Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-04-27
Rybnik: Dostawy leku sevoflurane
Numer ogłoszenia: 122154 - 2009; data zamieszczenia: 27.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Wojewódzki Szpital Specjalistyczny Nr 3 w Rybniku , ul. Energetyków 46, 44-200 Rybnik, woj. śląskie, tel. 0324291000, 4291288, faks 032 4291225.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.rybnik.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy leku sevoflurane.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są sukcesywnie realizowane dostawy leku sevoflurane dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego Nr 3 w Rybniku, na okres 1 roku.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.66.11.00 - Środki znieczulające .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wykazanie, iż wykonawca nie jest wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. Nr 223 z 2007 r., poz. 1655, z późn. zm.) oraz spełnia wymagania określone w art. 22 ust. 1 ww. ustawy. Wymagane oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie ww. warunków wymieniono poniżej. Przedmiotowe oświadczenia oraz dokumenty, będą stanowić podstawę do oceny wykonawcy, pod kątem spełniania warunków udziału w postępowaniu (zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia), dlatego z ich treści musi jednoznacznie wynikać spełnianie tych warunków. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że warunki określone w art. 22 ust.1 ww. ustawy spełniają łącznie, a żaden z nich nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 tej ustawy. W takim przypadku w odniesieniu do każdego z elementów objętych zakresem zamówienia należy wykazać, że warunki udziału w postępowaniu są spełnione odpowiednio przez podmioty występujące wspólnie tj. niżej wymienione dokumenty należy złożyć odpowiednio dla każdego podmiotu w takim zakresie, w jakim bierze on udział w realizacji zamówienia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Stosowne oświadczenie zawarte we wzorze formularza oferty. 2. Zezwolenie na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej w przypadku dokumentu nr 3 należy zastosować zasady zawarte w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane z dnia 19 maja 2006 r. (Dz.U. 2006 Nr 87, poz. 605, Dz. U. 2008 Nr 188, poz. 1155)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.rybnik.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie szpitala (kancelaria - w budynku Administracji, pok. nr 1), dodatkowe informacje zawarto w punkcie IV.3.13..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.05.2009 godzina 10:00, miejsce: SPZOZ WSS Nr 3 w Rybniku, ul. Energetyków 46, 44-200 Rybnik; oferty należy składać w sekretariacie, w budynku Administracji - pok. 23..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można pobrać w wersji elektronicznej z ww. strony internetowej zamawiającego lub w formie pisemnej: u zamawiającego w terminie nie dłuższym niż 5 dni od dnia złożenia wniosku - w godzinach pracy zamawiającego, tj. 7:00-14:35 (płatność w kasie) albo pocztą za pobraniem. Adres strony internetowej oraz miejsce wydawania specyfikacji - jak w punkcie IV.3.1. Wzory wniosków o wydanie specyfikacji lub jej przesłanie za pobraniem dostępne są na stronie internetowej szpitala (wnioski należy złożyć w formie pisemnej powołując się na nazwę nadaną zamówieniu przez zamawiającego podaną w punkcie II.1.1 i numer referencyjny: LAS-30-pPN/4-2009. Koszt specyfikacji: 10,50 zł (nie obejmuje kosztów przesłania). Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez zamawiającego: 1.Zamawiający wymaga dołączenia do oferty oświadczenia o posiadaniu aktualnych dopuszczeń do obrotu, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa dla zaoferowanego leku oraz o gotowości do ich udostępnienia na żądanie zamawiającego (także przed rozstrzygnięciem przetargu - w ramach udzielanych na wezwanie zamawiającego wyjaśnień. 2.Zamawiający wymaga także deklaracji dotyczącej terminu ważności zaoferowanego asortymentu (termin nie krótszy niż 12 miesięcy od momentu dostarczenia) - deklarację taką zawiera wzór formularza oferty.
INNE PRZETARGI Z RYBNIKA
- Przeprowadzenie kontroli okresowej rocznej stanu technicznego obiektów budowlanych ZEC w roku 2025
- Przebudowa zatok autobusowych na ul. Powstańców Śląskich i na ul. Prostej w Rybniku (projektuj i buduj).
- Dostawa zdalnie sterowanej kosiarki dwukierunkowej wraz z przyczepą do jej transportu
- Świadczenie usług serwisowych systemów dyspozytorskich produkcji EMAG dla Oddziałów Polskiej Grupy Górniczej S.A.
- Dostawa części zamiennych (lampa RTG) do tomografu komputerowego typu Somatom Scope nr 132041 produkcji Siemens wraz z usługą ich wymiany
- Odnowa i wykonanie oznakowania poziomego w ciągu dróg powiatowych utrzymywanych przez Zarząd Dróg, Inwestycji i Remontów Powiatu Rybnickiego
więcej: przetargi w Rybniku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.