Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-06-01
Inowrocław: Dostawa nowych części i akcesoriów do samochodów ciężarowych, osobowych, dostawczych dla Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Inowrocławiu
Numer ogłoszenia: 122185 - 2012; data zamieszczenia: 01.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. , ul. ks. Piotra Wawrzyniaka 33, 88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3573454, faks 051 3564305.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgkimino.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z o. o.- własność samorządowa, zarządzanie nieruchomościami.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa nowych części i akcesoriów do samochodów ciężarowych, osobowych, dostawczych dla Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Inowrocławiu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są sukcesywnie dostawy fabrycznie nowych, nie regenerowanych części i akcesoriów do samochodów ciężarowych, osobowych, dostawczych, następujących mark: Renault Midlum 180 dci, Renault Midlum 190.12 dxi, Jelcz P422K Turbo, Lublin 3 - zgodnie ze szczegółowym zakresem stanowiącym - załącznik nr 6 do swiz (Formularz cenowy). Zamawiający dopuszcza możliwość zastąpienia części oryginalnych częściami równoważnymi o niegorszych parametrach niż stosowane przez producenta pojazdu, cechującymi się analogicznymi właściwościami. Przedmiot zamówienia został podzielony na 5 zadań z możliwością składania ofert częściowych. Wymagania techniczne i organizacyjne: a) zamówione części i akcesoria muszą spełniać wymagania polskich norm jakościowych, b) odbiór jakościowy i ilościowy zamawianych części oraz akcesoriów będzie przebiegał u zamawiającego, c) czas dostawy towaru 2 dni od momentu złożenia zamówienia przez zamawiającego w formie pisemnej za pomocą faksu lub telefonicznej, d) części i akcesoria będą zamawiane sukcesywnie zgodnie z aktualnymi potrzebami zamawiającego, e) zamawiający zastrzega sobie możliwość nie zrealizowania w całości oferty z przyczyn od niego niezależnych a wykonawca nie będzie wnosił względem zamawiającego żadnych roszczeń odszkodowawczych, f) koszt transportu zamawianych towarów wykonawca uwzględni w złożonej ofercie, g) Wykonawca dostarczy zamawiany towar do jednostki zamawiającego mieszczącej się przy ulicy Toruńskiej 165 w Inowrocławiu, h) części zamienne muszą posiadać stosowne atesty wydawane przez producenta, i) na dostarczone części zamienne wykonawca udzieli gwarancji przewidzianej przez producenta..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- W przypadku występowania dużej ilości awarii pojazdów przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających na podstawie odrębnej umowy do wysokości 30 % zamówienia podstawowego. Dla każdego zadania odrębnie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0, 31.68.10.00-3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a) Formularz ofertowy- załącznik nr 1 do siwz, b) Formularz cenowy - załącznik nr 6 do siwz, c) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału postępowaniu zgodnie z art. 22, ustawy Pzp - wzór zał. nr 3 do siwz, d) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia zgodnie z art. 24, ustawy Pzp- wzór zął. nr 4 do siwz, e) oświadczenie, że dostarczone części, akcesoria są fabrycznie nowe - załącznik nr 5 do siwz.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
zgodnie z siwz i ustawą prawo zamówień publicznych.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pgkim-inowroclaw.samorzady.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej sp. z o. o., ul. ks. Piotra Wawrzyniak 33, 88-100 Inowrocław, pok. 17, do Kon. Krystyna Glonek, tel./faks 052 35 64 304..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.06.2012 godzina 09:50, miejsce: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej sp. z o. o., ul. ks. Piotra Wawrzyniak 33, 88-100 Inowrocław, sekretariat 1 piętro.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zad. I. - części do Renault Midlum 180 dci.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje dostawę między innymi: tarcz, klocków, zacisków, zabezpieczeń, czujników, pomp, chłodnic, wentylatorów, termostatów, zaworów, wałów, krzyżaków, łożysk, półosi, siłowników, amortyzatorów, resorów, zabezpieczeń, końcówek, reflektorów, lamp, przewodów, pasków klinowych, filtrów - zgodnie z załącznikiem nr 6 do siwz dla Zad. II. (Formularz cenowy)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zad. II. - części do Renault Midlum 190.12 dxi.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje dostawę między innymi: tarcz, klocków, zacisków, zabezpieczeń, czujników, pomp, chłodnic, wentylatorów, termostatów, zaworów, wałów, krzyżaków, łożysk, półosi, siłowników, amortyzatorów, resorów, zabezpieczeń, końcówek, reflektorów, lamp, przewodów, pasków klinowych, filtrów - zgodnie z załącznikiem nr 6 do siwz dla Zad. II. (Formularz cenowy)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zad. III. - części do Jelcza P422K Turbo..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje między innymi dostawę: pomp, wtryskiwaczy, końcówek, sprzęgieł, zaworów, uszczelek, czujników, ssaków, świec, bębnów, regulatorów, osuszaczy, siłowników, zabezpieczeń, wałów, krzyżaków, końcówek, flansz, łożysk, półosi, resorów, śrub, tulej, amortyzatorów, drążków, przekładni, rur, tłumików, wentylatorów, termostatów, lusterek, lamp, piór, przystawek, przerywaczy, przewodów, pasków klinowych, filtrów - zgodnie z załącznikiem nr 6 do siwz dla Zad. III. (Formularz cenowy)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zad. IV. - części do Lublina 3..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje między innymi dostawę: pasków, łożysk, linek, prędkościomierzy, tarcz, docisków, przycisków, końcówek, amortyzatorów, rur, tłumików, klocków, szczęk, cylindrów, piór, rozruszników, przekaźników, pomp, alternatorów, turbosprężarek, wałów, przełączników, lamp, siłowników, wsporników, prowadnic, stacyjek, zbiorników, resorów, tulej, świec, zderzaków, poduszek, osłon, łączników, pasów, regulatorów, napinaczy, przewodów, klamek, dźwigni, sprężyn, wózek, lusterek, czujników, filtrów - zgodnie z załącznikiem nr 6 do siwz dla Zad. IV. (Formularz cenowy)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zad. V. - akcesoria elektryczne do pojazdów..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zamówienie obejmuje między innymi dostawę: żarówek, bezpieczników, końcówek elektrycznych i przewodów elektrycznych - zgodnie z załącznikiem nr 6 do siwz dla Zad. V. (Formularz cenowy)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.68.10.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z INOWROCŁAWIA
- Opracowanie pełnych dokumentacji projektowo-kosztorysowych rewitalizacji wewnętrznych podwórek w ramach projektu "Zielone Śródmieście Inowrocławia"
- Dostawa systemu do biopsji piersi - igła dla Szpitala wielospecjalistycznego im. dr Ludwika Błażka w Inowrocławiu
- Dostawa tonerów, tuszy do drukarek komputerowych laserowych i atramentowych oraz tonerów do kopiarek dla Starostwa Powiatowego w Inowrocławiu
- Wykonanie dokumentacji przebudowy ulicy Szymborskiej oraz koncepcji rozbudowy ulicy Wielkopolskiej w zakresie drogi dla pieszych i rowerów.
- Budowa oświetlenia ulic: Tadeusza Kaźmierskiego i Jana Jaskólskiego w Inowrocławiu
więcej: przetargi w Inowrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa części zamiennych do pojazdów marki STAR, HONKER na rzecz 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie (2 zadania).
- Zakup i dostawa akcesoriów, materiałów i środków konserwacyjnych do pojazdów służbowych dla jednostek wojskowych będących na zaopatrzeniu 26 Wojskowego Oddziału Gospodarczego
- SUKCESYWNE DOSTAWY CZĘŚCI ZAMIENNYCH DO POJAZDÓW SŁUŻBOWYCH ŻW
- "Zakup i dostawa wyposażenia: pracowni mechanizacji - spawalni, pracowni mechanizacji rolnictwa, pracowni produkcji roślinnej, pracowni biologicznej do ZSCKR w Sypniewie.(3)"
- dostawy fabrycznie nowych części do: autobusów marki Jelcz, alternatorów i rozruszników do autobusów Marki Ikarus i Jelcz, automatycznych skrzyń biegów ZF, skrzy biegów Voith i pomp centralnego smarowania Vogel, ogrzewań do autobusów, pomp wytryskowych do
- dostawa fabrycznie nowych części do autobusów Ikarus oraz MAN w okresie 18 m-cy od daty podpisania umowy.
więcej: Akcesoria elektryczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.