eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OpoleRemont nawierzchni jezdni wraz ze wzmocnieniem jej konstrukcji i remontem nawierzchni chodników ulicy 1 Maja na odcinku od ul. Katowickiej do ul. Plebiscytowej

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-04-27

Opole: Remont nawierzchni jezdni wraz ze wzmocnieniem jej konstrukcji i remontem nawierzchni chodników ulicy 1 Maja na odcinku od ul. Katowickiej do ul. Plebiscytowej
Numer ogłoszenia: 122412 - 2009; data zamieszczenia: 27.04.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 49456 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Opole Urząd Miasta Opola, Rynek-Ratusz, Opole, woj. opolskie, tel. 077 451 19 21, 077 451 19 22, faks 0 77 454 98 44.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont nawierzchni jezdni wraz ze wzmocnieniem jej konstrukcji i remontem nawierzchni chodników ulicy 1 Maja na odcinku od ul. Katowickiej do ul. Plebiscytowej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Roboty budowlano-montażowe obejmują: remont nawierzchni wraz z jej wzmocnieniem, remont nawierzchni chodników, zatok postojowych, wjazdów na posesje, regulację urządzeń na sieciach, rozbudowa kanalizacji deszczowej, wycinkę, zabezpieczenie i nasadzenie drzew oraz pielęgnację. Zakres robót zgodny z dokumentacją projektową opracowaną przez PARK s. c. Opole oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót. Rodzaj, zakres prac, lokalizacja budowy: Lokalizacja budowy: ul. 1 Maja na odcinku od ul. Katowickiej do Plebiscytowej w Opolu. Rodzaj prac: remont nawierzchni wraz z jej wzmocnieniem, remont nawierzchni chodników, zatok postojowych, wjazdów na posesje, regulację urządzeń na sieciach, rozbudowa kanalizacji deszczowej, wycinkę, zabezpieczenie i nasadzenie drzew oraz pielęgnację. Zakres rzeczowy: zgodny z dokumentacją projektową. Warunki dla Wykonawcy: 1. Realizacja robót zgodnie z projektem organizacji ruchu na czas budowy. 2. Sporządzenie przed rozpoczęciem budowy planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23.06.2003 r. (Dz. U. Nr 120, poz. 1126). 3. Obsługę geodezyjną budowy w zakresie: założenie reperów, tyczenie osi głównych drogi i projektowanego uzbrojenia, wyznaczenie uzbrojenia kolizyjnego i pomiar powykonawczy zleca Zamawiający. Pozostałą bieżącą obsługę geodezyjną budowy zleca Wykonawca. 4. Pozyskane z wycinki drzew drewno pozostaje do dyspozycji Wykonawcy. Zamawiający nie określa, które części zamówienia można powierzyć podwykonawcom. Jeżeli Wykonawca zamierza powierzyć części zamówienia podwykonawcom Zamawiający w formularzu oferty żąda wskazania przez Wykonawcę tych części. Termin realizacji - rozpoczęcie maj 2009 r. - zakończenie 31.08.2009 r. Dopuszcza się możliwość zmian postanowień zawartych w umowie w przypadku: 1.zmiany przepisów prawnych mających wpływ na realizację umowy, a w szczególności na jej zakres, termin 2.zmiany przepisów prawnych mających wpływ na cenę umowy, a w szczególności zmiany podatku VAT, wprowadzenia akcyzy 3.zmiany nazwy, adresu firmy, spowodowane zmianą formy organizacyjno-prawnej, przekształceniem lub połączeniem z inna firmą 4.zmiany osób przewidzianych do kierowania , nadzorowania robót wymienionych w ofercie, za uprzednią zgodą Zamawiającego 5.zmiana podwykonawców robót wymienionych w ofercie, za uprzednią zgodą Zamawiającego 6.zmiany terminu wykonania robót: 6.1.spowodowanej przedłużeniem z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, czasu wydania decyzji administracyjnych przez właściwe organy lub inne podmioty w stosunku do terminów wynikających z obowiązujących przepisów prawa, jeżeli uniemożliwia to lub wstrzymuje w istotny sposób realizację robót 6.2.spowodowanej udzieleniem zamówienia dodatkowego bądź zamiennego powodującego wstrzymanie zamówienia podstawowego 6.3.spowodowanej koniecznością przerwania robót, ze względu na niekorzystne warunki atmosferyczne, uniemożliwiające prowadzenie robót zgodnie ze specyfikacja techniczną wykonania i odbioru robót. 6.4.spowodowanej koniecznością usuwania kolizji, usterek, awarii, napraw uzbrojenia podziemnego, nadziemnego bądź urządzeń przez ich użytkowników, co może uniemożliwić terminową realizację zadania 6.5.spowodowanej wstrzymaniem robót, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, przez uprawniony organ 6.6.spowodowanej wystąpieniem sytuacji niemożliwej do przewidzenia w chwili zawarcia umowy, a mającej wpływ na realizację robót Warunkiem zmiany umowy będzie udokumentowany wniosek Wykonawcy a zmiana może nastąpić w przypadku, gdy jej wprowadzenie jest konieczne dla prawidłowej realizacji zamówienia i Strony umowy wyrażą zgodę. Zadanie jest współfinansowane z budżetu państwa w ramach Programu Wieloletniego pod nazwą NARODOWY PROGRAM PRZEBUDOWY DRÓG LOKALNYCH 2008-2011...

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.23.21.30 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej 45.11.27.11 - Roboty w zakresie kształtowania parków .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 2192160.37 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.04.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Opolskie Przedsiębiorstwo usług Drogowych sp. z o o., al. Przyjaźni 9, 45-573 opole, kraj/woj. opolskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 979548,35
  • Oferta z najniższą ceną: 979548,35 oferta z najwyższą ceną: 1339324,08
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.