eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaDostawa wyposażenia multimedialnego Katedry i Kliniki Otolaryngologii WUM w podziale na pakiety; znak sprawyAEZ/S-064/2016

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-05-16

Warszawa: Dostawa wyposażenia multimedialnego Katedry i Kliniki Otolaryngologii WUM w podziale na pakiety; znak sprawy: AEZ/S-064/2016
Numer ogłoszenia: 122280 - 2016; data zamieszczenia: 16.05.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 78568 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Warszawski Uniwersytet Medyczny, ul. Żwirki i Wigury 61, 02-091 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 5720366, faks 22 5720363.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyposażenia multimedialnego Katedry i Kliniki Otolaryngologii WUM w podziale na pakiety; znak sprawy: AEZ/S-064/2016.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa wraz z instalacją i instruktażem w zakresie obsługi wyposażenia multimedialnego Katedry i Kliniki Otolaryngologii WUM w podziale na pakiety: Pakiet 1: Dostawa systemu do obsługi wideokonferencji; Pakiet 2: Dostawa zestawu do wizualizacji 3D; Pakiet 3: Dostawa zestawu toru wizyjnego. 2. Szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia zostały określone w Formularzach wymaganych warunków technicznych, dla poszczególnych pakietów, o których mowa w części II SIWZ, stanowiących załączniki od 2.1 do 2.3. Zamawiający wymaga aby oferowane procesory, osiągały liczbę pkt. w teście PassMark PC Mark, określoną z osobna dla każdego z Pakietów: Pakiet 2 i 3, w Formularzach wymaganych warunków technicznych, stanowiących odpowiednio Załączniki nr 2.2 oraz 2.3 do SIWZ) wg wyniku opublikowanego na stronie: http://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php, aktualnego na dzień ogłoszenia postępowania. Wydruk z powyższej strony aktualny, na dzień ogłoszenia postępowania, stanowi Załącznik nr 7 do SIWZ. Zamawiający oceniając spełnianie powyższego parametru będzie brał pod uwagę wyłącznie dane zawarte w ww. Załączniku. 3. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie dostawa wraz z instalacją i instruktażem w zakresie obsługi przedmiotu zamówienia do Katedry i Kliniki Otolaryngologii WUM, ul. Banacha 1a; 02-097 Warszawa.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.00 - Drukarki i plotery 30.21.40.00 - Stacje robocze 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 30.23.13.00 - Monitory ekranowe 38.65.10.00 - Aparaty fotograficzne 38.65.16.00 - Kamery cyfrowe 33.00.00.00 - Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała 33.16.81.00 - Endoskopy 33.19.00.00 - Różne urządzenia i produkty medyczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie realizowane jest w ramach projektu Opracowanie innowacyjnej metody bezpośredniej stymulacji struktur ucha wewnętrznego na drodze przewodnictwa kostnego, współfinansowanego ze środków Narodowego Centrum Badań i Rozwoju w ramach Programu Badań Stosowanych, na podstawie umowy dofinansowania Nr PBS3/B7/25/2015, z dnia 08.07.2015 r..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 2   

Nazwa: Pakiet 2: Dostawa zestawu do wizualizacji 3D

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.05.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • 13p, Grzegorz Kociumbas, ul. Kosmiczna 22, 52-226 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 75480,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 66948,95

  • Oferta z najniższą ceną: 58975,17 / Oferta z najwyższą ceną: 66948,95

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.