To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-04-09
Raków: Pełnienie nadzoru inwestorskiego
nad realizacją zadania pn. Budowa sieci wodociągowej w Gminie Raków
Etap V - Budowa sieci wodociągowej z przyłączami i pompownią w miejscowości Wola Wąkopna, gm. Raków
Numer ogłoszenia: 122110 - 2014; data zamieszczenia: 09.04.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 280359 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Raków, ul. Ogrodowa 1, 26-035 Raków, woj. świętokrzyskie, tel. 41 3535018, faks 41 3535018.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. Budowa sieci wodociągowej w Gminie Raków Etap V - Budowa sieci wodociągowej z przyłączami i pompownią w miejscowości Wola Wąkopna, gm. Raków.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją pn. Budowa sieci wodociągowej w Gminie Raków Etap V - Budowa sieci wodociągowej z przyłączami i pompownią w miejscowości Wola Wąkopna, gm. Raków 1. Zakres robót budowlanych , dla których należy zapewnić nadzór obejmuje roboty budowlane polegające na budowie wodociągu grupowego wraz z przyłączami służącego do zaopatrzenia w wodę zabudowań zlokalizowanych wzdłuż ciągów komunikacyjnych w miejscowości Wola Wąkopna, część Wólki Pokłonnej i Ociesęk, który połączony będzie z istniejącym systemem wodociągowym gminnym w miejscowości Ociesęki. Wodociąg zaprojektowany jest głównie z rur PE 160 mm, a częściowo z rur PE 110 mm i 90 mm, wraz z uzbrojeniem takim jak: zasuwy i hydranty. Przyłącza wodociągowe z rur PE o średnicy 50 mm. Na terenie projektowanego wodociągu wykonana zostanie pompownia wody w miejscowości Wólka Pokłonna. Główny zakres: - Wodociąg z rur PE O 160x14,6 - Wodociąg z rur PE O 110x10,0 - Wodociąg z rur PE O 90x8,2 - Przyłącza wodociągowe - 67 szt. PE O50x4,6 - Pompownia kontenerowa wraz z instalacjami elektrycznymi - 1 kpl - Bezodpływowy zbiornik na ścieki 2. Opis inwestycji oraz szczegółowy zakres rzeczowy robót związanych z ich realizacją określony został w dokumentacji projektowej - udostępnionych dla przetargu na realizację robót budowlanych dla w/w zadania na stronie internetowej http://rakow.bip.jur.pl oraz w siedzibie Zamawiającego. Dokumentacja projektowa dla w/w zadania stanowi załącznik do SIWZ. Zamawiający dopuścił w specyfikacji istotnych warunków zamówienia na roboty budowlane oferowanie produktów, materiałów i urządzeń równoważnych opisywanym, z zastrzeżeniem, że gwarantują one realizację zamówienia zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia i zapewniają uzyskanie parametrów technicznych, nie gorszych od założonych. 3. Inspektor Nadzoru jest przedstawicielem zamawiającego wobec wykonawcy robót budowlanych, w granicach posiadanego umocowania określonego w umowie. Inspektor Nadzoru Inwestorskiego winien współpracować z zamawiającym zapewniając sprawną, zgodną z dokumentacją projektową i pozwoleniem na budowę obsługę realizacji zadania, jego odbioru, kontrolowanie rozliczeń budowy w tym sprawdzanie kompletności wszystkich dokumentów wykonawcy robót budowlanych przygotowywanych do odbioru końcowego i ich zgodności z dokumentacją projektową, potwierdzanie dokumentów zamawiającego związanych z pozyskaniem i rozliczeniem środków finansowych na realizację zadania. 4. Zakres działania Inspektora Nadzoru Inwestorskiego określa obowiązująca ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane zgodnie z którą do podstawowych obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego należą: - reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej; - sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie; - sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania; - potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także na żądanie inwestora, kontrolowanie rozliczeń budowy. Inspektor nadzoru inwestorskiego ma prawo: - wydawać kierownikowi budowy lub kierownikowi robót polecenia , potwierdzone wpisem do dziennika budowy, dotyczące: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych, oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych i dowodów dopuszczenia do stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych; - żądać od kierownika budowy lub kierownika robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę. 5. Ponadto obowiązki Wykonawcy polegać będą na : 5.1.Wyegzekwowaniu od wykonawcy robót budowlanych obowiązku umieszczenia tablic informacyjnych budowlanych i unijnych na placu budowy. 5.2. Udział w przekazaniu wykonawcy robót budowlanych placu budowy. 5.3. Nadzór nad Wykonawcą w zakresie terminowego i prawidłowego przygotowania wszelkich niezbędnych dokumentów dotyczących zawiadomienia o zamierzonym terminie rozpoczęcia robót właściwych organów wynikających z ustawy Prawo budowlane oraz innych organów zgodnie z wydanymi przez nie decyzjami, uzgodnieniami, opiniami itp., o których mowa w decyzjach o pozwoleniu na budowę. 5.4. Ogólnym nadzorze nad realizacją robót i ich finansowaniem zgodnie z harmonogramem, 5.5. Sprawdzaniu posiadania przez kierownika budowy odpowiednich dokumentów atestów, świadectw jakości, wyników badań itp.) dotyczących dostarczonych elementów, materiałów, urządzeń i innych wyrobów oraz dokonania ich oceny jakości na placu budowy przed ich wbudowaniem. 5.6. Stałym uczestnictwie w naradach technicznych, problemowych i innych organizowanych przez wszystkie strony procesu budowlanego, przygotowywania protokołów z narad. 5.7. Podejmowaniu wszelkich działań umożliwiających prawidłową realizację harmonogramu. 5.8. Prowadzeniu nadzoru technicznego nad realizacją robót zgodnie z Prawem Budowlanym, przepisami prawa w tym zakresie, decyzja środowiskową, zapewnienie nadzoru TP S.A przez osoby z odpowiednimi uprawnieniami zgodnie z wymogiem zawartym w opinii ZUDP Nr 442/1010 z dnia 13.05.2010 r. 5.9.Udział w załatwianiu spraw spornych z miejscową ludnością oraz skarg wynikających z realizowanych robót, w tym prowadzenie ewentualnych negocjacji w konfliktach z władzami samorządowymi i mieszkańcami. 5.10. Współdziałanie z projektantem w czasie trwania realizacji przedmiotu umowy celem rozwiązywania bieżących problemów realizacyjnych, w tym sprawowanie nadzoru w zakresie ewentualnych zmian od zatwierdzonego projektu budowlanego oraz weryfikacja i zatwierdzanie oferowanych przez Wykonawcę materiałów, urządzeń równoważnych. 5.11. Przygotowywanie i przedstawianie do akceptacji Zamawiającego odpowiedzi na pytania, propozycje ze strony Wykonawcy w zakresie realizacji przedmiotu umowy. 5.12. Przejęciu od wykonawcy robót budowlanych harmonogramu przedstawiającego cykl realizacji inwestycji. 5.13. Potwierdzanie faktycznie wykonanego zakresu robót jako podstaw do fakturowania zgodnie z postanowieniami umowy zawartej pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą robót budowlanych, a także akceptowaniu faktur, po uprzedniej kontroli prawidłowości zafakturowania wykonanych robót. Sprawdzaniu, potwierdzaniu faktur wystawionych przez wykonawcę robót, potwierdzających zgodność wykonania robót z protokołem odbioru. 5.14. Udział przy opracowaniu raportów, sprawozdań okresowych, wniosków o płatność o ile zajdzie taka konieczność. 5.15. Przeprowadzanie kontroli na placu budowy w takich odstępach czasu aby była zapewniona skuteczność nadzoru nie rzadziej jednak niż jeden raz w tygodniu oraz na każde wezwanie kierownika budowy lub Zamawiającego, a w okresie gwarancji/rękojmi za wady co najmniej jeden raz w ciągu sześciu miesięcy, a w przypadku potrzeby na wezwanie Zamawiającego. 5.16. Uczestniczeniu przy przeprowadzaniu prób, pomiarów i sprawdzeń itp. 5.17.Wykonywaniu czynności związanych z przygotowaniem zrealizowanej inwestycji do odbioru, dokonaniem odbioru i przekazaniem Zamawiającemu. 5.18. W ramach czynności o których mowa w punkcie 5.17. Inspektor Nadzoru Inwestorskiego zobowiązany jest w szczególności do: stwierdzenia gotowości do odbioru elementów ulegających zakryciu oraz dokonanie odbiorów robót budowlanych od wykonawcy robót oraz przekazanie inwestycji zamawiającemu; nadzór na wykonawcą robót w zakresie powiadomienia stosownych organów (zgodnie z właściwością wynikającą z przepisów szczególnych) o zakończeniu budowy, w szczególności nadzór nad terminowym złożeniem dokumentów w organie nadzoru budowlanego celem uzyskania decyzji o pozwoleniu na użytkowanie 5.19. Sprawowaniu nadzoru oraz weryfikacja dokumentacji powykonawczej (inwentaryzacja powykonawcza, atesty, próby, gwarancje jakości, analiza laboratoryjna wody, uzyskanie pozytywnego sprawozdania z badań wody stwierdzające że woda nadaje się do spożycia przez ludzi oraz innych dokumentów wymaganych przepisami prawa.) W/w dokumentację inspektor zobowiązany jest potwierdzić własnoręcznym podpisem . 5.20.Pomoc merytoryczna zamawiającemu z tytułu gwarancji/rękojmi za wady wykonanej inwestycji, dochodzeniu oraz egzekwowaniu od wykonawcy robót, z którym zawarta była umowa, należnych odszkodowań lub kar umownych za nienależyte lub nieterminowe wykonanie zobowiązań umownych. 5.21.Udział w pierwszym oraz kolejnych przeglądach w okresie gwarancji/rękojmi za wady Z przeprowadzonego przeglądu Inspektor Nadzoru Inwestorskiego sporządzi protokół, w którym wyszczególni ewentualne wady i usterki, określi termin ich usunięcia, oraz zapewni stosowny nadzór nad robotami. 5.22. Stałej konsultacji i doradztwie fachowym na rzecz zamawiającego aż do chwili rozliczenia finansowego projektu z Instytucją Zarządzającą RPOWŚ na lata 2007-2013. 5.23. Kontrola, weryfikacja i zatwierdzanie kosztorysów powykonawczych (gdy będą wymagane do rozliczeń związanych z dofinansowaniem z Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego). 5.24. Zakres prac, za które odpowiedzialny będzie inspektor nadzoru obejmuje także przygotowanie i dostarczenie zamawiającemu wszelkich informacji związanych z inwestycją, wymaganych przez Instytucję Zarządzającą RPOWŚ na lata 2007-2013. 5.25.Wyłoniony z przetargu wykonawca powinien w trakcie procesu budowlanego podejmować także inne działania, nie wymienione w tym rozdziale, które zabezpieczyłyby interes zamawiającego i przyczyniły się do prawidłowego wykonania i rozliczenia inwestycji..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2007-2013.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.04.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 11.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Paweł Grudzińki EKO-BUD, ul. Zawadzkiego 14, 28-200 Staszów, kraj/woj. świętokrzyskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 17185,71 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 11900,00
Oferta z najniższą ceną: 10332,00 / Oferta z najwyższą ceną: 45000,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI RAKÓW
- Odbiór i transport odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości na terenie gminy Raków w 2025 roku
- Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu "Wzmocnienie systemu cyberbezpieczeństwa Gminy Raków - Cyberbezpieczny Samorząd" - Zadanie 3 - Obszar techniczny
więcej: przetargi RAKÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi Inżyniera Kontraktu dla projektu pn. "Zwiększenie efektywności energetycznej budynków na terenie Powiatu Jaworskiego"
- Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad projektowaniem i realizacją robót dla zadania pn. "Budowa PSZOK w Chrzanowie wraz z budynkiem techniczno-administracyjnym"
- Wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowych przebudowy Stadionu Miejskiego w Miastku
- Usługa pełnienia nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn.: "Budowa skrzydła E budynku Sądu Rejonowego w Gdyni przy ul. Jana z Kolna 55"
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla inwestycji: Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 454 na odcinku Pokój - Zieleniec
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w branży sanitarnej i elektrycznej
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.