Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-01-17
Oświęcim: Dostawa artykułów biurowych i materiałów eksploatacyjnych do komputerów i drukarek
Numer ogłoszenia: 12233 - 2008; data zamieszczenia: 17.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej, ul. Wysokie Brzegi 4, 32-600 Oświęcim, woj. małopolskie, tel. 033 8448230, fax 033 8448384.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zzozoswiecim.noweprzetargi.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów biurowych i materiałów eksploatacyjnych do komputerów i drukarek.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa artykułów biurowych i materiałów eksploatacyjnych do komputerów i drukarek - 2 pakiety
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 21.12.53.00 - Papier do pisania Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.76.20 - Papier do pisania Oryginalny kod CPV: 21.12.54.00 - Papier do drukowania Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.76.30 - Papier do drukowania Oryginalny kod CPV: 21.12.56.92 - Papier kserograficzny Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.76.44 - Papier kserograficzny Oryginalny kod CPV: 21.21.11.20 - Segregatory, pudełka na listy, pudełka do przechowywania i podobne wyroby Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.95.00 - Segregatory, pudełka na listy, pudełka do przechowywania i podobne wyroby Oryginalny kod CPV: 21.23.23.00 - Koperty Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.92.30 - Koperty Oryginalny kod CPV: 22.81.50.00 - Zeszyty Kod CPV wg słownika 2008: 22.81.50.00 - Notatniki Oryginalny kod CPV: 22.85.10.00 - Skoroszyty Kod CPV wg słownika 2008: 22.85.10.00 - Skoroszyty Oryginalny kod CPV: 22.86.92.00 - Kalendarze Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.97.92 - Kalendarze Oryginalny kod CPV: 25.24.71.20 - Spinacze do papieru Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.72.20 - Spinacze do papieru Oryginalny kod CPV: 30.19.21.00 - Gumki Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.21.00 - Gumki Oryginalny kod CPV: 30.19.21.20 - Długopisy Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.21.21 - Długopisy kulkowe Oryginalny kod CPV: 30.19.21.13 - Wkłady drukujące Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.21.13 - Wkłady drukujące Oryginalny kod CPV: 30.19.21.25 - Pisaki Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.21.25 - Pisaki Oryginalny kod CPV: 30.19.21.30 - Ołówki Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.21.30 - Ołówki Oryginalny kod CPV: 30.19.21.50 - Datowniki, stemple lub numeratory Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.21.50 - Datowniki Oryginalny kod CPV: 25.13.20.00 - Taśma przylepna z gumowanych materiałów włókienniczych Kod CPV wg słownika 2008: 19.51.32.00 - Taśma przylepna z gumowanych materiałów włókienniczych Oryginalny kod CPV: 24.31.22.20 - Farby wodne Kod CPV wg słownika 2008: 44.81.22.20 - Farby wodne Oryginalny kod CPV: 25.21.32.00 - Folia z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 44.17.40.00 - Folia Oryginalny kod CPV: 25.24.72.30 - Linijki Kod CPV wg słownika 2008: 39.29.25.00 - Linijki Oryginalny kod CPV: 30.21.70.00 - Części, akcesoria i wyroby do komputerów Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.70.00 - Części, akcesoria i wyroby do komputerów Oryginalny kod CPV: 30.21.73.20 - Dyskietki Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.73.20 - Dyskietki .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wykonawcy nie są zobowiązani do wniesienia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest spełnienie wymagań określonych w ustawie w art. 22 ust. 1 w zw. z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy oraz w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, tj. 1) posiadanie uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie przez komisję przetargową na druku ZP - 17 zgodnie z ustawą PZP oraz specyfikacją istotnych warunków zamówienia na podstawie złożonych dokumentów przez Wykonawcę.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2.1 Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w § 1 ust. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r., w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawców oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. nr 87, poz. 605) : 1)pkt 2, 3 i 5 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 2) pkt 4 - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy. 2.2. Dokumenty, o których mowa w ust. 1 pkt 1 lit. a i c oraz pkt 2, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Dokument, o którym mowa w ust. 1 pkt 1 lit. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 2.3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis ust. 2 stosuje się odpowiednio. 3. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - wzór zał. nr 3 do SIWZ - podpisane przez wykonawcę; 4. Podpisany przez wykonawcę formularz ofertowy według załącznika nr 1 do SIWZ; 5. Podpisany przez wykonawcę formularz cenowy według załącznika nr 2 do SIWZ; 6. Świadectwa dopuszczenia do obrotu oferowanych wyrobów; 7. Pełnomocnictwo do podpisania oferty - dot. podpisania oferty przez osobę upoważnioną przez wykonawcę; 8. Oświadczenie o akceptacji wymagań określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i załącznikach do niej - poprzez podpisanie formularza ofertowego. 9. Zamawiający dopuszcza składanie ofert wspólnie przez kilku wykonawców działających w ramach konsorcjum, przy czym każdy z wykonawców musi spełniać warunki i przedstawić dokumenty określone w SIWZ w części VI - punkt.1, 2, 3. Wykonawcy działający w ramach konsorcjum ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zzozoswiecim.noweprzetargi.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie zamawiającego w Dziale Zamówień Publicznych, p. 33 ZZOZ w godz. od 8.00 do 13.00 Koszt SIWZ - 20 zł - płatne w kasie ZZOZ lub za zaliczeniem pocztowym + opłata pocztowa.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.01.2008 godzina 10:00, miejsce: Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej ul. Wysokie Brzegi 4, 32-600 Oświęcim Dział Zamówień Publicznych, pok. 33.
IV.3.5) Termin związania ofertą: 22.02.2008.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 1 - 173 pozycje.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.12.53.00-8, 21.12.54.00-9, 21.12.56.92-2, 21.21.11.20-2, 21.23.23.00-1, 22.81.50.00-6, 22.85.10.00-0, 22.86.92.00-1, 25.24.71.20-1, 30.19.21.00-2, 30.19.21.20-8, 30.19.21.25-3, 30.19.21.30-1, 30.19.21.50-7, 25.13.20.00-5, 24.31.22.20-2, 25.21.32.00-9, 25.24.72.30-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 2 - 42 pozycje.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.70.00-3, 30.21.73.20-2, 30.19.21.13-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z OŚWIĘCIMIA
- "Przebudowa drogi powiatowej 1897K (ul. Wadowicka) w km od 7+109,08 do km 8+990,75 (obiekt mostowy w km 8+040,02 do km 8+134,85) w miejscowości Poręba Wielka, Powiat Oświęcimski"
- Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Bieżące utrzymanie oznakowania oraz urządzeń BRD dróg powiatowych w Powiecie Oświęcimskim w 2025 r."
- ODCZYNNIKI, MATERIAŁY KALIBRACYJNE, MATERIAŁY KONTROLNE I MATERIAŁY EKSPLOATACYJNE DO DIAGNOSTYKI INFEKCJI, MARKERÓW NOWOTWOROWYCH ORAZ MARKERÓW KARDIOLOGICZNYCH
- DOSTAWĘ MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH NA 2025 ROK
- Dostawa sprzętu i innych urządzeń sportowych w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Budowa obiektu lekkoatletycznego i boiska do piłki nożnej przy PZ nr 2 w Oświęcimiu".
- DOSTAWĘ SPRZĘTU ENDOSKOPOWEGO CZ. I
więcej: przetargi w Oświęcimiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa papieru do urządzeń kopiująco-drukujących na potrzeby wojewódzkich samorządowych jednostek organizacyjnych oraz w imieniu i na rzecz instytucji kultury
- Dostawa materiałów kancelaryjno - biurowych dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Lublinie
- Dostawa papieru oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych, ploterów, kserokopiarek i faksów
- Sukcesywne dostawy do Komendy Wojewódzkiej Policji w Olsztynie materiałów eksploatacyjnych do drukarek i telefaksów.
- Zakup urządzeń UPS i dysków twardych w ramach projektu "Podniesienie poziomu cyberbezpieczeństwa w Starostwie Powiatowym w Lubaczowie"
- Sukcesywna dostawa tonerów i materiałów eksploatacyjnych do kserokopiarek, drukarek i faksów na potrzeby Sądu Okręgowego w Gdańsku.
więcej: Taśma przylepna z gumowanych materiałów włókienniczych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.