To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-04-22
Lublin: Dostawa materiałów papierniczych, biurowych i eksploatacyjnych dla Miejskiego Urzędu Pracy w Lublinie
Numer ogłoszenia: 122403 - 2011; data zamieszczenia: 22.04.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 94137 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Urząd Pracy w Lublinie, ul. Niecała 14, 20-080 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 466 5200, faks 081466 5201.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów papierniczych, biurowych i eksploatacyjnych dla Miejskiego Urzędu Pracy w Lublinie.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Część V - Zakup materiałów biurowo - eksploatacyjnych na potrzeby realizacji projektu Outplacement-naszą szansą 1. Papier xero A4 - 75 ryz 2. Bloczki samoprzylepne - 30 sztuk 3. Zakładki indeksujące foliowe w kolorach fluorescencyjnych - 30 opakowań 4. Segregator 2 ringowy A4 foliowany, szerokość 5 cm - 15 sztuk 5. Segregator 2 ringowy A4 foliowany, szerokość 8 cm - 15 sztuk 6. Koszulki do segregatora A4 krystaliczne bezbarwne 50 mic. - 10 opakowań 7. Koszulki krystaliczne A4 PP min. 50 mic. - 5 opakowań 8. Przekładki do segregatora multiperforowane - 5 opakowań 9. Teczka skoroszytowa plus - 15 sztuk 10. Skoroszyt z folii PP - 100 sztuk 11. Teczka wiązana z białej tektury - 100 sztuk 12. Skoroszyt oczkowy z białej tektury z metalowymi kółkami - 100 sztuk 13. Teczka A4 kopertowa na zatrzask - 30 sztuk 14. Teczka szeroka z gumką z grubej folii PP - 15 sztuk 15. Teczka lakierowana, gładka z gumką - 30 sztuk 16. Długopis przeźroczysty z gumowanym uchwytem - 30 sztuk 17. Długopis automatyczny typu zenith lub równoważny- 30 sztuk 18. Zakreślacz fluorescencyjny - 8 opakowań 19. Marker do opisywania płyt CD/DVD - 3 sztuki 20. Marker permanentny, wodoodporny - 12 sztuk 21. Korektor w płynie 20 ml z aplikatorem (gąbka) - 5 sztuk 22. Korektor w taśmie - 10 sztuk 23. Korektor w piórze - 15 sztuk 24. Ołówek automatyczny na grafit 0,5 - 6 sztuk 25. Grafity 0,5 do ołówka automatycznego - 6 opakowań 26. Okładki do bindownicy - 2 opakowania 27. Ołówek sześciokątny z wysokiej jakości drewna - 30 sztuk 28. Gumki dwustronne dwukolorowe (ołówek-tusz) - 15 sztuk 29. Pióro żelowe z zatyczką i zapasowym wkładem - 15 sztuk 30. Temperówka plastykowa z pojemnikiem - 5 sztuk 31. Linijka z przeźroczystego tworzywa - 5 sztuk 32. Zszywki 24/8 - 30 opakowań 33. Rozszywacz- 15 sztuk 34. Dziurkacz z metalową obudową i mechanizmem - 4 sztuki 35. Spinacze okrągłe R 50 mm - 15 opakowań 36. Spinacze okrągłe R 33 mm - 15 opakowań 37. Spinacze okrągłe R 28 mm - 15 opakowań 38. Klej w sztyfcie 22 g - 6 sztuk 39. Taśma samoprzylepna z dyspenserem - 6 opakowań 40. Pojemnik kartonowy ścięty na dokumenty A4, szerokość 10 cm - 30 sztuk 41. Koperta papierowa biała na CD z okienkiem - 6 opakowań 42. Okładki do bindowania, folia przeźroczysta A4 - 2 opakowania 43. Listwy wsuwane do oprawy dokumentów do 50 kartek, formatu A4 - 6 opakowań 44. Listwy wsuwane do oprawy dokumentów do 25 kartek, formatu A4 - 6 opakowań 45. Listwy zatrzaskowe jednoelementowe, szer. 10 mm - 2 opakowania 46. Listwy zatrzaskowe jednoelementowe, szer. 15 mm - 2 opakowania 47. Zszywacz długoramienny - 2 sztuki 48. Folia do laminowania format A4 - 1 opakowanie 49. Etykiety samoprzylepne - 5 opakowań.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.12.56.92 - 21.12.56.92 22.85.10.00 - Skoroszyty 30.19.93.30 - Papier ciągły do drukarek komputerowych 30.19.91.20 - Papier samokopiujący 30.19.92.30 - Koperty 22.60.00.00 - Tusz 30.19.20.00 - Wyroby biurowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt Outplacement - naszą szansą współfinansowany ze środków Unii Europejskiej ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki Priorytetu VIII Regionalne kadry gospodarki, Działanie 8.1 Rozwój pracowników i przedsiębiorstw w regionie, Poddziałanie 8.1.2 Wsparcie procesów adaptacyjnych i modernizacyjnych w regionie..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 5
Nazwa: Zakup materiałów biurowo-eksploatacyjnych na potrzeby realizacji projektu Outplacement - naszą szansą
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.04.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AGENCJA HANDLOWO-USŁUGOWA WIDOK SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
AGENCJA HANDLOWO-USŁUGOWA WIDOK SP. Z O.O.
- Agencja Handlowo-Usługowa WIDOK Spółka z o.o., ul.Wojciechowska 5, 20-704 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4878,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4275,32
Oferta z najniższą ceną: 3517,95 / Oferta z najwyższą ceną: 4275,32
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Modernizacja systemów zabezpieczeń w obiektach podległych KWP w Lublinie
- Usługa gospodarowania odpadami komunalnymi segregowanymi i niesegregowanymi (zmieszanymi) z obiektów niemieszkalnych Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II na terenie Lublina
- Wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej dla remontu budynku Sądu Okręgowego w Lublinie przy ul. Krakowskie Przedmieście 47
- Dostawa sprzętu komputerowego, multimedialnego, drukarek i oprogramowania na potrzeby wyposażenia Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie robotyka w Zespole Szkół Transportowo-Komunikacyjnych(..)
- Kompleksowa organizacja jednodniowej Konferencji "Forum Opiekunów Kół Naukowych - Współpraca, rozwój, inspiracja" realizowanej przez Politechnikę Lubelską.
- Dostawa oprogramowania do analiz statystycznych dla Instytutu Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów administracyjno-biurowych dla 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie (5 zadań)
- "Dostawa materiałów biurowych, gospodarczych, drobnego sprzętu i wyrobów medycznych, wyposażenia oraz wielorazowych narzędzi chirurgicznych laparoskopowych"
- Dostawa pomocy dydaktycznych do Ośrodka Wychowania Przedszkolnego w Szkole Podstawowej w Starej Rozedrance.
- "Dostawa artykułów i urządzeń administracyjno - biurowych" Nr sprawy: 13/z/2025
- Dostawa pomocy dydaktycznych do Ośrodka Wychowania Przedszkolnego w Szkole Podstawowej w Malawiczach Dolnych
- Dostawa pomocy dydaktycznych do Ośrodka Wychowania Przedszkolnego w Szkole Podstawowej w Starej Kamionce
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.