To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-01-13
Braniewo: dwuetapowa dostawa ambulansu sanitarnego typu C z wyposażeniem medycznym w podziale na zadania w ramach operacji pt. Zakup specjalistycznego sprzętu medycznego i ambulansu wraz z wyposażeniem. Realizowana w ramach programu operacyjnego Zrównoważony rozwój sektora rybołówstwa i nadbrzeżnych obszarów rybackich 2007-2013
Numer ogłoszenia: 12234 - 2014; data zamieszczenia: 13.01.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 540130 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Medyczne Spółka z o.o. w Braniewie, ul. Moniuszki 13, 14-500 Braniewo, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 55 6208361, faks 55 6208362.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Powiatowe Centrum Medyczne Spółka z o. o.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dwuetapowa dostawa ambulansu sanitarnego typu C z wyposażeniem medycznym w podziale na zadania w ramach operacji pt. Zakup specjalistycznego sprzętu medycznego i ambulansu wraz z wyposażeniem. Realizowana w ramach programu operacyjnego Zrównoważony rozwój sektora rybołówstwa i nadbrzeżnych obszarów rybackich 2007-2013.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego, nie eksploatowanego, bez limitu kilometrów (max 10 km technicznych) ambulansu sanitarnego typu C, wyprodukowanego nie wcześniej niż w roku 2013 z fabrycznie nowym wyposażeniem medycznym w podziale na dwa zadania. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na zadania: 2.1. Zadanie I: dostawa ambulansu 2.1.1. Dostawa ambulansu ma być zrealizowana przez jednego Wykonawcę w dwóch etapach 2.1.1.1. ETAP I - dostawa pojazdu bazowego (ciężarowego) przystosowanego do adaptacji (zabudowy specjalistycznej) na ambulans sanitarny typu C. Etap I zostanie zakończony protokółem odbioru i wystawieniem faktury na pojazd bazowy. 2.1.1.2. ETAP II - adaptacja (zabudowa specjalistyczna) i wyposażenie medyczne pojazdu bazowego zgodnie z normą PN-EN 1789+A1. Etap II zostanie zakończony protokółem odbioru i wystawieniem faktury za adaptację pojazdu (zabudowę specjalistyczną z wyposażeniem) na ambulans sanitarny 2.2. Zadanie II: Wyposażenie medyczne - w przypadku gdy Wykonawcą zadania II będzie inny oferent aniżeli Wykonawca zadania I, to Zamawiający przekaże protokólarnie wyposażenie dla Wykonawcy zadania I w celu ich zamontowania w ramach adaptacji pojazdu bazowego. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, rodzaj asortymentu i jego ilość w zadaniach, okresy gwarancji, warunki serwisu zostały określone w dodatku nr II do siwz a załączniku nr 1 do oferty Formularze cenowe oraz w Formularzach wymaganych warunków technicznych i użytkowych dodatku nr III do siwz a załączniku nr 2 do oferty 4. Zakup i dostawa niniejszego przedmiotu zamówienia odbywa się w ramach operacji pt. Zakup specjalistycznego sprzętu medycznego i ambulansu wraz z wyposażeniem. Realizowana w ramach programu operacyjnego Zrównoważony rozwój sektora rybołówstwa i nadbrzeżnych obszarów rybackich 2007-2013 z pomocy finansowej pochodzącej z publicznych środków krajowych oraz Europejskiego Funduszu Rybackiego (nr umowy :00186-6173-SW1400065/13). 5. Ambulans ma spełniać wymagania: 5.1. ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym ( Dz. U. 2012 poz. 1137 ze. zm.) 5.2. rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. 2013 poz. 951) 6. Ambulans ma spełniać wymagania określone w polskiej normie PN-EN 1789 typ ambulansu C (lub normy równoważnej) i w normie PN EN 1865 odpowiednim do przedmiotu (zakresu) prowadzonego postępowania. 7. Ambulans (spełniający wszystkie wymagania Zamawiającego określone w niniejszej SIWZ) ma posiadać certyfikat potwierdzający pozytywnie przeprowadzone dynamiczne badania wytrzymałościowe (kompleksowe testy zderzeniowe całego ambulansu a nie poszczególnych jego elementów) wykonane przez jednostkę notyfikowaną zgodnie z normą PN-EN 1789. 8. Oferowany ambulans musi posiadać świadectwa homologacji pojazdu skompletowanego (na samochód bazowy pod ambulans ratowniczy oraz na zabudowę medyczną M1/pojazd specjalny - karetka sanitarna), wydane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 marca 2013 r. w sprawie homologacji typu pojazdów samochodowych i przyczep oraz ich przedmiotów wyposażenia lub części (Dz. U. 2013, poz. 407) 9. Wyposażenie medyczne ambulansu musi posiadać dokumenty dopuszczające do obrotu i używania zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych ( Dz. U. z 2010 r., Nr 107, poz. 679 ze zm.) 10. Dostarczony ambulans, sprzęt medyczny powinien być wolny od wad fizycznych i prawnych, a także praw osób trzecich oraz, że nie toczą się przeciw niemu żadne postępowania. Za wszelkie ewentualne roszczenia osób trzecich skierowane do przedmiotu umowy Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność. 11. Wykonawca zapewni na oferowany ambulans pełny serwis gwarancyjny i pogwarancyjny zabudowy medycznej oraz pełny serwis gwarancyjny pojazdu bazowego w Autoryzowanej Stacji Obsługi. 12. Wykonawca zapewni na oferowane wyposażenie medyczne pełny serwis gwarancyjny. 13. Wymagane są następujące minimalne okresy gwarancji liczone od daty podpisania przez strony protokołu zdawczo-odbiorczego: 13.1. mechaniczna na pojazd bazowy - min. 24 miesiące bez limitu kilometrów 13.2. powłoki lakiernicze - min. 24 miesiące 13.3. perforacja korozyjna elementów nadwozia - min. 144 miesięcy 13.4. na zabudowę medyczną - min. 24 miesiące 13.5. na wyposażenie medyczne - min. 24 miesiące 14. Warunki płatności: 14.1. Zadanie I: termin 30 dni po protokólarnym odbiorze każdego etapu i prawidłowym wystawieniu faktury VAT 14.2. Zadanie II: termin 30 dni po protokólarnym odbiorze sprzętu i prawidłowo wystawionej fakturze VAT.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.13.61.00 - Lekkie samochody półciężarowe 50.11.71.00 - Usługi w zakresie zmiany przeznaczenia użytkowego pojazdów mechanicznych 34.11.41.21 - Karetki 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie jest realizowane w ramach programu operacyjnego Zrównoważony rozwój sektora rybołówstwa i nadbrzeżnych obszarów rybackich 2007-2013 z pomocy finansowej pochodzącej z publicznych środków krajowych oraz Europejskiego Funduszu Rybackiego.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Zadanie I: Dostawa ambulansu
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.01.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Zeszuta Sp. z o. o., ul. Tużycka 8, 03-683 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 280110,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 299000,00
Oferta z najniższą ceną: 299000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 299000,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Zadanie 2: Wyposażenie medyczne
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.01.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Paramedica Sp. z o. o. Sp. k., ul. Żołny 11, 02-815 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 138312,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 140976,70
Oferta z najniższą ceną: 140976,70 / Oferta z najwyższą ceną: 140976,70
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z BRANIEWA
- ROZBUDOWA DROGI POWIATOWEJ NR 1385N W MIEJSCOWOŚCI PŁOSKINIA
- "Budowa modułowa żłobka w Braniewie" w systemie zaprojektuj i wybuduj
- Konsultacje edukacyjno-pedagogiczne wyrównujące braki rozwojowe, szkolne, rozwój zainteresowań dla uczestników projektu "Szczęśliwe dzieciństwo -dorosłość bez lęku
- Kompleksowa organizacja warsztatów dla uczestników projektu "Szczęśliwe dzieciństwo - dorosłość bez lęku"
więcej: przetargi w Braniewie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawę sprzętu: kardiowertery, defibrylatory, resynchronizacja do stymulacji serca dla potrzeb Pracowni Elektrofizjologii "ZOZ" w Kłodzku
- Dostawa odczynników do analizy moczu wraz z dzierżawą analizatora oraz dostawa odczynników i do oznaczeń koagulologicznych wraz z dzierżawą analizatora przez 24 miesiące
- Zakup koncentratorów tlenu dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Św. Rafała w Czerwonej Górze
- Dostawa wyposażenia dla kierunku lekarskiego
- "Dostawa produktów leczniczych do Apteki Szpitalnej"
- Dostawa i montaż paneli medycznych nadłóżkowych
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.