eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RumiaZakup fabrycznie nowych samochodów osobowo-dostawczych na potrzeby Straży Miejskiej w Rumi - przetarg 3

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-05-16

Rumia: Zakup fabrycznie nowych samochodów osobowo-dostawczych na potrzeby Straży Miejskiej w Rumi - przetarg 3
Numer ogłoszenia: 122088 - 2016; data zamieszczenia: 16.05.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Rumia , ul. Sobieskiego 7/204, 84-230 Rumia, woj. pomorskie, tel. 058 6719410, faks 058 6796517.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.miasto.rumia.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup fabrycznie nowych samochodów osobowo-dostawczych na potrzeby Straży Miejskiej w Rumi - przetarg 3.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup fabrycznie nowych trzech samochodów osobowo-dostawczych na potrzeby Straży Miejskiej w Rumi, to jest: 1) 2 szt. - samochody osobowo-dostawcze, 2) 1szt. - samochód osobowo-dostawczy (wydłużony). 2. Parametry techniczne samochodów: 1) samochody fabrycznie nowe - rok produkcji 2015 lub 2016, 2) samochody osobowo-dostawcze (2 szt.): a) nadwozie koloru srebrnego metalizowanego z wyposażeniem dodatkowym określonym w ust. 3 oraz oznakowane zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2015 r. poz. 305; zm.: Dz. U. z 2015 r. poz. 1077 i poz. 1966), b) w samochodzie powinny być trzy przedziały: - pierwszy przedział kierowcy i pasażera - 2 fotele, - drugi przedział osobowy - fotele dla trzech osób z oknami: drzwi otwierane przesuwne z prawej strony lub tradycyjne po obu stronach, - trzeci przedział bagażowy; c) jednostka napędowa - o mocy nie mniejszej niż 100 KM (diesel lub benzyna) spełniająca normę emisji spalin minimum Euro 5, d) układ wspomagania kierownicy, e) system ABS, f) klimatyzacja, g) poduszki powietrzne kierowcy i pasażera przedziału pierwszego (dopuszcza się tylko poduszkę powietrzną tylko dla kierowcy), h) centralny zamek, immobiliser, alarm, i) światła przeciwmgielne, j) elektrycznie otwierane szyby boczne w przedziale pierwszym, k) elektryczna regulacja i ogrzewanie lusterek bocznych, l) kolumna kierownicy regulowana, m) radioodbiornik AM/FM, n) obręcze stalowe, o) regulacja foteli przednich, p) inne udogodnienia w wyposażeniu poprawiające bezpieczeństwo lub komfort pracy strażników. 3) samochód osobowo-dostawczy (wydłużony)(1szt.): a) nadwozie koloru srebrnego metalizowanego z wyposażeniem dodatkowym określonym w ust. 3 oraz oznakowane zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2015 r. poz. 305; zm.: Dz. U. z 2015 r. poz. 1077 i poz. 1966), b) w samochodzie powinny być trzy przedziały: - pierwszy przedział kierowcy i pasażera -2 fotele, - drugi przedział osobowy - fotele dla trzech osób z oknami, drzwi otwierane przesuwne z prawej strony lub tradycyjne po obu stronach, - trzeci przedział bagażowy zabudowany /z pomieszczeniem dla 2 osób ujętych/, posiadający osobno zamykaną na klucz kratę wewnątrz przed drzwiami tylnymi, z wentylacją, wyposażony w dwa miejsca siedzące wykonane z tworzywa sztucznego lub metalu i trwale umocowane oraz posiadający drzwi tylne dwuskrzydłowe z oknami (okna nie są obowiązkowe, jednak w przypadku braku okien konieczne jest oświetlenie tego przedziału); c) jednostka napędowa - o mocy nie mniejszej niż 100 KM (diesel lub benzyna) spełniająca normę emisji spalin minimum Euro 5, d) układ wspomagania kierownicy, e) system ABS, f) klimatyzacja, g) poduszki powietrzne kierowcy i pasażera przedziału pierwszego (dopuszcza się tylko poduszkę powietrzną tylko dla kierowcy), h) centralny zamek, immobiliser, alarm, i) światła przeciwmgielne, j) elektrycznie otwierane szyby boczne w przedziale pierwszym, k) elektryczna regulacja i ogrzewanie lusterek bocznych, l) kolumna kierownicy regulowana, m) radioodbiornik AM/FM, n) obręcze stalowe, o) regulacja foteli przednich, p) inne udogodnienia w wyposażeniu poprawiające bezpieczeństwo lub komfort pracy strażników. 3. Wykonawca zamontuje we wszystkich nowych samochodach belki sygnalizacyjne i urządzenia towarzyszące, dostarczone przez Straż Miejską w Rumi we wcześniej wskazane przez Wykonawcę miejsce (lub zamontuje na własny koszt nowe belki sygnalizacyjne i urządzenia towarzyszące, po uzgodnieniu i zaakceptowaniu przez Zamawiającego). Dodatkowo Wykonawca zamontuje dostarczone przez Straż Miejską w Rumi stacje do komunikacji radiowej wraz z antenami oraz urządzenia GPS. 4. Miejscem odbioru zakupionych nowych pojazdów będzie siedziba wskazana przez Wykonawcę z zastrzeżeniem, że musi się ona mieścić na terenie Rzeczpospolitej Polskiej. 5. Wykonawca udzieli gwarancji na okres min. 24 miesiące z zastrzeżeniem, że nie mniej niż oferuje producent..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.52.00 - Pojazdy silnikowe do transportu mniej niż 10 osób .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 120.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje szczegółowych warunków udziału w postępowaniu w powyższym zakresie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje szczegółowych warunków udziału w postępowaniu w powyższym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje szczegółowych warunków udziału w postępowaniu w powyższym zakresie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje szczegółowych warunków udziału w postępowaniu w powyższym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

- wypełniony formularz ofertowy z załącznikami, - pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Zużycie energii - 10
  • 3 - Emisja dwutlenku węgla - 5
  • 4 - Emisje zanieczyszczeń: tlenków azotu, cząstek stałych oraz węglowodorów - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.rumia.pl (Zamówienia publiczne - przetargi aktualne)
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Rumi, 84-230 Rumia, ul. Starowiejska 17, Referat Zamówień Publicznych pok. 105.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.05.2016 godzina 12:30, miejsce: Urząd Miasta Rumi, 84-230 Rumia, ul. Sobieskiego 7, Sekretariat pok. 204.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.