Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-08-18
Bochnia: Dostawa prasy rewolwerowej finansowanej w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu.
Numer ogłoszenia: 122355 - 2015; data zamieszczenia: 18.08.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Krakowska Zakład Produkcji Doświadczalnej CEBEA w Bochni , ul. Zygmunta Krasińskiego 29, 32-700 Bochnia, woj. małopolskie, tel. 14 612 24 64, faks 14 612 27 39.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.cebeabochnia.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa prasy rewolwerowej finansowanej w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia: dostawa prasy rewolwerowej finansowanej w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu wraz z montażem na wskazanym stanowisku ,uruchomienie, przeszkolenie pracowników, odbiór techniczny itp. Prasa rewolwerowa musi być fabrycznie nowa. Rok produkcji - nie wcześniej niż II-ie półrocze 2014r. Pod tym pojęciem Zamawiający rozumie, że prasa rewolwerowa jest fabrycznie nowa, nie regenerowana, nie była nigdy instalowana w żadnym celu posiadająca wymagane prawem atesty i certyfikaty oraz deklarację zgodności WE. Zamawiający wymaga aby w dniu podpisania umowy Wykonawca przekazał dokumentację zawierającą wymagania dotyczące stałego stanowiska montażowego ( podłoże konstrukcyjne wraz z instalacjami mediów ). Zamawiający wymaga aby przedmiot zamówienia był gotowy do pracy bez dodatkowych nakładów. Wymagania techniczne: 1) siła wykrawania 250 -300kN; 2) generowany nacisk - hydrauliczny; 3) zakres obróbczy X, Y - min. 1200 x 2400mm; 4) zakres obróbczy X, Y 1 repozycja - min. 1200 x 4800mm; 5) stacje obrotowe - min. 3 szt; 6) ilość stacji: min. 30 szt; 7) szybkość osi Y + X (prędkość posuwu) - min. 80m/min; 8) dokładność pozycjonowania - +/- 0,1mm; 9) ilość uderzeń (znakowanie) - min. 1600 ud/min; 10) ilość uderzeń ( wykrawanie skok 1 x 1 mm ) - min. 800 ud/min; 11) ilość uderzeń ( wykrawanie skok 20 mm ) - min. 350 ud/min; 12) maksymalny ciężar blachy przy max. szybkości - do 80kg; 13) maksymalny ciężar blachy szybkości zredukowanej - do 200kg; 14) wymiary podstawowe minimalne( dł szer x wys ) - 4700 x 3500 x 1900 mm; 15) waga całkowita : 7,0 - 10 tn; 16) grubość blachy : 0,50 -6,00mm; 17) okres gwarancji - min. 24 miesiące; 18) bezpłatny serwis przez okres min. 36 miesięcy; 19) czas reakcji serwisu od momentu zgłoszenia awarii - do 48 godz.; 20) dostępność części zamiennych - min. 10 lat. Finansowanie będzie realizowane przez firmę leasingową wyłonioną w odrębnym postępowaniu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w : Załączniku nr 2 do SIWZ - opis przedmiotu zamówienia - wymagane parametry i właściwości techniczne prasy rewolwerowej.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.63.60.00 - Prasy .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 4.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi wykaz wykonanych co najmniej 2 dostaw pras rewolwerowych lub podobnych urządzeń z grupy Obrabiarki - kod CPV :42600000-2, o wartości nie mniejszej niż 700 000 zł brutto każda (słownie : siedemset tysięcy złotych brutto ), a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek będzie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że udziela wymaganej gwarancji oraz zapewni serwis gwarancyjny i pogwarancyjny dostawy realizowanej w ramach niniejszego zamówienia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Oświadczenie, że oferowana prasa rewolwerowa spełnia wymagane parametry i właściwości techniczne, nie jest regenerowana i posiada wymagane prawem atesty i certyfikaty oraz deklarację zgodności WE. Rok produkcji - nie wcześniej niż II-ie półrocze 2014r, jest nowa , nie używana. Przedmiot zamówienia jest gotowy do pracy bez dodatkowych nakładów.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
nie dotyczy
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 80
- 2 - termin realizacji przedmiotu zamówienia ( dostawa, montaż, uruchomienie,przeszkolenie pracowników, odbiór techniczny itp. ) - 10
- 3 - Czas reakcji na zgłoszenie awarii - 5
- 4 - czas dostępnościwszytkich części zamiennych - 5
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
a.W sprawach formalnych nie związanych z przedmiotem zamówienia - np. zmiany prawne po stronie Zamawiającego lub Wykonawcy, zmiany w osobach reprezentujących strony, zmiana siedziby - adresu b.Konieczności wprowadzenia zmiany w cenie urządzenia brutto wynikającej z okoliczności, których nie można było przewidzieć w SIWZ - zmiana stawki podatku VAT, zmiana stawek opłat celnych. c.Zmiany uzasadnione okolicznościami, o których mowa w art. 3571 k.c. (jeżeli z powodu nadzwyczajnej zmiany stosunków spełnienie świadczenia byłoby połączone z nadmiernymi trudnościami albo groziłoby jednej ze stron rażącą stratą, czego strony nie przewidywały przy zawarciu umowy, sąd może po rozważeniu interesów stron, zgodnie z zasadami współżycia społecznego, oznaczyć sposób wykonania zobowiązania, wysokość świadczenia lub nawet orzec o rozwiązaniu umowy. Rozwiązując umowę sąd może w miarę potrzeby orzec o rozliczeniach stron, kierując się zasadami określonymi w zdaniu poprzedzającym ). d.Wystąpienia nadzwyczajnej zmiany okoliczności, których nie można przewidzieć w chwili zawierania umowy ( siła wyższa, wypadek,, w którym został zniszczony przedmiot umowy, itp. ) - w takiej sytuacji strony mogą zmienić termin wykonania umowy. e.Zmiana terminu wykonania umowy w przypadku przedłużającej się procedury wyboru firmy leasingowej - Finansującego w prowadzonym odrębnym postępowaniu o zamówienie publiczne f.Zastąpienia sprzętu, który ma być dostarczony w ramach realizacji niniejszej umowy, sprzętem nowym posiadającym co najmniej takie same parametry jakie posiadał sprzęt będący podstawą wyboru oferty Wykonawcy w przypadku wycofania lub wstrzymania produkcji sprzętu który ma być dostarczony, wyłącznie pod warunkiem, iż cena wprowadzonego sprzętu nie ulegnie zwiększeniu. g.Zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego h.Wprowadzenie do umowy zmian, o których mowa powyżej wymaga dla swej ważności podpisania przez strony aneksu do tej umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cebeabochnia.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki Zakład Produkcji Doświadczalnej CEBEA w Bochni 32-700 Bochnia, ul. Z. Krasińskiego 29 Sekretariat w godz. 9:00 -14:00.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.08.2015 godzina 10:00, miejsce: Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki Zakład Produkcji Doświadczalnej CEBEA w Bochni 32-700 Bochnia, ul. Z. Krasińskiego 29 Sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z BOCHNI
- Dostawa oleju napędowego dla Bocheńskich Zakładów Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Bochni
- Świadczenie usług opiekuńczych dla podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Bochni.
- Ubezpieczenie mienia, następstw nieszczęśliwych wypadków oraz odpowiedzialności cywilnej Powiatu bocheńskiego oraz Powiatowych jednostek organizacyjnych
- "Świadczenie usługi cateringowej dla dzieci w Miejskim Przedszkolu nr 1 w Bochni w roku 2025"
- Transport uczestników sekcji sportowych MOSiR Bochnia na zawody sportowe, turnieje i zgrupowania w okresie styczeń - grudzień 2025 r.
- Wyłapywanie bezdomnych zwierząt z terenu Gminy Miasta Bochnia oraz zapewnienie im opieki
więcej: przetargi w Bochni »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.