Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-06-24
Kalisz: dostawa wyposażenia ochronnego do ćwiczeń praktycznych - nr sprawy 1/nmf/13
Numer ogłoszenia: 122289 - 2013; data zamieszczenia: 24.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centralny Ośrodek Szkolenia Służby Więziennej w Kaliszu , ul. Wrocławska 193-195, 62-800 Kalisz, woj. wielkopolskie, tel. 062 766 96 42/43.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: ośrodek szkolenia służby więziennej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa wyposażenia ochronnego do ćwiczeń praktycznych - nr sprawy 1/nmf/13.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część I Tarcze ochronne 1. Tarcza ochronno-obronna (długa) 1800mm x 570mm 100 szt. 2. Tarcza ochronno-obronna (krótka) 1200mm x 570mm 100 szt. Część II sprzęt ochronny - grupa I 1. Maska ochronna z goglami na twarz 25 szt. 2. Nakolanniki ochronne 30 par 3. Nagolenniki ochronne 90 par 4. Gogle ochronne 30 szt. 5. Rękawice ochronne taktyczne 60 para 6. Kamizelka przeciwuderzeniowa 60 szt. 7. Kajdanki jednorazowe 320 szt. 8. Kajdanki treningowe 100 szt. 9. Przecinak do kajdanek jednorazowych 30 szt. 10. Torba na osprzęt 30 szt. 11. Kamizelka taktyczna modułowa 20 kpl. 12. Hełm ochronny balistyczny 20 szt. 13. Maska przeciwgazowa 30 kpl. Część III sprzęt ochronny - grupa II 1. Zatyczki ochronne do uszu 850 par 2. Słuchawki ochronne aktywne 40 szt. 3. Okulary ochronne strzeleckie zwykłe 40 szt. 4. Okulary ochronne taktyczne balistyczne wielofunkcyjne 30 kpl. 5. Latarka taktyczna 10 kpl. 6. Ochraniacz głowy piankowy z kratką 20 szt. 7. Ochraniacz łokci 20 szt. 8. Ochraniacz przedramienia 20 szt. 9. Ochraniacz uda 20 szt. 10. Ochraniacz golenia i stopy 20 szt. 11. Ochraniacz tułowia 20 szt. 12. Ściągacz kostki 20 szt. 13. Treningowa replika pistoletu gumowa 90 szt. 14. Treningowy nóż atrapa 90 szt. 15. Kij treningowy Escrima - ratan 90 szt. 16. Łapa trenerska skórzana 20 par 17. Tarcze treningowe miękkie profilowane 20 szt. 18. Gaśnica wodna mgłowa 6 L 30 szt. 19. Gaśnica wodna mgłowa 3 L 30 szt. 20. Biomaska 120 szt. Część IV sprzęt medyczny 1. Zestaw pierwszej pomocy torba z wyposażeniem 30 kpl. Część V urządzenia techniczne 1. Kamera taktyczna (nasobna) 5 szt. 2. Wykrywacz telefonów komórkowych 2 szt. 3. Ręczny wykrywacz metalu 4 szt. 4. Kamera inspekcyjna 2 szt..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.81.00.00-5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełniających ten warunek zamawiający uzna wykonawców, którzy wykażą się wykonaniem lub wykonywaniem co najmniej 1 dostawy w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem jej wartości, przedmiotu, daty wykonania i podmiotu na rzecz którego została wykonana, oraz załączeniem dowodu potwierdzającego, że ta dostawa została wykonana lub jest wykonywana należycie. Za dostawę niezbędną do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia zamawiający uzna: A. dla części I zrealizowanie dostawy jednego lub więcej z następujących artykułów: tarcze ochronno-obronne długie, tarcze ochronno-obronne krótkie, o wartości nie mniejszej niż 100 000 zł brutto. B. dla części II zrealizowanie dostawy sprzętu ochronnego odpowiadającego asortymentowi dla tej części o wartości nie mniejszej niż 60 000 zł brutto. C. dla części III zrealizowanie dostawy sprzętu ochronnego odpowiadającego asortymentowi dla tej części o, o wartości nie mniejszej niż 60 000 zł brutto.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, zamawiający w celu oceny, czy wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, żąda dokumentów dotyczących: A. zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, B. sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, C. charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, D. zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian zawarte są w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zp.sw.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centralny Ośrodek Szkolenia Służby Więziennej, ul. Wrocławska 193-195, 62-800 Kalisz.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.07.2013 godzina 10:00, miejsce: Centralny Ośrodek Szkolenia Służby Więziennej, ul. Wrocławska 193-195, 62-800 Kalisz, sekretariat Komendanta Ośrodka.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Tarcze ochronne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Tarcza ochronno-obronna (długa) 1800 mm x 570 mm 100 szt. 2. Tarcza ochronno-obronna (krótka) 1200 mm x 570 mm 100 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.46.21.80-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Sprzęt ochronny - grupa I.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Maska ochronna z goglami na twarz 25 szt. 2. Nakolanniki ochronne 30 par 3. Nagolenniki ochronne 90 par 4. Gogle ochronne 30 szt. 5. Rękawice ochronne taktyczne 60 par 6. Kamizelka przeciwuderzeniowa 60 szt. 7. Kajdanki jednorazowe 320 szt. 8. Kajdanki treningowe 100 szt. 9. Przecinak do kajdanek jednorazowych 30 szt. 10. Torba na osprzęt 30 szt. 11. Kamizelka taktyczna modułowa 20 kpl. 12. Hełm ochronny balistyczny. 20 szt. 13. Maska przeciwgazowa 30 kpl..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.80.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Sprzęt ochronny - grupa II.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zatyczki ochronne do uszu 850 para 2. Słuchawki ochronne aktywne 40 szt. 3. Okulary ochronne strzeleckie zwykłe 40 szt. 4. Okulary ochronne taktyczne balistyczne wielofunkcyjne 30 kpl. 5. Latarka taktyczna 10 kpl. 6. Ochraniacz głowy piankowy z kratką 20 szt. 7. Ochraniacz łokci 20 szt. 8. Ochraniacz przedramienia 20 szt. 9. Ochraniacz uda 20 szt. 10. Ochraniacz golenia i stopy 20 szt. 11. Ochraniacz tułowia 20 szt. 12. Ściągacz kostki 20 szt. 13. Treningowa replika pistoletu gumowa 90 szt. 14. Treningowy nóż atrapa 90 szt. 15. Kij treningowy Escrima - ratan 90 szt. 16. Łapa trenerska skórzana 20 para 17. Tarcze treningowe miękkie profilowane 20 szt. 18. Gaśnica wodna mgłowa 6 L 30 szt. 19. Gaśnica wodna mgłowa 3 L 30 szt. 20. Biomaska 120 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.00.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Sprzęt medyczny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zestaw pierwszej pomocy torba z wyposażeniem 30 kpl..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.24-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Urządzenia techniczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Kamera taktyczna (nasobna) 5 szt. 2. Wykrywacz telefonów komórkowych 2 szt. 3. Ręczny wykrywacz metalu 4 szt. 4. Kamera inspekcyjna 2 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.12.13.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KALISZA
- Dostawa materiałów promocyjnych, dla laureatów oraz uczestników branżowego konkursu pn.: "Edukator - Ambasador Rozwoju" w ramach realizowanego projektu
- Kompleksowa organizacja wyjazdu dla studentów wraz z opiekunami na targi ITM Industry Europe 2025
- Przebudowa drogi powiatowej nr 4613P na odcinku Tymianek-granica Gminy Koźminek
- Dostawa wyposażenia do pracowni komputerowych
- Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego, zamrażarek niskotemperaturowych, dzierżawa butli z dwutlenkiem węgla
- Dostawa lampy szczelinowej
więcej: przetargi w Kaliszu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.