Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-06-01
Katowice: DOSTAWA KSEROKOPIAREK, TELEFAKSU ORAZ NISZCZAREK
Numer ogłoszenia: 122469 - 2012; data zamieszczenia: 01.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Urząd Pracy , ul. Kościuszki 30, 40-048 Katowice, woj. śląskie, tel. 0 32 757 33 61.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wup-katowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna samorządu województwa nie posiadająca osobowości prawnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA KSEROKOPIAREK, TELEFAKSU ORAZ NISZCZAREK.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ I Przedmiotem zamówienia jest: 1. Kopiarka cyfrowa - 2 sztuki -Laserowa technologia druku -Format kopii A3-A6 -Prędkość kopiowania : minimum 18 kopii na minutę ( A4); 8 kopii naminutę A3 -Podawanie papieru : min. 1 kaseta na 300 ark. formatu A3-A5 o gramaturze 80g m2 -Podajnik ręczny: min. 100 ark. formatu A6-A4 o gramaturze 45-160 g m2 -Czas wydruku pierwszej kopii : maks. 6 sekund -Pobór mocy w czasie drukowania : maks. 430 W -Kopiowanie wielokrotne : 1-999 kopii -Pamięć RAM : minimum 64 MB -Zoom: 25%-400% -Panel z klawiszami opisanymi w języku polskim, wyposażony w ekran LCD -Pokrywa oryginałów -Bęben o żywotności maks. 150 000 wydruków kopii A4 -Wymagany okres gwarancji : minimum 36 miesięcy lub 150.000 kopii; w tym okresie wymiana wszystkich części i materiałów eksploatacyjnych bezpłatna ( za wyjątkiem toneru i papieru ) 2. Kopiarka cyfrowa z podajnikiem i duplexem - 2 sztuki -Laserowa technologia druku -Format kopii A4-A6 -Prędkość kopiowania : minimum 28 kopii na minutę ( A4) - Podawanie papieru : min. 1 kaseta na 250 ark. A5-A4, o gramaturze 80 g m2 -Podajnik ręczny : min. 50 ark. A6-A4, o gramaturze 60-220g m2 -Czas uzyskania pierwszej kopii : maks. 7 sekund -Rozdzielczość drukowania : 1200 x 1200 dpi -Pamięć RAM : minimum 256 MB -Zoom: 25%-400% -Kopie wielokrotne 1-999 kopii -Pobór mocy w czasie drukowania : maks. 500 W -Panel z klawiszami opisanymi w języku polskim, wyposażony w ekran LCD -Kopiowanie dwustronne automatyczne -Automatyczny dwustronny podajnik dokumentów na min. 50 arkuszy -Możliwość skanowania na pamięć USB -Obsługiwane typy plików : PDF;JPEG;XPS -Funkcje skanowania sieciowego -Materiały eksploatacyjne : właściwa ilość tonerów, która zapewni wydrukowanie min. 50 000 stron A4 przy 5 % zaczernieniu strony -Wymagany okres gwarancji : minimum 36 miesięcy lub 100.000 kopii; w tym okresie wymiana wszystkich części i materiałów eksploatacyjnych bezpłatna ( za wyjątkiem toneru i papieru ) Wymagania dodatkowe W cenie oferty powinny być uwzględnione : -Wszelkie koszty dostawy na miejsce użytkownika -Zainstalowanie, uruchomienie i przetestowanie kompletnego urządzenia u Zamawiającego -Szkolenie w zakresie obsługi - u Zamawiającego w momencie dostawy urządzenia -Dostarczenie instrukcji obsługi w języku polskim oraz prospekty, foldery lub inne materiały zawierające wszystkie parametry techniczne dostarczonego urządzenia w języku polskim -Zapewnienie autoryzowanego serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego -Urządzenie powinno być fabrycznie nowe i kompletne Część II Przedmiotem zamówienia jest: 1. Niszczarka - 2 sztuki -Poziom bezpieczeństwa wg normy DIN 32757 -2 -Rodzaj cięcia : paski ( Strip Cut ) o szerokości nie większej niż 4 mm -Szerokość szczeliny wejściowej : nie mniejsza niż 240 mm -Ilość niszczonych kartek jednorazowo 70g m2 - min. 20 A4 -Automatyczny wyłącznik start stop zintegrowany z funkcją cofania -Automatyczny Stop w momencie przepełnienia kosza na ścinki -Niszczenie zszywek, spinaczy, płyt CD -Zabezpieczenie silnika przed przegrzaniem -Moc silnika : min. 500W -Silnik przystosowany do ciągłej pracy -Pojemność kosza min. 32 l -Wyciągany kosz na ścinki uchylne drzwi -Kółka ułatwiające przesuwanie urządzenia -Gwarancja 2 lata na urządzenie i 20 lat na noże tnące 2. Niszczarka -1 sztuka -Poziom bezpieczeństwa wg normy DIN 32757 -2 -Rodzaj cięcia : paski ( Strip Cut ) o szerokości nie większej niż 4 mm ( nie dopuszcza się urządzeń cross cut ) -Szerokość szczeliny wejściowej : nie mniejsza niż 310 mm -Ilość niszczonych kartek jednorazowo 70g m2 - min. 23 A4 -Automatyczny rewers w przypadku zacięcia papieru -Sygnalizacja zacięcia pełnego kosza otwartych drzwi przez diody LED -Niszczenie zszywek, spinaczy, kart plastikowych, płyt CD -Zabezpieczenie silnika przed przegrzaniem -Moc silnika : min. 500W -Silnik przystosowany do ciągłej pracy -Pojemność kosza min. 80 l -Wyciągany kosz na ścinki uchylne drzwi -Oddzielny kosz na niszczone płyty CD -Kółka ułatwiające przesuwanie urządzenia -Gwarancja 2 lata na urządzenie i 20 lat na noże tnące 3. Telefaks laserowy z funkcją kopiowania i skanowania - 1 sztuka -Podajnik ADF max 20 stron -Napisy na obudowie i raporty w j. polskim -Wyświetlacz LCD 16 znaków 2 linie -Szybkość drukowania do 24 str.min. -Książka telefoniczna na 100 numerów -Automatyczny podajnik dokumentów na min. 15 ark. -Pojemność kasety na papier : min. 200 ark. -Pojemność pamięci 32 Mb -Rozdzielczość drukowania 600x600dpi -Rozdzielczość skanowania optyczna do 600x1200dpi -Skanowanie mono kolor -Wysyłanie faksów : ręczne z szyby lub z podajnika ADF -Funkcja przełączania : telefon faks -Obsługiwany format papieru A4 -Bęben na 6 tys. kopii -Toner na 2 tys. kopii Wymagania dodatkowe W cenie oferty powinny być uwzględnione : -Wszelkie koszty dostawy na miejsce użytkownika -Zainstalowanie, uruchomienie i przetestowanie kompletnego urządzenia u Zamawiającego -Dostarczenie instrukcji obsługi w języku polskim -Zapewnienie autoryzowanego serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego -Urządzenie powinno być fabrycznie nowe i kompletne.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Pełnomocnictwo, w sytuacjach, w których uprawnienie do występowania w imieniu Wykonawcy nie wynika z przedłożonego dokumentu wyszczególnionego w punkcie III.4.2) pkt 2. W przypadku złożenia kserokopii pełnomocnictwo musi być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://wup.katowice.ibip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Urząd Pracy w Katowicach,
ul. Kościuszki 30 , pok. 305, III piętro..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.06.2012 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Urząd Pracy w Katowicach, ul. Kościuszki 30 , pok. 210- Kancelaria Urzędu, II piętro..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zakup współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Pomocy Technicznej Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa kserokopiarek, telefaksu oraz niszczarek.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ I Przedmiotem zamówienia jest: 1. Kopiarka cyfrowa - 2 sztuki -Laserowa technologia druku -Format kopii A3-A6 -Prędkość kopiowania : minimum 18 kopii na minutę ( A4); 8 kopii naminutę A3 -Podawanie papieru : min. 1 kaseta na 300 ark. formatu A3-A5 o gramaturze 80g m2 -Podajnik ręczny: min. 100 ark. formatu A6-A4 o gramaturze 45-160 g m2 -Czas wydruku pierwszej kopii : maks. 6 sekund -Pobór mocy w czasie drukowania : maks. 430 W -Kopiowanie wielokrotne : 1-999 kopii -Pamięć RAM : minimum 64 MB -Zoom: 25%-400% -Panel z klawiszami opisanymi w języku polskim, wyposażony w ekran LCD -Pokrywa oryginałów -Bęben o żywotności maks. 150 000 wydruków kopii A4 -Wymagany okres gwarancji : minimum 36 miesięcy lub 150.000 kopii; w tym okresie wymiana wszystkich części i materiałów eksploatacyjnych bezpłatna ( za wyjątkiem toneru i papieru ) 2. Kopiarka cyfrowa z podajnikiem i duplexem - 2 sztuki -Laserowa technologia druku -Format kopii A4-A6 -Prędkość kopiowania : minimum 28 kopii na minutę ( A4) - Podawanie papieru : min. 1 kaseta na 250 ark. A5-A4, o gramaturze 80 g m2 -Podajnik ręczny : min. 50 ark. A6-A4, o gramaturze 60-220g m2 -Czas uzyskania pierwszej kopii : maks. 7 sekund -Rozdzielczość drukowania : 1200 x 1200 dpi -Pamięć RAM : minimum 256 MB -Zoom: 25%-400% -Kopie wielokrotne 1-999 kopii -Pobór mocy w czasie drukowania : maks. 500 W -Panel z klawiszami opisanymi w języku polskim, wyposażony w ekran LCD -Kopiowanie dwustronne automatyczne -Automatyczny dwustronny podajnik dokumentów na min. 50 arkuszy -Możliwość skanowania na pamięć USB -Obsługiwane typy plików : PDF;JPEG;XPS -Funkcje skanowania sieciowego -Materiały eksploatacyjne : właściwa ilość tonerów, która zapewni wydrukowanie min. 50 000 stron A4 przy 5 % zaczernieniu strony -Wymagany okres gwarancji : minimum 36 miesięcy lub 100.000 kopii; w tym okresie wymiana wszystkich części i materiałów eksploatacyjnych bezpłatna ( za wyjątkiem toneru i papieru ) Wymagania dodatkowe W cenie oferty powinny być uwzględnione : -Wszelkie koszty dostawy na miejsce użytkownika -Zainstalowanie, uruchomienie i przetestowanie kompletnego urządzenia u Zamawiającego -Szkolenie w zakresie obsługi - u Zamawiającego w momencie dostawy urządzenia -Dostarczenie instrukcji obsługi w języku polskim oraz prospekty, foldery lub inne materiały zawierające wszystkie parametry techniczne dostarczonego urządzenia w języku polskim -Zapewnienie autoryzowanego serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego -Urządzenie powinno być fabrycznie nowe i kompletne.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: DOSTAWA KSEROKOPIAREK, TELEFAKSU ORAZ NISZCZAREK.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część II Przedmiotem zamówienia jest: 1. Niszczarka - 2 sztuki -Poziom bezpieczeństwa wg normy DIN 32757 -2 -Rodzaj cięcia : paski ( Strip Cut ) o szerokości nie większej niż 4 mm -Szerokość szczeliny wejściowej : nie mniejsza niż 240 mm -Ilość niszczonych kartek jednorazowo 70g m2 - min. 20 A4 -Automatyczny wyłącznik start stop zintegrowany z funkcją cofania -Automatyczny Stop w momencie przepełnienia kosza na ścinki -Niszczenie zszywek, spinaczy, płyt CD -Zabezpieczenie silnika przed przegrzaniem -Moc silnika : min. 500W -Silnik przystosowany do ciągłej pracy -Pojemność kosza min. 32 l -Wyciągany kosz na ścinki uchylne drzwi -Kółka ułatwiające przesuwanie urządzenia -Gwarancja 2 lata na urządzenie i 20 lat na noże tnące 2. Niszczarka -1 sztuka -Poziom bezpieczeństwa wg normy DIN 32757 -2 -Rodzaj cięcia : paski ( Strip Cut ) o szerokości nie większej niż 4 mm ( nie dopuszcza się urządzeń cross cut ) -Szerokość szczeliny wejściowej : nie mniejsza niż 310 mm -Ilość niszczonych kartek jednorazowo 70g m2 - min. 23 A4 -Automatyczny rewers w przypadku zacięcia papieru -Sygnalizacja zacięcia pełnego kosza otwartych drzwi przez diody LED -Niszczenie zszywek, spinaczy, kart plastikowych, płyt CD -Zabezpieczenie silnika przed przegrzaniem -Moc silnika : min. 500W -Silnik przystosowany do ciągłej pracy -Pojemność kosza min. 80 l -Wyciągany kosz na ścinki uchylne drzwi -Oddzielny kosz na niszczone płyty CD -Kółka ułatwiające przesuwanie urządzenia -Gwarancja 2 lata na urządzenie i 20 lat na noże tnące 3. Telefaks laserowy z funkcją kopiowania i skanowania - 1 sztuka -Podajnik ADF max 20 stron -Napisy na obudowie i raporty w j. polskim -Wyświetlacz LCD 16 znaków 2 linie -Szybkość drukowania do 24 str.min. -Książka telefoniczna na 100 numerów -Automatyczny podajnik dokumentów na min. 15 ark. -Pojemność kasety na papier : min. 200 ark. -Pojemność pamięci 32 Mb -Rozdzielczość drukowania 600x600dpi -Rozdzielczość skanowania optyczna do 600x1200dpi -Skanowanie mono kolor -Wysyłanie faksów : ręczne z szyby lub z podajnika ADF -Funkcja przełączania : telefon faks -Obsługiwany format papieru A4 -Bęben na 6 tys. kopii -Toner na 2 tys. kopii Wymagania dodatkowe W cenie oferty powinny być uwzględnione : -Wszelkie koszty dostawy na miejsce użytkownika -Zainstalowanie, uruchomienie i przetestowanie kompletnego urządzenia u Zamawiającego -Dostarczenie instrukcji obsługi w języku polskim -Zapewnienie autoryzowanego serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego -Urządzenie powinno być fabrycznie nowe i kompletne.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Remont sali gimnastycznej z zapleczem w Zespole Szkolno-Przedszkolnym Nr 17 w Katowicach
- Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru dla zadania Modernizacja hali sportowej przy Zespole Szkół Ogólnokształcących Mistrzostwa Sportowego im. Janusza Kusocińskiego w Raciborzu
- Remont wewnętrznych stref komunikacyjnych i stref wejściowych (schody, korytarze, drzwi itd.) w Zespole Szkolno-Przedszkolnym Nr 12 w Katowicach
- WYKONANIE ROCZNEGO PRZEGLĄDU I KONSERWACJI ORAZ OBSŁUGA SERWISOWA DWÓCH CHROMATOGRAFÓW CIECZOWYCH SPRZĘŻONYCH ZE SPEKTROMETREM MAS LC-MS/MS 6460
- Usługi cateringowe wraz z wynajmem sali na potrzeby 6 spotkań
- "Modernizacja istniejącego układu instalacji wentylacji i klimatyzacji laboratorium Banku Tkanek zlokalizowanego w budynku "E" Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Katowicach"
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów biurowych, książek i druków medycznych
- "Sukcesywna dostawa materiałów biurowych dla Gminy Wałbrzych i jej jednostek organizacyjnych"
- Dostawa artykułów administracyjno-biurowych dla 12. Wojskowego Oddziału Gospodarczego.
- Dostawa materiałów biurowych do biura projektu
- Dostawa materiałów biurowych, ksiąg raportów, etykiet samoprzylepnych, etykiet termotransferowych
- Zakup i sukcesywna dostawa materiałów kancelaryjno-biurowych - numer sprawy: 9/ZP/2025
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.