eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Września › Wykonanie usługi poligraficznej związanej z drukiem i składem biuletynu informacyjnego Wieści z Ratusza

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-06

Września: Wykonanie usługi poligraficznej związanej z drukiem i składem biuletynu informacyjnego Wieści z Ratusza
Numer ogłoszenia: 122107 - 2008; data zamieszczenia: 06.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Września, ul. Ratuszowa 1, 62-300 Września, woj. wielkopolskie, tel. 061 4360880 w. 146, fax 061 4362500.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wrzesnia.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usługi poligraficznej związanej z drukiem i składem biuletynu informacyjnego Wieści z Ratusza.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia objętego przetargiem jest: - druk dwustronny 4+4 (full kolor na dwóch stronach) kartki papieru offset formatu A3 o gramaturze 70 g/m2; w ilości 5000 egzemplarzy wraz z falcowaniem; - druk dwustronny 4+1 (full kolor na jednej stronie i jeden kolor na drugiej) kartki papieru offset formatu A3 o gramaturze 70 g/m2; w ilości 5000 egzemplarzy wraz z falcowaniem; - druk dwustronny jednym kolorem kartki papieru offset formatu A3 o gramaturze 70 g/m2; w ilości 5000 egzemplarzy wraz z falcowaniem; - formy drukowe przygotowywane z klisz o rozdzielczości minimum 2000 dpi; - minimalna liniatura druku: 133 lpi - druk wykonany w technice offsetowej; - skompletowanie gotowych egzemplarzy o zmiennej objętości od 2 do 8 kartek. Materiały przeznaczone do druku zostaną przekazane przez Zamawiającego w wersji elektronicznej na serwer ftp. Gotowe egzemplarze zostaną dostarczone do siedziby Zamawiającego w paczkach po 500 sztuk po 8 godzinach od chwili dostarczenia materiałów od Zamawiającego. Dead-line dla Zamawiającego na przesłanie materiałów do druku jest wyznaczone na dzień druku, do godziny 8.00.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 78.10.00.00 - Uslugi drukowania Kod CPV wg słownika 2008: 79.81.00.00 - Usługi drukowania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i ust.2, spełniający warunki określone w art. 22 ust. l ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.jedn. Dz. U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655) oraz spełniający warunki udziału: 1. wykażą się wykonaniem w okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 2 usług poligraficznych o zakresie i wielkości nie mniejszej niż usługa objęta postępowaniem przetargowym, usługę należy potwierdzić referencjami od zamawiających; 2. spełnią następujące wymagania: formy drukowe przygotowywane z klisz o rozdzielczości minimum 2000 dpi minimalna liniatura druku: 133 lpi termin realizacji zlecenia od chwili dostarczenia materiałów do druku - max. 8 godzin Ocena spełniania ww. warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. l i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do specyfikacji; 2. dokładnie wypełniona Tabela Elementów Rozliczeniowych wraz z ceną końcową przedmiotu zamówienia wg załącznika nr 3 do specyfikacji; 3. wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie 3 (trzech) ostatnich lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością do usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, dat wykonywania, nazw zamawiających oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane z należytą starannością wg załącznika nr 4 do specyfikacji; 4. parafowane ogólne postanowienia umowy wg załącznika nr 5 do specyfikacji; 5. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo składania ofert.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wrzesnia.pl/bip

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy we Wrześni ul. Ratuszowa 1 62-300 Września Referat Zamówień Publicznych, pok. nr 21.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.06.2008 godzina 10:45, miejsce: Urząd Miasta i Gminy we Wrześni ul. Ratuszowa 1 62-300 Września Biuro Obsługi Interesanta, pok. nr 1.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.