eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OtwockDostawa preparatów dezynfekcyjnych wraz z dostawą do magazynu Szpitala przez okres12 miesięcy

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-04-21

Otwock: Dostawa preparatów dezynfekcyjnych wraz z dostawą do magazynu Szpitala przez okres12 miesięcy
Numer ogłoszenia: 122175 - 2011; data zamieszczenia: 21.04.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im prof. Adama Grucy , ul. Konarskiego 13, 05-400 Otwock, woj. mazowieckie, tel. 022 7794031 w. 477, faks 022 7794031 w. 477.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa preparatów dezynfekcyjnych wraz z dostawą do magazynu Szpitala przez okres12 miesięcy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa preparatów dezynfekcyjnych wraz z dostawą do magazynu Szpitala przez okres12 miesięcy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w poszczególnych częściach..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający zastrzega sobie prawo do zamówienia uzupełniającego towaru wykraczającego poza zakres wartościowy umowy w wysokości do 20 % wartości umowy.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    1.Właściwe dla produktu dokumenty potwierdzające pozwolenie na obrót ( dla wyrobu medycznego deklarację zgodności i certyfikat zgodności) 2.Dokumenty potwierdzające żądane spektrum i czas działania 3.Materiały informacyjne o oferowanym asortymencie potwierdzające wymagania Zamawiającego. 4.Karty charakterystyki ( dotyczy wszystkich pakietów) 5.Zamawiający może żądać, w celu weryfikacji asortymentu z opisem przedmiotu zamówienia próbek do każdej pozycji po 1 szt.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spskgruca.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im Prof A. Grucy CMKP ul. Konarskiego 13, 05-400 Otwock Dział Zamówień Publicznych..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.05.2011 godzina 09:30, miejsce: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im Prof A. Grucy CMKP ul. Konarskiego 13, 05-400 Otwock Dział Zamówień Publicznych..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Mycie i dezynfekcja powierzchni i sprzętu zanieczyszczonego organicznie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Preparat na bazie aktywnego chloru (zawartość do 1.000 p.p.m w najniższym stężeniu) w postaci tabletek o jednakowej gramaturze do dezynfekcji powierzchni zanieczyszczonych organicznie oraz do dezynfekcji basenów i kaczek przez zanurzenie. Spektrum działania: B, Tbc F, V w czasie do 15 minut. Pozwolenie MZ na obrót Produktem Biobójczym. 64 800 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Mycie i dezynfekcja powierzchni i sprzętu zanieczyszczonego organicznie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Preparat w postaci skoncentrowanego płynu na bazie dwutlenku chloru do mycia i dezynfekcji powierzchni medycznych (podłóg, ścian, stołów operacyjnych i zabiegowych, łóżek i szafek szpitalnych itp.). Produkt w postaci dwukomorowej, jednorazowej dozy (saszetki do sporządzania 5 litrów roztworu dezynfekcyjnego). Spektrum działania: B, Tbc F, V, S w czasie do 15 minut. Saszetki Ilość litrów roboczych 13 000.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.