eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi DrezdenkoZarządzanie cmentarzami komunalnymi

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-06-01

Drezdenko: Zarządzanie cmentarzami komunalnymi
Numer ogłoszenia: 122167 - 2012; data zamieszczenia: 01.06.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 109263 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski, ul. Warszawska 1, 66-530 Drezdenko, woj. lubuskie, tel. 095 7638027; 7620202, faks 095 7620220.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zarządzanie cmentarzami komunalnymi.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa - zarządzanie Cmentarzami Komunalnymi: Cmentarzem w Drezdenku przy ul. Kopernika nr ewidencyjny gruntu 1243 (54.500m2) w Gościmiu nr ewidencyjny gruntu 325 (6.500m2)w Trzebiczu nr ewidencyjny gruntu 377 (9.500m2) w Goszczanowcu nr ewidencyjny gruntu 264 (6.400m2) 2. Do obowiązków Wykonawcy należy : 1) Przestrzeganie przepisów określonych w Ustawie z dnia 31 stycznia 1959 r. o cmentarzach i chowaniu zmarłych (t.j. Dz.U. z 2011 Nr 118 poz.687 ze zmianami). 2) Przestrzeganie przepisów z rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 7 marca 2008 r. w sprawie wymagań, jakie muszą spełniać cmentarze, groby i inne miejsca pochówku zwłok i szczątków (Dz. U. z 2008 r. Nr 48, poz 284). 3) Przestrzeganie przepisów Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 1 sierpnia 2001 r. w sprawie sposobu prowadzenia ewidencji grobów (Dz.U. Nr 90, poz. 1013 z 2001 r. ze zmianami) oraz prowadzenie następującej dokumentacji : a) księgę osób pochowanych na cmentarzu, prowadzonej według numeracji narastającej lub w układzie rocznikowym (księgi istniejące), b) księgę grobów, c) księgę cmentarną zawierającą alfabetyczny spis osób pochowanych na cmentarzu. 4) Przestrzeganie przepisów określonych w uchwale Nr XVLIII/321/10 Rady Miejskiej w Drezdenku z dnia 25 lutego 2010 roku w sprawie ustalenia regulaminu cmentarzy komunalnych na terenie Gminy Drezdenko. 5) Pobieranie opłat w imieniu i na rzecz Gminy Drezdenko za usługi cmentarne w Gminie Drezdenko zgodnie z Uchwałą Nr XLVII/316/10 Rady Miejskiej w Drezdenku z dnia 28 stycznia 2010r. w sprawie ustalenia cennika za usługi cmentarne w Gminie Drezdenko oraz fakturowanie świadczonych w imieniu Gminy usług. Pobrane opłaty stanowią dochód własny gminy zgodnie z art.4 ust.1 pkt2 ustawy z dnia 13 listopada 2003r o dochodach jednostek samorządu terytorialnego (t.j. z 2010r Dz.U. Nr 80 poz.526 ze zm.) 6) Odprowadzanie pobranych opłat (brutto) do 10. dnia następnego miesiąca po upływie każdego miesiąca na konto Zamawiającego Lubusko Wielkopolski Bank Spółdzielczy z siedzibą w Drezdenku 19 8362 0005 0000 0114 2000 0020 wraz z rozliczeniem i prowadzeniem ich ewidencji. 7) Prowadzenie rejestru sprzedaży dla potrzeb rozliczenia podatku VAT i systematycznie przekazywanie Gminie wraz z wystawionymi fakturami do Urzędu Miejskiego do 5. dnia każdego miesiąca za miesiąc poprzedni. 8) Sporządzanie kwartalnego sprawozdania do 5. dnia następnego miesiąca po upływie każdego kwartału za pobrane opłaty dot. usług cmentarnych . Sprawozdanie winno obejmować : Dochody : a) saldo początkowe b) dochody wykonane (wpłaty z tyt. usług cmentarnych z faktur VAT) c) dochody przekazane do Gminy d) salda końcowe (należności pozostałe do zapłaty w tym: zaległości (wykaz imienny, adres, kwota , odsetki od zaległości) e) informacja o wyegzekwowanych zaległościach. 9) Wskazywanie lokalizacji miejsc pochówków, ustalanie terminu i warunków pogrzebu. 10) Przedkładanie Gminie propozycji zmian regulaminu cmentarza oraz cennika opłat cmentarnych w przypadku konieczności rozważenia wprowadzenia zmian. 11) Przedłożenie Gminie do 15 września każdego roku kalendarzowego propozycji prac remontowo inwestycyjnych na następny rok. 12) Zapewnienie osobom trzecim swobody wyboru firmy wykonującej usługi pogrzebowe, w zakresie dotyczącej ceremonii pogrzebowej oraz budowy nagrobków. 13) Nadzorowanie prac firm usługowych m.in. zakłady pogrzebowe, , kamieniarskie w zakresie przestrzegania przez te firmy parametrów przewidzianych w przepisach szczegółowych dotyczących wymiarów grobów, nagrobków, pomników oraz odstępów między tymi miejscami oraz w zakresie gospodarowania odpadami pochodzącymi z rozbiórki bądź stawiania nowych pomników (gruz, ziemia usuwana będzie z terenu przez firmy usługowe). 14) Bieżące utrzymanie czystości w kaplicy w Drezdenku, przyjmowanie zwłok do kaplicy, udostępnianie kaplicy organizatorom pogrzebów. 15) Bieżące utrzymanie czystości na terenie cmentarzy , wykonywanie prac pielęgnacyjno-konserwacyjnych zieleni grabienie i usuwanie opadłych liści, koszenie trawy, wycinka zagrażających drzew, odcinanie suchych gałęzi, utrzymanie ładu i porządku na cmentarzach, systematyczne sprzątanie alejek cmentarnych, dróg, chodników parkingów wokół cmentarzy, zamiatanie, odśnieżanie, zabezpieczenie przed śliskością ciągów komunikacyjnych, 16) Zapewnienie dostarczającej ilości kontenerów na śmieci, utrzymanie porządku wokół nich oraz bieżące usuwanie śmieci i wywóz ich na składowisko w Kleśnie, lub do ZUO w Chróściku. 17) Zawieranie umów z przedsiębiorcami specjalistycznymi lub osobami fizycznymi w zakresie: a)utrzymania cmentarzy między innymi : grabienie i usuwanie opadłych liści, koszenie trawy, wycinka zagrażających drzew, odcinanie suchych gałęzi, utrzymanie ładu i porządku na cmentarzach, systematyczne sprzątanie alejek cmentarnych, dróg, chodników parkingów wokół cmentarzy, zamiatanie, odśnieżanie, zabezpieczenie przed śliskością ciągów komunikacyjnych, b)zawierania umów z dostawcą wody, energii elektrycznej, odbioru nieczystości stałych, odbioru ścieków. 18) Posiadanie polisy ubezpieczeniowej od ognia i innych zdarzeń losowych obejmujących budynki i budowle zlokalizowane na terenie cmentarza, 19) Otwieranie i zamykanie bram cmentarnych, 20) Udostępnianie wszelkich dokumentów źródłowych związanych z zarządzanym zasobem na żądanie Gminy. 21) Ponoszenie stałych kosztów za zużycie energii elektrycznej , wody, za odbiór ścieków i wywóz nieczystości stałych. 22) Utrzymanie należytego stanu technicznego obiektów, urządzeń i instalacji znajdujących się na terenie cmentarzy poprzez: a) zapewnienie systematycznej konserwacji oraz wykonywanie drobnych napraw, b) prowadzenie ksiąg obiektów budowlanych oraz wykonywanie niezbędnych przeglądów i pomiarów. 23) Zakupienie i ustawienie w terminie do dnia 01.11.2012r (szt.4) tablic ogłoszeniowych (oszklonych zamykanych) o wymiarach 70 x 100 cm (wys. x szer) przy głównym wejściu cmentarzy (Drezdenko, Trzebicz, Gościm, Goszczanowiec ) oraz umieścić na nich m.in. informacje zawierające: a) adres biura zarządcy wraz z telefonem kontaktowym. b) aktualny cennik opłat c) regulamin cmentarza d) komunikat o upływie okresu nienaruszalności grobu ziemnego opłaconego przed 20 laty. 3. Wykonawca nie będzie ponosił kosztów podatku od nieruchomości (cmentarze). 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmian uchwał Rady Miejskiej ( regulamin cmentarzy, pobierania opłat za usługi cmentarne)..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.00.00 - Usługi zarządzania nieruchomościami na zasadzie bezpośredniej płatności lub umowy .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.06.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PGKiM Sp. z o.o., ul. Pierwszej Brygady 21a, 66-530 Drezdenko, kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 532262,55 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 774900,00

  • Oferta z najniższą ceną: 774900,00 / Oferta z najwyższą ceną: 799254,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.