eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŚwiętochłowiceŚwiadczenie usług w zakresie eksploatacji oświetleniaulic, placów, skwerów, otwartych parków zieleńców, chodników i przejść dla pieszych będącego własnością Gminy Świętochłowice

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-01-12

Świętochłowice: Świadczenie usług w zakresie eksploatacji oświetlenia: ulic, placów, skwerów, otwartych parków zieleńców, chodników i przejść dla pieszych będącego własnością Gminy Świętochłowice
Numer ogłoszenia: 12245 - 2009; data zamieszczenia: 12.01.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zawarcia umowy ramowej.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 339299 - 2008r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Świętochłowice reprezentowana przez Prezydenta Miasta Świętochłowice, ul. Katowicka 54, Świętochłowice, woj. śląskie, tel. 032 2453031, faks 032 2454976.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług w zakresie eksploatacji oświetlenia: ulic, placów, skwerów, otwartych parków zieleńców, chodników i przejść dla pieszych będącego własnością Gminy Świętochłowice.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotowe zamówienie dotyczy świadczenia usług w zakresie eksploatacji oświetlenia: ulic, placów, skwerów, otwartych parków zieleńców, chodników i przejść dla pieszych będącego własnością Gminy Świętochłowice w następującym zakresie: bieżącą konserwację oświetlenia ulicznego na terenie Gminy, utrzymanie świecenia punktów świetlnych w ilości nie mniejszej niż 98% całości (przy czym nie dopuszcza się nieświecenia więcej niż 3% ogólnej liczby punktów świetlnych w danym ciągu oświetleniowym przez okres powyżej 4 dni), wymianę uszkodzonych słupów, opraw, źródeł światła , elementów zabezpieczeń, wszystkich innych elementów osprzętu oświetlenia sieci napowietrznej i kablowej, wymianę uszkodzonych drzwiczek, tabliczek bezpiecznikowych, uzupełnianie obejm i innych elementów słupów, malowanie konstrukcji wsporczych (słup plus wysięgnik) wg ustaleń roboczych bieżące naprawy szaf oświetlenia ulicznego lub ich wymianę w przypadku pogorszenia się stanu technicznego do stopnia uniemożliwiającego dalszą ich eksploatację - koszty wymiany poniesie właściciel tych urządzeń lokalizację uszkodzeń kabli, naprawę uszkodzonych kabli i przewodów napowietrznych, wykonywanie nastawień urządzeń sterujących oświetleniem, mycie kloszy i odbłyśników opraw ulicznych przy wymianie źródeł światła oraz na wniosek Zamawiającego wycinka gałęzi będących w kolizji z oprawami oświetlenia ulicznego, utylizację wyeksploatowanych źródeł światła i innych zdemontowanych elementów sieci oświetlenia ulicznego, prowadzenie rejestru zgłoszeń awarii oraz kontrole inspekcyjne wykonywane wg ustaleń roboczych, lecz nie rzadziej niż raz na tydzień, przywrócenie terenu (chodników, jezdni, zieleni) do stanu pierwotnego po wykonaniu robót eksploatacyjnych, montaż do 3 szt. miesięcznie nowych opraw na istniejących sieciach (w przypadkach niewymagających pozwolenia na budowę) wg uzgodnień z Zamawiającym.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 65.32.00.00 - Eksploatacja instalacji elektrycznych .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 130896 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.12.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Instalacji Elektrycznych sp. z o.o. CAGRO, ul. Kużaja 51, 41-922 Radzionków, kraj/woj. śląskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 130.896
  • Oferta z najniższą ceną: 151.621 oferta z najwyższą ceną: 420.176
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.