eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TurekPERACE REMONTOWE W BUDYNKU PRZEDSZKOLA SAMORZĄDOWEGO NR 3 WTURKU.



Ogłoszenie z dnia 2009-04-27

Turek: PERACE REMONTOWE W BUDYNKU PRZEDSZKOLA SAMORZĄDOWEGO NR 3 WTURKU.
Numer ogłoszenia: 122192 - 2009; data zamieszczenia: 27.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedszkole Samorządowe nr 3 , ul. Kączkowskiego 11, 62-700 Turek, woj. wielkopolskie, tel. 0-63 2784689, faks 0-63 2785060.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: mzoszipturek@wp.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PERACE REMONTOWE W BUDYNKU PRZEDSZKOLA SAMORZĄDOWEGO NR 3 WTURKU..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: PRACE REMONTOWE W BUDYNKU PRZEDSZKOLA SAMORZĄDOWEGO NR NR 3 POLEGAJĄCEGO NA WYMIANIE STOLARKI DRZWIOWEJ, WYMIANIE POSADZEK, WYMIANIE GRZEJNIKÓW C.O. I INSTALACJI ELEKTRYCZNEJ, WYKONANIU OKŁADZIN ŚCIAN I ROBÓT MALARSKICH, ORAZ MONTAŻU URZĄDZEŃ ZABAWOWYCH NA TERENIE PRZEDSZKOLA..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.22.00.00 - Roboty inżynieryjne i budowlane 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.23.32.50 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 17.08.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: ZAMAWIAJĄCY NIE WYMAGA WNIESIENIA WADIUM

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. SPEŁNIAJĄ WARUNKI OKREŚLONE W ART. 22 UST. 1 PZP 2.WYKIONUJĄ ZAMÓWIENIE E TERMINIE DO 17.08 2009 3.SPEŁNIAJĄ WYMOGI OKREŚLONE W SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMOWIENIA. 4. NIE PODLEGAJĄ WYKLUCZENIU Z POSTĘPOWANIA ZGODNIE Z ART. 24 UST. 1 i 2 W/W USTAWY 5. SPEŁNIAJĄ WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ZGODNIE Z ART. 44 W/W USTAWY 6. POSIADAJĄ UPRAWNIENIA DO WYKONANIA OKREŚLONEJ DZIAŁALNOŚCI 7. POSIADAJĄ NIEZBĘDNĄ WIEDZĘ I DOŚWIADCZENIE DO WYKONANIA ZAMÓWIENIA 8. POSIADAJĄ NIEZBĘDNY POTENCJAŁ TECHNICZNY DO WYKONANIA ZAMÓWIENIA 9. POSIADAJĄ UBEZPIECZENIE OD ODPOWIEDZIALNOŚCI CYWILNEJ W ZAKRESIE PROWADZONEJ DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ 10. ZAPEWNIAJĄ PRZYNAJMNIEJ 5 LETNI OKRES GWARANCJI NA WYKONANE ZAMÓWIENIE 11. DYSPONUJĄ OSOBAMI ZDOLNYMI DO WYKONANIA ZAMÓWIENIA.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. AKTUALNY ODPIS Z WŁAŚCIWEGO REJESTRU ALBO AKTUALNEGO ZAŚWIADCZENIA O WPISIE DO EWIDENCJI DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ, JEŻELI ODRĘBNE PRZEPISY WYMAGAJĄ WPISU DO REJESTRU LUB ZGŁOSZENIA DO EWIDENCJI DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ, WYSTAWIONEGO NIE WCZESNIEJ NIŻ 6 M-CY PRZED UPŁYWEM TERMINU SKLADANIA WNIOSKOW O DOPUSZCZENIE DO UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU O UDZELENIE ZAMÓWIENIA ALBO SKLADANIA OFERT 2. ZAŚWIADCZENIE WŁAŚCIWEGO URZĘDU SKARBOWEGO ORAZ WŁAŚCIWEGO ODDZIAŁU ZUS POTWIERDZAJ ĄCYCH ODPOWIEDNIO, ŻE DOSTAWCA LUB WYKONAWCA NIE ZALEGA Z OPŁACANIEM PODATKÓW, OPŁAT ORAZ SKŁADEK NA UBEZPIECZENIE ZDROWOTNE LUB SPOŁECZNE, LUB ZAŚWIADCZEŃ, ŻE UZYSKAŁ ZGODĘ NA ZWOLNIENIE, ODROCZENIE LUB ROZŁOŻENIE NA RATY ZALEGŁYCH PŁATNOŚCI, LUB WSTRZYMANIE W CAŁOŚCI WYKONANIA DECYZJI ORGANU PODATKOWEGO - WYSTAWIONYCH NIE WCZEŚNIEJ NIŻ 3 M-CE PRZED UPŁYWEM TERMINU SKŁADANIA OFERT 3. OŚWIADCZENIE ZGODNIE ART. 24 UST. 2 W/W USTAWY. 4. OŚWIADCZENIE ZGODNIE Z ART. 22 UST. 1 W/W USTAWY. W CELU POTWIERDZENIA OPISANEGO PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO WARUNKU POSIADANIA PRZEZ WYKONAWCĘ NIEZBĘDNEJ WIEDZY I DOŚWIADCZENIA ORAZ DYSPONOWANIA POTENCJAŁEM TECHNICZNYM I OSOBAMI ZDOLNMI DO WYKONANIA ZAMÓWIENIA, ZAMAWIAJĄCY ŻĄDA, NASTĘPUJĄCYCH DOKUMENTÓW: A) WYKAZU WYKONANYCH ROBÓT BUDOWLANYCH WOKRESIE OSTATNICH PIĘCIU LAT PRZED DNIEM WSZCZĘCIA POSTĘPOWANIA O UDZELENIE ZAMÓWIENIA, A JEŻELI OKRES PROWADZENIA DZIAŁALNOŚCI JEST KRÓTSZY - TO W TYM OKRESIE, ODPOWIADAJACYCH SWOIM RODZAJEM I WARTOŚCIĄ ROBOTOM BUDOWLANYM STANOWIĄCYM PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA, Z PODANIEM ICH WARTOŚCI, PRZEDMIOTU, DATY I MIEJSCA WYKONANIA ORAZ ZAŁĄCZENIA DOKUMENTÓW (REFERENCJE) POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE TE ROBOTY ZOSTAŁY WYKONANE NALEŻYCIE, B)WYKAZ NIEZBĘDNEGO DO WYKONANIA ZAMÓWIENIA SPRZĘTU, C) WYKAZU ZAKRESU ZAMÓWIENIA KTÓREGO WYKONANIE WYKONAWCA POWIERZY PODWYKONAWCY, W CELU POTWIERDZENIA SYTUACJI EKONOMICZNEJ I FINANSOWEJ ZAPEWNIAJACEJ WYKONANIE ZAMÓWIENIA PRZEZ WYKONAWCĘ. ZAMAWIAJACY ŻĄDA, NASTĘPUJĄCYCH DOKUMENTÓW: A)ZNAJDUJE SIĘ W SYTUACJI EKONOMICZNEJ I FINANSOWEJ ZAPEWNIAJĄCEJ WYKONANIE ZAMÓWIENIA, TO ZNACZY: - SĄ UBEZPIECZENI OD ODPOWIEDZIALNOŚCI CYWILNEJ W ZAKRESIE PROWADZONEJ DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ NA SUMĘ UBEZPIECZENIA NIE MNIEJSZEJ NIŻ 120000 PLN. - PRZEDSTAWIAJĄ INFORMACJĘ Z BANKU W KTÓRYM WYKONAWCA POSIADA PODSTAWOWY RACHUNEK BANKOWY, POTWIERDZAJĄCĄ WYSOKOŚĆ POSIADANYCH ŚRODKÓW FINANSOWYCH LUB ZDOLNOŚĆ KREDYTOWĄ WYKONAWCY W WYSOKOŚCI NIE MNIEJSZEJ NIŻ 60000,00 ZŁ, WYSTAWIONĄ NIE WCZEŚNIEJ NIŻ 3 M-CE PRZED UPŁYWEM TERMINU SKŁADANIA OFERT, DOKUMENTY SĄ SKŁADANE W FORMIE ORYGINAŁU LUB KOPII POŚWIADCZONEJ ZA ZGODNOŚĆ Z ORYGINAŁEM PRZEZ OSOBĘ/OSOBY UPRAWNIONE DO SKŁADANIA OFERTY. 5. OŚWIADCZENIE O SPEŁNIENIU WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ZGODNIE Z ART. 44 W/W USTAWY, 6. KOSZTORYS OFERTOWY. 7. PODPISANY PROJEKT UMOWY. DOKUMENTY SĄ SKŁADANE W FORMIE ORYGINAŁU LUB KOPII POŚWIADCZONEJ ZA ZGODNOŚĆ Z ORYGINAŁEM PRZEZ OSOBĘ/OSOBY UPRAWNIONE DO SKŁADANIA OFERTY..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.miastoturek.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: MIEJSKI ZESPÓŁ OBSŁUGI SZKÓŁ I PRZEDSZKOLI 62-700 TUREK, UL. BROWARNA 11 POKÓ NR 10 LUB DROGĄ POCZTOWĄ.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.05.2009 godzina 10:00, miejsce: MIEJSKI ZESPÓŁ OBSŁUGI SZKÓŁ I PRZEDSZKOLI 62-700 TUREK UL. BROWARNA 11 PKÓJ NR 10 W DNIU 21.05.2009.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.