Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-07-19
Lublin: Wykonanie wyceny lokali , wykonanie inwentaryzacji budynków oraz wykonanie wyceny wraz z uproszczoną inwentaryzacją budynków: VII części.
Numer ogłoszenia: 122364 - 2007; data zamieszczenia: 19.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Lublin, Pl. Łokietka 1, 20-950 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 4435145, fax 081 5329851.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.lublin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie wyceny lokali , wykonanie inwentaryzacji budynków oraz wykonanie wyceny wraz z uproszczoną inwentaryzacją budynków: VII części..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wyceny lokali , wykonanie inwentaryzacji budynków oraz wykonanie wyceny wraz z uproszczoną inwentaryzacją budynków: Część I. Wykonanie wycen 5 lokali użytkowych położonych w Lublinie: 1) ul. Lipowa 17 - lokal użytkowy sklep mięsny (Zakłady Mięsne CIOCZEK), 2) ul. Narutowicza 83 - lokal użytkowy -apteka (Izabela Serwan), 3) ul. Kowalska 8 - lokal użytkowy - usługi krawieckie (Kazimierz Pietrzyk). 4) ul. Kowalska 8 - lokal użytkowy - sklep art. chemicznymi, farby (Bogusław Krukowski), 5) ul. Narutowicza 83 - lokal użytkowy - sklep odzieżowy (Bożena i Janusz Partyka). Część II. Wykonanie wycen 6 lokali użytkowych położonych w Lublinie: 1) ul. Wieniawska 8 - lokal użytkowy zakład fryzjersko-kosmetyczny (Barbara Szafraniec) 2) ul. Zielona 5 - lokal użytkowy -zakład kosmetyczny (Elżbieta Majewska, Iwona Jackowska), 3) ul. Lubartowska 44 - lokal użytkowy -sprzedaż i serwis kas fiskalnych (Elżbieta Banach), 4) ul. Jasna 8 - lokal użytkowy -sklep spożywczo warzywniczy (Danuta Bielak), 5) ul. Strażacka 8 - lokal użytkowy -zakład fryzjerski (Irena Tokarska), 6) ul.Biernackiego 1 - lokal użytkowy - optyk (Maria Szulc). Część III Wykonanie inwentaryzacji budynku położonego w Lublinie ulica Świętoduska 18 w celu wyodrębnienia lokali w tym budynku. Część IV. Wykonanie inwentaryzacji budynku położonego w Lublinie ulica Chopina 10 w celu wyodrębnienia lokali w tym budynku. Część V. Wykonanie inwentaryzacji budynku położonego w Lublinie ulica Weteranów 11 w celu wyodrębnienia lokali w tym budynku. Część VI. Wykonanie wyceny wraz z uproszczoną inwentaryzacją budynku położonego w Lublinie :ulica Bernardyńska 6 w celu zniesienia współwłasności budynku poprzez ustanowienie samodzielnych lokali. Część VII. Wykonanie wyceny wraz z uproszczoną inwentaryzacją 2 budynków mieszkalnych położonych w Lublinie ulica Kamienna 18 w celu zniesienia współwłasności budynków poprzez ustanowienie samodzielnych lokali (2 budynki).
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.23.19.00 - Usługi biegłych Kod CPV wg słownika 2008: 71.31.90.00 - Usługi biegłych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.10.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest spełnianie postanowień określonych w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, a w szczególności następujących wymagań: 1.1.dysponowanie osobą, która będzie wykonywać zamówienie, posiada odpowiednie uprawnienia zawodowe (świadectwo) rzeczoznawcy majątkowego (zgodnie z art. 192 ustawy o gospodarce nieruchomościami tj. Dz. U. z 2004 roku Nr 261, poz. 2603) oraz jest wpisana do centralnego rejestru rzeczoznawców (zgodnie z art. 193 ustawy o gospodarce nieruchomościami). 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie przeprowadzona w oparciu o przedłożone przez wykonawców dokumenty i oświadczenia. 2.1. Oferty wykonawców, którzy przedłożą dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie wymaganych warunków zostaną dopuszczone do badania i oceny, 2.2. Wykonawcy, którzy nie przedłożą dokumentów i oświadczeń potwierdzających spełnianie wymaganych warunków zostaną wykluczeni z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenia: 1.1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, należy złożyć następujące dokumenty: 2.1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. W celu potwierdzenia opisanych przez zamawiającego warunków posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, należy złożyć następujące dokumenty: 3.1.Właściwe uprawnienia zawodowe (świadectwo) rzeczoznawcy majątkowego. 4. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 2.1 składa dokument, wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o których mowa w pkt 4, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zapis dotyczące terminów wystawienia stosuje się odpowiednio. 6. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: - Wymagany w pkt. 2.1 niniejszej części dokument winien złożyć każdy wykonawca. - Pozostałe dokumenty wymagane w niniejszej części winny być złożone wspólnie przez wykonawców. 7. Wszystkie powyższe dokumenty winny być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. W przypadku składania elektronicznych kopii dokumentów powinny być one opatrzone przez wykonawcę bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu. 8. Dokumenty sporządzone w języku obcym winny być składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 95
- 2. Skrócenie terminu realizacji - 5
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lublin.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Lublin, Pl. Litewski 1, pok. 8, po wcześniejszym dokonaniu wpłaty 5,00 zł w budynku Urzędu Miasta, przy ul. Wieniawskiej 14 - parter, lub za zaliczeniem pocztowym (5,00 zł plus koszty przesyłki).
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.07.2007 godzina 12:30, miejsce: Oferty należy składać w Biurze Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Lublin, Plac Litewski 1, pokój nr 8..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część I. Wykonanie wycen 5 lokali użytkowych położonych w Lublinie..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część I. Wykonanie wycen 5 lokali użytkowych położonych w Lublinie: 1) ul. Lipowa 17 - lokal użytkowy sklep mięsny (Zakłady Mięsne CIOCZEK), 2) ul. Narutowicza 83 - lokal użytkowy -apteka (Izabela Serwan), 3) ul. Kowalska 8 - lokal użytkowy - usługi krawieckie (Kazimierz Pietrzyk). 4) ul. Kowalska 8 - lokal użytkowy - sklep art. chemicznymi, farby (Bogusław Krukowski), 5) ul. Narutowicza 83 - lokal użytkowy - sklep odzieżowy (Bożena i Janusz Partyka)..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.19.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 95
- 2. Skrócenie terminu realizacji - 5
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część II. Wykonanie wycen 6 lokali użytkowych położonych w Lublinie..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część II. Wykonanie wycen 6 lokali użytkowych położonych w Lublinie: 1) ul. Wieniawska 8 - lokal użytkowy zakład fryzjersko-kosmetyczny (Barbara Szafraniec) 2) ul. Zielona 5 - lokal użytkowy -zakład kosmetyczny (Elżbieta Majewska, Iwona Jackowska), 3) ul. Lubartowska 44 - lokal użytkowy -sprzedaż i serwis kas fiskalnych (Elżbieta Banach), 4) ul. Jasna 8 - lokal użytkowy -sklep spożywczo warzywniczy (Danuta Bielak), 5) ul. Strażacka 8 - lokal użytkowy -zakład fryzjerski (Irena Tokarska), 6) ul.Biernackiego 1 - lokal użytkowy - optyk (Maria Szulc)..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.19.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 95
- 2. Skrócenie terminu realizacji - 5
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część III Wykonanie inwentaryzacji budynku położonego w Lublinie ulica Świętoduska 18 w celu wyodrębnienia lokali w tym budynku..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część III Wykonanie inwentaryzacji budynku położonego w Lublinie ulica Świętoduska 18 w celu wyodrębnienia lokali w tym budynku..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.19.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 95
- 2. Skrócenie terminu realizacji - 5
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Część IV. Wykonanie inwentaryzacji budynku położonego w Lublinie ulica Chopina 10 w celu wyodrębnienia lokali w tym budynku..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część IV. Wykonanie inwentaryzacji budynku położonego w Lublinie ulica Chopina 10 w celu wyodrębnienia lokali w tym budynku..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.19.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 95
- 2. Skrócenie terminu realizacji - 5
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Część V. Wykonanie inwentaryzacji budynku położonego w Lublinie ulica Weteranów 11 w celu wyodrębnienia lokali w tym budynku..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część V. Wykonanie inwentaryzacji budynku położonego w Lublinie ulica Weteranów 11 w celu wyodrębnienia lokali w tym budynku.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.19.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 95
- 2. Skrócenie terminu realizacji - 5
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Część VI. Wykonanie wyceny wraz z uproszczoną inwentaryzacją budynku położonego w Lublinie :ulica Bernardyńska 6 w celu zniesienia współwłasności budynku poprzez ustanowienie samodzielnych lokali..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część VI. Wykonanie wyceny wraz z uproszczoną inwentaryzacją budynku położonego w Lublinie :ulica Bernardyńska 6 w celu zniesienia współwłasności budynku poprzez ustanowienie samodzielnych lokali..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.19.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 95
- 2. Skrócenie terminu realizacji - 5
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Część VII. Wykonanie wyceny wraz z uproszczoną inwentaryzacją 2 budynków mieszkalnych położonych w Lublinie ulica Kamienna 18 w celu zniesienia współwłasności budynków poprzez ustanowienie samodzielnych lokali (2 budynki)..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część VII. Wykonanie wyceny wraz z uproszczoną inwentaryzacją 2 budynków mieszkalnych położonych w Lublinie ulica Kamienna 18 w celu zniesienia współwłasności budynków poprzez ustanowienie samodzielnych lokali (2 budynki)..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.19.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 95
- 2. Skrócenie terminu realizacji - 5
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Zespołu Szkół Transportowo-Komunikacyjnych w Lublinie przy ul. Zemborzyckiej 82 w okresie od 02.01.2025r. do 31.12.2025 r.
- Świadczenie usługi ochrony osób i mienia w MWL
- Usługa odśnieżania dachów wraz z usunięciem sopli lodowych z budynków należących do Uniwersytetu Medycznego w Lublinie (DZP.25.35.2024)
- Dostawy warzyw, owoców i jaj dla Zespołu Ośrodków Wsparcia w Lublinie w okresie od 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
- Dostawa sprzętu laboratoryjnego dla Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w podziale na 2 części w Lublinie w podziale na 2 części.
- Dostawa podłoży bakteriologicznych i mikologicznych dla Zakładu Diagnostyki Mikrobiologicznej
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie operatów szacunkowych dla nieruchomości położonych w granicach administracyjnych m. Suwałki - etap II
- Wykonanie operatów szacunkowych dla nieruchomości położonych w granicach administracyjnych m. Suwałki - etap I
- Usługa sporządzenia operatu szacunkowego w celu określenia wartości rynkowej prawa własności nieruchomości gruntowej położonej w Radomiu przy ulicy Gołębiowskiej.
- Inżynier Kontraktu.
- usługi architektoniczne, inżynieryjne i zintegrowane usługi inżynieryjne; usługi urbanistyczne, architektura krajobrazu, związane z nimi usługi konsultacji naukowych i technicznych; usługi badań i analiz technicznych.
- świadczenie usług inżyniera dla projektu.
więcej: Usługi biegłych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.