To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-05-13
Lwówek Śląski: Roboty dodatkowe w zakresie remontu dróg powiatowych nr 2513D, 2528D, 2520D polegające na likwidacji przełomów ciężkich na drodze powiatowej nr 2513D Rębiszów - Proszowa - Kwieciszowice
Numer ogłoszenia: 122347 - 2010; data zamieszczenia: 13.05.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 110101 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Lwówku Śląskim, ul. Szpitalna 4, 59-600 Lwówek Śląski, woj. dolnośląskie, tel. 75 6442872, faks 75 6442872.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty dodatkowe w zakresie remontu dróg powiatowych nr 2513D, 2528D, 2520D polegające na likwidacji przełomów ciężkich na drodze powiatowej nr 2513D Rębiszów - Proszowa - Kwieciszowice.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: likwidacja przełomów ciężkich na drodze powiatowej nr 2513D Rębiszów - Proszowa - Kwieciszowice w ilości 1027 m3, zgodnie z przedmiarem robót.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.05.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SUDECKIE PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWYCH SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
SUDECKIE PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWYCH SP. Z O.O.
- Sudeckie Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Sp. z o.o., ul. Kaczawska 19, 58-514 Jelenia Góra, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 123106,49 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 144088,10
Oferta z najniższą ceną: 144088,10 / Oferta z najwyższą ceną: 144088,10
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust.1 pkt.5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
W związku z ustaleniami dokonanymi w dniu 30.04.2010r. dotyczącymi konieczności wykonania robót dodatkowych tj. likwidacji przełomów potwierdzonych protokołem konieczności z dnia 30 kwietnia br. stwierdza się że: 1) roboty dodatkowe są udzielane dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych tj. Sudeckiemu Przedsiębiorstwu Robót Drogowych Sp. z o.o. Jelenia Góra wykonujący roboty podstawowe w ramach umowy nr RB/3/2010 z dnia 7.04.2010r. 2) roboty dodatkowe nie były nieobjęte zamówieniem podstawowym - wynikły w trakcie wykonywania zamówienia podstawowego, 3) wartość robót dodatkowych to kwota ok. 150 000 zł brutto czyli nie przekracza 50% realizowanego zamówienia (podstawowe na wartość 656 188,59 - ok.22% w tym zad. 1 - 358 575,69 zł brutto - ok.41%) , 4) wykonanie zamówienia dodatkowego - robót dodatkowych czyli likwidacja przełomów stała się konieczna na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia (niekorzystne warunki atmosferyczne oraz długo zalegający śnieg) oraz technologia robót budowlanych a także sztuka budowlana zgodnie z którymi roboty podstawowe muszą być wykonane wskazują iż: - z przyczyn technicznych i gospodarczych oddzielenie zamówienia dodatkowego od zamówienia podstawowego wymagałoby poniesienia niewspółmiernie wysokich kosztów ze wykonanie robót dodatkowych, - wykonanie zamówienia podstawowego jest uzależnione od wykonania zamówienia dodatkowego, ponieważ nie pozostawienie przełomów jezdni spowoduje (rozpadnięcie się) nowej nawierzchni.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie remontu cząstkowego dróg gminnych o nawierzchni bitumicznej i tłuczniowej na terenie gminy Zielonki w latach 2025, 2026, 2027
- Bieżące utrzymanie dróg, ulic, placów, chodników, parkingów, urządzeń BRD i wiat przystankowych, których zarządcą jest Burmistrz Bobolic w 2025 roku
- Remonty dróg gminnych i wewnętrznych o nawierzchni z kostki brukowej położonych na terenie Gminy Koluszki
- Wykonanie remontów cząstkowych dróg i placów na terenie Gminy Wejherowo w latach 2025 - 2026 w podziale na części
- Wykonanie remontów cząstkowych dróg powiatowych o nawierzchni bitumicznej na terenie Powiatu Radomszczańskiego z podziałem na części
- Wykonanie robót drogowych w zakresie remontów uszkodzonych nawierzchni wewnętrznych ciągów komunikacyjnych i ich oznakowania oraz wykonanie nowych obiektów drogowych i utwardzeń (...)
więcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.