie. Szczegółowy opis robót budowlanych będących przedmiotem Kontraktu 03 oraz technologii ich wykonania zawarty jest w części III Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - Opis przedmiotu zamówienia, sporządzonej do przetargu nieograniczonego na wykonanie ww. robót, dostępnej na stronie internetowej Zamawiającego: www.wodkan-belchatow.pl. Przez Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych należy rozumieć dokument zawierający opis robót zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2.09.2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej ,specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. Nr 202 poz.2072), Praca inspektora podzielona jest na dwa etapy: 1. Nadzór nad realizacją zadania i jego rozliczeniem w trakcie realizacji (24 miesiące). 2. Udział w odbiorze po zakończeniu rękojmi i w odbiorze przed upływem terminu gwarancji. Inspektor działa w imieniu Zamawiającego i odpowiada za realizację inwestycji zgodnie z przepisami prawa budowlanego oraz warunkami określonymi w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych i umowie. Szczegółowy zakres obowiązków inspektora nadzoru określony został w części II niniejszej SIWZ - projekcie umowy oraz w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych przewidzianych dla Kontraktu 03. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, jest zobowiązany do posiadania aktualnej polisy ubezpieczeniowej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem umowy w wysokości co najmniej 2 500 000 PLN przez cały okres trwania umowy oraz do przedkładania Zamawiającemu do wglądu dowodów potwierdzających wypełnienie tego obowiązku oraz dowodów potwierdzających posiadanie aktualnego ubezpieczenia związanego z posiadanymi uprawnieniami budowlanymi. Płatności wynagrodzenia, w liczbie ośmiu, powiązane są ściśle z kwartalnymi etapami Harmonogramu rzeczowo - finansowego, na podstawie którego odbywać się będzie realizacja nadzorowanych robót budowlanych. Przewiduje się siedem pierwszych płatności w wysokości ok. 12% każda, na ostatnią płatność przewidziano ok. 16%. Rozpoczęcie pełnienia funkcji Inspektora nadzoru - dzień następny po dniu podpisania umowy o udzielenie niniejszego zamówienia. Zakończenie prac Inspektora nadzoru - do czasu skutecznego złożenia zawiadomienia o zakończeniu budowy do Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego oraz udział w odbiorze po upływie 36 - miesięcznego okresu rękojmi i w odbiorze przed upływem 60 - miesięcznego okresu gwarancji. Bieg okresów gwarancji i rękojmi rozpoczyna się z dniem podpisania przez Zamawiającego protokołu odbioru końcowego przejęcia do eksploatacji przedmiotu robót budowlanych Kontraktu 03..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 14 000 PLN.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie wymagań, które Wykonawca winien wykazać.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wymagane jest wykazanie wykonania w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum jednej usługi polegającej na nadzorze robót obejmujących budowę kanalizacji sanitarnej i deszczowej oraz sieci wodociągowej. Wartość zrealizowanych usług winna wynosić nie mniej niż 15 000 000 PLN netto łącznie i nie mniej niż 7 000 000 PLN netto każda. Przy przeliczaniu wartości zrealizowanych robót rozliczonych w walucie innej niż PLN, Wykonawca zobowiązany jest zastosować przelicznik w/g średniego kursu ustalonego przez NBP na dzień wszczęcia niniejszego postępowaniaZgodnie z art. 26 ust 2b ustawy Pzp Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie wymagań, które Wykonawca winien wykazać.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wymagane jest dysponowanie a) 1 osobą do wykonywania funkcji Kierownika Zespołu - Inspektora Koordynującego, która winna spełniać następujące wymagania: - Posiadać wykształcenie wyższe techniczne. - Posiadać co najmniej 10 letni staż pracy w branży budowlanej, w tym minimum 5 lat na stanowisku kierowniczym jako kierownik budowy, - Posiadać uprawnienia budowlane, wydane na podstawie ustawy Prawo budowlane, do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych - w specjalizacji sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiadające im uprawnienia (dokumenty) wydane na podstawie obowiązujących wcześniej przepisów oraz legitymować się przynależnością do właściwej izby samorządu zawodowego. - W okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia przedmiotowego postępowania pełnił minimum 1 raz funkcję inspektora nadzoru w branży wodno - kanalizacyjnej w realizacji minimum 1 zakończonej inwestycji z zakresu gospodarki wodno - ściekowej, o wartości minimum 5 000 000 PLN netto (bez VAT). b) 1 osobą do wykonywania funkcji Inspektora nadzoru robót wodno - kanalizacyjnych. która winna spełniać następujące wymagania: - Posiadać uprawnienia budowlane, wydane na podstawie ustawy Prawo budowlane, do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych - w specjalizacji sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiadające im uprawnienia (dokumenty) wydane na podstawie obowiązujących wcześniej przepisów oraz legitymować się przynależnością do właściwej izby samorządu zawodowego. - W okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia przedmiotowego postępowania pełnił minimum 1 raz funkcję inspektora nadzoru w branży wodno - kanalizacyjnej w realizacji minimum 1 zakończonej inwestycji z zakresu gospodarki wodno - ściekowej, o wartości minimum 5 000 000 PLN netto (bez VAT). Przy przeliczaniu wartości zrealizowanych robót rozliczonych w walucie innej niż PLN, Wykonawca zobowiązany jest zastosować przelicznik w/g średniego kursu ustalonego przez NBP na dzień wszczęcia niniejszego postępowania. c) 1 osobą do pełnienia funkcji inspektora nadzoru branży drogowej, która powinna spełniać następujące wymagania: - Posiadać budowlane, do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej lub odpowiadające im uprawnienia (dokumenty) wydane na podstawie obowiązujących wcześniej przepisów oraz legitymować się przynależnością do właściwej izby samorządu zawodowego. - W okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia przedmiotowego postępowania pełnił minimum 2 razy funkcję inspektora nadzoru w branży drogowej w realizacji minimum 2 zakończonych inwestycji obejmujących wykonanie podbudów i nawierzchni bitumicznych na długości minimum 3 km (łącznie). Uprawnienia muszą być zgodne z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. 2006 nr 83 poz. 578 z późniejszymi zmianami.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Osoby, które posiadają uzyskane przed dniem wejścia w życie ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tekst jednolity:Dz.U.2006 nr 156 poz. 1118 ze zm.) oraz Rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, uprawnienia budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pełnienia bez ograniczenia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie przedmiotu niniejszego zamówienia i zachowały uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie, przedkładają te dokumenty, zgodnie wymaganiami określonymi powyżej. Uwaga: Wszystkie osoby, przewidziane do wykonania niniejszego zamówienia, wskazane w ofercie winny posługiwać się językiem polskim lub dysponować na stałe tłumaczem języka polskiego. Zgodnie z art. 26 ust 2b ustawy Pzp Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie wymagań, które Wykonawca winien wykazać.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

e) Kserokopie (potwierdzone za zgodność z oryginałem przez osoby uprawnione do podpisania oferty) uprawnień budowlanych oraz zaświadczeń o przynależności do izb samorządu zawodowego wymienionych w wykazie osób przewidzianych do wykonania zamówienia. Jeżeli po otrzymaniu dokumentu potwierdzającego uprawnienia budowlane, osoba zmieniła imię lub nazwisko, do oferty należy załączy poświadczoną za zgodność kopię dokumentu potwierdzającego te zmianę.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

W związku z art. 144 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty gdy : 1) nastąpią zmiany ustawowe przepisów w tym podatkowych , 2) zaistnieją zdarzenia o charakterze siły wyższej, niezależne od stron umowy, które uniemożliwiłyby terminowe wykonanie zobowiązań. Strony zobowiazują się do ustalenia odpowiednio zmienionego terminu wykonania przedmiotu umowy. Za siłę wyższą uważa się zdarzenie zewnętrzne, którego skutków nie da się przewidzieć ani im zapobiec. 3) Zamawiający dopuszcza możliwość zmian terminów wynikających z umowy w przypadku natrafienia przez wykonawcę robót budowlanych na znaleziska archeologiczne w czasie wykonywania robót, jeżeli w wyniku zastosowania się wykonawcy robót budowlanych do poleceń Inspektora nadzoru wystąpiły opóźnienia w robotach. 4) konieczność wprowadzenia zmian będzie dotyczyć treści o charakterze informacyjno-instrukcyjnym niezbędnym dla sprawnej realizacji umowy, w szczególności zmian dotyczacych zmiany numeru rachunku bankowego Wykonawcy, zmiany osób upoważnionych do kontaktów, zmiany personelu kluczowego odpowiedzialnego za prowadzenie i potwierdzanie prawidłowej realizacji zamówienia oraz zmiany statusu prawnego działania, adresu siedziby wraz z numerami telefonu, faksu,poczty elektronicznej etc./ 5) rezygnacji przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu Umowy. W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy zostanie odpowiednio pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które Wykonawca poniósł koniecznymi nakładami na jej planowe wykonanie. 2. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają pod rygorem nieważności formy pisemnej.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wodkan-belchatow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Wodociągów i Kanalizacji WOD. - KAN. Sp. z o.o. ul. Św. Faustyny Kowalskiej 9, 97-400 Bełchatów.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.06.2010 godzina 09:45, miejsce: Zakład Wodociągów i Kanalizacji WOD. - KAN. Sp. z o.o. ul. Św. Faustyny Kowalskiej 9, 97-400 Bełchatów Kancelaria Zamawiającego pok. 100.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie realizowane jest w ramach projektu Budowa i modernizacja systemu sieci wodno - kanalizacyjnej na terenie Miasta Bełchatowa w ramach działania 1.1. Gospodarka wodno - ściekowa w aglomeracjach powyżej 15 000 RLM priorytetu I Gospodarka wodno - ściekowa Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.