Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-06-06
Brzeg: Wykonanie przebudowy skweru miejskiego przy ul. Jana Pawła II w Brzegu - tzw. skwer X- lecia w zakresie wymiany nawierzchni ciągów pieszych i elementów małej architektury realizowanego w ramach zadania inwestycyjnego pn. Realizacja Programu Rewitalizacji Terenów Zieleni Miejskiej.
Numer ogłoszenia: 122281 - 2008; data zamieszczenia: 06.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Brzeg - Burmistrz Miasta Brzegu, ul. Robotnicza 12, 49-300 Brzeg, woj. opolskie, tel. 0077 4169950, fax 077 4169952.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.brzeg.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie przebudowy skweru miejskiego przy ul. Jana Pawła II w Brzegu - tzw. skwer X- lecia w zakresie wymiany nawierzchni ciągów pieszych i elementów małej architektury realizowanego w ramach zadania inwestycyjnego pn. Realizacja Programu Rewitalizacji Terenów Zieleni Miejskiej..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) W ramach przedmiotu zamówienia wykonywane będą prace określone szczegółowo w dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót w tym w szczególności: - remont nawierzchni alejek. - przebudowa małej architektury ogrodowej. W ramach remontu nawierzchni alejek Wykonawca jest zobowiązany w szczególności do wykonania przebudowy alejek o nawierzchni z płyt betonowych i kostki kamiennej, wykonania przebudowy alejek o nawierzchni żwirowej. W ramach przebudowy małej architektury ogrodowej Wykonawca jest zobowiązany w szczególności do demontażu ławek betonowych w ilości 9 sztuk, dostawy i montażu ławek parkowych na podporach żeliwnych wraz z fundamentami w ilości 14 sztuk, demontażu koszy na śmieci na fundamentach betonowych w ilości 1 sztuka i demontażu koszy nie mocowanych do podłoża w ilości 9 sztuk, dostawy i montażu koszy na odpadki ze słupkiem żeliwnym wraz z fundamentami w ilości 18 sztuk. Lokalizacja budowy - skwer przy ul. Jana Pawła II i ul. Armii Krajowej w Brzegu obejmujący działki nr 510, 512/4. 513 -II Centrum, ark. nr 8. Wykonawca oświadcza, że ustanowiony przez niego kierownik budowy oraz zatrudnieni przez niego pracownicy posiadają wymagane prawem kwalifikacje i uprawienia do wykonywania prac będących przedmiotem zamówienia. Roboty będące przedmiotem zamówienia wykonywane będą zgodnie z dokumentacja projektową i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót zgodnie ze sztuka budowaną obowiązującymi przepisami prawa, obowiązującymi Polskimi Normami, zasadami współczesnej wiedzy technicznej zapewniając bezpieczne i higieniczne warunki pracy. W przedmiocie zamówienia należy uwzględnić konieczność zastosowania wskazanych typów ławek i koszy o parametrach określonych w dokumentacji projektowej lub równoważnych. Materiały i urządzenia użyte przez Wykonawcę powinny odpowiadać co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania zgodnie z ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. O wyrobach budowlanych oraz z art. 10 ustawy oprawo budowlane, wymaganiom specyfikacji istotnych warunków zamówienia a także wymogom dokumentacji projektowej oraz szczegółowym specyfikacjom technicznym. Na każde żądanie zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest okazać w stosunku do wskazanych materiałów: deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą lub Aprobatą Techniczną, zgodnie z ustawą z dnia 16. 04. 2004 roku o wyrobach budowlanych, rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z 11.08.2004 r. w sprawie sposobów deklarowania zgodności wyrobów budowlanych oraz sposobu znakowania ich znakiem budowlanym. Wykonawca zobowiązuje się do informowania na piśmie Zamawiającego, z wyprzedzeniem 3 dni roboczych, o terminie zakrycia robót ulegających zakryciu. Zgłoszenie nastąpi także w formie wpisu do Dziennika przebiegu inwestycji. Jeżeli Wykonawca nie poinformował o tych faktach Zamawiającego, zobowiązany jest na własny koszt odkryć te roboty lub wykonać otwory niezbędne do zbadania tych robót, a następnie przywrócić roboty do stanu poprzedniego. Strony ustalają, że całość robót objętych przedmiotem zamówienia Wykonawca wykona siłami własnymi. Zamawiający nie dopuszcza wykonania całości bądź części robót za pomocą podwykonawców. Wykonawca zapewni nadzór oraz właściwe przestrzeganie przepisów bhp w rejonie wykonywanych robót. Wykonawca zobowiązuje się do ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczących pracowników i osób trzecich, a powstałych w związku z prowadzonymi robotami. Wykonawca jest odpowiedzialny i ponosi wszelkie koszty za straty materialne powstałe z tytułu odpowiedzialności cywilnej za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczących pracowników i osób trzecich w tym także ruchu pojazdów mechanicznych powstałe w związku z prowadzonymi robotami. Wykonawca zobowiązuje się strzec mienia znajdującego się na terenie budowy, a także zapewnić warunki bezpieczeństwa na placu budowy dla pracowników i osób postronnych zgodnie z przepisami bhp i ppoż. Wykonawca zobowiązuje się do zabezpieczenia budowy na czas ewentualnych przerw w realizacji do czasu odbioru końcowego na własny koszt. Wykonawca zobowiązuje się do postępowania z powstałymi w trakcie procesu budowlanego odpadami w sposób określony w ustawie z dnia 27.04.2001 r. o odpadach ( tekst jednolity Dz. U z 2007 r. nr 39 poz. 251, z późniejszymi zmianami). W czasie realizacji robót Wykonawca zobowiązuje się do: a) prowadzenia prac przy funkcjonującej infrastrukturze miejskiej ( ulice, chodniki, dojazdy do instytucji) przy pełnym obciążeniu ruchem pojazdów i pieszych, b) właściwego zabezpieczenia terenów przyległych przed uciążliwością prac budowlanych, c) umożliwienia dostępu na sąsiadujące z palcem budowy posesje służbom technicznym, służbom oczyszczania miasta, straży pożarnej, pogotowiu ratunkowemu oraz innym służbom miejskim. d) przedstawienia na każde żądanie Zamawiającego Karty przekazania odpadów sporządzonej zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 14 lutego 2006 r. w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.11.27.10 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.27.10 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 4.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 2) Opis oceny spełnienia warunków: Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie żądanych w pkt. 6 siwz przedmiotowego postępowania oświadczeń lub dokumentów, wg formuły spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wraz z ofertą wypełnioną na Formularzu oferty należy załączyć: a) oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - na zał. nr 1 do oferty, b) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt. 1- 3 ustawy Prawo zamówień publicznych - na zał. nr 2 do oferty, c) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców - Zamawiający przyjmuje, że będzie to co najmniej jedno zadanie polegające na wykonaniu prac związanych z budową nawierzchni z płyt betonowych i kostki kamiennej oraz nawierzchni żwirowej i wymianą elementów małej architektury- na zał. nr 3 do oferty, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. d) oświadczenie w sprawie podjęcia obowiązków przez kierownika budowy na zał. nr 4 do oferty. Do oświadczenia należy dołączyć: - czytelną kserokopię uprawnień do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności drogowej - czytelną kserokopię aktualnego zaświadczenia o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa, - czytelną kserokopię decyzji lub zaświadczenia o wpisie do centralnego rejestru osób posiadających uprawnienia budowlane prowadzonego przez Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego (dotyczy tylko tych osób, które uzyskały uprawnienia budowlane po dniu 14 lutego 1995 roku), e) kosztorys ofertowy przygotowany na podstawie przedmiaru robót f) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia czytelnej kserokopii wpisu do ewidencji działalności gospodarczej wystawionej w okresie wcześniejszym, ale potwierdzonej za zgodność z oryginałem PRZEZ ORGAN WYDAJĄCY WW.DOKUMENT W WYMAGANYM TERMINIE pod kątem aktualności stanu faktycznego z zapisami w ww. dokumencie. g) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, ważny na dzień otwarcia ofert, h) pełnomocnictwo do reprezentowania, o ile ofertę składa pełnomocnik.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.brzeg.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Brzeg, ul. Robotnicza 12, 49 - 300 Brzeg,parter bud. B pok. 13 B.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.06.2008 godzina 09:30, miejsce: Urząd Miasta Brzeg, ul. Robotnicza 12, 49 -300 Brzeg, biuro podawcze, parter bud. A.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
INNE PRZETARGI Z BRZEGU
więcej: przetargi w Brzegu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa chodników przy ulicy Wiatracznej, budowa ulicy XXX-lecia i parkingu przy ulicy Sportowej wraz z odwodnieniem.
- Budowa dróg na odcinku od skrzyżowania z drogą wojewódzką nr 254 do miejscowości Olimpin wraz z infrastrukturą techniczną - etap 1
- Budowa 8-oddziałowego Przedszkola nr 148 przy ul. Rogowskiej 18A we Wrocławiu wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą techniczną - zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych
- Remont murów i konserwacja murów obronnych wraz z elementami zagospodarowania terenu w Kamieniu Pomorskim przy ul. Lipowej, Klasztornej i Obrońców warszawy- etap I
- Stworzenie strefy relaksu - os. Mieszka I
- Wykonanie w trybie zaprojektuj i wybuduj tężni solankowej wraz z zagospodarowaniem terenu w ramach zadania Budżetu Obywatelskiego Miasta Krakowa "Tężnia solankowa dla Kurdwanowa, Piasków i Woli"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.