Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-07-19
Siedlce: Przebudowa i adaptacja budynku nr 4 (D) na potrzeby Zakładu Opieki Zdrowotnej
Numer ogłoszenia: 122241 - 2007; data zamieszczenia: 19.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Karny, ul. Piłsudskiego 47, 08-110 Siedlce, woj. mazowieckie, tel. 025 6445231 w. 232, 222, fax 025 6322944.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.sw.gov.pl/index.php/jednostki/13/298
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa i adaptacja budynku nr 4 (D) na potrzeby Zakładu Opieki Zdrowotnej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa i adaptacja budynku nr 4 (D) na potrzeby Zakładu Opieki Zdrowotnej - wykonanie zakres zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych w oparciu o opracowaną dokumentację projektową i specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.26.27.00 - Przebudowa budynków Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.27.00 - Przebudowa budynków Oryginalny kod CPV: 45.30.00.00 - Roboty w zakresie instalacji budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.03.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 1 Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 30 000 zł. (słownie: trzydzieści tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert. 2 Wadium może być wniesione w formach: pieniądzu, poręczeniach bankowych, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2000r. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 3 Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu winno być dołączone w oryginale do oferty. 4 W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniądza należy dokonać wpłaty na rachunek bankowy: NBP O/O WARSZAWA 62 1010 1010 0015 5713 9129 0000 Tytułem: Przebudowa i adaptacja budynku nr IV (D) Za termin wniesienia wadium w formie pieniądza zostanie przyjęty termin daty wpływu środków na rachunek Zamawiającego..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 22 ust.1 art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - dla potwierdzenia należy załączyć do oferty dokumenty oświadczenia o treści w załączniku III do SIWZ 2. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - dla potwierdzenia należy załączyć w ofercie dokumenty określone w rozdziale VI pkt 7 SIWZ. 3. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia - dla potwierdzenia należy załączyć do oferty dokumenty określone w rozdziale VI pkt 8,9 SIWZ. 4. Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności: 4.1 osobą przewidywaną na kierownika budowy posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń oraz pozwolenie na prowadzenie robót budowlanych przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków, 4.2 osobą przewidywaną na kierownika robót posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wod.-kan. bez ograniczeń, 4.3 osobą przewidywaną na kierownika robót posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń - dla potwierdzenia należy załączyć do oferty dokumenty określone w rozdziale VI pkt 10 SIWZ. 5. Zatrudnią 15 skazanych z ZK Siedlce przy robotach budowlanych na podstawie skierowania do pracy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy, przedstawią: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzający dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym tym zamówieniem, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wymienionych w tym punkcie, składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości). 2. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w przypadku osób mających miejsce zamieszkania na terenie Rzeczypospolitej Polskiej albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w przypadku osób nie mających miejsca zamieszkania na terenie Rzeczypospolitej Polskiej w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wymienionych w tym punkcie, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie). 4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wymienionych w tym punkcie, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie zalega z uiszczaniem podatków albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu). 5. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wymienionych w tym punkcie, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie zalega z uiszczaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu). 6. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w wysokości min. 25% ceny oferty. Informacja ta powinna być wystawiona nie wcześniej niż trzy miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7. Wykaz wykonanych w ciągu 5-ciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzieleni zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie robót budowlanych, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, w którym wykaże co najmniej jedno wykonanie prac konserwatorskich o wartości nie mniejszej niż 1 000 000 zł. 8. Dokumenty potwierdzające wykonanie z należytą starannością wszystkich robót wymienionych w pkt 8 niniejszego rozdziału, przy czym dokumenty potwierdzające należyte wykonanie robót w obiektach zabytkowych (zabytkach nieruchomych) winny być dodatkowo potwierdzone przez Konserwatora Zabytków właściwego dla miejsca położenia zabytku nieruchomego, w którym były wykonane roboty budowlane. 9. Uprawnienia każdej z osób wymienionej w rozdziale V pkt 4 powinny być potwierdzone następującymi dokumentami - oryginałem lub potwierdzoną kserokopią uprawnień, aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa 10. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia w oparciu o informacje3 zawarte w wymaganych SIWZ dokumentach.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.sw.gov.pl/index.php/zamowienia/info/12328
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Karny w Siedlcach 08-110 Siedlce ul. Piłsudskiego 47 Opłata 170 PLN Warunki i sposób płatności przelewem na konto NBP O/O WARSZAWA 62 1010 1010 0015 5713 9129 0000.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.08.2007 godzina 09:00, miejsce: Zakład Karny w Siedlcach 08-110 Siedlce ul. Piłsudskiego 47 - sekretariat I piętro.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z SIEDLEC
- Remont chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 3635W w m. Domanice Kolonia
- Odławianie zwierząt bezdomnych i wolno żyjących (dzikich) z terenu Miasta Siedlce, opieka weterynaryjna nad odłowionymi zwierzętami i wolno żyjącymi kotami w 2024 roku
- Modernizacja I Liceum Ogólnokształcącego im. Bolesława Prusa przy ul. Floriańskiej 10 w Siedlcach
- Budowa drogi dla pieszych na ul. Dylewicza
- "Modernizacja instalacji ogrzewania oraz budowa instalacji gazu dla budynku warsztatowo - socjalnego w miejscowości Nowe Iganie, ul. Siedlecka 49."
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 3643W droga nr 2 - Maciejowice - granica województwa (Wierzejki)
więcej: przetargi w Siedlcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Remont sali gimnastycznej w budynku Zespołu Szkół nr 1 w Milanówku "
- Modernizacja pracowni integracji sensorycznej(SI) w Małopolskiej Policealnej Szkoły Masażu nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi w Krakowie
- Modernizacja pracowni integracji sensorycznej(SI) w Małopolskiej Policealnej Szkoły Masażu nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi w Krakowie
- Budowa budynków biurowych - kancelarii leśnictw w miejscowości: Lisie Pole i Piasek
- Modernizacja Oddziału Psychiatrycznego dla Dzieci i Młodzieży w Klinice Psychiatrii /bud. G/
- Nowa siedziba Urzędu Miejskiego w Żmigrodzie - adaptacja budynku przy ul. Batorego w Żmigrodzie
więcej: Przebudowa budynków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.