eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › REMONT DZIEDZIŃCA ZEWNĘTRZNEGO ZAMKU KRÓLEWSKIEGO NA WAWELU WRAZ Z DROGAMI DOJAZDOWYMI - nr sprawy VIa/ZKnW/09

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-29

Kraków: REMONT DZIEDZIŃCA ZEWNĘTRZNEGO ZAMKU KRÓLEWSKIEGO NA WAWELU WRAZ Z DROGAMI DOJAZDOWYMI - nr sprawy VIa/ZKnW/09
Numer ogłoszenia: 122181 - 2009; data zamieszczenia: 29.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zamek Królewski na Wawelu - Państwowe Zbiory Sztuki , Wawel 5, 31-001 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 4225155, faks 012 4215177.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wawel.krakow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa Instytucja Kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REMONT DZIEDZIŃCA ZEWNĘTRZNEGO ZAMKU KRÓLEWSKIEGO NA WAWELU WRAZ Z DROGAMI DOJAZDOWYMI - nr sprawy VIa/ZKnW/09.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: REMONT DZIEDZIŃCA ZEWNĘTRZNEGO ZAMKU KRÓLEWSKIEGO NA WAWELU WRAZ Z DROGAMI DOJAZDOWYMI zgodnie z dokumentacją projektową, Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, obejmujący poszczególne Zadania w zakresie robót budowlanych, drogowych, sanitarnych, elektrycznych i teletechnicznych: - rozebranie podbudowy, nawierzchni i elementów dróg i placów i ich wywóz, ocena przydatności materiałów kamiennych z rozbiórki do ponownego wbudowania, roboty ziemne, ułożenie drenażu korpusu drogowego, ułożenie geosyntetyków, wykonanie podbudowy z kruszywa kamiennego, wykonanie podbudowy betonowej, ułożenie nawierzchni z materiału kamiennego, dostawa i montaż elementów małej architektury, dostawa i montaż balustrad, prace murarsko-kamieniarskie przy pochylni dla niepełnosprawnych, czyszczenie i konserwacja elementów małej architektury, rozebranie starych i wykonanie nowych schodów terenowych z kamienia naturalnego, wykonanie muru z cegły klinkierowej, odnowa odkrytych murów z wykonaniem drenażu, rozebranie budynku gospodarczego, obniżenie bramy otwieranej automatycznie, rekultywacja terenów zielonych, modernizacja pokryw studni kablowych, ułożenie kanalizacji elektrycznej i teletechnicznej, wykonanie oświetlenia zewnętrznego, ułożenie kanalizacji ogólnospławnej, sieci wodociągowej z zachowaniem ciągłości działania powyższej instalacji, systemu nawodnienia; Termin realizacji zamówienia; 31 grudnia 2012 roku; Inwestycja podzielona jest na 4 zadania z wydzielonymi etapami; Inwestycja rozliczana będzie miesięcznie; Odbioru końcowego Zamawiający dokona po zakończeniu realizacji całości inwestycji. Zakończenie każdego etapu podlegać będzie odbiorowi częściowemu. Uprawniania z tytułu rękojmi i gwarancji dla każdego etapu będą biegły od daty odbioru częściowego dla tego etapu. Podwykonawcy: Zgodnie z art. 36 ust 4 Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcy. Zamawiający, zgodnie z regulacją ustawy Prawo zamówień publicznych informuje, iż przewiduje zmiany umowy, które zostaną określone w Istotnych postanowieniach, które zostaną wprowadzone do treści umowy - wzorze umowy stanowiących załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.99 - 45.11.12.99 45.11.20.00 - Roboty w zakresie usuwania gleby 45.11.30.00 - Roboty na placu budowy 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 45.23.14.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych 45.26.25.10 - Roboty kamieniarskie 45.31.23.11 - Montaż instalacji piorunochronnej 45.42.11.60 - Instalowanie wyrobów metalowych 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.33.23.00 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne 45.31.53.00 - Instalacje zasilania elektrycznego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 300 000,00 złotych (trzysta tysięcy złotych), w formach przewidzianych ustawą z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych. Szczegółowe informacje dotyczące sposobu wniesienia wadium Zamawiający umieści w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: A) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień poprzez wykazanie: A1 - iż Wykonawca został zarejestrowany we właściwym, ze względu na formę organizacyjną, w jakiej prowadzi działalność, rejestrze (aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej); B) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia poprzez wykazanie: B.1 - iż dysponują osobą która będzie pełnić obowiązki kierownika budowy i posiada uprawnienia budowlane przewidziane Prawem Budowlanym w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub drogowej, bez ograniczeń oraz uprawnienia do kierowania robotami w obiekcie zabytkowym (posiada zezwolenie wydane na podstawie § 19 rozporządzenia Ministra Kultury i Sztuki z dnia 24 sierpnia 1964 roku w sprawie zezwoleń na prowadzenie prac konserwatorskich przy zabytkach i archeologicznych prac wykopaliskowych (Dz. U. Nr 31, poz. 197) oraz (lub) § 17-19 rozporządzenia MKiS z dnia 11 stycznia 1994 roku o zasadach i trybie udzielania zezwoleń na prowadzenie prac konserwatorskich przy zabytkach oraz prac archeologicznych i wykopaliskowych, warunkach ich prowadzenia i kwalifikacjach osób, które mają prawo prowadzenia tej działalności (Dz. U. Nr 16 poz.55) lub dokumenty potwierdzające spełnienie warunku określonego w § 8.1 rozporządzenia MK z dnia 9 czerwca 2004 roku w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych (Dz. U. Nr 150 poz. 1579) a także jest wpisana na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego; B.2 - iż dysponują osobami, które będą pełnić obowiązki kierowników robót i posiadają uprawnienia budowlane przewidziane Prawem Budowlanym, odpowiednio w poszczególnych branżach: sanitarnej, elektrycznej, drogowej, konstrukcyjno-budowlanej - z wyłączeniem branży, w której uprawnienia posiada osoba wskazana jako kierownik budowy - i uprawnienia do prowadzenia robót w obiekcie zabytkowym jak w p. B 1, odpowiednio w poszczególnych branżach: drogowej, konstrukcyjno-budowlanej, sanitarnej i elektrycznej, z wyłączeniem branży, w której uprawnienia posiada osoba wskazana jako kierownik budowy B. 3 - iż wykonali w okresie ubiegłych pięciu lat (licząc od terminu publikacji ogłoszenia) a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na wykonaniu dróg i placów z kamienia naturalnego o powierzchni co najmniej 1500m2, łącznie z wykonaniem podbudowy wraz z infrastrukturą techniczną, na terenach objętych ochroną konserwatorską, sporządzą wykaz robót, z podaniem nazwy, lokalizacji, metrażu, roku, materiału nawierzchni, rodzaju podbudowy i infrastruktury inwestora wraz z danymi kontaktowymi, podstawy prawnej ochrony konserwatorskiej terenu (wpis do rejestru zabytków lub strefa ochrony w miejscowym planie zagospodarowania). Do każdej pozycji wykazu musi być załączony dokument potwierdzający należyte wykonanie zamówienia C) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, poprzez wykazanie: C.1 - iż wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej o wartości co najmniej 3.000.000,00 zł. (trzy miliony złotych); C.2 - iż wykonawca posiada zdolność kredytową w kwocie co najmniej 3.000.000,00 zł (trzy miliony złotych) lub posiada własne środki finansowe na koncie w wysokości co najmniej 3.000.000,00 zł (trzy miliony złotych) D) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia i spełniają warunki o których mowa w art. 22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004roku Prawo zamówień publicznych. publicznych Dz.U. 06.164.1163 tekst jednolity z późniejszymi zmianami; Ocena spełnienia ww. warunków odbędzie się na podstawie przedłożonych n.w oświadczeń i dokumentów, zgodnie z zasadą: spełnia - nie spełnia. Zamawiający na podstawie złożonych wraz z wnioskiem dokumentów będzie badał czy dokumenty te potwierdzają wymóg spełnienia określonych przez Zamawiającego warunków. Znaczenie warunków: warunki: A1, B1, B2, B3, C1, C2, D - warunki te muszą zostać bezwzględnie spełnione przez wykonawcę składającego wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Do składania ofert zamawiający zaprosi 6 wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu. Jeżeli powyższe warunki spełni więcej niż 6 wykonawców, zamawiający zaprosi tych sześciu którzy wykażą się największą powierzchnią wykonanych dróg i placów z kamienia naturalnego na terenach objętych ochroną konserwatorską; Zamawiający będzie przyznawał po 1 (jednym) punkcie za każde pełne 100 m 2 wykonanych nawierzchni dróg i placów z kamienia naturalnego na terenach objętych ochroną konserwatorską, z wyłączeniem 1500 m 2 potwierdzających spełnienie warunku podstawowego. Wykonawca sporządza wykaz wykonanych w okresie ubiegłych pięciu lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - robót budowlanych polegających na wykonaniu dróg i placów z kamienia naturalnego na terenach objętych ochroną konserwatorską, sporządzą wykaz robót, z podaniem nazwy, lokalizacji, metrażu, roku, materiału nawierzchni, inwestora wraz z danymi kontaktowymi, podstawy prawnej ochrony konserwatorskiej terenu (wpis do rejestru zabytków lub strefa ochrony w miejscowym planie zagospodarowania)..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia wyżej określonych warunków, wykonawca zobowiązany jest przedłożyć następujące dokumenty: Ad A 1 - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków. Dokumenty o których mowa w punkcie: AdA1, na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu, wykonawcy składają w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez uprawnioną /e do reprezentowania wykonawcy osobę -y. Ad B 1: a) wykaz zwierający informacje na temat osoby kierującej robotami (Kierownik Budowy), która to osoba posiadają uprawnienia budowlane przewidziane Prawem Budowlanym w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub drogowej, bez ograniczeń i uprawnienia do prowadzenia robót w obiekcie zabytkowym, b) kserokopia wydanych uprawnień na podstawie § 19 rozporządzenia Ministra Kultury i Sztuki z dnia 24 sierpnia 1964 roku w sprawie zezwoleń na prowadzenie prac konserwatorskich przy zabytkach i archeologicznych prac wykopaliskowych (Dz. U. Nr 31, poz. 197) oraz (lub) § 17-19 rozporządzenia MKiS z dnia 11 stycznia 1994 roku o zasadach i trybie udzielania zezwoleń na prowadzenie prac konserwatorskich przy zabytkach oraz prac archeologicznych i wykopaliskowych, warunkach ich prowadzenia i kwalifikacjach osób, które mają prawo prowadzenia tej działalności (Dz. U. Nr 16 poz.55) lub dokumenty potwierdzające spełnienie warunku określonego w § 8.1 rozporządzenia MK z dnia 9 czerwca 2004 roku w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych (Dz. U. Nr 150 poz. 1579) - dla osoby/osób wykazanych na podstawie punktu a), c) kserokopia uprawnień budowlanych (w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub drogowej, bez ograniczeń ) - dla osoby wykazanej na podstawie punktu a), d) kserokopia lub odpis zaświadczenia o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego- dla osoby wykazanej na podstawie punktu a), e) oświadczenie osoby posiadającej w/w uprawnienia, że podejmie się pełnienia obowiązków kierownika budowy w przedmiocie zamówienia - dla osoby-osób wykazanych na podstawie punktu a). Ad B 2: a)wykaz osób kierujących robotami (Kierownicy Robót Branżowych - drogowej, konstrukcyjno-budowlanej, sanitarnej i elektrycznej, z wyłączeniem branży, w której uprawnienia posiada osoba wskazana jako kierownik budowy), które to osoby posiadają uprawnienia budowlane w rozumieniu art. 12 ust 2 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane i uprawnienia do prowadzenia robót w obiekcie zabytkowym, b) kserokopia wydanych uprawnień na podstawie § 19 rozporządzenia Ministra Kultury i Sztuki z dnia 24 sierpnia 1964 roku w sprawie zezwoleń na prowadzenie prac konserwatorskich przy zabytkach i archeologicznych prac wykopaliskowych (Dz. U. Nr 31, poz. 197) oraz (lub) § 17-19 rozporządzenia MKiS z dnia 11 stycznia 1994 roku o zasadach i trybie udzielania zezwoleń na prowadzenie prac konserwatorskich przy zabytkach oraz prac archeologicznych i wykopaliskowych, warunkach ich prowadzenia i kwalifikacjach osób, które mają prawo prowadzenia tej działalności (Dz. U. Nr 16 poz.55) lub dokumenty potwierdzające spełnienie warunku określonego w § 8.1 rozporządzenia MK z dnia 9 czerwca 2004 roku w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych (Dz. U. Nr 150 poz. 1579) - dla osoby/osób wykazanych na podstawie punktu a), c) kserokopia uprawnień budowlanych - dla osoby/osób wykazanych na podstawie punktu a), d) kserokopia lub odpis zaświadczenia o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego- dla osoby-osób wykazanych na podstawie punktu a), e)oświadczenie osoby - osób posiadającej w.w uprawnienia, że podejmie się pełnienia obowiązków kierownika budowy w przedmiocie zamówienia - dla osoby-osób wykazanych na podstawie punktu a). Ad B3: a) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 (pięciu) lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zmówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie - co najmniej jednej roboty budowlanej polegające na wykonaniu dróg i placów z kamienia naturalnego o powierzchni co najmniej 1500m2, łącznie z wykonaniem podbudowy wraz z infrastrukturą techniczną, na terenach objętych ochroną konserwatorską, z podaniem: nazwy, lokalizacji, metrażu, roku, materiału nawierzchni, rodzaju podbudowy i infrastruktury inwestora wraz z danymi kontaktowymi, podstawy prawnej ochrony konserwatorskiej terenu (wpis do rejestru zabytków lub strefa ochrony w miejscowym planie zagospodarowania). b) do każdej pozycji wykazu musi być załączony dokument potwierdzający należyte wykonanie zamówienia; UWAGA: Wykonawca, składa pisemne zobowiązanie innego podmiotu, które udostępnią osoby zdolne do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazach, o których mowa w punkcie B1 i B2, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. Dokumenty o których mowa w punkcie: AdB1b, AdB1c, AdB1d, AdB1e, AdB2b, AdB2c, AdB2d, AdB2e, AdB3b na potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, wykonawcy składają w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez uprawnioną -e do reprezentowania wykonawcy osobę -y. Ad C1: a) Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca ubezpieczony jest od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności , o sumie ubezpieczenia nie mniejszej niż 3 000 000,00 zł. (słownie: trzy miliony złotych) - dokument ten ma być aktualny (tj. taki, którego ważność upływa nie wcześniej niż na dzień składania wniosków), b) oświadczenie, iż po upływie ważności polisy lub innego dokumentu potwierdzającego że Wykonawca ubezpieczony jest od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, będzie odnawiać ubezpieczenie na czas obejmujący wykonanie przedmiotu zamówienia. Ad C2: Informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków, wskazująca, że Wykonawca dysponuje środkami finansowymi lub posiada zdolność kredytową o wartości minimalnej 3 000 000,00 (trzy miliony) złotych. UWAGA: Wykonawca sam wybiera sposób potwierdzenia dostępności środków finansowych, czyli informacja o stanie konta lub informacja o zdolności kredytowej (albo częściowo w jeden sposób albo w drugi), niemniej z treści złożonej informacji z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, jednoznacznie powinno wynikać, jakimi środkami finansowymi dysponuje Wykonawcą lub, jaką posiada zdolność kredytową. Dokumenty o których mowa w punkcie: AdC1a, AdC2 na potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, wykonawcy składają w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez uprawnioną -e do reprezentowania wykonawcy osobę -y. Ad D - Oświadczenie Wykonawcy, w trybie art. 50 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych, dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych UWAGA: 1.Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt Ad: A1, składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, 2. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1 niniejszych UWAG zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - w zakresie dat wystawienia dokumentów zapisy pkt 1 niniejszych UWAG stosuje się odpowiednio..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 6.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wraz z zaproszeniem do składania ofert zamawiający przekaże wykonawcy specyfikację istotnych warunków zamówienia..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.08.2009 godzina 10:00, miejsce: Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielnie zamówienia (wraz z oświadczeniami i dokumentami) należy składać w siedzibie zamawiającego, bud. Nr 8, pokój 19 Kancelaria Ogólna..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przetarg ograniczony to tryb udzielenia zamówienia, w którym, w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu, wykonawcy składają wnioski o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym w terminie określonym w niniejszym ogłoszeniu. Wraz z zaproszeniem do składania ofert zamawiający przekazuje wykonawcy specyfikację istotnych warunków zamówienia. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia wraz z załącznikami i dokumentami wymaganymi w ogłoszeniu, muszą być podpisane przez upoważnionych przedstawicieli wykonawcy. Wniosek pod rygorem uznania za nieważny musi być sporządzony w języku polskim, w formie pisemnej, czytelnie oraz podpisany przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy, wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji bądź umocowane przez te osoby do składania oświadczeń woli na podstawie odrębnego pełnomocnictwa Informacja o złożeniu wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu może być przekazana telefonicznie przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Wniosek uważa się za złożony w terminie, jeżeli przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu został on wysłany w formie pisemnej i zamawiający otrzymał go nie później niż w terminie 7 dni od dnia upływu terminu składania wniosków. W przypadku złożenia wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu po terminie, zamawiający niezwłocznie zawiadomi o tym wykonawcę oraz zwróci wniosek po upływie terminu przewidzianego na wniesienie protestu. Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej. Realizacja współfinansowana jest ze środków Unii Europejskiej, Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko, Priorytet XI Kultura i dziedzictwo kulturowe, Działanie 11.1. Ochrona i zachowanie dziedzictwa kulturowego o znaczeniu ponadregionalnym. Projekt pn.: Renowacja dziedzińca zewnętrznego oraz adaptacja budynku na centrum promocji i informacji na Wawelu. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, pod warunkiem, że taka oferta będzie spełniać następujące wymagania: - Wykonawcy, występujący wspólnie, ustanawiają PEŁNOMOCNIKA do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, upoważnienie to musi być udokumentowane pełnomocnictwem podpisanym przez upełnomocnionych przedstawicieli wszystkich Wykonawców, - wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym jako Pełnomocnik - należy podać adres do korespondencji z Pełnomocnikiem oraz numer faksu, - w odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego, każdy z Wykonawców oddzielnie musi udokumentować, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, oraz że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, - potencjał ekonomiczny i techniczny oraz doświadczenie przedsiębiorców w sumie, musi spełniać stawiane Wykonawcom warunki..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.