Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-06-06
Katowice: Przedmiotem zamówienia jest dostawa komputerów stacjonarnych, serwerów oraz drukarek komputerowych
Numer ogłoszenia: 122081 - 2008; data zamieszczenia: 06.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Inspektorat Transportu Drogowego w Katowicach, ul. Powstańców 41a, 40-024 Katowice, woj. śląskie, tel. 0-32 20 77 957, 20 77 961, fax 0-32 20 77 962.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.katowice.witd.gov.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest dostawa komputerów stacjonarnych, serwerów oraz drukarek komputerowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia ujęty został w pięciu odrębnych zadaniach obejmujących dostawę: - 3 szt. komputerów stacjonarnych typu PC, - 1 szt. serwera, - 1 szt. serwera sieciowego, - 15 szt. urządzeń wielofunkcyjnych, laserowych, - 3 szt. drukarek laserowych.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.21.14.00 - Konfiguracje komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.14.00 - Konfiguracje komputerowe Oryginalny kod CPV: 30.23.32.31 - Drukarki laserowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.21.10 - Drukarki laserowe Oryginalny kod CPV: 30.26.10.00 - Serwery sieciowe Kod CPV wg słownika 2008: 48.82.10.00 - Serwery sieciowe Oryginalny kod CPV: 30.26.00.00 - Serwery Kod CPV wg słownika 2008: 48.82.00.00 - Serwery Oryginalny kod CPV: 30.21.30.00 - Komputery osobiste Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.30.00 - Komputery osobiste .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy spełniający wymogi z art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655) i nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie przeprowadzona na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów żądanych przez zamawiającego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia potwierdzających spełnianie tych warunków, wg formuły: spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę: -aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, -aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, -oświadczenie o spełnianiu warunków określonych przepisami art. 22 i art. 24 Prawo zamówień publicznych zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do druku specyfikacji istotnych warunków zamówienia, -pełnomocnictwo w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik zawierające określenie zakresu umocowania (tj. reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego), podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, -formularz oferty, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do druku specyfikacji istotnych warunków zamówienia - dla zadania nr 1, -formularz oferty, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do druku specyfikacji istotnych warunków zamówienia - dla zadania nr 2, -formularz oferty, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do druku specyfikacji istotnych warunków zamówienia - dla zadania nr 3, -formularz oferty, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 6 do druku specyfikacji istotnych warunków zamówienia - dla zadania nr 4, -formularz oferty, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 7 do druku specyfikacji istotnych warunków zamówienia - dla zadania nr 5, -parafowany przez wykonawcę wzór umowy, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 8 do druku specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. Konfiguracja techniczna - 20
- 3. Okres gwarancji - 10
- 4. Czas reakcji - 5
- 5. Czas naprawy - 5
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.katowice.witd.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Inspektorat Transportu Drogowego w Katowicach, 40-024 Katowice, ul.Powstańców 41a.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.06.2008 godzina 12:00, miejsce: Wojewódzki Inspektorat Transportu Drogowego w Katowicach, 40-024 Katowice, ul.Powstańców 41a, IX piętro- pokój nr 903.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa komputerów stacjonarnych typu PC.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa 3 szt komputerów stacjonarnych typu PC.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. Konfiguracja techniczna - 20
- 3. Okres gwarancji - 10
- 4. Czas reakcji - 5
- 5. Czas naprawy - 5
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa serwera.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa 1 szt. serwera.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.26.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. Konfiguracja techniczna - 20
- 3. Okres gwarancji - 10
- 4. Czas reakcji - 5
- 5. Czas naprawy - 5
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa serwera sieciowego.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa 1 szt. serwera sieciowego.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.26.10.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. Konfiguracja techniczna - 20
- 3. Okres gwarancji - 10
- 4. Czas reakcji - 5
- 5. Czas naprawy - 5
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa urządzeń wielofunkcyjnych, laserowych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa 15 szt.urządzeń wielofunkcyjnych, laserowych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.32.31-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. Konfiguracja techniczna - 20
- 3. Okres gwarancji - 10
- 4. Czas reakcji - 5
- 5. Czas naprawy - 5
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa drukarek laserowych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa 3 szt. drukarek laserowych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.32.31-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. Konfiguracja techniczna - 20
- 3. Okres gwarancji - 10
- 4. Czas reakcji - 5
- 5. Czas naprawy - 5
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Przeglądy okresowe oraz serwisy klimatyzacji w samochodach służbowych GDDKiA Oddział w Katowicach
- Świadczenie usługi pralniczej dla OSK w Katowicach
- "Wynajem i serwis odzieży do pomieszczeń typu "cleanroom"
- Świadczenie usług całodobowej ochrony osób i mienia w budynkach Sądu Rejonowego Katowice-Zachód w Katowicach
- "Modernizacja miejskiego placu zabaw przy MDK Koszutka filia Dąb w Katowicach"
- Usługi przeglądów technicznych aparatury medycznej
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Poznańskiego Ośrodka Specjalistycznych Usług Medycznych
- Cyberbezpieczna Gmina Wierzbica
- Usługa dzierżawy drukarek wraz z dostawą drukarek dla Urzędu Miejskiego w Aleksandrowie Kujawskim
- Dostawa i wdrożenie sprzętu i oprogramowania zwiększającego poziom bezpieczeństwa cybernetycznego Urzędu Gminy Bisztynek w ramach zadania: "Cyberbezpieczny Samorząd - Gmina Bisztynek"
- Dostawa sprzętu informatycznego i oprogramowania wraz z wdrożeniem w ramach zadania "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Dostawa i wdrożenie systemu kopii bezpieczeństwa w Urzędzie Miejskim w Czarnej Wodzie
więcej: Konfiguracje komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.