eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BielawaWykonywanie usług związanych z praniem bielizny oraz odzieży dla podopiecznych Domu Pomocy Społecznej w Bielawie z filią w Niemczy

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-04-21

Bielawa: Wykonywanie usług związanych z praniem bielizny oraz odzieży dla podopiecznych Domu Pomocy Społecznej w Bielawie z filią w Niemczy
Numer ogłoszenia: 122229 - 2011; data zamieszczenia: 21.04.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej , ul. Żeromskiego 2, 58-260 Bielawa, woj. dolnośląskie, tel. 074 8334131, faks 074 8334131.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.pow.dzierzoniow.pl/pl/bip/jednostkiorganizacyjne/sluzbazdrowia/dpswb

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie usług związanych z praniem bielizny oraz odzieży dla podopiecznych Domu Pomocy Społecznej w Bielawie z filią w Niemczy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmować będzie: pranie, prasowanie, maglowanie, krochmalenie, bielizny i odzieży oraz innego asortymentu zw. dalej bielizną zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego, dezynfekcję chemiczno - termiczną w procesie prania lub samą dezynfekcję materacy wraz z pokrowcami, poduszek, koców w ilości ok. 57186 kg przez okres trwania umowy, oddawana bielizna czysta musi być poskładana, posegregowana zgodnie z oznaczeniami na materiale oraz opakowana w sposób zabezpieczający przed zanieczyszczeniami w czasie transportu, zamówienie obejmuje transport prania do i z siedziby Zamawiającego filia w Niemczy, środkami transportu będącego w posiadaniu Przyjmującego zamówienie oraz wniesienie i odebranie bielizny z miejsca wskazanego przez uprawnionego pracownika Zamawiającego. usługi muszą być wykonywane w pomieszczeniach pralni należących do Zamawiającego mieszczących się w Domu Pomocy Społecznej w Bielawie, ulica Żeromskiego 2, wskazane jest aby przed złożeniem ofert każdy Wykonawca zapoznał się ze stanem technicznym pralni. z wyłonionym w niniejszym postępowaniu Wykonawcą zostanie podpisana umowa dzierżawy część III SIWZ, wymagany czas realizacji usługi - 24 godziny w dni robocze - w przypadku materacy, koców itp. dopuszcza się dłuższy termin -72 godziny. w przypadku dłuższych okresów ustawowo wolnych od pracy Wykonawca w uzgodnieniu z Zamawiającym wyznaczy dodatkowy termin realizacji usługi, bielizna wydawana i przyjmowana będzie na podstawie specyfikacji asortymentowej, Wykonawca umowy będzie zobowiązany do zwrotu kosztów za zniszczone rzeczy w trakcie prania, Zobowiązuje się Wykonawcę do wstawienia do pralni DPS, oraz zamontowania i podłączenia na własny koszt, dwóch pralnico-wirówek o łącznym wsadzie 40-45 kg. Urządzenia winny być nowe, dopuszcza się jednak urządzenia używane nie starsze jednak niż 5-lat, spełniające obowiązujące normy hałasu, na wezwanie zamawiającego Wykonawca winien przedstawić kartę gwarancyjną lub dowód zakupu pralnic potwierdzające ich wiek. jednostkę rozliczeniową stanowi 1 kg brudnego prania, wymagany termin płatności - 30 dni od dnia wystawienia faktury, podane powyżej ilości prania są ilościami orientacyjnymi, mogą one ulec zmianie..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 93.11.10.00 - 93.11.10.00 93.11.20.00 - 93.11.20.00 .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

oświadczenie, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia oświadczenie, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust.1 i 2 uPzp oświadczenie zgodne z art. 44 uPzp wskazanie wykonanych w okresie ostatnich trzech lat co najmniej dwóch usług pralniczych dla jednostek szpitalnych bądź podobnych np. zakłady opieki, domy dziecka, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie - referencje, wykazanie, że Wykonawca posiada środki transportu, niezbędne do wykonania zamówienia, przystosowane do transportu brudnej i czystej bielizny, wykazanie, środków piorących i dezynfekujących, jakich Wykonawca zamierza używać do wykonania zamówienia wraz z opinią o ich dopuszczeniu do stosowania przez Państwowy Zakład Higieny,

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.pow.dzierzoniow.pl/pl/bip/jednostki_organizacyjne/sluzba_zdrowia/dpswb
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej w Bielawie ulica Żeromskiego 2, 58-260 Bielawa.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.04.2011 godzina 10:00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej w Bielawie ulica Żeromskiego 2, 58-260 Bielawa.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.