Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-06-06
Władysławowo: Dostawa urządzenia specjalistycznego do eksploatacji sieci kanalizacyjnej - Kontrakt nr 9. Projekt pn. Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej strefy nadmorskiej w aglomeracji Władysławowo
Numer ogłoszenia: 122353 - 2014; data zamieszczenia: 06.06.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Międzygminne Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji "EKOWIK" Spółka z o.o. , ul. Droga Chłapowska 21, 84-120 Władysławowo, woj. pomorskie, tel. 058 6741566, faks 058 6741544.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ekowik.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka prawa handlowego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa urządzenia specjalistycznego do eksploatacji sieci kanalizacyjnej - Kontrakt nr 9. Projekt pn. Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej strefy nadmorskiej w aglomeracji Władysławowo.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzenia specjalistycznego do eksploatacji sieci kanalizacyjnej - Kontrakt nr 9. Projekt pn. Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej strefy nadmorskiej w aglomeracji Władysławowo 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 2.1 Urządzenie specjalistyczne 1 (słownie: jedna) sztuka - samochód przeznaczony do czyszczenia kanałów. 2.2 Samochód (pojazd), którego dostawa stanowi przedmiot niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, musi spełniać poniższe: graniczne parametry techniczno-użytkowe opisane w ppkt.a)-j) oraz warunki gwarancji opisane w ppkt.k ; bezwzględnie wymagane przez Zamawiającego: a) pojazd fabrycznie nowy, rok produkcji podwozia i nadbudowy - 2014 lub 2015; b) zbiornik osadu i wody: zbiornik cylindryczny ze stali nierdzewnej (osad min. 5,0 m3) z przyspawanymi na zewnątrz wodnymi komorami bocznymi ze stali nierdzewnej (woda min 3,0 m3), wskaźnik poziomu nieczystości oraz napełnienia wody w zbiornikach, zawór spustowy wody nad-osadowej na dennicy DN 100, króciec DN 150 mm w dolnej części dennicy, możliwość napełnienia zbiornika wody z hydrantu za pomocą węża strażackiego (DN 80 mm) z szybkozłączem, zabezpieczenie tylnej części samochodu przed szlamem podczas opróżniania zbiornika (fartuch wylotowy ze stali nierdzewnej wystający poza gabaryty samochodu), dennica ryglowana klinami i podnoszona hydraulicznie, system hydraulicznego podnoszenia zbiornika, zabezpieczenie układu ssącego przed przepełnieniem zbiornika, zamykane skrzynie ze stali nierdzewnej umieszczone wzdłuż zbiornika na węże i akcesoria, właz na zbiorniku osadu umożliwiający czyszczenie zbiornika oraz wlotu z wieży obrotowej, włazy na kieszeniach wodnych umożliwiające czyszczenie, bypass pozwalający na wykorzystanie całej pojemności zbiornika i komór bocznych na czystą wodę; c) układ ssący: pompa próżniowa typu wyporowego z wirującymi tłokami krzywkowymi o wydajności (przepływu powietrza) min. 2700 m3/h pompa chłodzona powietrzem, podciśnienie / nadciśnienie 0,9 bar / 0,5 bar, zabezpieczenie pompy przed przeciążeniem, automatyczne wyłączenie pompy ssawnej przy pełnym zbiorniku szlamowym, tłumik hałasu, zabudowa dźwiękochłonna układu pompy, dostosowany do obowiązujących norm, maksymalna głębokość ssania w pionie min. 8,5 m (bez inżektora), maksymalna odległość ssania w poziomie min. 40 m, cyklon ze stali nierdzewnej zabezpieczający kompresor, wyłącznik bezpieczeństwa; d) wysięgnik z rurą ssąca: wysięgnik z rurą ssącą DN150 mm z zamocowaniem górnym, obracanym o min. 270 °, podnoszeniem ramienia do kąta min. 60°, opuszczaniem min. 20°, wysięgnik wykonany ze stali wysoko wytrzymałościowej zabezpieczonej antykorozyjnie, funkcja podnoszenia/opuszczenia wydłużenia/skracania i obracania wysięgnika realizowana napędami hydraulicznymi, obrotowy wysięgnik wraz z teleskopowym wydłużaniem do min. 4,0 m, sterowanie wysięgnika z pilota na kablu oraz radiowe do wszystkich funkcji wysięgnika; e) układ wodny (wysokociśnieniowy): pompa wodna nurnikowa o wydajności min. 330 dm3/min przy ciśnieniu min. 170 bar, płynna regulacja ciśnienia roboczego, zabezpieczenie automatyczne pompy przed pracą na sucho, wąż ciśnieniowy nawinięty na poziomo-obrotowym bębnie w tylnej części samochodu, bęben uchylny hydraulicznie, automatyczna prowadnica węża do równomiernego nawijania węża z krzyżową śrubą pociągową, oraz dociskiem zabezpieczającym przed skakaniem węża, wykonany ze stali nierdzewnej, napęd bębna hydrauliczny z płynną regulacją prędkości, wąż ciśnieniowy średnicy 1cal, długość 120 m, bęben mały wysokociśnieniowy 1/2 cala z wężem o długości 60 mb, wykonany ze stali nierdzewnej, z tyłu pojazdu, opróżnianie z resztek wody instalacji wysokociśnieniowej sprężonym powietrzem, licznik cyfrowy rozwinięcia węża; f) napęd: napęd pompy próżniowej i wodnej od przystawki przekładni pasowej; g) sterowanie: - skrzynka kontrolno-sterownicza na pojeździe w zabudowie hermetycznej ze stali nierdzewnej zawierającej m.in.: wakuometr (-1 +5 bar), manometr, licznik obrotów silnika, lampka niskiego stanu wody w zbiorniku, lampka wysokiej temperatury kompresora, wskaźnik zapełnienia filtra cyklonowego, przycisk wyboru pilota zdalnego (radiowy/kablowy), przycisk zwolnienia blokady tylnego kołowrotu węża ciśnieniowego, wyłącznik awaryjny, gniazdo do pilota kablowego, inne elementy niezbędne do prawidłowego funkcjonowania urządzeń zabudowy; - pilot kablowy i radiowy, z następującymi funkcjami (identycznie dla kablowego i radiowego) m.in.: załączanie / wyłączanie pompy wysokiego ciśnienia, regulacja ciśnienia wody, załączanie / wyłączanie pompy próżniowej, tryb podciśnienia / nadciśnienie, operacje ramieniem obrotowym: obrót, rozwijanie / zwijanie, podnoszenie / opuszczanie, otwieranie zamykanie zaworów pneumatycznych, odwijanie / zwijanie głównego węża ciśnieniowego, regulacja prędkości obrotowej głównego kołowrotu węża ciśnieniowego, otwieranie / zamykanie zaworu zasilania węża ciśnieniowego, rozwijanie / zwijanie małego węża ciśnieniowego, regulacja obrotów silnika, wyłącznik awaryjny, inne elementy niezbędne do prawidłowego funkcjonowania urządzeń zabudowy; h) podwozie: kabina krótka, trzyosobowa, silnik, kabina i rama pojazdu pochodzące od jednego producenta, wersja pojazdu 4x4, tył bliźniaki, rozstaw pomiędzy pierwszą a drugą osią max. 4300 mm, dopuszczalna masa całkowita pojazdu max. 18 ton, układ kierowniczy lewostronny, jednoobwodowy, regulowana kolumna kierownicy, zawieszenie pojazdu: przód - paraboliczne, tył - trapezowe lub paraboliczne, aluminiowy zbiornik paliwa o pojemności nie mniejszej niż 300 l z zamykanym korkiem wlewu, układ elektryczny: akumulatory o pojemności min. 180 Ah, wyposażony w główny wyłącznik prądu oraz alternator o mocy min. 100 A, rura wydechowa skierowana do góry, nadkola z matami antyrozbryzgowymi, kolor kabiny: biały , silnik o parametrach: rodzaj paliwa: diesel, maksymalna moc silnika min. 370 KM, układ wtryskowy: typu Common Rail, norma emisji spalin EURO 6, silnik o pojemności minimalnej 12,5 dm3, nastawa ogranicznika prędkości zgodnie z Dyrektywą 92/94/EC, skrzynia biegów: 8+1 biegowa, manualna, dwuzakresowa; lub mechaniczna, 16 biegów w przód, 2 biegi wstecz, pojazd wyposażony w przystawki odbioru mocy: przystawka odbioru mocy na skrzyni biegów, przystawka odbioru mocy na kole zamachowym, o mocy dostosowanej do jednoczesnej pracy ciągłej wszystkich urządzeń zabudowy, koła R 22,5, opony do samochodów ciężarowych z przeznaczeniem regionalnym na osi przedniej napędowej o rozmiarze 385/55, na osi tylnej napędowej o rozmiarze 315/70, rama o wytrzymałości na obciążenia w długim okresie ciężkiej pracy, podgrzewacz paliwa z filtrem paliwa, ogrzewanie lusterek bocznych, sterowane elektrycznie, szyby podnoszone i opuszczane elektrycznie, siedzenie kierowcy - zawieszenie pneumatyczne wraz z pasem bezpieczeństwa, ławka pasażerów wraz z pasami bezpieczeństwa, lub dwa oddzielne fotele pasażera z pasami bezpieczeństwa, klimatyzacja kabiny, wyłącznik główny prądu, sygnał ostrzegawczy załączonego biegu wstecznego, koło zapasowe, zestaw narzędzi pomocniczych do obsługi pojazdu, immobiliser, system ABS, radio z odtwarzaczem CD lub USB, CB radio z anteną; osprzęt sztywna rura ssąca (inżektor) ze złączem kulowym męskim o średnicy DN 150 mm, wykonana z aluminium, z uchwytem, 3 (słownie: trzy) rury przedłużające ssące ze złączami, o średnicy DN 150 mm, o długości min. 2 m, 2 (słownie: dwa) węże spustowe DN 100, do króćca opróżniającego, o długości min. 2 m, głowice do czyszczenia kanalizacji 1: głowica ciągnąco płucząca - 1 (słownie: jedna) szt., głowica Quatro SO Plus - 1 (słownie: jedna) szt., głowica Granat - 1 (słownie: jedna) szt., głowica Turbobomba do DN 800 mm - 1 (słownie: jedna) szt., głowica do wycinania korzeni Spider DN 70 - 200 i 80 - 400 - 1 (słownie: jedna) szt., 2 (słownie: dwie) głowice rotacyjne do usuwania tłuszczy , głowica aquadrill z czołowym strumieniem rotacyjnym - 1 (słownie: jedna) szt., głowica Phantom - 1 (słownie: jedna) szt., głowica Buldożer + złącze obrotowe DN 600 i 800 - 1 (słownie: jedna) szt., głowice do czyszczenia kanalizacji 1/2 cala: głowica uniwersalna SM - 1 (słownie: jedna) szt., głowica kanałowa wypłukująca KR - 1 (słownie: jedna) szt., głowica ciągnąco - płucząca ze steali nierdzewnej - 1 (słownie: jedna) szt., głowica Quatro SD + - 1 (słownie: jedna) szt., głowica bomba - 1 (słownie: jedna) szt., głowica granat - 1 (słownie: jedna) szt., głowica do wycinania korzeni typu piker - 1 (słownie: jedna) szt., głowica aluminiowa torpeda - 1 (słownie: jedna) szt., głowica rotacyjna RTHU Hurricane - 1 (słownie: jedna) szt., głowica aquadrill z czołowym strumieniem rotacyjnym - 1 (słownie: jedna) szt., rękaw ochronny dla węża ciśnieniowego, belka sygnalizacyjna LED w kolorze pomarańczowym sterowana z kabiny samochodu, stała lampa robocza zamontowana z tyłu pojazdu z możliwością kierunkowego ustawienia, wyciągarka hydrauliczna udźwigu min. 150 kg, do wyrywania włazów ulicznych, sygnał świetlny ostrzegawczy z tyłu pojazdu, lampa robocza przenośna na kablu o długości min. 15 m, wąż strażacki DN 80 mm o długości 10 m do napełnienia zbiornika wody, drabina aluminiowa do dostępu na zabudowę, 3 (słownie: trzy) liczniki roboczogodzin, kompresor, pompa ciśnieniowa, przystawka mocy; j) inne parametry: samochód wraz z zabudową przygotowany do pracy w temperaturze do -15°C, z cyrkulacją i podgrzewaniem w obwodzie wodnym, max. wysokość pojazdu 3,5 m; k) warunki gwarancji: Wykonawca udzieli Zamawiającemu 24 (słownie: dwudziesto cztero) miesięcznej gwarancji na zabudowę oraz podwozie, bieg terminu gwarancji liczony będzie od daty podpisania przez Zamawiającego Protokołu Odbioru; Wykonawca zapewni serwis gwarancyjny na terenie Polski, czas reakcji serwisu do 48 (słownie: czterdzieści osiem) godzin od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego; w przypadku naprawy gwarancyjnej trwającej dłużej niż 7 (słownie: siedem) dni, a w przypadku konieczności sprowadzenia części zamiennych - dłużej niż 14 (słownie: czternaście) dni - Wykonawca zapewni bezpłatne udostępnienie zastępczego urządzenia specjalistycznego o parametrach nie gorszych od parametrów urządzenia specjalistycznego będącego w naprawie gwarancyjnej. 2.3 Przedmiot zamówienia obejmuje także: obowiązek dostarczenia Zamawiającemu, wraz z przedmiotem zamówienia wskazanym w ppkt.2.2, dokumentu/ów określającego/ych zasady świadczenia usług serwisu i gwarancji - w języku polskim, obowiązek dostarczenia Zamawiającemu, wraz z przedmiotem zamówienia wskazanym w ppkt.2.2, Deklaracji zgodności CE w języku polskim, obowiązek dostarczenia Zamawiającemu, wraz z przedmiotem zamówienia wskazanym w ppkt.2.2, dokumentów niezbędnych do dopuszczenia oferowanego samochodu wraz z zabudową do ruchu na terenie Polski, Świadectwa Homologacji Typu na pojazd kompletny lub Decyzji Zwalniająca z Obowiązku Uzyskania Świadectwa Homologacji Typu albo Jednostkowego Dopuszczenia Pojazdu, obowiązek dostarczenia Zamawiającemu, wraz z przedmiotem zamówienia wskazanym w ppkt.2.2, instrukcji obsługi zabudowy i samochodu w języku polskim, przeszkolenie pracowników Zamawiającego w liczbie 6 (słownie: sześciu) osób w siedzibie Zamawiającego w zakresie eksploatacji, obsługi, konserwacji i podstawowych napraw przedmiotu zamówienia wskazanego w pkt.2 ppkt.2.2 oraz podstawowych zasad BHP. Szkolenie przeprowadzone zostanie niezwłocznie po dokonaniu odbioru urządzenia specjalistycznego do eksploatacji sieci kanalizacyjnej, wskazanego w ppkt.2.2 na podstawie Protokołu Odbioru, w terminie ustalonym przez Wykonawcę i Zamawiającego. Czas szkolenia pracowników Zamawiającego określa Wykonawca. Czas szkolenia będzie uzależniony od umiejętności, które zostaną zweryfikowane przez przedstawiciela Zamawiającego podczas praktycznego sprawdzianu każdego przeszkolonego pracownika Zamawiającego. Przeszkolenie pracowników Zamawiającego będzie podstawą do wystawienia Końcowego Protokołu Odbioru Przedmiotu Umowy. 2.4 Zamawiający oceni spełnienie granicznych parametrów techniczno-użytkowych oferowanego urządzenia specjalistycznego do eksploatacji sieci kanalizacyjnej oraz jego warunków gwarancji wskazanych w ppkt.2.2 lit.a)-k) na podstawie danych (informacji) zawartych przez Wykonawcę w ZESTAWIENIU GRANICZNYCH PARAMETRÓW TECHNICZNO-UŻYTKOWYCH OFEROWANEGO URZĄDZENIA SPECJALISTYCZNEGO DO EKSPLOATACJI SIECI KANALIZACYJNEJ, WARUNKÓW JEGO GWARANCJI ORAZ DANE DODATKOWE - wg formuły spełnia/nie spełnia. 3. Zamawiający wymaga realizacji dostawy stanowiącej przedmiot niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z warunkami zawartymi we wzorze umowy..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.40.00 - Pojazdy specjalne .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 27.02.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1/ Przystępując do przetargu Wykonawcy są zobowiązani wnieść wadium w wysokości 5 000 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych). Wykonawcy zobowiązani są dołączyć do oferty dowód wpłacenia / wniesienia wadium w wysokości, terminie i formie określonej w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia dotyczącej przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia. 2/ Wykonawca będzie zobowiązany do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 10 % (słownie: dziesięć procent) ceny
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie - zgodnie z §10 pkt. 1 ppkt.1.2 Regulaminu: Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich 3 (słownie: trzech) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: co najmniej jedną dostawę jednego pojazdu do eksploatacji sieci kanalizacyjnej przy użyciu wysokociśnieniowego układu wodnego o wartości nie mniejszej od 700 000 zł (słownie: siedemset tysięcy złotych) brutto. UWAGA: Ocena spełniania przez Wykonawcę w/w warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie złożonych w tym postępowaniu przez Wykonawcę - dokumentów i oświadczeń wskazanych w pkt. 2 lit. a, b, c wg formuły spełnia/nie spełnia. 2. W celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu określonego w pkt. 1-Zamawiający żąda złożenia następujących dokumentów i oświadczeń: a. oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, b. wykazu wykonanych dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu/dokumentów potwierdzającego/potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie, UWAGA: b.1 Rodzaj (przedmiot) wykazanych dostaw należy podać z taką szczegółowością, która umożliwi Zamawiającemu sprawdzenie spełniania warunku określonego w warunkach udziału w postępowaniu. b.2 Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji jest zobowiązany udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. b.3 Wartości podane w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego dla dostaw należy przeliczyć wg średniego kursu NBP na dzień publikacji ogłoszenia o zamówieniu na stronie internetowej Zamawiającego, podając datę i kurs. c. dokumentu/dokumentów dotyczącego/dotyczących dostaw wskazanych w wykazie dostaw, potwierdzającego/potwierdzających, że dostawy zostały wykonane należycie. 3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie wskazane w pkt. 2 lit. a. oraz dokumenty wskazane w pkt. 2 lit. b, c składane są wspólnie. 4. Przy ocenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wielkości stanowiące o spełnianiu warunku będą zsumowane z dokumentów składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 5. Każdy z Wykonawców jest zobowiązany złożyć dokumenty wymagane przez Zamawiającego w jednej z następujących form: - oryginały - kopie poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy zgodnie z dokumentami potwierdzającymi dopuszczenie do obrotu prawnego) lub jego upełnomocnionego przedstawiciela (pełnomocnictwo winno zostać złożone w formie oryginału lub poświadczonej notarialnie kopii). 6. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów, na zasobach których Wykonawca polega na zasadach określonych w §11 pkt. 12 Regulaminu, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio Wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub te podmioty. 7. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 8. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. Zamawiający nie dopuszcza składania elektronicznych kopii dokumentów.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy warunek dotyczący sytuacji finansowej - zgodnie z §10 pkt. 1 ppkt. 1.4 Regulaminu: Wykonawca musi posiadać środki finansowe w wysokości minimum 700 000 zł (słownie: siedemset tysięcy złotych), lub posiadać zdolność kredytową w wysokości minimum 700 000 zł (słownie: siedemset tysięcy złotych). UWAGA: a. Ocena spełniania przez Wykonawcę w/w warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie złożonych w tym postępowaniu przez Wykonawcę - dokumentów i oświadczeń wskazanych w pkt. 2 lit. a, b wg formuły spełnia/nie spełnia. 2. W celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu określonego w pkt. 1-Zamawiający żąda złożenia następujących dokumentów i oświadczeń: a. oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, b. informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; UWAGA: b.1 Wartości podane w dokumentach w walutach innych niż PLN należy przeliczyć wg średniego kursu NBP na dzień wystawienia dokumentu, podając datę i kurs. b.2 Wykonawca może polegać na zdolnościach finansowych innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji jest zobowiązany udowodnić Zamawiającemu, że będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. b.3 Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunku, o którym mowa w pkt.1, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w §11 pkt. 12 Regulaminu, wymaga się przedłożenia informacji, o której mowa pkt.2 lit.b, dotyczącej tych podmiotów. 3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie wskazane w pkt. 2 lit. a. oraz dokument wskazany w pkt. 2 lit. b składane są wspólnie. 4. Przy ocenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wielkości stanowiące o spełnianiu warunku będą zsumowane z dokumentów składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 5. Każdy z Wykonawców jest zobowiązany złożyć dokumenty wymagane przez Zamawiającego w jednej z następujących form: - oryginały - kopie poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy zgodnie z dokumentami potwierdzającymi dopuszczenie do obrotu prawnego) lub jego upełnomocnionego przedstawiciela (pełnomocnictwo winno zostać złożone w formie oryginału lub poświadczonej notarialnie kopii). 6. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów, na zasobach których Wykonawca polega na zasadach określonych w §11 pkt. 12 Regulaminu, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio Wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub te podmioty. 7. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 8. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. Zamawiający nie dopuszcza składania elektronicznych kopii dokumentów
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.1 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie §10 pkt. 5 Regulaminu. 1.2 W celu potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu z postępowania na podstawie §10 pkt. 5 Regulaminu - Zamawiający żąda złożenia następujących dokumentów: a. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie §10 pkt. 5 ppkt. 5.1-5.12 Regulaminu. b. Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o §10 pkt. 5 Regulaminu, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie §10 pkt. 5 ppkt. 5.3 Regulaminu. c. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. d. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. e. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w §10 pkt. 5 ppkt. 5.5-5.9 Regulaminu - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. UWAGA: Jeżeli w przypadku Wykonawcy mającego siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, osoby, o których mowa w §10 pkt. 5 ppkt. 5.5-5.9 Regulaminu, mają miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej - Wykonawca składa w odniesieniu do nich zaświadczenie właściwego organu sądowego albo administracyjnego miejsca zamieszkania dotyczące niekaralności tych osób w zakresie określonym w §10 pkt. 5 ppkt. 5.5-5.9 Regulaminu - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, z tym że w przypadku, gdy w miejscu zamieszkania tych osób nie wydaje się takich zaświadczeń - zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego miejsca zamieszkania tych osób. f. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w §10 pkt. 5 ppkt. 5.10 Regulaminu - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.3 W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokumenty wymienione w pkt. 1.2, składa każdy z tych Wykonawców (występujących wspólnie) - indywidualnie. 1.4 Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu wskazanych w Sekcji III.3.2) i/lub Sekcji III.3.5), polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w §11 pkt. 12 Regulaminu, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt.1.2. Zapisy pkt. 1.9 i pkt. 1.10 stosuje się odpowiednio. 1.5 Każdy z Wykonawców jest zobowiązany złożyć dokumenty wymagane przez Zamawiającego w jednej z następujących form: - oryginały - kopie poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy zgodnie z dokumentami potwierdzającymi dopuszczenie do obrotu prawnego) lub jego upełnomocnionego przedstawiciela (pełnomocnictwo winno zostać złożone w formie oryginału lub poświadczonej notarialnie kopii). 1.6 W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów, na zasobach których Wykonawca polega na zasadach określonych w §11 pkt. 12 Regulaminu, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio Wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub te podmioty 1.7 Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 1.8 Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. Zamawiający nie dopuszcza składania elektronicznych kopii dokumentów. 1.9 Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: a) zamiast dokumentów wskazanych w pkt.1.2 lit. b, c, d, f - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) zamiast dokumentów wskazanych w pkt.1.2 lit. e - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w §10 pkt. 5 ppkt. 5.5-5.9 Regulaminu - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.10 Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów (wskazanych w pkt. 1.9), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraj, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Postanowienia pkt. 1.9 stosuje się odpowiednio. 1.11 W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu. 2. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego - Zamawiający żąda złożenia następujących dokumentów: zestawienia granicznych parametrów techniczno-użytkowych oferowanego urządzenia specjalistycznego do eksploatacji sieci kanalizacyjnej, warunków jego gwarancji oraz dane dodatkowe. 3. Wykonawca będzie zobowiązany także do złożenia: wypełnionego formularza oferty, oświadczenia o wykorzystaniu zasobów innych podmiotów, 4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - Wykonawcy występujący wspólnie muszą spełniać łącznie warunki udziału w niniejszym postępowaniu. Warunek dotyczący niepodlegania wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie §10 pkt. 5 Regulaminu udzielania zamówień finansowanych ze środków Unii Europejskiej, których wartość przekracza wyrażoną w złotych równowartość kwoty 14 000 euro a nie przekracza kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.Uu. z 2010 r .Nr 113, poz. 759 z późn.zm.) przez Międzygminne Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji EKOWIK sp. z o.o. dostępnego na stronie internetowej Zamawiającego: www.ekowik.com.pl/ogloszenia.php, na podstawie którego prowadzone jest niniejsze postępowanie o udzielenie zamówienia (zwanego dalej Regulaminem) - każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia musi spełniać indywidualnie. 5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia są zobowiązani dołączyć: A) dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Pełnomocnictwo musi być złożone w formie oryginału lub poświadczonej notarialnie kopii; B) każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia jest zobowiązany do złożenia dokumentów i oświadczeń wymienionych w ppkt. 1.2 lit. a) - f). Pozostałe składane są wspólnie. 6. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana jako najkorzystniejsza - Zamawiający będzie żądać - przed podpisaniem umowy - umowy regulującej współpracę tych podmiotów. 7. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 85
- 2 - Zużycie energii - 5
- 3 - Emisja dwutlenku węgla - 5
- 4 - Łączna emisja zanieczyszczeń: tlenków azotu, cząstek stałych oraz węglowodoeów niemetanowych - 5
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający nie dopuszcza możliwości istotnych zmian umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, z wyłączeniem okoliczności zawartych w umowie i Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, w tym w przypadku: a) działania organów administracji publicznej, organów władzy lub wymiaru sprawiedliwości, które uniemożliwiają zgodne z prawem wykonywanie zobowiązań umownych, jeżeli zostały one podjęte przez te podmioty nie na skutek działań Wykonawcy lub Zamawiającego, b) zmiany warunków dofinansowania zmieniającego terminy i zasady realizacji inwestycji
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://ekowik.nowybip.pl/przetargi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Międzygminne Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji EKOWIK sp. z o.o., ul. Droga Chłapowska 21, 84-120 Władysławowo, sekretariat.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.06.2014 godzina 12:45, miejsce: Międzygminne Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji EKOWIK sp. z o.o., ul. Droga Chłapowska 21, 84-120 Władysławowo, sala konferencyjna , pokój 114.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1) Zamówienie dotyczy projektu finansowanego ze środków wspólnotowych Funduszu Spójności, Program Operacyjny Infrastruktura i Środowisko, Projekt pn. Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej strefy nadmorskiej w aglomeracji Władysławowo 2) Niniejsze ogłoszenie o zamówieniu jest ogłoszeniem nieobowiązkowym. 3) Zamawiający prowadzi niniejsze postępowanie o udzielenie zamówienia o wartości zamówienia nieprzekraczającej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 w zw. z art. 133 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn.zm.) - w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie Regulaminu udzielania zamówień finansowanych ze środków Unii Europejskiej, których wartość przekracza wyrażoną w złotych równowartość kwoty 14 000 euro a nie przekracza kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn.zm.) przez Międzygminne Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji EKOWIK sp. z o.o. - zwanego w treści niniejszego ogłoszenia Regulaminem. Adres strony internetowej, na której dostępny jest powyższy Regulamin: http://ekowik.nowybip.pl/regulaminy. 4) Niniejsze postępowanie nie jest prowadzone w trybie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn.zm.). 5) Strona internetowa na której udostępniona została Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia: http://ekowik.nowybip.pl/przetargi 6) Zamawiający nie dopuszcza formy elektronicznego porozumiewania się z Wykonawcami. 7) Środki ochrony prawnej: Wobec czynności podjętych przez zamawiającego w toku postępowania oraz w przypadku zaniechania przez Zamawiającego czynności, do której jest obowiązany na podstawie ustawy Kodeks cywilny, Regulaminu oraz Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia dotyczącej przedmiotowego postępowania, można wnieść pisemny protest do Zamawiającego. Protest wnosi się w terminie 7 (słownie: siedmiu) dni od dnia, w którym Wykonawca powziął, lub mógł powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia. Protest uważa się za wniesiony z chwilą, gdy dotarł on do Zamawiającego w taki sposób, że mógł zapoznać się z jego treścią. Protest dotyczący treści ogłoszenia o zamówieniu lub Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia można wnieść nie później niż 3 dni przed upływem terminu składania ofert. Protest powinien wskazywać oprotestowaną czynność lub zaniechanie Zamawiającego, a także zawierać żądanie, zwięzłe przytoczenie zarzutów oraz okoliczności faktycznych i prawnych uzasadniające wniesienie protestu. Wniesienie protestu jest dopuszczalne tylko przed zawarciem umowy. Zamawiający odrzuca protest wniesiony po terminie lub wniesiony przez podmiot nieuprawniony. O wniesieniu protestu oraz jego treści Zamawiający zawiadamia niezwłocznie Wykonawców, którzy złożyli oferty. Jeżeli protest dotyczy treści ogłoszenia o zamówieniu lub Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, Zamawiający zamieszcza informację o wniesieniu protestu oraz jego treść na stronie internetowej, na której zostały udostępnione: ogłoszenie o zamówieniu i Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia. W przypadku wniesienia protestu dotyczącego treści ogłoszenia o zamówieniu lub Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, Zamawiający może przedłużyć termin składania ofert. W przypadku wniesienia protestu po upływie terminu składania ofert, bieg terminu związania ofertą ulega zawieszeniu do czasu ostatecznego rozstrzygnięcia protestu. O zawieszeniu biegu terminu związania ofertą Zamawiający informuje niezwłocznie Wykonawców, którzy złożyli oferty, wzywając ich pod rygorem wykluczenia z postępowania, do przedłużenia ważności wadium lub wniesienia nowego wadium na wydłużony okres. Do czasu rozstrzygnięcia protestu Zamawiający nie może zawrzeć umowy. Zamawiający rozstrzyga protest nie później niż w terminie 5 (słownie: pięciu) dni od dnia jego wniesienia. Brak rozstrzygnięcia protestu w tym terminie uznaje się za jego oddalenie. Rozstrzygnięcie protestu wraz z jego uzasadnieniem Zamawiający przekazuje podmiotowi, który wniósł protest, oraz Wykonawcom, którzy złożyli oferty. W przypadku uwzględnienia protestu Zamawiający powtarza oprotestowaną czynność. O powtórzeniu lub dokonaniu czynności Zamawiający informuje niezwłocznie wszystkich Wykonawców. Brak rozpatrzenia protestu w przewidzianym terminie uznaje się za jego oddalenie. Po oddaleniu lub odrzuceniu przez Zamawiającego protestu nie przysługuje odwołanie 8) Szacunkowa wartość bez VAT: 1089460 PLN.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WŁADYSŁAWOWA
- Sukcesywne dostawy nabiału do Ośrodka Przygotowań Olimpijskich we Władysławowie wraz z usługą transportu
- Zagospodarowanie odpadów komunalnych zebranych z terenu Gminy Władysławowo obsługiwanych przez "ABRUKO PLUS" Sp. z o. o.
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych różnych do Ośrodka Przygotowań Olimpijskich we Władysławowie wraz z usługą transportu
więcej: przetargi w Władysławowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa mikrobusu 9-osobowego przystosowanego do przewozu osób na wózkach inwalidzkich
- Dostawa fabrycznie nowego lekkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla Ochotniczej Straży Pożarnej Laski
- Dostawa pojazdów specjalnych
- Doposażenie jednostek OSP w Gminie Ochotnica Dolna - dostawa lekkiego samochodu terenowego typu pick-up
- Zakup lekkiego samochodu ratownictwa technicznego z wyposażeniem
- Zakup samochodu osobowego -mikrobus, z 9 miejscami, w tym kierowca, przystosowanego do przewozu osób na wózku inwalidzkim dla Środowiskowego Domu Samopomocy w Osieku nad Wisłą"
więcej: Pojazdy specjalne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.