eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SwarzędzOpracowanie projektu budowlano - wykonawczego na budowę nawierzchni wraz z odwodnieniem w ul. Warzywnej w Swarzędzu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-01-30

Swarzędz: Opracowanie projektu budowlano - wykonawczego na budowę nawierzchni wraz z odwodnieniem w ul. Warzywnej w Swarzędzu
Numer ogłoszenia: 12216 - 2009; data zamieszczenia: 30.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Swarzędz , Rynek 1, 62-020 Swarzędz, woj. wielkopolskie, tel. (061) 65 12 000, faks (061) 65 12 211.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.swarzedz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie projektu budowlano - wykonawczego na budowę nawierzchni wraz z odwodnieniem w ul. Warzywnej w Swarzędzu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: (CPV: 71.32.00.00-7, 71.32.20.00-1) Przedmiotem zamówienia jest: 1.Opracowanie projektu budowlano-wykonawczego oraz uzyskanie pozwolenia na budowę dla: budowa nawierzchni wraz z odwodnieniem w ul. Warzywnej w Swarzędzu Geometrię ulicy na planie sytuacyjnym uzgodnić wstępnie z UMiG Swarzędz. Opracowanie ma dotyczyć: budowa nawierzchni jezdni chodników i wjazdów, budowa urządzeń odwodnienia, budowa kanalizacji deszczowej, usunięcie kolizji z mediami, budowa brakujących przyłączy kanalizacji sanitarnej, budowa brakujących przyłączy wodociągowych. Zakres opracowania ul. Warzywna - 500mb (na całej długości od ul. Kupieckiej do ul. Średzkiej) 2.Podstawy opracowania: 2.1.dostarczane przez Zamawiającego: mapy zasadnicze, mapy stanu prawnego i wypisy z rejestru gruntów, terenu przewidzianego do realizacji inwestycji - mapy zostaną dostarczone przez Urząd Miasta i Gminy Swarzędz. 2.2.dostarczane, realizowane lub wykorzystywane przez Wykonawcę: wytyczne i informacje - uzyskać w Urzędzie Miasta i Gminy Swarzędz decyzja o środowiskowych uwarunkowaniach, decyzja o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego badania geotechniczne na trasie projektowanych obiektów. uzyskanie warunków technicznych na przyłącza od właściwej jednostki (informacje szczegółowe u Zamawiającego) uzgodnienia i opinie wymagane prawem budowlanym i przepisami wykonawczymi, 3.Forma i zakres opracowania: 3.1.Dokumentacja projektowa powinna być opracowana w zakresie i formie niezbędnej do uzyskania pozwolenia na budowę i wykonania zadania. 3.2.Projekt budowlano-wykonawczy powinien składać się z następujących części: projekt robót drogowych szt. 5, projekt odwodnienia szt. 5, projekt stałej organizacji ruchu szt. 3, projekt oświetlenia ulicznego szt. 5, plansza zbiorcza uzbrojeń szt. 3, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót szt. 3, projekt przyłączy kanalizacji sanitarnej szt. 5, projekt przyłączy wodociągowych szt. 5, projekt zieleni wraz z inwentaryzacją szt. 3, dokumentacja geotechniczna szt. 3, kosztorys inwestorski szt. 2, kosztorys przedmiarowy (ślepy) szt. 2. 3.3.projekty winny zawierać w szczególności: roboty drogowe (z kolorystyką nawierzchni) - do uzgodnienia z Zamawiającym, roboty kanalizacyjne - odwodnienie obiektu drogowego, oświetlenie uliczne - do uzgodnienia z Zamawiającym, operat wodno - prawny - w przypadku jeśli wymagają tego przepisy obowiązkiem projektanta jest uzyskanie informacji o ilości posesji podłączonych do kanalizacji sanitarnej i do wodociągu, co należy przedstawić na mapie zasadniczej. W przypadku braku przyłączy należy je zaprojektować. wytyczne i informacje - uzyskać w Urzędzie Miasta i Gminy Swarzędz, uzgodnienia i opinie wymagane prawem budowlanym i przepisami wykonawczymi części dotyczącej umocnienia i ewentualnego odwodnienia wykopów, projekt stałej organizacji ruchu z niezbędnym uzgodnieniami, zatwierdzony przez właściwy organ zarządzający ruchem. części dotyczącej usunięcia kolizji, uzgodnionych z odpowiednimi zarządcami uzbrojenia, plansza zbiorcza uzbrojeń uzgodniona z ZUD, plan sytuacyjno - wysokościowy z naniesionymi istniejącymi rzędnymi terenu potwierdzonymi przez geodetę oraz projektowanymi rzędnymi nawierzchni w szczególności przy wjazdach do posesji, szczegółowych kosztorysów inwestorskich (po 2 szt.) - należy opracować odrębne kosztorysy dla poszczególnych elementów dokumentacji projektowej (odrębne dla pozycji wymienionych w pkt. 1 ), szczegółowych przedmiarów robót (kosztorysy (ślepe) po 2 szt.) - należy opracować odrębne przedmiary dla poszczególnych elementów dokumentacji projektowej (odrębne dla pozycji wymienionych w pkt. 1), kosztorysy winny uwzględniać także nadzory inspektorów z ramienia właścicieli mediów (ENEA, AQUANET, GAZOWNIA, NETIA, TELEKOMUNIKACJA), w przypadku jeśli uzgodnienia właścicieli mediów taki obowiązek nakładają oraz inne koszt np. wyłączenia prądu. decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego opracowanie dotyczące zieleni powinno zawierać: - wykonanie inwentaryzacji zieleni w obszarze objętym projektem budowlanym, w tym również na działkach prywatnych w zakresie objętym projektem przyłączy, w tym określenie liczby drzew (wraz z obwodami i średnicami mierzonymi na wysokości 130,0 cm) i powierzchni zajmowanej przez krzewy - z podaniem gatunku, ogólnego stanu zdrowotnego i ewentualnych widocznych uszkodzeń; - opis zabezpieczenia drzew i krzewów przed uszkodzeniami powodowanymi zmianą warunków gruntowo-wodnych w wyniku realizacji inwestycji i pracą urządzeń na placu budowy; - projekt zieleni (wycinki lub nasadzenia) uzgodniony z Zamawiającym Informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, oświadczenie o kompletności dostarczonej dokumentacji, pozwolenia na budowę, 4.Biuro projektów ma obowiązek uzgodnić z Zamawiającym technologię wykonania i materiały przewidziane do realizacji zadania objętego projektem budowlanym. 5.Zobowiązuje się biuro projektowe do przekazywania Zamawiającemu wniosków wystąpień o decyzje i uzgodnienia oraz organizowania spotkań z przedstawicielami Zamawiającego w celu powiadomienia o zaawansowaniu robót. 6.Dokumentację opracować zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 02.09.2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego Dz.U. Z dnia 16.09.2004 r. 7.Dokumentację należy wykonać w 5 egzemplarzach - w formie papierowej, (odrębne teczki dla poszczególnych elementów dokumentacji określonych w pozycjach opisanych w pkt. 1). Należy również złożyć 2 egzemplarze planów sytuacyjno-wysokościowych z opracowania O. W. I. (z naniesionymi pasami roboczymi) i pokolorowanymi projektowanymi sieciami. Całą dokumentację zapisaną na nośniku cyfrowym (całość w formacie pdf). 8.Dokumentacja zostanie uznana za przekazaną Zamawiającemu po jej zatwierdzeniu przez Referat Spraw Komunalnych, Inwestycji i Obsługi Inwestora Urzędu Miasta i Gminy Swarzędz i podpisaniu protokołu zdawczo-odbiorczego. 9.Termin realizacji zadania upływa w dniu - zgodnie z zapisem SIWZ, do dnia tego konieczne jest uzyskanie pozwolenia na budowę. W cenie ofertowej należy uwzględnić koszty uzyskania wszystkich uzgodnień, decyzji i wykonania badań niezbędnych do prawidłowego i kompletnego opracowania dokumentacji projektowej oraz koszty pełnienia nadzoru autorskiego w trakcie realizacji inwestycji objętej dokumentacją projektową..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00-7, 71.32.20.00-1.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 3500,00 zł

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a)Posiadają uprawnienia do wykonywania przedmiotu zamówienia: b)Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia (wykazać): dysponują co najmniej osobą lub osobami posiadającymi uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji projektanta bez ograniczeń w specjalnościach: drogowej (co najmniej 1 osoba) i sanitarnej (co najmniej 1 osoba), z aktualną przynależnością do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa (załączyć kopie stosownych uprawnień dla każdego projektanta, wykazać przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa dla każdego projektanta), wykonali w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 5 usług, odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia dotyczących projektowania nawierzchni ulic* o długości co najmniej 500mb każda wraz z odwodnieniem - kanalizacją deszczową każda o wartości łącznej nie mniejszej niż 500000,00 zł brutto, potwierdzone referencjami - dokumentami, że usługi te zostały wykonane należycie (referencje muszą potwierdzać zakres projektu: projektowanie nawierzchni ulic* o długości co najmniej 500mb każda wraz z odwodnieniem - kanalizacją deszczową, czas jego wykonania i wartość), *Zgodnie z definicją Encyklopedii PWN ulica to niezabudowany teren w obrębie miasta (osiedla, wsi) na ogół dwustronnie ograniczony szeregami budynków lub zespołami zieleni. Z kolei z definicji z ustawy o drogach publicznych ulica to droga na terenie zabudowy lub przeznaczonym do zabudowy zgodnie z przepisami o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (...) oraz z komentarza LEX do art. 4 ustawy z dnia 21 marca 1985r. o drogach publicznych ulica w potocznym rozumieniu jest to droga w mieście lub osiedlu, składająca się z jezdni przeznaczonej do ruchu kołowego i chodnika przeznaczonego dla pieszych (...) c)Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d)Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. e)Załączą do oferty dokumenty zgodnie z Rozdziałem 3. Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów/oświadczeń złożonych wraz z ofertą, w skali spełnia / nie spełnia (złożonych przez Wykonawców a wymaganych przez zamawiającego dokumentów i oświadczeń - zgodnie z Specyfikacją istotnych warunków zamówienia - Rozdział 3 SIWZ: Wykaz wymaganych dokumentów)..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. Zamawiający żąda: 1.Wypełnionego i podpisanego DRUKU OFERTY (zgodnie z załączonym formularzem - ROZDZIAŁ 4); 2.Pełnomocnictwa dla jednego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3.Oświadczenia o spełnieniu warunków zawartych w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych (zgodnie z ZAŁĄCZNIKIEM NR 1); 4.Upoważnienia do podpisania oferty - jeżeli nie wynika z załączonego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. II. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu, Zamawiający żąda: 1.Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 2.Oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne lub uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego (zgodnie z ZAŁĄCZNIKIEM Nr 2); III. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda: 1.Wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców (zgodnie z ZAŁĄCZNIKIEM NR 3 i Rozdziałem nr 1 pkt 4.1), oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie (zgodnie z Rozdziałem nr 1 pkt 4.1) ; 2.Wykazu osób , którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności (zgodnie z ZAŁĄCZNIKIEM NR 4 i Rozdziałem nr 1 pkt 4.1); 3.Pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt III.2., wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował (zgodnie z ZAŁĄCZNIKIEM NR 5); 4.Dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (zgodnie z Rozdziałem nr 1 pkt 4.1). Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, kwestię dokumentów składanych na potwierdzenie w/w faktów określa §2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (DZ.U Nr. 87,poz. 605 z 2006r. ze zm. w Dz.U. Nr.188, poz. 1155 z 2008r.).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.swarzedz.eu.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba zamawiającego - Urząd Miasta i Gminy Swarzędz, Rynek 1, 62-020 Swarzędz, pokój: 410.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.02.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Swarzędz, Rynek 1, 62-020 Swarzędz, Biuro Obsługi Interesanta - Kancelaria Urzędu (parter).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.