eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi NysaRemont chodników Zadanie nr 1 - Remont chodnika w ciągu drogi powiatowej Nr 1524 O ul.Opolska w Korfantowie Zadanie nr 2- Remont chodnika w ciągu drogi powiatowej Nr 1532 O w miejscowości Niesiebędowice

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-06

Nysa: Remont chodników Zadanie nr 1 - Remont chodnika w ciągu drogi powiatowej Nr 1524 O ul.Opolska w Korfantowie Zadanie nr 2- Remont chodnika w ciągu drogi powiatowej Nr 1532 O w miejscowości Niesiebędowice
Numer ogłoszenia: 122088 - 2008; data zamieszczenia: 06.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Nysie, ul. Słowiańska 17, 48-300 Nysa, woj. opolskie, tel. (077) 4482408, fax (077) 4482408.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp.nysa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont chodników Zadanie nr 1 - Remont chodnika w ciągu drogi powiatowej Nr 1524 O ul.Opolska w Korfantowie Zadanie nr 2- Remont chodnika w ciągu drogi powiatowej Nr 1532 O w miejscowości Niesiebędowice.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1 - Remont chodnika w ciągu drogi powiatowej Nr 1524 O ul. Opolska w Korfantowie remont na długości 301 m Zakres robót: 1.roboty rozbiórkowe 2.ułożenie krawężnika betonowego o wymiarach 15*30 cm na długości 303.0 m 3.ułożenie krawężników z odzysku na długości 43.50 m 4.ułożenie obrzeży betonowych na długości 198.50 m 5.wykonanie chodnika z kostki brukowej betonowej szarej grubości 6 cm na powierzchni 395.85 m2 6.wykonanie chodnika z kostki brukowej kolorowej grubości 8 cm na powierzchni 88.05 m2 Zadanie nr 2 - Remont chodnika w ciągu drogi powiatowej Nr 1532 O w miejscowości Niesiebędowice remont na długości lewa strona 153 m, prawa strona 388 m Zakres robót: 7.roboty rozbiórkowe 8.ułożenie krawężnika betonowego o wymiarach 15*30 cm na długości 392.0 m 9.ułożenie krawężników z odzysku na długości 61.0 m 10.ułożenie obrzeży betonowych na długości 330.50 m 11.wykonanie chodnika z kostki brukowej betonowej szarej grubości 6 cm na powierzchni 447.0 m2 12.wykonanie chodnika z kostki brukowej kolorowej grubości 8 cm na powierzchni 164.0 m2 Szczegółowy zakres robót ujęty jest w przedmiarze robót, który stanowi integralna część specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. W ramach zamówienia wykonawca zobowiązany jest także do: 1. zachowania przepisów BHP 2.wykonania schematu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót i otrzymać jego zatwierdzenie przez właściwy organ zarządzający ruchem 3.Wykonawca jako wytwórca odpadów powstających w trakcie budowy odpowiada za ich składowanie oraz w razie konieczności powinien uregulować stan formalno-prawny w zakresie gospodarki odpadami (art.17 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. o odpadach Dz. U. Nr 62,poz.628 z późn. zmianami) 4.W kosztorysie ofertowym należy uwzględnić koszty składania gruzu na wysypisku

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.61 - Ścieżki piesze Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.61 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 3.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, -posiadają doświadczenie w zakresie realizacji zamówienia o podobnym charakterze (remont chodników) wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, -kierownik robót z uprawnieniami drogowymi zrzeszony w Izbie Zawodowej 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, - oświadczenie art. 22 ust.1 Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie na podstawie przedłożonych dokumentów określonych w punkcie 6 SIWZ. Spełnia -nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Formularz oferty (na załączonym druku ) 2.Kosztorys ofertowy z cenami jednostkowymi i wartością stanowiącą cenę zamówienia:cena netto + podatek VAT = cena brutto Jeżeli Oferent nie jest płatnikiem podatku VAT powinien dostarczyć podstawę prawną , z której to wynika. 3.Dane dotyczące wiarygodności prawnej i finansowej wykonawcy [1] aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej,(w formie kopii poświadczonej przez Wykonawcę) wystawionego nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia czytelnej kserokopii wpisu do ewidencji działalności gospodarczej wystawionej w okresie wcześniejszym, ale potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Organ wydający w/w dokument w wymaganym terminie pod kątem aktualności stanu faktycznego z zapisami w w/w dokumencie. [2] aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert [3] wykazu sprzętu jakim dysponuje wykonawca [4] wykazu osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności( aktualna kopia uprawnień drogowych kierownika robót z aktualną kopią zaświadczenia zrzeszonego we właściwej Izbie Zawodowej) [5] informacji na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników lub liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie [6] wykazu robót związanych z remontem chodnika wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia ,a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robót związanych z remontem chodnika stanowiących przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu zamówienia, dat wykonania i odbiorców. [7] dokumentów potwierdzających, że roboty związane z remontem chodnika były wykonane z należytą starannością (max 5 szt.) np.referencje [8] oświadczenie art. 22 ust.1

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdp.nysa.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Nysie, 48-300 Nysa ul.Słowiańska 17 pokój nr 5 II piętro.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.06.2008 godzina 09:45, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Nysie, 48-300 Nysa ul.Słowiańska 17 pokój nr 3 II piętro.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 - Remont chodnika w ciągu drogi powiatowej Nr 1524 O ul.Opolska w Korfantowie remont na długości 301 m.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót: 1/ roboty rozbiórkowe 2/ ułożenie krawężnika betonowego o wymiarach 15*30 cm na długości 303 m 3/ ułożenie krawężników z odzysku na długości 43.50 m 4/ułożenie obrzeży betonowych na długości 198.50 m 5/wykonanie chodnika z kostki brukowej betonowej szarej grubości 6cm na powierzchni 395.85 m2 6/ wykonanie chodnika z kostki brukowej kolorowej grubości 8cm na powierzchni 88.05 m2.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.61-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2- Remont chodnika w ciągu drogi powiatowej Nr 1532 O w miejscowości Niesiebędowice remont na długości lewa strona 153 m i prawa strona 388 m.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót: 1/ roboty rozbiórkowe 2/ ułożenie krawężnika betonowego o wymiarach 15*30 cm na długości 392 m 3/ ułożenie krawężników z odzysku na długości 61 m 4/ ułożenie obrzeży betonowych na długości 330.50 m 5/ wykonanie chodnika z kostki brukowej betonowej szarej grubości 6cm na powierzchni 447.0 m2 6/ wykonanie chodnika z kostki brukowej kolorowej grubości 8cm na powierzchni 164 m2.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.61-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.