eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SieniawaWykonanie instalacji chłodzenia w budynku administracyjnym oraz instalacji gazowej, c.o. , c.w.u. w budynku socjalno - warsztatowym Nadleśnictwa Sieniawa wraz z wykonaniem instalacji elektrycznych dla celów zasilania ww. instalacji.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-06-05

Sieniawa: Wykonanie instalacji chłodzenia w budynku administracyjnym oraz instalacji gazowej, c.o. , c.w.u. w budynku socjalno - warsztatowym Nadleśnictwa Sieniawa wraz z wykonaniem instalacji elektrycznych dla celów zasilania ww. instalacji.
Numer ogłoszenia: 122125 - 2014; data zamieszczenia: 05.06.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Sieniawa , ul. Kościuszki 11, 37-530 Sieniawa, woj. podkarpackie, tel. 016 6227965, faks 016 6227965.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sieniawa.krosno.lasy.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie instalacji chłodzenia w budynku administracyjnym oraz instalacji gazowej, c.o. , c.w.u. w budynku socjalno - warsztatowym Nadleśnictwa Sieniawa wraz z wykonaniem instalacji elektrycznych dla celów zasilania ww. instalacji..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu systemu instalacji chłodzenia w pomieszczeniach budynku administracyjnego, a także układów instalacji centralnego ogrzewania, ciepłej wody użytkowej i instalacji gazowej dla budynku socjalno - warsztatowego Nadleśnictwa Sieniawa wraz z wykonaniem niezbędnych instalacji elektrycznych zasilających te instalacje. Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 zadania (części) obejmujące wykonanie następujących robót budowlanych: 1) CZĘŚĆ Nr 1 - Wykonanie instalacji chłodzenia w budynku administracyjnym Nadleśnictwa Sieniawa, w skład którego wchodzi m.in. realizacja następującego zakresu prac: A. Wykonanie robót budowlano - montażowych instalacji chłodzenia polegającej na: - wykonaniu robót zewnętrznych tj.: wykopów pod rurociągi instalacji chłodniczych, ułożeniu, zabudowie i włączeniu rur instalacji chłodniczych, dostawie i montażu agregatu zewnętrznego klimatyzacji zgodnie z dokumentacja projektową, - wykonaniu robót wewnętrznych tj.: wykonaniu rurociągów instalacji chłodniczych, zabudowie i włączeniu rur instalacji chłodniczych, dostawie i montażu modułów jednostek wewnętrznych klimatyzacji zgodnie z dokumentacją projektową, - wykonaniu prób szczelności założonych instalacji, niezbędnych badań i pomiarów. B. Wykonanie instalacji elektrycznej zasilania i sterowania układu chłodzenia polegającej na: - wykonaniu zasilania dla jednostki zewnętrznej tj.: ułożenie kabli wielożyłowych, montaż przewodów uziemiających, linii zasilających sterowania układu klimatyzacji, - wykonaniu zasilania dla jednostek wewnętrznych tj.: ułożenie linii zasilających, podłączenie klimatyzatorów, - wykonaniu niezbędnych badań i pomiarów założonej instalacji elektrycznej, - konfiguracji i sprawdzeniu komunikacji systemu, uruchomienie całego układu chłodzenia budynku, przeszkoleniu personelu w zakresie obsługi. 2) CZĘŚĆ Nr 2 - Przebudowa budynku socjalno - warsztatowego Nadleśnictwa Sieniawa w skład, którego wchodzi m.in. realizacja następującego zakresu prac: A. Wykonanie robót budowlanych w pomieszczeniu kotłowni polegających na: - budowie fundamentów pod komin, budowie przewodu spalinowego i wentylacyjnego, wykonanie obróbek blacharskich wokół komina, - wykonaniu posadzki betonowej i ułożenie płytek ceramicznych w pomieszczeniu kotłowni, - wykonaniu tynków oraz malowanie ścian i sufitów, B. Wykonanie robót instalacyjnych polegających na: - wykonaniu instalacji centralnego ogrzewania z miedzi i montaż grzejników płytowych, - wykonaniu instalacji ciepłej wody użytkowej z miedzi, - wykonaniu instalacji gazowej wraz z przyłączem gazu i montażem kotła wiszącego dwufunkcyjnego, kondensacyjnego z zamkniętą komorą spalania, - wykonaniu instalacji elektrycznej doprowadzającej energię elektryczną do kotła o zapłonie iskrowym oraz opraw oświetleniowych pomieszczenia kotłowni. UWAGA w zakresie części nr 2 - Zamawiający (w porozumieniu z projektantem) informuje, że zakres prac określony w projekcie został zmieniony i będzie dotyczył wykonania robót budowlanych oraz instalacji bez remontu stropu w budynku socjalno - warsztatowym, co zostało uwzględnione w przedmiarze robót..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający informuje, że przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 20 % wartości zamówienia podstawowego na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 6, ustawy Pzp.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 39.71.72.00-3, 45.33.12.20-4, 45.31.10.00-3, 45.45.00.00-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości odpowiednio: dla zadania częściowego Nr 1 - 2 000,00 zł (słownie złotych: dwa tysiące złotych 00 groszy). dla zadania częściowego Nr 2 - 500,00 zł (słownie złotych: pięćset złotych 00 groszy). Wadium musi być wniesione wedle wyboru Wykonawcy w jednej lub spośród kilku następujących form: pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego tj. w Bank Spółdzielczy w Rzeszowie o. Sieniawa, nr konta bankowego:70 9162 1010 2003 1500 0345 0001;poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym;gwarancjach bankowych;gwarancjach ubezpieczeniowych;poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą, tj. począwszy od dnia, w którym upływa termin składania ofert, do co najmniej ostatniego dnia związania ofertą włącznie. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 20.06.2014 r. do godz. 10:00, tj. do upływu terminu składania ofert. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu, za moment wniesienia wadium uznaje się fakt zaksięgowania na rachunku Zamawiającego W przypadku, gdy wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz, Wykonawca powinien kserokopię dokumentu wadialnego dołączyć do oferty, natomiast oryginał gwarancji lub poręczenia złożyć w oddzielnej kopercie oznaczonej orginał wadium, która będzie załączona do oferty (wewnątrz opakowania oferty). W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji/poręczenia, gwarancja/poręczenie powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy:nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib,określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją,poręczeniem, kwotę gwarancji,poręczenia, zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia kwoty gwarancji poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a PZP oraz art. 46 ust. 5 Pzp. W razie wnoszenia wadium w formie pieniężnej w tytule przelewu należy umieścić następującą informację: Wadium w postępowaniu na wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych dla części nr ... nr postępowania ZG-2710-2-14. Wykonawca, który nie wniesie wadium do upływu terminu składnia ofert, na przedłużony okres związania ofertą lub terminie, o którym mowa w art. 46 ust. 3 ustawy Pzp albo nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą, zostanie wykluczony z postępowania. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4 a ustawy Pzp.. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający żądać będzie ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 Pzp., jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza. Wykonawca winien wnieść wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie w trybie art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył wymaganych oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca którego oferta została wybrana: odmówi podpisania umowy w sprawie niniejszego zamówienia na warunkach określonych w ofercie;nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;zawarcie umowy w sprawie niniejszego zamówienia stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność objęta przedmiotem zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień w związku, z czym Zamawiający nie precyzuje tego warunku i nie wymaga żadnych dokumentów potwierdzających spełnianie tego warunku.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiada wiedzę i doświadczenie w zakresie wykonywania robót budowlanych związanych z przedmiotem zamówienia w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał, co najmniej dwie roboty budowlane polegające na wykonaniu systemów chłodzenia opartych na odpowiednich rodzajowo do przedmiotu zamówienia materiałach i urządzeniach (dla części Nr 1) oraz dwie roboty budowlane polegające na przebudowie i wyposażeniu obiektów w instalacje C.O., C.W.U, gaz, elekt. odpowiednich rodzajowo do przedmiotu zamówienia (dla części Nr 2) o łącznej wartości brutto: Dla części: Nr 1 - nie mniejszą niż 200 000,00 zł Nr 2 - nie mniejszą niż 50 000,00 zł Zamawiający wymaga, aby co najmniej jedna z wykazanych realizacji w wykazie robót została wykonana na obiekcie czynnym.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje opisu spełniania warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym i uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia tj. dla każdej z części minimum 1 osobą, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia odpowiedzialną za kierowanie robotami budowlanymi posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej, w rozumieniu ustawy z dnia 07.07.1994 r. Prawo Budowlane (Dz. U. z 2010 r. nr 243 poz. 1623 z późn. zm.) oraz rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28.04.2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. Nr 83 poz. 578 ze zm.), lub odpowiadające im inne ważne uprawnienia budowlane wydane na mocy wcześniej obowiązujących przepisów oraz posiadający minimum 3 letnie doświadczenie zawodowe w prowadzeniu robót budowlanych i w pełnieniu funkcji kierownika robót budowlanych nad robotami odpowiadającymi rodzajowo przedmiotowi zamówienia. Kierownik robót elektrycznych, musi posiadać świadectwo kwalifikacyjne na stanowisku dozoru w zakresie remontu i montażu urządzeń, instalacji i sieci lub uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej. W przypadku składania przez Wykonawcę oferty na dwie części przedmiotu zamówienia ww. uprawnienia mogą znajdować się w posiadaniu jednej lub więcej osób. W przypadku obywateli państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej muszą oni spełniać wymogi określone w art. 12a ustawy Prawo budowlane, z których wynika, że samodzielne funkcje techniczne w budownictwie mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. z 2008 r. Nr 63, poz. 394).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie sytuacji ekonomicznej, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę ubezpieczenia dla poszczególnych części: Nr 1 - nie mniejszą niż 200 000,00 zł Nr 2 - nie mniejszą niż 50 000,00 zł W zakresie sytuacji finansowej, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości, dla poszczególnych części: Nr 1 - nie mniejszą niż 100 000,00 zł Nr 2 - nie mniejszą niż 25 000,00 zł

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

wykaz podwykonawców

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

20.6. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: a) Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy może nastąpić jedynie w przypadku gdy wystąpią: 1) Zmiany spowodowane warunkami geologicznymi, terenowymi, archeologicznymi, wodnymi itp., w szczególności gdy będą: - istotnie odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej warunki geologiczne (kategorie gruntu, skał, itp.); - istotnie odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej warunki terenowe, w szczególności istnienie podziemnych urządzeń, instalacji lub obiektów infrastrukturalnych; - niewypały i niewybuchy, zagrożenie tąpnięciami, wybuchem; - wykopaliska archeologiczne nieprzewidywane w SIWZ; 2) Zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności: - wstrzymanie realizacji umowy przez Zamawiającego; - konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej załączonej do SIWZ; - zmiana dokumentacji projektowej dostarczonej przez Zamawiającego; 3) Zmiany będące następstwem działania organów administracji, w szczególności: - przekroczenie zakreślonych przez prawo terminów wydawania przez organy administracji decyzji, zezwoleń, itp.; - wydanie postanowienia o wstrzymaniu robót budowlanych z przyczyn innych niż zawinione przez Wykonawcę w przypadku, o którym mowa w art. 50 ust. 1 pkt 4 Prawa budowlanego, - konieczność uzyskania wyroku sądowego, lub innego orzeczenia sądu lub organu, którego konieczności nie przewidywano przy zawieraniu umowy. W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w literze a) pkt 1) - 3) termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności. Każda taka zmiana wprowadzona będzie w trybach i procedurach opisanych w umowie. b) Zmiany technologiczne, mogące skutkować również zmianą wynagrodzenia Wykonawcy, w szczególności: 1) Pojawienie się na rynku części, materiałów lub urządzeń nowszej generacji niż opisane w SIWZ, pozwalających na zmniejszenie kosztów realizacji umowy lub kosztów eksploatacji wykonanego Obiektu; 2) Pojawienie się nowszej technologii wykonania robót pozwalającej na zaoszczędzenie czasu realizacji umowy lub jego kosztów, jak również kosztów eksploatacji wykonanego Obiektu; 3) Konieczność zrealizowania zakresu technicznego Obiektu przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych technologicznych niż wskazane w SIWZ w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem robót, 4) Odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej warunki gruntowe (kategorie gruntu, kurzawka, itp.) lub istnienie niezinwentaryzowanych (nieujętych w dokumentacji) urządzeń, instalacji lub obiektów, skutkujące niemożliwością zrealizowania przedmiotu Umowy przy dotychczasowych założeniach technologicznych; 5) Konieczność zrealizowania robót przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa. c) Pozostałe zmiany, w szczególności: 1) Siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie umowy zgodnie z SIWZ, 2) Rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części robót. W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy zostanie obniżone, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które Wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z umowy planowanymi świadczeniami, według umowy, 3) Kolizja z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami. W takim przypadku zmiany w umowie zostaną ograniczone do zmian koniecznych powodujących uniknięcie kolizji lub usunięcia powstałej już kolizji, 4) Konieczność przedłużenia terminu realizacji zamówienia w przypadku zaistnienia okoliczności niezależnych od stron, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy, zwłaszcza w przypadku wystąpienia potrzeby realizacji robót dodatkowych, 5) Zmiany wynagrodzenia Wykonawcy spowodowane zmianą stawki VAT, 6) Zmiana sposobu, warunków lub terminów płatności określonych w umowie w przypadku zmiany zasad finansowania inwestycji przez Zamawiającego skutkującej koniecznością lub możliwością dokonania przedmiotowych zmian w umowie. 7) Wprowadzenie podwykonawcy (w sytuacji, gdy wykonawca w ofercie zadeklarował realizację siłami własnymi) za wyraźną zgodą Zamawiającego oraz na warunkach określonych w SIWZ oraz wzorze umowy dotyczących podwykonawstwa. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Wszystkie powyższe postanowienia nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody zarówno przez Zamawiającego jak i Wykonawcę. Każda taka zmiana wprowadzona będzie w trybach i procedurach opisanych w umowie. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych w szczególności: - zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego); - zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do wykonywania zakresu umowy lub kontaktów między Stronami; - udzielenie zamówień dodatkowych określonych w przepisach o zamówieniach publicznych; - udzielenie zamówień uzupełniających. Nie stanowi podstawy do zmiany wynagrodzenia Wykonawcy zmiana czynników cenotwórczych dla materiałów, urządzeń, energii i paliw, użytych do realizacji umowy oraz zmiana stawek ustawowych elementów składowych wynagrodzenia pracowników.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_krosno/nadl_sieniawa/zamowienia_publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Sieniawa w Sieniawie ul. Kościuszki 11, 37-530 SIENIAWA pokój nr 11.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.06.2014 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat pokój nr 9 Nadleśnictwo Sieniawa w Sieniawie ul. Kościuszki 11, 37-530 SIENIAWA.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie instalacji chłodzenia w budynku administracyjnym Nadleśnictwa Sieniawa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: A. Wykonanie robót budowlano - montażowych instalacji chłodzenia polegającej na: - wykonaniu robót zewnętrznych tj.: wykopów pod rurociągi instalacji chłodniczych, ułożeniu, zabudowie i włączeniu rur instalacji chłodniczych, dostawie i montażu agregatu zewnętrznego klimatyzacji zgodnie z dokumentacja projektową, - wykonaniu robót wewnętrznych tj.: wykonaniu rurociągów instalacji chłodniczych, zabudowie i włączeniu rur instalacji chłodniczych, dostawie i montażu modułów jednostek wewnętrznych klimatyzacji zgodnie z dokumentacją projektową, - wykonaniu prób szczelności założonych instalacji, niezbędnych badań i pomiarów. B. Wykonanie instalacji elektrycznej zasilania i sterowania układu chłodzenia polegającej na: - wykonaniu zasilania dla jednostki zewnętrznej tj.: ułożenie kabli wielożyłowych, montaż przewodów uziemiających, linii zasilających sterowania układu klimatyzacji, - wykonaniu zasilania dla jednostek wewnętrznych tj.: ułożenie linii zasilających, podłączenie klimatyzatorów, - wykonaniu niezbędnych badań i pomiarów założonej instalacji elektrycznej, - konfiguracji i sprawdzeniu komunikacji systemu, uruchomienie całego układu chłodzenia budynku, przeszkoleniu personelu w zakresie obsługi..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 39.71.72.00-3, 45.33.12.20-4, 45.31.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przebudowa budynku socjalno - warsztatowego Nadleśnictwa Sieniawa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: A. Wykonanie robót budowlanych w pomieszczeniu kotłowni polegających na: - budowie fundamentów pod komin, budowie przewodu spalinowego i wentylacyjnego, wykonanie obróbek blacharskich wokół komina, - wykonaniu posadzki betonowej i ułożenie płytek ceramicznych w pomieszczeniu kotłowni, - wykonaniu tynków oraz malowanie ścian i sufitów, B. Wykonanie robót instalacyjnych polegających na: - wykonaniu instalacji centralnego ogrzewania z miedzi i montaż grzejników płytowych, - wykonaniu instalacji ciepłej wody użytkowej z miedzi, - wykonaniu instalacji gazowej wraz z przyłączem gazu i montażem kotła wiszącego dwufunkcyjnego, kondensacyjnego z zamkniętą komorą spalania, - wykonaniu instalacji elektrycznej doprowadzającej energię elektryczną do kotła o zapłonie iskrowym oraz opraw oświetleniowych pomieszczenia kotłowni..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.45.00.00-6, 45.31.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.