eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krynica-Zdrój › Odbudowa mostu na potoku Kryniczanka w km 1+510 w ciągu drogi gminnej nr 291590K ul. Zawodzie w Krynicy - Zdroju oraz drogi gminnej nr 291590K ul. Zawodzie w km 0+070 - 0+200 w ramach usuwania skutków powodzi

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-05-20

Krynica-Zdrój: Odbudowa mostu na potoku Kryniczanka w km 1+510 w ciągu drogi gminnej nr 291590K ul. Zawodzie w Krynicy - Zdroju oraz drogi gminnej nr 291590K ul. Zawodzie w km 0+070 - 0+200 w ramach usuwania skutków powodzi
Numer ogłoszenia: 122068 - 2011; data zamieszczenia: 20.05.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Krynica - Zdrój, Urząd Miejski w Krynicy - Zdroju , ul. Kraszewskiego 7, 33-380 Krynica-Zdrój, woj. małopolskie, tel. 018 472 55 00, faks 018 472 55 01.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krynica-zdroj.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbudowa mostu na potoku Kryniczanka w km 1+510 w ciągu drogi gminnej nr 291590K ul. Zawodzie w Krynicy - Zdroju oraz drogi gminnej nr 291590K ul. Zawodzie w km 0+070 - 0+200 w ramach usuwania skutków powodzi.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest odbudowa mostu na potoku Kryniczanka w km 1+510 w ciągu drogi gminnej nr 291590K ul. Zawodzie w Krynicy - Zdroju oraz drogi gminnej nr 291590K ul. Zawodzie w km 0+070 - 0+200 w ramach usuwania skutków powodzi. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) wykonanie rozbiórki istniejącego mostu, 2) wykonanie montażu i demontażu mostu objazdowego wraz z utrzymaniem przejezdności drogi dojazdowej do tymczasowego mostu, 3) wykonanie robót ziemnych - 3136 m3, 4) wykonanie przyczółków mostu - 78,12 m3 wraz ze skrzydłami - 6,388 m3: a) wykonanie płyt, ław i ciosów podłożyskowych - warstwa chudego betonu - 9,975 m3, b) wykonanie stop, płyt i ław fundamentowych - 52,8 m3, c) wykonanie deskowania - 327,92 m2, d) wykonanie zbrojenia przyczółków i skrzydeł - 7,07 t, e) montaż izolacji przeciwwilgociowych powłokowych bitumicznych - 254,8 m2, f) montaż łożysk elastomerowych - 28 szt., 5) wykonanie konstrukcji nośnej z prefabrykowanych dźwigarów strunobetonowych, 6) wykonanie płyty betonowej - 90,416 m3 oraz montaż kotew talerzowych - 60 szt., 7) wykonanie wyposażenia i nawierzchni na moście: a) wykonanie izolacji z papy termozgrzewalnej - 223,38 m2, b) wykonanie geodrenów na izolacji pomostu - 53,4 m, c) wykonanie elementów odwodnienia ustrojów niosących - saczki odwadniające - 12 elem., d) montaż poręczy mostowych - 26 m, oraz barier sprężystych - 22 m, e) montaż krawężników granitowych - 52 m, f) wykonanie warstwy wiążącej i ścieralnej nawierzchni mostu z mieszanek mineralno -bitumicznych o grubości warstwy 5 cm - 156 m2, g) wykonanie kap i opasek betonowych - 20,174 m3, h) wykonanie stop, płyt i ław fundamentowych pod płytami przejściowymi - 8,82 m3, i) wykonanie płyt przejściowych 16,32 m3, j) wykonanie zabezpieczenia izolacji z warstwy cementowej o gr. 4 cm - 62,42 m2, k) wykonanie drenów za przyczółkami fi 160 mm - 56 m, l) wykonanie dolnej warstwy podbudowy z kruszyw łamanych o gr. 50 cm - 140 m2, m) wykonanie górnej warstwy podbudowy z kruszyw łamanych o gr. 20 cm - 140 m2, n) wykonanie dylatacji bitumicznej - 18,80 m, o) wykonanie zabezpieczenia antykorozyjnego powierzchni chodników - 78 m2 oraz powierzchni betonowych powłokami akrylowymi - 288,24 m2, 8) wykonanie ubezpieczenia koryta potoku: a) odtworzenie opasek betonowych w korycie potoku na podłożu betonowym - 28,8 m3 miesz., b) wykonanie bruku z kamienia naturalnego wraz ze spoinowaniem - 150 m2, c) wykonanie narzutu kamiennego nadwodnego wtopionego w mieszankę betonową - 110,4 m3, d) humusowanie skarp - 150 m2, e) oczyszczenie koryta potoku - 700 m3, f) wykonanie plantowania skarp i dna wykopów wykonywanych ręcznie - 700 m2, 9) mechaniczne wykonanie koryta o gł. 20 cm - 937,5 m2 oraz o gł. 10 cm - 175,5 m2 10) wykonanie dolnej warstwy podbudowy z kruszywa naturalnego o gr. 30 cm - 937,5 m2, 11) wykonanie górnej warstwy podbudowy z kruszywa łamanego o gr. 20 cm - 937,5 m2, 12) wykonanie warstwy wiążącej nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych o gr. 8 cm - 870 m2, 13) wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych o gr. 5 cm - 870 m2, 14) ułożenie krawężników betonowych - 213 m, 15) wykonanie górnej warstwy podbudowy z kruszywa łamanego o gr. 20 cm - 175,5 m2, 16) wykonanie nawierzchni chodnika z kostki brukowej betonowej gr. 6 cm - 157,5 m2, 17) wykonanie nawierzchni chodnika z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm - 18 m2, 18) ułożenie obrzeży betonowych - 105 m, 19) wykonanie żwirowych poboczy o gr. 15 cm - 112,5 m2, 20) wykonanie studni rewizyjnych z kręgów betonowych o śr. 1200 mm - 2 studnie, 21) montaż studzienek ściekowych o śr. 500 mm - 4 szt., 22) montaż kanałów z rur PVC o śr. zewn. 200 mm - 33 m, 23) montaż kanałów z rur PVC o śr. zewn. 315 mm - 35 m, 24) ułożenie ścieków z prefabrykatów betonowych o gr. 15 cm - 60 m, 25) umocnienie skarp płytami prefabrykowanymi - 60 m2, 26) roboty ziemne - 72,5 m3, 27) montaż barier ochronnych stalowych - 12 m, 28) humusowanie skarp z obsianiem przy gr. warstwy humusu 10 cm - 60 m2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy stanowiący załącznik Nr 8, dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik Nr 9 oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, która stanowi załącznik Nr 10 do SIWZ.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45.22.11.11 - Roboty budowlane w zakresie mostów drogowych 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.24.60.00 - Roboty w zakresie regulacji rzek i kontroli przeciwpowodziowej .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 05.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca przed upływem terminu składania ofert zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 30 000,00 zł (słownie: Trzydzieści tysięcy złotych 00/100)

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył co najmniej 2 roboty budowlane polegające na budowie, przebudowie lub remoncie obiektu mostowego o wartości co najmniej 700 000,00 zł brutto każdej z nich.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje: 1. minimum 1 osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialną za kierowanie robotami budowlanymi, posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności drogowej do kierowania robotami budowlanymi zgodnie z obecnie obowiązującymi przepisami (ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane /tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 243 poz. 1623 z późn. zm./ oraz Rozporządzenie Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie /Dz. U. z 2006 r. Nr 83 poz. 578 z późn. zm./) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, 2. minimum 1 osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialną za kierowanie robotami budowlanymi, posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności mostowej do kierowania robotami budowlanymi zgodnie z obecnie obowiązującymi przepisami (ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane /tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 243 poz. 1623 z późn. zm./ oraz Rozporządzenie Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie /Dz. U. z 2006 r. Nr 83 poz. 578 z późn. zm./) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Istotne zmiany treści umowy mogą wynikać z następujących okoliczności: 1) zmian regulacji prawnych obowiązujących w dniu podpisania umowy, 2) oczywistych omyłek pisarskich, 3) w sytuacji wyrażenia przez Zamawiającego zgody na przedłużenie terminu wykonania przedmiotu zamówienia na skutek zaistnienia okoliczności niezawinionych przez Wykonawcę, 4) gdy potrzeba wprowadzenia zmian do umowy wynika ze zmian natury technicznej, w tym zmian dokumentacji projektowej, 5) gdy z przyczyn organizacyjnych konieczna będzie zmiana osób upoważnionych do dokonywania czynności lub zmiana danych teleadresowych określonych w umowie, 6) zmiany przez Wykonawcę formy zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krynica-zdroj.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Krynicy - Zdroju ul. Kraszewskiego 7 33-380 Krynica - Zdrój.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.06.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Krynicy - Zdroju ul. Kraszewskiego 7 33-380 Krynica - Zdrój pokój nr 3 - parter (dziennik podawczy).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.