eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MogilnoOpracowanie projektu budowlanego i wykonawczego na remont wiaduktu nad linią kolejową nr 353 Poznań Wschód - Skandawa, w ciągu ul. Mostowej w Mogilnie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-04-27

Mogilno: Opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego na remont wiaduktu nad linią kolejową nr 353 Poznań Wschód - Skandawa, w ciągu ul. Mostowej w Mogilnie
Numer ogłoszenia: 122188 - 2009; data zamieszczenia: 27.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Mogilna , ul. Gabriela Narutowicza 1, 88-300 Mogilno, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3185520, faks 052 3152693.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego na remont wiaduktu nad linią kolejową nr 353 Poznań Wschód - Skandawa, w ciągu ul. Mostowej w Mogilnie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiot zamówienia. 1)opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego na remont wiaduktu nad linią kolejową nr 353 Poznań Wschód - Skandawa, w ciągu ul. Mostowej w Mogilnie, a także uzyskanie w imieniu, Zamawiającego niezbędnych decyzji, opinii, uzgodnień itp. 2)wykonanie przedmiarów robót oraz sporządzenie kosztorysu inwestorskiego, zgodnie z wymogami ustalonymi Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym ( Dz.U. z dnia 8 czerwca 2004 r. Nr 130, poz. 1389), 3)przygotowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych wszystkich branż, 4)przygotowanie dokumentacji geotechnicznej, 5)przygotowanie wszelkich innych opracowań, których potrzeba wyniknie w toku prac projektowych, niezbędnych dla zapewnienia kompletności dokumentacji w zakresie opinii, decyzji, warunków i uzgodnień jakie Zamawiający zobowiązany będzie uzyskać dla zatwierdzenia i realizacji projektu, 6)sporządzenie zbiorczego zestawienia kosztów (ZZK) łącznie z ramowym harmonogramem robót określającym cykl budowy. 7)opracowanie Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia na roboty budowlane dla przedmiotu objętego zamówieniem, 8)wykonanie raportu o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko (wg potrzeb), 9)uzyskanie w imieniu Zamawiającego decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia (wg potrzeb), 10)uzyskanie pozwolenia wodno-prawnego (wg potrzeb), 11)przygotowanie wniosku wraz z kompletem materiałów, decyzji, uzgodnień niezbędnych do wystąpienia przez Zamawiającego o wydanie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej (wg potrzeb). 12)przygotowanie zatwierdzonego projektu tymczasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót, 13)opracowanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, 14)opracowanie projektów przełożenia lub zabezpieczenia istniejącej infrastruktury, 15)opracowanie projektu zagospodarowania terenu objętego opracowaniem w granicach ustalonej lokalizacji, 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 6 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.20.00 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie prace projektowe odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia z podaniem wartości, przedmiotu, daty i miejsca wykonania. Wykonawca na potwierdzenie spełnienia tego warunku załączy do oferty referencje, że usługi te zostały wykonane należycie..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz dokumentów, które należy dołączyć do oferty. 1.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonania przedmiotu zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych , powinien do oferty dołączyć: a)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b)aktualne zaświadczenia naczelnika właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. c)oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, na druku, który stanowi Załącznik nr 2 do niniejszej Specyfikacji. d)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 4-8 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. e)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.(dotyczy podmiotów zbiorowych). 2.W celu potwierdzenia warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda dostarczenia następujących dokumentów do oferty: a)wykazu wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch prac projektowych, odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia, z podaniem wartości, przedmiotu, daty i miejsca wykonania (Załącznik nr 4 do niniejszej Specyfikacji ). b)referencji potwierdzających, że projekty te zostały wykonane należycie. c)wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z oświadczeniem o posiadanych przez nich kwalifikacjach zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia i dokumentach kwalifikacje te potwierdzających łącznie z zaświadczeniami o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa projektantów i osób sprawdzających projekt (Załącznik nr 5 do niniejszej Specyfikacji). 3.W celu potwierdzenia warunku znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający żąda dostarczenia polisy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej prowadzonej działalności z zakresu projektowania. W/w dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginałów albo kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę reprezentującą Wykonawcę w zakresie jego spraw majątkowych (osoby uprawnione zgodnie z wpisem do rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mogilno.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Mogilnie ul.Narutowicza 1 88-300 Mogilno pokój nr 210.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.05.2009 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miejski w Mogilnie, ul. Narutowicza 1, 88-300 Mogilno, pokój nr 106, (sekretariat)..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.