Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-03-27
Poznań: Dostawa gadżetów reklamowych z logo Powiatu Poznańskiego
Numer ogłoszenia: 122320 - 2013; data zamieszczenia: 27.03.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Poznaniu , ul. Jackowskiego 18, 60-509 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8410500, faks 061 8480556.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat.poznan.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa gadżetów reklamowych z logo Powiatu Poznańskiego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Dostawa gadżetów reklamowych z logo Powiatu Poznańskiego z możliwością składania ofert częściowych: 1) Część nr 1 - Magnesy na lodówkę, 2) Część nr 2 - Kosze piknikowe, rękawice silikonowe, łyżki drewniane, układanki listek, kubki, składane torby na zakupy, piórniki z flamastrami, długopisy, 3) Część nr 3 - Śpiwory, koszulki rowerowe, 4) Część nr 4 - Opaski silikonowe, breloki, smycze silikonowe, 5) Część nr 5 - Torby rowerowe, kijki nordic walking, 6) Część nr 6 - Koszulki, czapki baseballowe, 7) Część nr 7 - Plecaki, fartuchy, składane kosze piknikowe, parasole automatyczne, 8) Część nr 8 - Torby papierowe, 9) Część nr 9 - Naklejki, torby ekologiczne, składane aluminiowe osłony na szybę samochodową, koce termiczne i polarowe, miotełki ze skrobaczką do szyb, latarki LED, zapachy samochodowe, ramki do tablic rejestracyjnych, t-shirty, torby podróżne, plecaki, kamizelki odblaskowe dla dzieci, zestawy narzędzi z latarką, kredki świecowe, zestawy lampek rowerowych, zestawy narzędzi do roweru. 2. Znakowanie należy wykonać zgodnie z Systemem Identyfikacji Wizualnej Powiatu Poznańskiego.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0, 22.46.20.00-6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia przedmiotowego warunku zostanie dokonana w oparciu o przedłożone przez Wykonawcę oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, na zasadzie spełnia-nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna spełnienie przedmiotowego warunku w zakresie każdej z części, jeżeli Wykonawca wykaże należyte wykonanie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanie, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum jednej dostawy obejmującej swoim zakresem dostawę gadżetów lub materiałów lub akcesoriów promocyjnych/reklamowych. Ocena spełnienia przedmiotowego warunku zostanie dokonana na zasadzie spełnia-nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia przedmiotowego warunku zostanie dokonana w oparciu o przedłożone przez Wykonawcę oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, na zasadzie spełnia-nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia przedmiotowego warunku zostanie dokonana w oparciu o przedłożone przez Wykonawcę oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, na zasadzie spełnia-nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia przedmiotowego warunku zostanie dokonana w oparciu o przedłożone przez Wykonawcę oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, na zasadzie spełnia-nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
Wykonawca jest zobowiązany wskazać w przedłożonym wykazie lub złożonych poświadczeniach dostawy, których zakres określony został w Rozdziale III ust. 3 pkt 2 ogłoszenia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) wypełniony i podpisany formularz ofertowy, do każdej z części zamówienia, na którą Wykonawca zamierza złożyć ofertę, 2) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy lub Wykonawców, w przypadku gdy: a) ofertę podpisuje w imieniu Wykonawcy inna osoba; b) ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego (np. konsorcjum), o treści wymaganej w art. 23 ust. 2 ustawy - upoważnienie do pełnienia funkcji przedstawiciela / lidera konsorcjum wymaga podpisu prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z Wykonawców.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Dopuszcza się możliwość zmian nieistotnych oraz zmian korzystnych dla Zamawiającego, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy a także możliwość zmiany (wydłużenia) terminu wykonania przedmiotu zamówienia z powodu wystąpienia niemożliwych do przewidzenia uwarunkowań technicznych wykonania prac.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.poznan.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 1) ww. strona internetowa, 2) siedziba Zamawiającego - Starostwo Powiatowe w Poznaniu, ul. Jackowskiego 18, 60-509 Poznań, pok. 103A, 3)
przesłanie na wniosek Wykonawcy listem poleconym.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.04.2013 godzina 11:00, miejsce: Kancelaria Starostwa Powiatowego w Poznaniu, ul. Jackowskiego 18, 60-509 Poznań, pok. 002.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Magnesy na lodówkę.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Magnesy na lodówkę.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0, 22.46.20.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Kosze piknikowe, rękawice silikonowe, łyżki drewniane, układanki listek, kubki, składane torby na zakupy, piórniki z flamastrami, długopisy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kosze piknikowe, rękawice silikonowe, łyżki drewniane, układanki listek, kubki, składane torby na zakupy, piórniki z flamastrami, długopisy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0, 22.46.20.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Śpiwory, koszulki rowerowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Śpiwory, koszulki rowerowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0, 22.46.20.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Opaski silikonowe, breloki, smycze silikonowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opaski silikonowe, breloki, smycze silikonowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0, 22.46.20.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Torby rowerowe, kijki nordic walking.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Torby rowerowe, kijki nordic walking.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0, 22.46.20.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Koszulki, czapki baseballowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Koszulki, czapki baseballowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0, 22.46.20.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Plecaki, fartuchy, składane kosze piknikowe, parasole automatyczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Plecaki, fartuchy, składane kosze piknikowe, parasole automatyczne.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0, 22.46.20.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Torby papierowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Torby papierowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0, 22.46.20.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Naklejki, torby ekologiczne, składane aluminiowe osłony na szybę samochodową, koce termiczne i polarowe, miotełki ze skrobaczką do szyb, latarki LED, zapachy samochodowe, ramki do tablic rejestracyjnych, t-shirty, torby podróżne, plecaki, kamizelki odblaskowe dla dzieci, zestawy narzędzi z latarką, kredki świecowe, zestawy lampek rowerowych, zestawy narzędzi do roweru.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Naklejki, torby ekologiczne, składane aluminiowe osłony na szybę samochodową, koce termiczne i polarowe, miotełki ze skrobaczką do szyb, latarki LED, zapachy samochodowe, ramki do tablic rejestracyjnych, t-shirty, torby podróżne, plecaki, kamizelki odblaskowe dla dzieci, zestawy narzędzi z latarką, kredki świecowe, zestawy lampek rowerowych, zestawy narzędzi do roweru.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0, 22.46.20.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Wykonanie robót budowlanych w pięciu pomieszczeniach Wielkopolskiego Centrum Onkologii
- Rozbudowa drogi krajowej nr 83 na odcinku Turek - Turkowice - Kowale Pańskie w zakresie budowy ścieżki pieszo-rowerowej oraz kanału technologicznego w km 0+050 do 2+300
- Świadczenie usług pocztowych w zakresie niepowszechnej przesyłki hybrydowej w obrocie krajowym
- AN/ZP/129/24 Aranżacja kawiarni wraz z zapleczem na terenie Politechniki Poznańskiej Budynek A3 Parter, ul. Piotrowo 3a, 61-138 Poznań
- DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO III
- TPm-112/24 Dostawa z wniesieniem i montażem foteli biurowych, hokerów i krzeseł oraz sof modułowych dla Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu.
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DZP.261.62.2024 - kompleksową organizację i obsługę XII Ogólnopolskiego Dnia Informacyjnego Erasmus+ i Europejskiego Korpusu Solidarności, odbywającego się w dniu 14.01.2025 roku w Warszawie.
- Dostawa materiałów promujących badania ankietowe realizowane na podstawie PBSSP
- Dostawa materiałów promocyjnych - nr sprawy 49/zp/24
- Dostawa materiałów promocyjnych oraz odzieży reklamowej dla Politechniki Lubelskiej z podziałem na części
- ZP.162.2024 - Dostawa materiałów poligraficznych profilaktycznych
- "Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych z nadrukiem logotypu Miasta Skierniewice".
więcej: Materiały reklamowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.