Ogłoszenie z dnia 2012-01-12
Kraków: Wykonanie zamówienia dodatkowego - w zakresie zabezpieczenia mostu na rzece Wisłok - dla zamówienia podstawowego pn. Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych dla zadania.: Modernizacja linii nr 91 Kraków Główny Osobowy - Medyka i linii 92 Przemyśl-Medyka, odcinek Rzeszów-granica państwa, Etap I - odcinek Rzeszów-Jarosław (umowa nr 90/103/051/00/14800/10/I/I z dn. 29.05.2010 r. z późn. zmianami)
Numer ogłoszenia: 12215 - 2012; data zamieszczenia: 12.01.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Centrum Realizacji Inwestycji Oddział w Krakowie, Plac Matejki 12, 31-157 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 3931596, faks 12 3931598, 3933455.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka prawa handlowego, w której Skarb Państwa posiada 50 % akcji spółki.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie zamówienia dodatkowego - w zakresie zabezpieczenia mostu na rzece Wisłok - dla zamówienia podstawowego pn. Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych dla zadania.: Modernizacja linii nr 91 Kraków Główny Osobowy - Medyka i linii 92 Przemyśl-Medyka, odcinek Rzeszów-granica państwa, Etap I - odcinek Rzeszów-Jarosław (umowa nr 90/103/051/00/14800/10/I/I z dn. 29.05.2010 r. z późn. zmianami).
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zamówienie obejmuje: 1)Wykonanie projektu wykonawczego wraz z uzyskaniem prawomocnych decyzji umocnienia koryta rzeki Wisłok; 2)Umocnienie przyczółka od strony Łańcuta i filarów ściankami szczelnymi na terenie nurtu rzeki Wisłok; 3)Wykonanie oczepu żelbetowego na w/w ściankach szczelnych wraz z ich zabezpieczeniem; 4)Wykonanie koszulki żelbetowej na przyczółku od strony Łańcuta pod torem nr 1; 5)Wykonanie torkretu na filarze pod torem nr 1; 6)Wykonanie dróg technologicznych oraz stanowisk dla pracy maszyn budowlanych pod obiektem, częściowo w nurcie rzeki Wisłok wraz z rozbiórką; 7)Wymiana sekcji sieci trakcyjnej na odcinku mostu kolejowego w km 158,525 w torze nr 1. 8)Wykonanie dokumentacji powykonawczej oraz geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej obejmującej pkt. 2) - 5).
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.33.20 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych z transportem kolejowym .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.11.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Napraw i Utrzymania Infrastruktury Kolejowej w Krakowie Sp. z o.o., ul. Prokocimska 4, 30-556 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1197815,71 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1473313,32
Oferta z najniższą ceną: 1473313,32 / Oferta z najwyższą ceną: 1473313,32
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
W trakcie realizacji robót w ramach zamówienia podstawowego przy obiekcie inżynieryjnym w km 158,525 linii kolejowej nr 91 Kraków Główny Osobowy - Medyka odkryto, że filar i przyczółek obiektu od strony Łańcuta są w złym stanie technicznym i wymagają umocnienia ściankami szczelnymi. Dodatkowo wysoki stan wody na Wisłoku pogorszył stan techniczny, co uniemożliwiło właściwe i zgodne ze sztuką wykonanie robót w ramach zamówienia podstawowego. Podobne stanowisko zajął Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Krakowie, który w decyzji nr NU-5132-3/11 z dnia 01.07.2011r., dodatkowo nakazał umocnienie brzegów rzeki Wisłok w okolicy obiektu inżynieryjnego. Jednocześnie w ramach przebudowy obiektu inżynieryjnego założono zdjęcie sieci trakcyjnej na czas prowadzenia robót budowlanych, a następnie jej ponowne wywieszenie. Ze względu na stan techniczny przewodu jezdnego i lin nośnych niemożliwym okazało się ich ponowne zawieszenie i zaszła konieczność wymiany materiału na nowy (koszty demontażu i montażu zostały ujęte w zamówieniu podstawowym. Wykonanie w/w robót budowlanych nie było wcześniej możliwe do przewidzenia i jest konieczne do prawidłowego wykonania robót w zamówieniu podstawowym.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Dostawa samochodu dla Straży Miejskiej Miasta Krakowa
- Dostawa sprzętu i urządzeń medycznych dla SP ZOZ MSWiA w Krakowie
- Dostawa akcesoriów i wyposażenia do aparatury medycznej
- Usługa organizacji imprezy turystycznej w ramach Programu Szkoleniowego - Szkolenie Santander/Wizyta studyjna w Brukseli w dniach 11-13.06.2025 roku.
- MODERNIZACJA SCHODÓW ZEWNĘTRZNYCH WRAZ Z WYKONANIEM OŚWIETLENIA W ZAKŁADZIE OPIEKI DŁUGOTERMINOWEJ W MAKOWIE PODHALAŃSKIM
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn. Budowa chodnika na ul. Podbipięty na długości od pętli do skrzyżowania z ul. Odmętową
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- wykonanie w latach 2006-2008 bezpośrednio w torach kolejowych robót regeneracji szyn, rozjazdów i skrzyżowań torów metodą napawania łukowego.
- Modernizacja linii kolejowej Warszawa - Łódź etap I. Zaprojektowanie i wykonanie modernizacji odcinka Skierniewice - Koluszki.
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych z transportem kolejowym »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.