Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-04-18
Kielce: ZAKUP SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO, DRUKUJĄCEGO, OPROGRAMOWANIA I AKCESORIÓW KOMPUTEROWYCH, SERWERA POCZTOWEGO, ODNOWIENIE SUBSKRYPCJI VMWARE ADVANCED ACCELERATION KIT FOR 6 PROCESSORS NA 12 MIESIĘCY ORAZ ROZSZERZENIE LICENCJI MICROSOFT WINSVRCAL 2008 OLP NL GOV USRCAL DLA MIEJSKIEGO URZĘDU PRACY W KIELCACH
Numer ogłoszenia: 122382 - 2012; data zamieszczenia: 18.04.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Urząd Pracy w Kielcach , ul. Karola Szymanowskiego 6, 25-361 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 0-41 340 60 71, 340 60 44, faks 0-41 340 60 80.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mup.kielce.pl, www.bip.mup.kielce.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAKUP SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO, DRUKUJĄCEGO, OPROGRAMOWANIA I AKCESORIÓW KOMPUTEROWYCH, SERWERA POCZTOWEGO, ODNOWIENIE SUBSKRYPCJI VMWARE ADVANCED ACCELERATION KIT FOR 6 PROCESSORS NA 12 MIESIĘCY ORAZ ROZSZERZENIE LICENCJI MICROSOFT WINSVRCAL 2008 OLP NL GOV USRCAL DLA MIEJSKIEGO URZĘDU PRACY W KIELCACH.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu komputerowego,drukującego,oprogramowania i akcesoriów komputerowych,serwera pocztowego w postaci:Zadanie 1 Wielofunkcyjne urządzenia drukujące. Zadanie 2: Sprzęt drukujący. Zadanie 3: Komputery stacjonarne, mobilne i monitory. Zadanie 4: Akcesoria komputerowe. Zadanie 5: Subskrypcja VMware Advanced Acceleration Kit oraz rozszerzenie licencji Microsoft WinSvrCAL 2008 OLP NL Gov UsrCAL. Zadanie 6: Oprogramowanie do kompleksowego zarządzania siecią informatyczną. Zadanie 7: Serwer pocztowy.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.60.00-2, 30.23.21.10-8, 30.21.61.10-0, 30.21.31.00-6, 30.21.10.00-1, 30.23.13.00-0, 30.21.40.00-2, 30.12.13.00-6, 48.21.00.00-3, 48.82.00.00-2, 42.96.20.00-7, 30.23.72.00-1, 72.61.10.00-6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: zamawiający nie wymaga wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli wykonawca złoży: Dla zadania 1 -Wykaz wykonanych dwóch dostaw wielofunkcyjnych urządzeń drukujących na kwotę co najmniej 6000 zł brutto każda, w okresie 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie. Do każdej pozycji wykazu musi być załączony dokument potwierdzający należyte wykonanie zamówienia. Dla zadania 2 -Wykaz wykonanych dwóch dostaw sprzętu drukującego na kwotę co najmniej 10 000 zł brutto każda, w okresie 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie. Do każdej pozycji wykazu musi być załączony dokument potwierdzający należyte wykonanie zamówienia. Dla zadania 3 - Wykaz wykonanych dwóch dostaw zestawów komputerowych na kwotę co najmniej 45 000 zł brutto każda , w okresie 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie. Do każdej pozycji wykazu musi być załączony dokument potwierdzający należyte wykonanie zamówienia. Dla zadania 4 - Wykaz wykonanych dwóch dostaw akcesoriów komputerowych na kwotę co najmniej 4 000 zł brutto każda, w okresie 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie. Do każdej pozycji wykazu musi być załączony dokument potwierdzający należyte wykonanie zamówienia. Dla zadania 5 - Wykaz wykonanej jednej dostawy oprogramowania komputerowego na kwotę co najmniej 5 000 zł zł brutto, w okresie 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie. Do pozycji wykazu musi być załączony dokument potwierdzający należyte wykonanie zamówienia. Dla zadania 6 Wykaz wykonanej jednej dostawy oprogramowania komputerowego na kwotę co najmniej 10 000 zł zł brutto, w okresie 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie. Do pozycji wykazu musi być załączony dokument potwierdzający należyte wykonanie zamówienia. Dla zadania 7 Wykaz wykonanej jednej dostawy której przedmiotem był sprzęt komputerowy na kwotę co najmniej 8 000 zł brutto, w okresie 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie. Do pozycji wykazu musi być załączony dokument potwierdzający należyte wykonanie zamówienia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca złoży informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej posiadanie minimum PLN podane w tabeli do wskazanego zadania, środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert: 1 Wielofunkcyjne urządzenia drukujące 6 000,00. 2 Sprzęt drukujący 10 000,00. 3 Komputery stacjonarne, mobilne i monitory 60 000,00. 4 Akcesoria komputerowe 4 000,00. 5 Subskrypcja VMware Advanced Acceleration Kit oraz rozszerzenie licencji Microsoft WinSvrCAL 2008 OLP NL Gov UsrCAL 12 000,00. 6 Oprogramowanie do kompleksowego zarządzania siecią informatyczną 25 000,00. 7 Serwer pocztowy 8 000,00
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Pełnomocnictwo do podpisania oferty, oświadczeń i dokumentów składających się na ofertę, o ile pełnomocnictwo to nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty - pełnomocnictwo należy przedstawić w formie oryginału, podpisane przez Wykonawcę lub w formie kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza zmianę zawartej umowy w następujących okolicznościach;Zmiana postanowień umowy na skutek zmian technologicznych, spowodowanych następującymi okolicznościami; 1) Zmiana zaoferowanego produktu o parametrach tożsamych lub lepszych od przyjętych w ofercie w przypadku wycofania z rynku produktu oferowanego
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mup.kielce.pl, www.bip.mup.kielce.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Urząd Pracy ul. Szymanowskiego 6 25-361 Kielce pok. 99..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.04.2012 godzina 10:00, miejsce: Miejski Urząd Pracy ul. Szymanowskiego 6 25-361 Kielce.Kancelaria pok. 69.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wielofunkcyjne urządzenia drukujące.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wielofunkcyjne urządzenie umożliwiające monochromatyczne drukowanie, skanowanie, kopiowanie -2 sztuki.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.96.20.00-7, 30.12.13.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Sprzęt drukujący.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Drukarka laserowa kolorowa - 2 sztuki, Skaner szczelinowy - 2 sztuki..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.10-8, 30.21.61.10-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Komputery stacjonarne, mobilne i monitory.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Komputery stacjonarne - 6 sztuk, Monitory 19 cali - 37 sztuk, Zestawy komputerowe 5 sztuk, Komputer mobilny - 3 sztuki , Microsoft Windows 7 Professional PL BOX 64Bit SP1 - 1 sztuka.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.10.00-1, 30.23.60.00-2, 30.21.31.00-6, 30.23.13.00-0, 30.21.40.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Akcesoria komputerowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kamera internetowa - 4 sztuki, Dysk twardy zewnętrzny - 2 sztuki, Płyn do czyszczenia ekranów monitorów CRT, LCD, LAPTOPÓW pojemności 250 ml - 10 sztuk, Klawiatura do komputera - 15 sztuk, Mysz do komputera - 20 sztuk, Ścierka z mikrofibry do czyszczenia monitorów CRT, LCD, LAPTOPÓW - 25 sztuk, Ładowarka do baterii AA i AAA - 2 sztuki.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.72.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Subskrypcja VMware Advanced Acceleration Kit oraz rozszerzenie licencji Microsoft WinSvrCAL 2008 OLP NL Gov UsrCAL.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: VMware Advanced Acceleration Kit for 6 Processors - odnowienie subskrypcji posiadanego już oprogramowania na 12 miesięcy. Microsoft WinSvrCAL 2008 OLP NL Gov UsrCAL - rozszerzenie licencji CAL do serwerów dla 50 użytkowników.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.61.10.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Oprogramowanie do kompleksowego zarządzania siecią informatyczną.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Oprogramowanie powinno posiadać budowę modułową z możliwością rozdzielenia ilości licencji. Moduły powinny umożliwić kompleksowy monitoring sieci, monitoring sprzętu komputerowego na stanowiskach użytkowników pod kątem zmian sprzętowych i programowych oraz pomocy w formie interaktywnego połączenia sieciowego z obsługiwanym użytkownikiem. Program powinien mieć możliwość monitorowania 250 urządzeń.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.21.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Serwer pocztowy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: System musi zapewniać:Obsługę serwisów pocztowych: SMTP, POP3, IMAPWsparcie SMTP over SSL. Definiowanie powierzchni dyskowej dla użytkownika. Szyfrowany dostęp do poczty poprzez WebMail. Polski interfejs użytkownika przy dostępie przez WebMail. Lokalne konta użytkowników oraz uwierzytelnianie w oparciu o LDAP. Obsługa minimum 200 skrzynek pocztowych na urządzeniu.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.82.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Organizacja i przeprowadzenie szkoleń z zakresu odnawialnych źródeł energii oraz światłowodów
- DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO DRUKAREK I URZĄDZEŃ WIELOFUNKCYJNYCH
- Zakup wraz z dostawą aparatu USG dla Świętokrzyskiego Centrum Pediatrii Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Kielcach w ramach zadania pn "Inwestycje w ochronie zdrowia".
- Wykonanie prac geodezyjnych polegających na sporządzeniu dokumentacji geodezyjnej niezbędnej do aktualizacji ewidencji gruntów i budynków
- Remont DW 756 Starachowice - Stopnica odcinek Starachowice - Rzepin od km 0+020 -0+850, odcinek o długości 830m
- Usługa opracowania graficznego, składu, łamania, korekty, druku oraz dostawy dwóch wydań Biuletynu Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Świętokrzyskiego
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego do Instytutu Języka Polskiego Polskiej Akademii Nauk
- Dostawa komputerów stacjonarnych i przenośnych w podziale na 6 części
- Dostawa klastra serwerowego z macierzą oraz dyskami dla Starostwa Powiatowego w Stargardzie, w ramach grantu Cyberbezpieczny Samorząd
- Dostawa sprzętu multimedialnego w ramach projektów: "Dobry start (...)", Bystrzaki (...)", "Aktywne przedszkolaki (...)", "W krainie zabawy (...)"
- "Modernizacja i wyposażenie pomieszczeń w Publicznej Szkole Podstawowej Nr 1 w Dynowie" - zakup sprzętu, wyposażenia i pomocy dydaktycznych do prowadzenia zajęć dydaktycznych.
- Wymiana wyposażenia w ramach projektu "Wymiana wyposażenia kinotechnicznego sali Czerwonej w Kinie Pionier 1907w Szczecinie"
więcej: Urządzenia do powielania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.