eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Usługi na prace konserwacyjne oferty częściowe.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-05-20

Kraków: Usługi na prace konserwacyjne oferty częściowe.
Numer ogłoszenia: 122362 - 2011; data zamieszczenia: 20.05.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Małopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych Inspektorat Rejonowy w Krakowie , ul. Kraszewskiego 36, 30-110 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 628 09 80, faks 12 628 09 90.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzmiuw.krakow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi na prace konserwacyjne oferty częściowe..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Oferta częściowa Nr 12 Konserwacja potoku Kozówka I nieuregulowany w km 0+000 - 0+180 w miejscowości Rudnik, gm. Sułkowice, powiat myślenicki Zakres robót obejmuje: 1.Reczne wykoszenie porostów twardych ze skarp wraz z wygrabieniem 2.Wykopy oraz przekopy - przygotowanie terenu pod wykonanie oskałowania i koszy siatkowo-kamiennych 3.Wykonanie wyściółki faszynowej pod oskałowanie 4.Wykonanie oskałowania stopy skarp na łącznej długości 80mb 3.Wykonanie zabezpieczenia skarp przez wykonanie koszy siatkowo-kamiennych o wymiarach 5,0 x 1,0 x 1,0 przy przepuście o długości 5mb (2 warstwy) Oferta częściowa Nr 13 Wykonanie robót konserwacyjnych na potoku Zabawka w km 0+920 - 1+200 uregulowany w m. Kokotów, gm. Wieliczka Zakres robót obejmuje: - wykoszenie i wygrabienie porostów ze skarp potoku oraz grobli (wałowych prawej i lewej) - porosty z obu stron skarp potoku należy pozostawić poza górnymi krawędziami skarp (rozścielić), podobnie jest w przypadku z wykoszenia grobli wałowych - rozbiórka umocnień z kiszek faszynowych (pojedynczych) o20 cm z prawej strony potoku- pozyskane resztki faszyny i palików z rozbiórki umocnień należy usunąć z terenu budowy - wykonanie ubezpieczenia stopy skarpy potoku opaską pojedyńczą z kiszki faszynowej O 20 cm (na prawej stronie, o dł. 240 mb, na lewej stronie 35 mb - kiszki faszynowe wykonać z faszyny leśnej aby nie porosła - wykop mechaniczny ziemi koparką podsiębierną o pojemności łyżki 0,15 m3 w gr. kat. III wraz z przerzutem ziemi na groblę w celu jej podwyższenia - plantowanie skarp potoku oraz powierzchni grobli (wałowej) na prawej i lewej stronie - na czysto w gr. kat. III - rozplantowanie ziemi spychaczem w gr. kat. III - obsiew powierzchni skarp i grobli wałowej (prawej i lewej) mieszanką traw - usunięcie warstwy urodzajnej (humusu) z powierzchni wałowej spychaczem Oferta częściowa Nr 14 Konserwacja rzeki Uniejówki w km 4+500 - 7+000 nieuregulowana w miejscowości Kępie gmina Kozłów pow. miechowski Zakres robót obejmuje: - Wykoszenie skarp i dna - Odmulenie dna - Rozplantowanie ziemi - Oczyszczenie z namułu wylotów drenarskich - Ścięcie warg brzegowych - Rozplantowanie ziemie z wykopów i odmulenia Oferta częściowa Nr 15 Konserwacja wałów rzeka Wisła gm.Koszyce Etap 1 Konserwacja lewego wału rzeki Wisły w km 0+000 - 1+760, m. Morsko, gmina Koszyce, powiat proszowicki. Etap 2 Konserwacja lewego wału rzeki Wisły w km 0+000 - 0+960, m. Witów, gmina Koszyce, powiat proszowicki. Etap 3 Konserwacja lewego wału rzeki Wisły w km 0+000 - 1+360, m. Piotrowice, gmina Koszyce, powiat proszowicki. Etap 4 Konserwacja lewego wału rzeki Wisły w km 0+000 - 1+780, m. Dalanów, gmina Koszyce, powiat proszowicki Zakres robót obejmuje: Etap 1 Konserwacja lewego wału rzeki Wisły km 0+000 - 1+760 m. Morsko; gmina Koszyce, powiat proszowicki - Wykoszenie porostów, mechaniczne koszenie porostów ze skarp wału, ciągnik + kosiarka bijakowa - Wykoszenie porostów, ręcznie ze skarp wału, porost gęsty, twardy - Ręczne ścinanie krzaków ze skarp i stopy wału, krzaki średniej gęstości - Ręczne usuniecie warstwy ziemi urodzajnej (humusu), grubość warstwy do 15.cm, z przewozem taczkami, humus z darnią - Roboty ziemne poprzeczne na przerzut, kategoria gruntu III - usunięcie worków z piaskiem ze skarp wału z wywiezieniem i zagospodarowanie we własnym zakresie pozostałości zniszczonych worków - kalkulacja indywidualna - Wykopy oraz przekopy wykonywane koparkami podsiębiernymi na odkład, koparka 0,60.m3, grunt kategorii III i profilowanie i przygotowanie skarp wału do zasypania wyrwy - Roboty ziemne koparkami podsiębiernymi z transportem urobku samochodami samowyładowczymi, koparka 0,60.m3, grunt kategorii III, samochód do 5.t dowóz brakującej ziemi na zasyp wyrwy w skarpie i wyrównanie nierówności korony wału, należy uwzględnić koszt zakupu ziemi - kalkulacja indywidualna - Formowanie i zagęszczenie nasypów z gruntu złożonego w odkładzie, zagęszczenie mechaniczne, gruntu spoistego warstwami 20.cm, klasa wału I-II, ubijak - zasypanie wyrwy w skarpie wału - Plantowanie skarp i korony wału, kategoria gruntu III - Darniowanie, skarp wału na płask bez humusu - Wykoszenie i wygrabienie porostów, ręcznie ze skarp rowu, porost gęsty, twardy - Rozbiórka rurociągów, Fi 60.cm, wydobycie rur ręcznie - Wykopy oraz przekopy wykonywane koparkami podsiębiernymi na odkład, koparka 0,15.m3, grunt kategorii III udrożnienie rowu odpływowego od śluzy wałowej - Wykopy ciągłe lub jamiste ze skarpami o szerokości dna do 1.5.m ze złożeniem urobku na odkład, wykopy o głębokości do 1.5.m, kategoria gruntu III udrożnienie rowu odpływowego od śluzy wałowej - Rozplantowanie ręczne ziemi wydobytej z udrożnienia rowu, kat. gruntu III Etap 2 Konserwacja lewego wału rzeki Wisły km 0+000 - 0+960 m. Witów ; gmina Koszyce, powiat proszowicki - Wykoszenie porostów, mechaniczne koszenie porostów ze skarp wału, ciągnik + kosiarka bijakowa - Wykoszenie porostów, ręcznie ze skarp wału, porost gęsty, twardy - Wykopy oraz przekopy wykonywane koparkami podsiębiernymi na odkład, koparka 0,15.m3, grunt kategorii III udrożnienie rowu odpływowego od śluzy wałowej, profilowanie skarp rowu - Wykopy ciągłe lub jamiste ze skarpami o szerokości dna do 1.5.m ze złożeniem urobku na odkład, wykopy o głębokości do 1.5.m, kategoria gruntu III udrożnienie rowu odpływowego od śluzy wałowej, profilowanie skarp rowu - Rozplantowanie ręczne ziemi wydobytej z udrożnienia rowu, kategoria gruntu III Etap 3 Konserwacja lewego wału rzeki Wisły km 0+000 - 1+360 m. Piotrowice ; gmina Koszyce, powiat proszowicki - Wykoszenie porostów, mechaniczne koszenie porostów ze skarp wału, ciągnik + kosiarka bijakowa - Wykoszenie porostów, ręcznie ze skarp wału, porost gęsty, twardy - Ręczne ścinanie krzaków ze skarp wału, krzaki średniej gęstości Etap 4 Konserwacja lewego wału rzeki Wisły km 0+000 - 1+780 m. Dalanów ; gmina Koszyce, powiat proszowicki - Wykoszenie porostów, mechaniczne koszenie porostów ze skarp wału, ciągnik + kosiarka bijakowa - Wykoszenie porostów, ręcznie ze skarp wału, porost gęsty, twardy - Ręczne ścinanie krzaków ze skarp wału, krzaki średniej gęstości - Roboty ziemne koparkami podsiębiernymi z transportem urobku samochodami samowyładowczymi, koparka 0,60.m3, grunt kategorii III, samochód do 5.t dowóz brakującej ziemi na zasyp ubytków ziemi w skarpie wału, należy uwzględnić koszt zakupu ziemi - kalkulacja indywidualna - Formowanie i zagęszczenie nasypów z gruntu złożonego w odkładzie, zagęszczenie ręczne, gruntu warstwami 20.cm, kategoria gruntu III, zasypanie ubytków ziemi w skarpie wału Oferta częściowa Nr 16 Konserwacja rzeki Ryczówek w km 4+140 - 6+000 (1,2 km ureg., 0,660 nieureg.) m. Ryczówek, gm. Klucze Zakres robót obejmuje: - usuwanie przetamowań z koryta cieku - ścinanie i karczowanie zagajników, wycinka drzew - wykopy oraz przekopy wykonywane koparkami podsiębiernymi na odkład w gruncie kategorii III - zabudowa wyrwy - ręczne i mechaniczne usuwanie namułu oraz hakowanie - usunięcie powalonych drzew z koryta - wykoszenie i wygrabienie porostów ze skarp - Wykonanie opasek podwójnych oraz pojedynczych z kiszek faszynowych.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.34.00.00 - Zintegrowane usługi inżynieryjne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w tym zakresie i sposobu oceny

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o wykażą ,że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie ,że Wykonali co najmniej 2 roboty każda o wartości co najmniej 20 000 zł., w zakresie konserwacji rzek ,potoków, wałów przeciwpowodziowych ,odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonywania i odbiorców oraz załączeniem dokumentu .Ocena spełnienia w.w.warunku na podstawie informacji zawartych w przedłożonych dokumentach

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykażą ,że dysponują sprzętem i urządzeniami niezbędnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełnienia w.w.warunku na podstawie informacji zawartych w przedłożonych dokumentach

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o wykażą ,że dysponują lub będą dysponować osobami posiadającymi kwalifikacje zawodowe konieczne do realizacji zamówienia w rozumieniu ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 (tj. Dz. U. z 2006 r., Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.), a w szczególności 1 Osobę posiadającą uprawnienia o specjalności konstrukcyjno-budowlanej do kierowania robotami w zakresie budowli melioracji wodnych lub budowli hydrotechnicznych, lub odpowiadające im równoważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiednie kwalifikacje zawodowe uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych ,która pełnić będzie obowiązki kierownika budowy .o Ocena spełnienia w.w.warunku na podstawie informacji zawartych w przedłożonych dokumentach

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w tym zakresie i sposobu oceny

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Wypełniony Formularz Oferty 2.Kosztorys ofertowy sporządzony w oparciu o Przedmiar robót 3. Zaakceptowany projekt umowy 4. Dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego - w przypadku, gdy Wykonawcy składają wspólną ofertę, 5. Stosowne pełnomocnictwo(a) potwierdzające, że dana osoba nie wymieniona w dokumencie rejestracyjnym prowadzonej działalności jest upoważniona do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu. 6.Oświadczenie zgodnie z art. 44 o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1. 7.Oświadczenie , że nie podlega wykluczeniu na podstawie przesłanek zawartych w art 24 ust 1-2 8. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia w sytuacji polegania przez Wykonawcę na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów 9. W przypadku osób fizycznych oświadczenie, że wyrażają zgodę na uczestnictwo w realizacji przedmiotu zamówienia po stronie Wykonawcy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Nie przewiduje się wzrostu cen przedstawionych w kosztorysie ofertowym, jak również możliwości zmian składników cenotwórczych podanych w ofercie bez względu na zaistniałą w międzyczasie sytuację za wyjątkiem stawki podatku VAT, którego zmiana następuje z mocy prawa. 2.Zmiana terminu wykonania przedmiotu zamówienia będzie możliwa wyłącznie w przypadku: -konieczności udzielenia zamówień dodatkowych w rozumieniu art. 67 ust. 1 pkt. 5 ustawy pzp, których wykonanie rzutuje na termin wykonania zamówienia podstawowego -zdarzeń losowych tj. podtopienia placu budowy spowodowanego powodzią lub intensywnymi opadami deszczu tylko jeśli uniemożliwia to prowadzenie robót. 3.Dopuszcza się zmianę treści umowy zawartej z Wykonawcą tylko w następujących przypadkach: -zmiany kluczowego personelu wykonawcy, zamawiającego lub podwykonawcy, w wypadku wystąpienia okoliczności uniemożliwiających dalsze pełnienie tych funkcji, -zmiany w KRS lub wpisie do ewidencji działalności gospodarczej w trakcie realizacji zamówienia. -zmiany kont bankowych, -wystąpienie oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzmiuw.krakow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie zamawiającego Inspektorat Rejonowy w Krakowie ul.Kraszewskiego 36 pok.32A.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.05.2011 godzina 08:00, miejsce: w siedzibie zamawiającego Inspektorat Rejonowy w Krakowie ul.Kraszewskiego 36 pok.32A.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.