Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-06-06
Elbląg: Wykonanie termomodernizacji oraz remontu dachu w budynku Powiatowego Urzędu Pracy przy ul. Saperów 24 w Elblągu
Numer ogłoszenia: 122180 - 2008; data zamieszczenia: 06.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina - Miasto Elbląg, ul. Łączności 1, 82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 055 235 35 36, 055 239 31 25, fax 055 235 35 55, 055 239 33 34.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.umelblag.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie termomodernizacji oraz remontu dachu w budynku Powiatowego Urzędu Pracy przy ul. Saperów 24 w Elblągu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie termomodernizacji oraz remontu dachu w budynku Powiatowego Urzędu Pracy przy ul. Saperów 24 w Elblągu przedmiot główny: Nazewnictwo wg CPV: obiekty użyteczności społecznej 2. Przedmiot zamówienia opisuje niżej wymieniona dokumentacja projektowo-kosztorysowa: A. DOKUMENTACJA PROJEKTOWA I. PRZEDMIARY ROBÓT: 1. Książka przedmiarów Remont dachu Nazwa obiektu: Dostosowanie budynku Powiatowego Urzędu Pracy w Elblągu do obowiązujących wymogów, w stosunku do urzędów pracy. Adres: Ul. Saperów 24 82-300 Elbląg Branża: Architektura 2. Książka przedmiarów Nazwa inwestycji: Termorenowacja Powiatowego Urzędu Pracy w Elblągu Adres inwestycji: ul. Saperów 24 82-300 Elbląg Branża: Architektura 3. Kosztorys Przedmiar Kod CPV: 45331100-7 Instalowanie centralnego ogrzewania Nazwa budowy: Dostosowanie wnętrza do obowiązujących wymogów w stosunku do urzędów pracy Adres budowy: ul. Saperów 24, dz. Nr 231/18, 82-300 Elbląg Obiekt: Wewnętrzna instalacja centralnego ogrzewania Tytuł / Rodzaj robót: Branża sanitarna 4. Przedmiar robót Kod CPV: 45331100-7 Nazwa budowy: Dostosowanie wnętrza do obowiązujących wymogów w stosunku do urzędów pracy Adres budowy: ul. Saperów 24, dz. Nr 231/18, 82-300 Elbląg Obiekt: Przyłącza wod.-kan. Tytuł / Rodzaj robót: Branża sanitarna 5. Książka przedmiarów Drenaż Nazwa obiektu: Dostosowanie budynku Powiatowego Urzędu Pracy w Elblągu do obowiązujących wymogów, w stosunku do urzędów pracy. Adres: Ul. Saperów 24 82-300 Elbląg Branża: Opaska drenarska Przedmiary robót przekazywane są wraz z SIWZ jako ZAŁĄCZNIK Nr 5 do SIWZ. II. PROJEKTY: 1. Projekt budowlano-wykonawczy Remont dachu Nazwa obiektu: Dostosowanie budynku Powiatowego Urzędu Pracy w Elblągu do obowiązujących wymogów, w stosunku do urzędów pracy. Adres: Ul. Saperów 24 82-300 Elbląg Branża: Architektura 2. Projekt budowlano-wykonawczy Nazwa obiektu: Termorenowacja Powiatowego Urzędu Pracy w Elblągu Adres: Ul. Saperów 24 82-300 Elbląg Branża: Budowlana 3. Projekt budowlany Nazwa obiektu: Dostosowanie wnętrza do obowiązujących wymogów w stosunku do urzędów pracy Adres: ul. Saperów, 82-300 Elbląg, dz. nr 231/18 Obiekt: Wewnętrzna instalacja centralnego ogrzewania Branża: Sanitarna - wewnętrzna instalacja centralnego ogrzewania 4. Projekt budowlano-wykonawczy Nazwa obiektu: Dostosowanie budynku Powiatowego Urzędu Pracy w Elblągu do obowiązujących wymogów, w stosunku do urzędów pracy. Adres: Ul. Saperów 24 82-300 Elbląg Branża: Architektura, Drenaż 5. Projekt budowlano-wykonawczy Nazwa obiektu: Dostosowanie wnętrza do obowiązujących wymogów w stosunku do urzędów pracy. Adres: ul. Saperów, 82-300 Elbląg, dz. Nr 231/18 Branża: Sanitarna - Przyłącza wod.-kan. B. SPECYFIKACJE TECHNICZNE: 1. Specyfikacja techniczna Nazwa obiektu: Dostosowanie budynku Powiatowego Urzędu Pracy w Elblągu do obowiązujących wymogów, w stosunku do urzędów pracy. Adres: Ul. Saperów 24, 82-300 Elbląg, działka nr 231/18 2. Specyfikacja techniczna Nazwa obiektu: Termorenowacja Powiatowego Urzędu Pracy w Elblągu Adres: Ul. Saperów 24, 82-300 Elbląg, działka nr 231/18 3. Specyfikacja techniczna sanitarna Wewnętrzna instalacja centralnego ogrzewania SST-01 4. Wykaz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych Dla zadania Dostosowanie wnętrza do obowiązków, w stosunku do urzędów pracy w Elblągu Roboty instalacyjne STS - 00.00 wymagania ogólne STS - 01.00 instalacja wodociągowa STS - 02.00 instalacja kanalizacyjna STS - 03.00 roboty budowlane STS - 04.00 przyłącza zewnętrzne STS - 04.01 roboty ziemne STS - 04.02 przyłącze wody STS - 04.03 przyłącza kanalizacji Zamawiający informuje, że dokumentacja projektowa wymieniona w pkt A.II. oraz specyfikacje techniczne, o których mowa w pkt B., stanowią ZAŁĄCZNIK Nr 6 do SIWZ. 3. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w celu zapoznania się z zakresem prac i warunkami ich wykonania. 4. W przypadku składania zabezpieczenia należytego wykonania umowy w formie gwarancji, Wykonawca będzie zobowiązany do złożenia ich w formie zgodnej z wzorami stanowiącymi ZAŁĄCZNIK Nr 4 do SIWZ. 5. Wykonawca zobowiązany będzie do zawarcia umów z podwykonawcami, zgodnie z postanowieniami art. 647 ze znaczkiem 1 Kodeksu cywilnego. 6. Wykonawca zobowiązany będzie do zawarcia umów przelewu wierzytelności na rzecz podwykonawców, należnych im za wykonane roboty. 7. W przypadku wygrania przetargu Wykonawca zobowiązany jest do ubezpieczenia budowy od mogących wystąpić szkód, nagłych zdarzeń losowych oraz od odpowiedzialności cywilnej. Wykonawca przed przystąpieniem do wykonania przedmiotu zamówienia przedłoży polisy lub inne dokumenty ubezpieczenia, potwierdzające zawarcie ubezpieczenia na okres od dnia rozpoczęcia do dnia ukończenia robót, obejmującego: - ubezpieczenie robót, urządzeń i sprzętu budowlanego do wysokości 100% umownego wynagrodzenia, - ubezpieczenie osób trzecich. 8. W przypadku wygrania przetargu Wykonawca sporządzi harmonogram rzeczowo-finansowy wykonania robót objętych umową i przedłoży do zatwierdzenia w terminie 7 dni od daty zawarcia umowy. 9. Roboty będą dofinansowane z kredytu na przedsięwzięcie termomodernizacyjne, który został przyznany Gminie-Miasto Elbląg przez Bank Ochrony Środowiska. 10. Zamawiający wymaga udzielenia 39 miesięcy gwarancji licząc od daty odbioru robót. 11. Zamawiający informuje, że nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających. 12. Zamawiający informuje, że cena nie podlega waloryzacji. 13. Zamawiający nie określa w SIWZ, która część zamówienia nie może być powierzona podwykonawcom. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. 14. Zakres zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych: 1. związanych z termomodernizacją budynku PUP: - ocieplenie ścian zewnętrznych budynku, w tym ścian kondygnacji naziemnych z uwzględnieniem cokołu i okien piwnicznych, - ocieplenie dachu budynku, - wymiana stolarki okiennej (z uwzględnieniem parapetów zewnętrznych i wewnętrznych), - modernizacja instalacji c.o. 2. pozostałych, wynikających z dokumentacji technicznej w tym między innymi: - wykonanie opaski drenarskiej, - remont dachu, - budowa przyłączy: wodociągowego, kanalizacji sanitarnej i deszczowej. Szczegółowy zakres robót do wykonania określa wymieniona w pkt 3.2. SIWZ dokumentacja projektowo-kosztorysowa. Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia wynikającego z art. 25 ust. 1 pkt 2) ustawy Prawo zamówień publicznych o treści: Zgodnie z art. 25 ust. 1 pkt 2) ustawy Prawo zamówień publicznych oświadczam, że oferowane roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.55.00-2.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.01.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości: 10 000, 00 złotych (słownie: dziesięć tysięcy złotych), Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach, zgodnie z art. 45 Ustawy Prawo zamówień publicznych tj.: - w pieniądzu, - w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - w gwarancjach bankowych, - w gwarancjach ubezpieczeniowych, - w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy NR 95116022020000000061913418 w Banku Millennium S.A. O / Elbląg Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu należy zdeponować w sekretariacie Wydziału Finansowo - Budżetowego Urzędu Miejskiego w Elblągu 2. Wykonawca, który nie wniesie wadium zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania. 3. Wadium będzie zwracane na warunkach określonych w art. 46 ust. 1, 2, 3, 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych i spełniający warunki art. 22 ust. 1 tj. Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; Warunkiem udziału w postępowaniu jest: a. wykonanie w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, co najmniej 2 robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem niniejszemu zamówieniu, tj. wykonanie remontu, budowy lub przebudowy co najmniej 2 budynków użyteczności publicznej lub mieszkalnych o kubaturze co najmniej 2 000 m3 każdy, b. zatrudnianie przeciętnie w okresie ostatnich 3 lat min. 20 osób, c. dysponowanie kierownikiem budowy branży ogólnobudowlanej posiadającym minimum 5 letnie doświadczenie jako kierownik budowy oraz kierownikami robót branżowych tj. robót sanitarnych i elektrycznych, z których każdy ma doświadczenie jako kierownik robót min. 3 lata, Zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie m.in. kierowanie budową lub innymi robotami budowlanymi, mogą wykonywać wyłącznie osoby posiadające aktualne uprawnienia budowlane, będące członkami właściwych izb samorządu zawodowego. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; Warunkiem udziału w postępowaniu jest: a. osiągnięcie średnich przychodów ze sprzedaży i zrównanych z nimi za ostatnie 3 lata obrotowe w wysokości nie mniejszej niż 1,5 mln zł. 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń wymienionych w pkt 6. SIWZ, metodą spełnia / nie spełnia. 1. Potwierdzenia spełnienia warunku wymienionego w Sekcji III.2) pkt 1) ogłoszenia Zamawiający dokona na podstawie dokumentu wymienionego w pkt 6.2. SIWZ 2. Potwierdzenia spełnienia warunku wymienionego w Sekcji III.2) pkt 2)a. ogłoszenia Zamawiający dokona na podstawie dokumentów wymienionych w pkt 6.3. SIWZ Przy ocenie spełnienia tego warunku przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) wielkości stanowiące o spełnieniu warunku będą zsumowane z dokumentów składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 3. Potwierdzenia spełnienia warunku wymienionego w Sekcji III.2) pkt 2)b. ogłoszenia Zamawiający dokona na podstawie dokumentu wymienionego w pkt 6.4. SIWZ. Przy ocenie spełnienia tego warunku przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) wielkości stanowiące o spełnieniu warunku będą zsumowane z dokumentów składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 4. Potwierdzenia spełnienia warunku wymienionego w Sekcji III.2) pkt 2)c. ogłoszenia Zamawiający dokona na podstawie dokumentów wymienionych w pkt 6.5. i 6.6. SIWZ. 5. Potwierdzenia spełnienia warunku wymienionego w Sekcji III.2) pkt 3)a. ogłoszenia Zamawiający dokona na podstawie dokumentów wymienionych w pkt 6.7. SIWZ. Przy ocenie spełnienia tego warunku przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) wielkości stanowiące o spełnieniu warunku będą zsumowane z dokumentów składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 6. Potwierdzenia spełnienia warunku wymienionego w Sekcji III.2) pkt 4) ogłoszenia Zamawiający dokona na podstawie składanej oferty i oświadczeń.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wymaga dostarczenia: - zgodnie z pkt 6.1. SIWZ - Oświadczeń wynikających z art. 22 i 24 ustawy Prawo zamówień publicznych a) Treść wymaganych Oświadczeń Zamawiający przekazuje na ZAŁĄCZNIKU Nr 2 do SIWZ. b) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenia składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. - zgodnie z pkt 6.2. SIWZ - Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. a) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokument składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. - zgodnie z pkt 6.3. SIWZ - Wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, Uwaga: a) W wykazie należy wymienić roboty potwierdzające spełnienie przez Wykonawcę warunku określonego w Sekcji III.2) pkt 2)a. ogłoszenia oraz w przedmiocie zamówienia podać kubaturę budynku. b) Dla robót wymienionych w wykazie należy załączyć dokumenty potwierdzające, że te roboty zostały wykonane należycie. c) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty składa ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie warunku określonego w Sekcji III.2) pkt 2)a. ogłoszenia. - zgodnie z pkt 6.4. SIWZ - Informacji na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Uwaga: a) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wyżej wymieniony dokument składa ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie warunku określonego w Sekcji III.2) pkt 2)b. ogłoszenia. - zgodnie z pkt 6.5. SIWZ - Wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, Uwaga: a) W wykazie osób należy wymienić osoby przewidziane do wykonania przedmiotu zamówienia, potwierdzając spełnienie warunku podanego w Sekcji III.2. pkt 2)c. ogłoszenia, b) W doświadczeniu kierownika budowy branży ogólnobudowlanej oraz w doświadczeniu kierowników robót sanitarnych i elektrycznych należy podać liczbę lat pracy jako kierownik robót. c) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wyżej wymieniony dokument Wykonawcy składają wspólnie. - zgodnie z pkt 6.6. SIWZ - Dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, a) Dla potwierdzenia warunku wymienionego w Sekcji III.2. pkt 2)c. ogłoszenia, dla osób wymienionych w wykazie, o którym mowa w pkt 6.5. SIWZ, należy złożyć z ofertą zaświadczenie o nadaniu uprawnień oraz przynależności kierownika budowy oraz kierowników robót branżowych do właściwej izby samorządu zawodowego. b) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wyżej wymienione dokumenty Wykonawcy składają wspólnie. - zgodnie z pkt 6.7. SIWZ - Części sprawozdania finansowego, tj. Rachunku zysków i strat a jeżeli część ta podlega badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o tej części sprawozdania finansowego, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres ostatnich trzech lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. Uwaga: a) Wyżej wymienione dokumenty Wykonawcy składają za ostatnie 3 lata obrotowe, za które Wykonawcy mają sporządzone sprawozdanie finansowe i które byli zobligowani wykonać. b) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wyżej wymienione dokumenty składa ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie warunku określonego w Sekcji III.2. pkt 3)a. ogłoszenia. Dokumenty należy składać w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. UWAGA: 1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wymienionych w pkt 6.2. SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1. UWAGI, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umelblag.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Elblągu Wydział Zamówień Publicznych pokój nr 125 82-300 Elbląg ul. Łączności 1.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.06.2008 godzina 09:30, miejsce: Urząd Miejski w Elblągu Wydział Zamówień Publicznych 82-300 Elbląg, ul. Łączności 1, pokój nr 125.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Termin wykonania zamówienia: Data zakończenia: 30 stycznia 2009 r. w tym: - do 31 października 2008 r. - wykonanie termorenowacji budynku i modernizacji instalacji c.o. - do 30 stycznia 2009 r. - wykonanie pozostałych robót Opłata za SIWZ obejmuje koszty jej druku oraz przekazania.
INNE PRZETARGI Z ELBLĄGA
- ZAKUP I DOSTAWY LEKÓW I MATERIAŁÓW MEDYCZNYCH W 2025 ROKU.
- ŚWIADCZENIE USŁUGI W ZAKRESIE OPRACOWANIA PROJEKTU PLANU OCHRONY DLA PARKU KRAJOBRAZOWEGO WYSOCZYZNY ELBLĄSKIEJ
- "Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej termomodernizacji budynku Przedszkola nr 21 przy ul. Wiejskiej 6 w Elblągu" w ramach zadania "Poprawa efektywności energetycznej placówek (...)
- "Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej termomodernizacji budynku Przedszkola nr 31 przy Alei Grunwaldzkiej 44a w Elblągu" w ramach zadania "Poprawa efektywności energetycznej (...)
- Świadczenie kompleksowej usługi całodobowej ochrony w budynkach Sądu Rejonowego w Elblągu przy ul. Płk. Dąbka 21 oraz przy Pl. Jagiellończyka 5 w Elblągu
- ZP/2/2025 Wykonanie dokumentacji projektowej dla zadania inwestycyjnego pod nazwą: "Poprawa efektywności energetycznej Szpitala Miejskiego św. Jana Pawła II w Elblągu"
więcej: przetargi w Elblągu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa pomieszczeń na potrzeby poradni: nefrologicznej, endokrynologicznej, kardiologiczne
- Remont instalacji c.o. w budynku Przedszkola nr 11 przy ul. Dubois 3 w Warszawie (numer postępowania UD-IX-ZP-2-2025)
- BUDOWA OŚRODKA ZDROWIA w miejscowości ZIELONKI, gmina ZIELONKI - postępowanie II
- Montaż indywidulanych pieców gazowych dwufunkcyjnych wraz z instalacją c.o., c.c.w. w lokalach należących do m.st. Warszawy przy ul. Ołyckiej 2 w Warszawie
- Termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Podlesie 29 w Gliwicach wraz ze zmianą systemu ogrzewania na c.o. gazowe w lokalach mieszkalnych nr 1 i 2
- Wykonanie termomodernizacji oraz robót remontowych w budynku mieszkalnym przy ul. Braci Saków 8a w Tarnowie w formule zaprojektuj i wybuduj
więcej: Toalety publiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.