eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MiastkoBUDOWA DROGI LEŚNEJ NR 1/1, 2/1, 13/1 W LEŚNICTWIE KALISKA.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-06-24

Miastko: BUDOWA DROGI LEŚNEJ NR 1/1, 2/1, 13/1 W LEŚNICTWIE KALISKA.
Numer ogłoszenia: 122119 - 2013; data zamieszczenia: 24.06.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 71927 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Miastko, Pasieka 55, 77-200 Miastko, woj. pomorskie, tel. 059 8573201, faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Lasy Państwowe.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BUDOWA DROGI LEŚNEJ NR 1/1, 2/1, 13/1 W LEŚNICTWIE KALISKA..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: I.Przedmiotem zamówienia jest budowa drogi leśnej nr 1/1, 2/1, 13/1 w leśnictwie Kaliska. Lokalizacja inwestycji: Nadleśnictwo Miastko, Leśnictwo Kaliska, działka nr 29/2, obręb ewidencyjny Brzeźnica, gmina Biały Bór, działka nr 21/1, 20/1, 14/5, 14/4, 14/3, 9/2, 8/2, 10, obręb ewidencyjny Kaliska, gmina Biały Bór, działka nr 8/1, 9-1, 14-1, obręb ewidencyjny Miłocice, gmina Miastko. II.Ogólna charakterystyka inwestycji - Zakres robót obejmuje: a)Roboty pomiarowe i przygotowawcze - roboty pomiarowo-geodezyjne - karczowanie pni - oczyszczanie terenu po wykarczowaniu z drobnych gałęzi, korzeni i kory (bez wrzosu) ze spalaniem na miejscu Uwaga! Roboty pomiarowo-geodezyjne uwzględniono w przedmiarze robót b)Roboty ziemne - roboty ziemne z transportem urobku na odległość zgodnie z projektem - przemieszczanie gruntu c)Konstrukcja nawierzchni - profilowanie i zagęszczanie - podbudowa z kruszywa łamanego o grubości po zagęszczeniu zgodnie z projektem - nawierzchnia z tłucznia kamiennego z warstwą górną z tłucznia o grubości zgodnie z projektem - pobocza gruntowe z mieszanek piaszczysto-gliniastych o grubości warstwy po zagęszczeniu zgodnie z projektem. Uwaga! Podbudowa i nawierzchnia musi być wykonana z kruszywa łamanego o uziarnieniu od 0-31,5mm. d)Przepusty - fundament pod przepust kruszywowy zgodnie z projektem - zasypanie wykopów piaskiem wraz z zagęszczaniem - umocowanie skarp i dna rowów brukiem na podsypce cementowo-piaskowej g)Inwentaryzacja powykonawcza Uwaga! Inwentaryzacja powykonawcza jest uwzględniona w przedmiarze robót III.Opis szczegółowy 1.Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja techniczna, w tym przedmiar robót który stanowi integralną część niniejszej SIWZ. 2.Zakres prac, oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym proponowaną ceną oferowaną obejmuje także: a)organizację i zagospodarowanie zaplecza budowy, b)zapewnienie warunków bhp i ppoż., c)zapewnienie geodezyjnego wytyczenia obiektu i bieżącej obsługi geodezyjnej, d)dokonanie niezbędnych pomiarów i badań laboratoryjnych itp. jeżeli są niezbędne do oddania przedmiotu zamówienia do użytkowania, e)wykonanie dokumentacji powykonawczej, łącznie z dokumentacją geodezyjną wszystkich prac, zatwierdzoną przez odpowiednią, z uwagi na lokalizację robót, komórkę Starostwa Powiatowego ds. Geodezji i Kartografii, f)sporządzenie dokumentacji fotograficznej z każdego etapu wykonania robót. g)sporządzenie planu BIOZ. h)w przypadku korzystania z podwykonawców koordynowania robót podwykonawców, ponosząc za nie pełną odpowiedzialność. i)zapewnienie nadzoru technicznego nad realizowanym zadaniem, nadzoru nad personelem w zakresie porządku i dyscypliny pracy. j)prawidłowego prowadzenia dokumentacji budowy. k)wykonywanie prac z uwzględnieniem wszystkich warunków i nakazów wynikających z uzgodnień i zobowiązań wzajemnych. l)wszystkie materiały użyte do wykonania zamówienia muszą posiadać dopuszczenie do obrotu oraz posiadać deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną przypadku braku Polskich Norm przenoszących europejskie normy zharmonizowane. Wykonawca, który wygra przetarg musi dostarczyć ww. dokumenty przy odbiorze końcowym. Wyklucza się montaż jakichkolwiek materiałów i sprzętu nie posiadających ważnych certyfikatów. m)na żądanie Zamawiającego Wykonawca zapewni na swój koszt wykonanie badań laboratoryjnych, dostarczenie oprzyrządowania i zapewnienie potencjału ludzkiego w celu sprawdzenia jakości i ilości materiałów użytych do wykonania zamówienia oraz jakości wykonanych robót. n)wymagania dotyczące robót - wszystkie prace winny być zrealizowane zgodnie z obowiązującymi przepisami, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi i sztuką budowlaną, przepisami bhp, ppoż. z zaleceniami inspektora nadzoru Zamawiającego, oraz zgodnie z wymogami dokumentacji projektowej i wytycznymi niniejszej Specyfikacji, a także jej pozostałymi załącznikami. o)podczas realizacji inwestycji Wykonawca zapewni Zamawiającemu możliwość sprawdzenia materiałów budowlanych, które będą użyte do wykonania przedmiotu umowy. p)wykonawca zobowiązany jest do przywrócenia do należytego stanu i porządku terenu budowy, a także (w razie korzystania) z dróg, nieruchomości, urządzeń, obiektów itp., które Wykonawca naruszył przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia. IV.Warunki dodatkowe dotyczące realizacji zamówienia: 1.Z uwagi na to, że transport materiału niezbędnego do wykonania przedmiotu zamówienia (kruszywo, drewno, rury HDPE) odbywać się będzie po drogach gminnych, które nie są przystosowane do transportu wysokotonażwego Zamawiający wymaga, aby przy realizacji zamówienia wykonawca używał transportu lekkiego, najlepiej łamanego (z przeładunkiem). 2.Jeżeli w związku z wykonywaniem przedmiotu zamówienia Wykonawca wyrządzi Zamawiającemu lub innym podmiotom trzecim szkodę (np. uszkodzenie nawierzchni drogi dojazdowej) to zobligowany będzie do niezwłocznego jej naprawienia. 3.Pozostałe warunki zostały przedstawione we wzorze Umowy stanowiącej załącznik 10 oraz wzorze karty gwarancyjnej załącznik nr 11 do specyfikacji. V.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentach stanowiących załącznik Nr 12 do SIWZ m.in. 1. specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót; 2. przedmiar robót; 3. opis technicznych; 4. dokumentacja projektowa; 5. wzór umowy wraz z kartą gwarancyjną Wykonawca zobowiązany będzie w ramach zaoferowanej ceny do wykonania wszelkich robót wynikających z załączonej dokumentacji technicznej. VI. Informacja o warunkach gwarancji 1.Na wykonany cały przedmiot zamówienia Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji minimum 5 letniej. 2.Wzór karty gwarancyjnej stanowi załącznik nr 11. do siwz, który jest jednocześnie załącznikiem do umowy. 3.Termin gwarancji liczony będzie od daty odbioru końcowego oraz uzyskania pozwolenia na użytkowanie. 4.Okresy gwarancji udzielane przez Podwykonawców muszą odpowiadać, co najmniej okresowi udzielonemu przez Wykonawcę i liczone będą od daty odbioru bez zastrzeżeń całości zamówienia. VII.Informacja o rozwiązaniach równoważnych: 1.W przypadku, gdy w dokumentacji technicznej Zamawiający określił przedmiot zamówienia poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia dopuszcza się możliwość składania ofert równoważnych. 2.Wskazane wyżej określenie przedmiotu zamówienia ma charakter wyłącznie pomocniczy w przygotowaniu oferty i ma na celu wskazać oczekiwane standardy co do minimalnych parametrów technicznych oczekiwanych materiałów i urządzeń. 3.Przez ofertę równoważną należy rozumieć ofertę o parametrach technicznych wytrzymałościowych, jakościowych, wydajnościowych nie gorszych od opisu wskazanego przez Zamawiającego w dokumentacji technicznej. Pod pojęciem (parametry) rozumie się funkcjonalność, przeznaczenie, kolorystykę, strukturę, materiały, kształt, wielkość, bezpieczeństwo, wytrzymałość itp. 4.W związku z powyższym Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania materiałów o innych znakach towarowych, patentach lub pochodzeniu, natomiast nie o innych właściwościach i funkcjonalnościach niż określone w dokumentacji technicznej. 5.Zaproponowane rozwiązania równoważne nie mogą powodować konieczności przeprojektowania załączonej do siwz dokumentacji technicznej. 6.Wykonawca powołujący się na rozwiązania równoważne stosownie do dyspozycji art. 30 ust. 5 PZP musi wykazać, że oferowane dostawy spełniają warunki określone przez Zamawiającego. 7.W przypadku zaoferowania rozwiązań równoważnych dokumenty dołączone do oferty na potwierdzenie równoważności będą podlegały ocenie przez autora dokumentacji projektowej lub inną osobę uprawnioną, która sporządzi stosowną opinię. Opinia ta będzie podstawą do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o przyjęciu oferty lub jej odrzuceniu z powodu (nierównoważności) zaproponowanych rozwiązań równoważnych. 8.W przypadku, gdy wykonawca nie złoży w ofercie dokumentów o zastosowaniu innych materiałów i urządzeń, to rozumie się przez to, że do kalkulacji ceny oferty ujęto materiały i urządzenia zaproponowane w dokumentacji technicznej. VIII. Warunki zapłaty za wykonane roboty. 1.Zamawiający oświadcza, że posiada zdolność płatniczą, gwarantującą terminowe regulowanie zobowiązań wobec Wykonawcy. 2.Zapłata za wykonane roboty nastąpi zgodnie z harmonogramem rzeczowo finansowym na podstawie 3 faktur częściowych oraz 1 końcowej - przy czym pierwsza faktura zostanie wystawiana po wykonaniu co najmniej 10% zakresu zamówienia, z tym zastrzeżeniem, że łączna wartość faktur częściowych nie może przekroczyć 80 % ogólnej wartości umowy. 3.Ostateczne rozliczenie nastąpi fakturą końcową po uzyskaniu pozwolenia na użytkowanie. 4.Wykonawca za wykonane prace wystawi Zamawiającemu fakturę VAT płatną przelewem w terminie do 30 dni od dnia otrzymania prawidłowo wystawionej faktury wraz z protokołem częściowego odbioru robót na konto bankowe wskazane przez Wykonawcę na fakturze. 5.Wierzytelności, jakie mogą powstać przy realizacji niniejszej umowy u Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego, nie mogą być przedmiotem cesji (przelewu, sprzedaży) bez pisemnej zgody Zamawiającego.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.26 - Roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.06.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • DOMAR Kazimierz Domaracki, Tatów 3, 76-039 Biesiekierz, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1039871,65 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1033738,15

  • Oferta z najniższą ceną: 1033738,15 / Oferta z najwyższą ceną: 1213779,18

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.