Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-06-06
Warszawa: Dostawa zamknietego systemu do pobierania krwi
Numer ogłoszenia: 122153 - 2008; data zamieszczenia: 06.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa-Wola, ul. E. Ciołka 11, 01-445 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8360191, fax 022 8378127.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozwola.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa zamknietego systemu do pobierania krwi.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywne dostawy do Pracowni Diagnostyki Laboratoryjnej w Warszawie przy ul Elekcyjnej 54 zamkniętego systemu aspiracyjno - próżniowego (strzykawko - probówki) do pobierania krwi: 1) Strzykawko-probówka do morfologii - 12000 2) Strzykawko-probówka do surowicy - 33000 3) Strzykawko-probówka do koagulologii - 10000 4) Strzykawko-probówka do morfologii - 6000 5) Strzykawko-probówka do glukozy - 5000 6) Strzykawko-probówka + pipeta (zestaw do badań OB.)- 8000 7) Igły kaniule - 43000 8) Strzykawko-probówka do OB. wersja logarytmiczna - 3000 9) Strzykawko-probówka do małopłytkowości rzekomej - 50 10) Igła typu motylek 50 2.Wymogi jakie muszą spełniać strzykawko - probówki a)system z możliwością wyboru techniki pobierania: aspiracja lub próżnia b)Igła jednoczęściowa, kaniula zespolona z nasadką c)prosty sposób łączenia bez dodatkowych elementów (igła + strzykawko-probówka) d)plastikowe probówki zakręcane za pomocą nakrętki e)szczelne nakrętki nie wypadające podczas wirowania f)na każdej probówce naklejona etykieta z polem do opisu g)wszystkie pozycje wymienione w formularzu cenowym muszą pochodzić od jednego producenta h) bezpłatne przeszkolenie personelu medycznego w posługiwaniu się sprzętem 3.Termin ważności dostarczanego asortymentu nie może być krótszy niż jeden rok 4.Dostawy muszą być sukcesywne, terminowe, realizowane najpóźniej w ciągu 3 dni od daty złożenia zamówienia przez Zamawiającego. Koszty dowozu przedmiotu zamówienia do jednostki Zamawiającego ponosi Wykonawca.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.14.13.00 - Urządzenia do nakłuwania żył, pobierania krwi Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.13.00 - Urządzenia do nakłuwania żył, pobierania krwi .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 18.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz spełnienia przez oferowany przedmiot zamówienia wymagań określonych przez Zamawiającego wykonawca musi złożyć: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. W przypadku składania ofert przez Wykonawców występujących wspólnie (spółka cywilna, konsorcjum), ww. dokument musi złożyć każdy z podmiotów występujący wspólnie. Jeśli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP składa dokumenty potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek, nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 2.Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania ofert przez Wykonawców występujących wspólnie, ww. dokument musi złożyć każdy z podmiotów występujących wspólnie. Jeśli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP składa dokumenty potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek, nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 3.Oświadczenie z art. 22 ust. 1 pkt 1 - 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ. W przypadku składania oferty wspólnej jedno oświadczenie składa podmiot reprezentujący Wykonawcę lub podpisują wszyscy wspólnie ubiegający się o zamówienie. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie (spółka cywilna, konsorcjum), ww. oświadczenie musi złożyć każdy z podmiotów występujący wspólnie. 4.Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o zamówienie publiczne, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentu potwierdzającego, że minimum jedna dostawa, została wykonana należycie - wzór wykazu stanowi załącznik nr 5 do SIWZ W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, zamawiający żąda w szczególności: 1.Dokumentu potwierdzającego, że wyrób medyczny spełnia wymagania ustawy o wyrobach medycznych 2.Katalogu, prospektu potwierdzającego opis przedmiotu zamówienia 3.Próbek (minimum po 2 szt.) oferowanego przedmiotu zamówienia. Nie złożenie wymaganych dokumentów, katalogu lub próbek spowoduje odrzucenie oferty!
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zozwola.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SZPZLO Warszawa Wola ul. Ciołka 11 Dział Administacyjny.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.06.2008 godzina 11:00, miejsce: W siedzibie zamawiającego w Sekretariacie Dyrekcji ul. Ciołka 11 Warszawa Wola.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa 2 wózków akumulatorowych
- Modernizacja obiektu ZOS Koncertowa polegająca na przebudowie wejścia głównego w zakresie dostosowania dla osób ze szczególnymi potrzebami oraz remoncie niecki basenowej w Warszawie.
- Modernizacja obiektu ZOS Koncertowa przy ul. Koncertowej 4 polegająca na przebudowie wejścia głównego w zakresie dostosowania dla osób ze szczególnymi potrzebami oraz remoncie niecki basenowej.
- Opracowanie lub aktualizacja wytycznych oraz wykonanie oceny stanu jednolitych części wód powierzchniowych dla których nie było możliwości wykonania oceny ......
- Remont okien w pokojach studenckich wraz z częściową wymianą, montaż rolet w pokojach studenckich w budynku Domu Studenta nr 2 UW przy ul. Żwirki i Wigury 95/97, 02-089 Warszawa
- Modernizacja instalacji wodociągowej przeciwpożarowej
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyrobów medycznych jednorazowego użytku
- Zakup i dostarczanie systemu zamkniętego pobierania krwi, mikroprobówek oraz sprzętu laboratoryjnego dla potrzeb Katowickiego Centrum Onkologii
- Dostawa wyrobów medycznych jednorazowego oraz wielorazowego użytku
- Produkty lecznicze: 420 085 euro, odczynniki: 56 835 euro, środki antyseptyczne i dezynfekcyjne: 22 240 euro, cement: 14 426 euro.
- produkty lecznicze: 681 669.42 EURO, odczynniki: 104642.30 EURO, środki antyseptyczne i dezynfekcyjne 46628.69 EURO, cementy 24176.57 EURO.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.