To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-04-10
Łódź: Dostawy częściowe produktów leczniczych i wyrobów medycznych przez okres 2 miesięcy dla:
1. Apteki Okręgowej przy Areszcie Śledczym w Łodzi i
2. Apteki przy Zakładzie Karnym nr 2 w Łodzi
Numer ogłoszenia: 122334 - 2014; data zamieszczenia: 10.04.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 58380 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Okręgowy Inspektorat Służby Więziennej w Łodzi, ul. Smutna 21, 91-729 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 67 50 020, faks 42 67 50 002.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: OISW w Łodzi.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy częściowe produktów leczniczych i wyrobów medycznych przez okres 2 miesięcy dla: 1. Apteki Okręgowej przy Areszcie Śledczym w Łodzi i 2. Apteki przy Zakładzie Karnym nr 2 w Łodzi.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są, wyszczególnione w załączniku nr 3 do SIWZ, dostawy częściowe produktów leczniczych i wyrobów medycznych przez okres 2 miesięcy dla: A) Apteki Okręgowej przy Areszcie Śledczym w Łodzi i B) Apteki przy Zakładzie Karnym nr 2 w Łodzi, zwanych w dalszej części SIWZ Zamawiającymi indywidualnymi (załącznik nr 1 do SIWZ) Kod wg Wspólnego Słownika Zamówień: A) CPV 33600000-6 z grupy Produkty farmaceutyczne. B) CPV 33690000-3 z grupy Różne produkty lecznicze. 2. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: 1. Produkty lecznicze i wyroby medyczne stanowiące przedmiot zamówienia muszą być dopuszczone do stosowania na terenie Polski zgodnie z postanowieniami ustawy Prawo farmaceutyczne z dnia 6 września 2001 roku (Dz. U. Nr 53 poz. 533 z późn. zm.) - wykonawca winien posiadać wszelkie wymagane prawem dokumenty dopuszczające do obrotu na terenie RP dla oferowanego produktu leczniczego oraz okazać je na żądanie Zamawiającego, 2. Oferowane produkty lecznicze i wyroby medyczne muszą posiadać w dniu dostawy co najmniej 12 miesięczny termin ważności. 3. Ilość produktu leczniczego lub wyrobu medycznego musi być dostarczona w ilości zamówionej, w terminie określonym w warunkach umowy, 4. Produkty lecznicze opisane są nazwą substancji czynnej. W przypadku produktów leczniczych wieloskładnikowych do opisu przedmiotu zamówienia wprowadzono nazwę handlową w celu uniknięcia niejednoznaczności oraz dodatkowo zapis lub równoważne. 3. Warunki techniczne realizacji dostaw. Faktyczne zamówienie (co do rozmiaru i asortymentu), z uwagi na zmienną ilość osób leczonych, wynikać będzie ze składanych pisemnie przez Zamawiających indywidualnych zapotrzebowań. Przedmiotowe zapotrzebowanie przedstawiane Wykonawcy określać będzie asortyment, wielkość i wymagane terminy realizacji dostawy, przy czym: 1. Zapotrzebowanie będzie składane na minimum 1 dzień przed jego realizacją, 2. Dostawy będą realizowane raz dziennie w godzinach pracy Zamawiających indywidualnych, 3. Jednorazowe zapotrzebowanie zgłaszane Wykonawcy nie musi obejmować wszystkich pozycji występujących w formularzu oferty. Podane w formularzu oferty wielkości zapotrzebowania na produkty lecznicze i wyroby medyczne w ciągu 2 miesięcy mają charakter jedynie szacunkowy. Służyć one będą wyłącznie do porównania ofert i wybrania oferty najkorzystniejszej, ponieważ odpowiadają strukturze zapotrzebowania na produkty lecznicze w okresie 2 miesięcy poprzedzających wszczęcie postępowania. Oznacza to, iż wielkości te nie stanowią ostatecznego rozmiaru zamówienia produktów leczniczych, w wyniku czego nie mogą stanowić podstaw do zgłaszania roszczeń z tytułu niezrealizowanych dostaw albo podstawy do odmowy realizacji dostaw. 4. Wartość produktów leczniczych i wyrobów medycznych objętych umową jest ilością maksymalną jaką mogą zamówić Zamawiający indywidualny i może ona ulec zmniejszeniu max. do 30% w zależności od potrzeb Zamawiającego indywidualnego. Proporcjonalnemu zmniejszeniu ulega również cena całkowita wynikającą z przeprowadzonego postępowania przetargowego. 5. Płatność przelewem, w ciągu min. 30 dni od daty doręczenia prawidłowo wystawionej faktury przez wykonawcę zamówienia. 6. W trakcie realizacji zamówienia dopuszcza się złożenie przez Wykonawcę oferty na produkt leczniczy lub wyrób medyczny o innej nazwie handlowej niż podana w Załączniku nr 3 do SIWZ, będący produktem leczniczym o tej samej substancji czynnej. 7. Jeżeli proponowany produkt leczniczy o tej samej substancji czynnej będzie dostarczany w opakowaniach zawierających inną ilość ampułek, tabletek niż podane w Załączniku nr 3 Wykonawca podaje w ofercie cenę przeliczoną do ilości tabletek, ampułek podanej w formularzu ofertowym. 8. Jeżeli Wykonawca nie posiada danego produktu leczniczego lub wyrobu medycznego ujętego w Załączniku nr 3 do SIWZ z powodu wycofania z obrotu lub zaprzestania jego produkcji, należy wyraźnie zaznaczyć ten fakt, a asortyment ten nie będzie brany pod uwagę podczas oceniania ofert. 9. W przypadku pojawienia się na rynku nowego produktu leczniczego o tej samej substancji czynnej znajdującej się w opisie zamówienia, należy poinformować o tym fakcie Zamawiającego w celu dokonania ewentualnych zmian w zamówieniach częściowych realizowanych przez zamawiających indywidualnych po podpisaniu umowy. 10. Zamawiający żąda aby ilość zamówionego produktu leczniczego realizowana na podstawie zamówień częściowych po podpisaniu umowy była dostarczona w całości i w terminie określonym w/w zamówieniu. 11. Zamawiający wyraża zgodę na zamianę postaci form doustnych w podaniu nazwy preparatu będącego ofertą oraz ich wyceny, a mianowicie: zamiast tabletek - tabletki powlekane, kapsułki, kapsułki twarde lub drażetki, zamiast tabletek powywlekanych - tabletki, kapsułki, kapsułki twarde lub drażetki, zamiast kapsułek - kapsułki twarde, tabletki, tabletki powlekane, drażetki, zamiast drażetek - kapsułki, tabletki, kapsułki twarde, tabletki powlekane, zamiast (tabletek, tabletek powlekanych lub kapsułek) o powolnym uwalnianiu - tabletki, tabletki powlekane lub kapsułki - o zmodyfikowanym uwalnianiu. Podane w Załączniku nr 3 do SWIZ wielkości zapotrzebowania na produkty lecznicze i wyroby medyczne w ciągu 12 miesięcy mają charakter jedynie szacunkowy. Służyć one będą wyłącznie do porównania ofert i wybrania oferty najkorzystniejszej, bowiem w przybliżeniu odpowiadają strukturze zapotrzebowania. Oznacza to, iż wielkości te nie stanowią ostatecznego rozmiaru zamówienia, w wyniku czego nie mogą stanowić podstaw do zgłaszania roszczeń z tytułu niezrealizowanych dostaw albo podstawy do odmowy realizacji dostaw..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00 - Produkty farmaceutyczne 33.69.00.00 - Różne produkty lecznicze .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Wykaz A
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.03.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Neuca S.A., ul. Szosa Bydgoska 58, 87-100 Toruń, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 31222,58 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 36885,35
Oferta z najniższą ceną: 36885,35 / Oferta z najwyższą ceną: 39128,67
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Wykaz D
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.03.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Neuca S.A., ul. Szosa Bydgoska 58, 87-100 Toruń, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 13556,65 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 17020,31
Oferta z najniższą ceną: 17020,31 / Oferta z najwyższą ceną: 17020,31
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Wykonanie bieżącej konserwacji obiektu mostowego.
- 58/TP/ZP/D/2025 Dostawy sprzętu do operacji kręgosłupa techniką endoskopową.
- Remont kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" edycja 2024 przy Szkole Podstawowej nr 143 w Łodzi
- Usługi polegające na stwierdzeniu zgonu oraz ustalaniu jego przyczyn
- "Modernizacja oświetlenia wewnętrznego w budynkach użyteczności publicznej"- Zespół Szkół Poligraficznych przy ul. Edwarda 41 w Łodzi
- Sukcesywna dostawa środków czystości dla jednostek organizacyjnych Wydziału Elektrotechniki, Elektroniki, Informatyki i Automatyki Politechniki Łódzkiej w podziale na zadania (części).
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa preparatów, worków i sprzętu do żywienia pozajelitowego.
- "Dostawa materiałów opatrunkowych"
- Leki, opatrunki i roztwory do płukania ran
- Dostawa płynów do dializy oraz materiałów jednorazowych do aparatu PRISMAFLEX
- DOSTAWA DROBNEGO SPRZĘTU MEDYCZNEGO DLA SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZESPOŁU ZAKŁADÓW OPIEKI ZDROWOTNEJ W SIERPCU
- Sukcesywna dostawa leków dla SPZOZ Szpitala im. dr J. Dietla w Krynicy-Zdroju przez okres 12 miesięcy od dnia podpisania umowy
więcej: Produkty farmaceutyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.