eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Strzelce › Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 530 000 zł na dofinansowanie zadań inwestycyjnych pn.1. Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Glinice, dz.nr 88,109, gmina Strzelce, 2. Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Klonowiec Stary, dz. nr 193,

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-29

Strzelce: Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 530 000 zł na dofinansowanie zadań inwestycyjnych pn.: 1. Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Glinice, dz.nr 88,109, gmina Strzelce, 2. Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Klonowiec Stary, dz. nr 193, gmina Strzelce.
Numer ogłoszenia: 122457 - 2009; data zamieszczenia: 29.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Strzelce , ul. Leśna 1, 99-307 Strzelce, woj. łódzkie, tel. 0-24 3566601, 3566614, faks 0-24 3566615.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugstrzelce.bip.org.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 530 000 zł na dofinansowanie zadań inwestycyjnych pn.: 1. Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Glinice, dz.nr 88,109, gmina Strzelce, 2. Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Klonowiec Stary, dz. nr 193, gmina Strzelce..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 530 000,00 PLN. Wymagania szczegółowe związane z przedmiotem zamówienia: 1) Rodzaj transakcji: kredyt długoterminowy w wysokości 530 000,00 zł( słownie: pięćset trzydzieści tysięcy 00/100) , 2) Przeznaczenie kredytu: dofinansowanie zadań inwestycyjnych pn.: - Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Glinice, - Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Klonowiec Stary, 3) Okres kredytowania: 60 miesięcy, 4) Okres karencji w spłacie kapitału: do dnia 31.12.2010 r., 5) Okres karencji w spłacie odsetek: odsetki od kredytu naliczane będą od IV kwartału 2009 r., 6) Terminy spłaty kapitału: kwartalne, stałe raty, 7) Termin spłaty odsetek: kwartalnie, 8) Oprocentowanie kredytu: zmienna stopa procentowa, oparta na stawce WIBOR - 1M 9) Sposób ustalenia wysokości stopy procentowej: stopa procentowa dla danego okresu odsetkowego jest ustalona na podstawie stawki bazowej WIBOR - 1M notowanej na dwa dni robocze przed rozpoczęciem okresu kredytowania, powiększona o marżę banku w stosunku rocznym. Marża banku przedstawiona w ofercie nie może zostać podwyższona w trakcie trwania umowy kredytowej, 10) Sposób zabezpieczenia kredytu: weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową, 11) Odsetki od kredytu naliczone będą tylko od kwoty aktualnego, rzeczywistego zadłużenia, 12) W sytuacji wcześniejszej spłaty kredytu odsetki nie będą naliczane. 13) Zamawiający zastrzega możliwość zmiany wysokości kwoty kredytu w granicach ? 10%..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.10.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się oferenci, którzy spełniają warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę bankową i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art.24 ust. 1 i 2 ustawy)..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty: 1. Dokumenty wymagane: 1) formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1, 2) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, potwierdzające, że Wykonawca prowadzi działalność zgodną z przedmiotem zamówienia, 3) oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy (oświadczenie o spełnianiu w/w warunków zawarte jest w załączniku nr 3 do SIWZ. Podpisanie oświadczenia przez uprawomocnionego przedstawiciela Wykonawcy będzie rozumiane jako potwierdzenie spełnienia warunków), 4) zezwolenie Komisji Nadzoru Bankowego na rozpoczęcie działalności bankowej, o której mowa w art. 36 Prawo bankowe (tj. Dz. U. z 2002 roku, Nr 72, póz. 665 z późn. zm.), chyba że zezwolenie takie nie jest wymagane. W takiej sytuacji wykonawca powinien wykazać w sposób jednoznaczny i oczywisty, że nie ciąży na nim wymóg posiadania takiego zezwolenia. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub notariusza.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www. ugstrzelce.bip.org.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Strzelce,ul.Leśna 1,99-307 Strzelce, pok.nr 10.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.08.2009 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Strzelce,ul.Leśna 1,99-307 Strzelce,(sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.