Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-03-27
Szadek: postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego
w trybie przetargu nieograniczonego o wartości powyżej 14 000 Euro, nie przekraczającej 200 000 Euro na organizację Regionalnego Turnieju Sołectw na terenie Gminy Szadek
Numer ogłoszenia: 122304 - 2013; data zamieszczenia: 27.03.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina i Miasto Szadek , ul. Warszawska 3, 98-240 Szadek, woj. łódzkie, tel. 43 8215004, faks 43 8215773.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szadek.bip.cc
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości powyżej 14 000 Euro, nie przekraczającej 200 000 Euro na organizację Regionalnego Turnieju Sołectw na terenie Gminy Szadek.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest organizacja Regionalnego Turnieju Sołectw- tradycyjna i współczesna marka. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 10 pakietów:.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92.31.22.00-3, 51.82.00.00-6, 71.00.00.00-8, 31.70.00.00-3, 92.30.00.00-4, 79.70.00.00-4, 90.00.00.00-7, 92.00.00.00-1, 22.00.00.00-0.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 3.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego załącznika nr 3 do SIWZ
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego załącznika nr 3 do SIWZ
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego załącznika nr 3 do SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego załącznika nr 3 do SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego załącznika nr 3 do SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szadek.bip.cc
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy i Miasta w Szadku
ul. Warszawska 3
98-240 Szadek.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.04.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy i Miasta w Szadku ul. Warszawska 3 98-240 Szadek.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: usługa reportażu fotograficznego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zapewnienie profesjonalnej dokumentacji całego wydarzenia Regionalny Turniej Sołectw - tradycyjna i współczesna marka organizowanego w dniu 31 sierpnia 2013 r. na terenie rekreacyjnym Miejsko - Gminnego Ośrodka Kultury w Szadku, ul. Widawska 16, 98-240 Szadek, w ilości minimum 100 zdjęć w formacie JPG. Parametry zdjęć: rozmiar pojedynczego pliku ze zdjęciem: minimum 3MB, rozdzielczość 300 DPI oraz 72 DPI (te same wykonane zdjęcia muszą być przekazane Zamawiającemu w 2 rozdzielczościach). Zdjęcia należy przekazać w formie elektronicznej. Wykonawca zobowiązuje się przenieść nieodpłatnie na rzecz Zamawiającego prawa autorskie do przedmiotowej dokumentacji fotograficznej. Dokumentacja fotograficzne będzie wykonywana w godzinach 11.30 - 21:00..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92.31.22.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: dostawa toalet ekologicznych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wynajęcie kompletu - 4 sztuk toalet ekologicznych przenośnych wraz z transportem, montażem i demontażem oraz załadunkiem i wyładunkiem w miejscu organizowanej imprezy - teren rekreacyjny Miejsko - Gminnego Ośrodka Kultury w Szadku ul. Widawska 16, 98-240 Szadek. Toalety muszą być do dyspozycji w godzinach 8:30 - 24:00 w dniu imprezy tj. 31 sierpnia 2013 r.; Dane techniczne: funkcjonalna kabina toaletowa ze zbiornikiem bezodpływowym o pojemności minimum 200 l bez podłączenia do kanalizacji, z uchwytem na papier toaletowy, wieszakiem na odzież, zamykana na zamek, umożliwiająca wykorzystanie oświetlenia zewnętrznego..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 51.82.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: dostawa domków drewnianych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa wynajmu 30 domków drewnianych (handlowych) wraz z transportem, montażem i demontażem oraz załadunkiem i wyładunkiem w miejscu organizowanej imprezy - teren rekreacyjny Miejsko - Gminnego Ośrodka Kultury w Szadku, ul. Widawska 16, 98-240 Szadek. Termin wynajmu: od godz. 20:00 (dnia 30.08.2013 r.) do godz. 18:00 (dnia 31.08.2013 r.).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.00.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: montaż nagłośnienia i oświetlenia plus obsługa techniczna turnieju.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: montaż nagłośnienia i oświetlenia plus obsługa techniczna turnieju wraz z transportem, montażem i demontażem oraz załadunkiem i wyładunkiem w miejscu organizowanej imprezy w plenerze w dniu 31 sierpnia 2013 r. od godz. 8:00 do godz. 24:00.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.70.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: usługa zespołu muzyczno-folkowego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na występie zespołu muzyczno - folkowego, który wykonuje tradycyjną muzykę folkową, na imprezie plenerowej w dniu 31 sierpnia 2013 r. podczas Regionalnego Turnieju Sołectw tradycyjna i współczesna marka. Miejsce imprezy: Amfiteatr przy Miejsko - Gminnym Ośrodku Kultury w Szadku, ul. Widawska 16, 98-240 Szadek. Występ w godz. od 17:30 do 19:00. Minimalny skład zespołu: 5 osób, dwóch gitarzystów basowych, klawiszowiec, perkusista, wokalista, 4 BIS-y..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92.30.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: usługa przeprowadzenia zabawy tanecznej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przeprowadzeniu zabawy tanecznej przy muzyce z lat 70, 80, 90 w dniu 31 sierpnia 2013 r. w godz.20:30 do 24:00. Miejsce imprezy: Amfiteatr przy Miejsko - Gminnym Ośrodku Kultury w Szadku, ul. Widawska 16, 98-240 Szadek. Minimalny skład zespołu: wokalista, klawiszowiec..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92.30.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: usługa ochrony imprezy masowej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie ochrony imprezy masowej w plenerze organizowanej przez Gminę i Miasto Szadek 31 sierpnia 2013 r. na terenie Miejsko - Gminnego Ośrodka Kultury w Szadku. Ochrona obejmuje czas realizacji imprezy zgodnie z Ustawą o bezpieczeństwie imprez masowych z dnia 20 marca 2009 r.(Dz. U. nr 62, poz. 504 z późn. zm.) oraz Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 23 marca 2010 r. w sprawie wymogów, jakie powinni spełniać kierownik do spraw bezpieczeństwa, służby porządkowe i służby informacyjne (Dz. U. nr 52, poz. 308). Termin realizacji: od godz. 18:00 (31.08. 2013 r.) do godz. 02:00 (01.09.2013r.). Zapewnienie bezpieczeństwa osób znajdujących się w granicach chronionej imprezy plenerowej;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: usługa przygotowania i uprzątnięcia 2 hektarów terenu pod organizację turnieju plus wywóz odpadów po zorganizowanym turnieju.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa polegająca na: - wykoszenie trawy oraz wywiezienie we własnym zakresie przed imprezą (co najmniej dwa dni przed planowana imprezą), - przygotowanie i zabezpieczenie koszy 50l (pojemników) na śmieci - minimum 10, - przygotowanie i zabezpieczenie kontenerów na śmieci (pojemność co najmniej 1m3) - 4 sztuki; - przywiezienie, odwiezienie krzeseł, ławek, stołów z zasobów własnych Wykonawcy lub z miejsc wskazanych przez Zamawiającego (krzesła plastikowe - co najmniej 150, ławki - co najmniej 50, stoły - co najmniej 30), - przygotowanie wyposażenia technicznego (rozstawienie krzeseł, ławek, stołów) - sprzątanie w trakcie imprezy i po imprezie; - uprzątnięcie wyposażenia technicznego po imprezie; - inne prace przygotowawcze w dniu imprezy 31 sierpnia 2013 r. na terenie 2 hektarów przy Miejsko - Gminnym Ośrodka Kultury w Szadku, ul. Widawska 16 98-240 Szadek..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: usługa wykonania scenografii na potrzeby turnieju.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: usługa polegająca na przygotowaniu, rozmieszeniu, umocowaniu demontażu scenografii na tył, na boki od wewnątrz a także na przednią rampę sceny Amfiteatru przy Miejsko - Gminnym Ośrodku Kultury w Szadku, ul. Widawska 16 98-240 Szadek, w dniu 31 sierpnia 2013 roku. Scenografia odpowiadająca charakterowi imprezy, nawiązująca do tematyki wiejskiej, dostosowana do obiektu (zdjęcie poniżej). W tyle sceny na tzw. ściance o wymiarach 2,5 m x 8m tło malowane. Scenografia powinna zawierać elementy naturalne do ustawienia (snopki słomy - min. 6, snopki zbóż - min 4, kukurydza, polne kwiaty, słoneczniki, drzewka, brzoza). W przypadku elementów wolnostojących konieczne są obciążniki zabezpieczające przed działaniem wiatru..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92.00.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: publikacja ogłoszeń prasowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie na publikacje ogłoszeń prasowych w miesiącu sierpniu, powierzchnia: minimum 148,4 x 118,5 mm (3x2 - 6 modułów); gazeta o zasięgu regionalnym (województwo łódzkie), po 2 ogłoszenia tygodniowo na stronie redakcyjnej lub ogłoszeniowej - razem 8 ogłoszeń..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.00.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa dozoru i ochrony mienia Nowodworskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w 2025 roku
- "Przebudowa i budowa otwartych zbiorników retencyjnych w miejscowości Baranów Sandomierski"
- Świadczenie usług sportowo - rekreacyjnych na podstawie imiennych kart umożliwiających wstęp do obiektów sportowo - rekreacyjnych na terenie Miasta Białystok i województwa podlaskiego
- Usługi sportowo - rekreacyjne
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego na zadaniu "Modernizacja infrastruktury drogowej w powiecie świdnickim"
- Opracowanie projektu budowlanego przebudowy podwórka w rejonie ul. Okopowej 5,7 i ul. Karolkowej 56, 56A, 58, 58A na dz. ew. nr 37 i 43/1 z obrębu 6-03-17.
więcej: Druki i produkty podobne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.