Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-06-06
Olsztyn: sukcesywne dostawy materiałów biurowych oraz tuszy i tonerów
Numer ogłoszenia: 122472 - 2008; data zamieszczenia: 06.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Szpital Zespolony, ul. Niepodległości 44, 10-045 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. (089) 532 6349, fax (089) 5326349.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.olsztyn.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: sukcesywne dostawy materiałów biurowych oraz tuszy i tonerów.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów biurowych do Miejskiego Szpitala Zespolonego w Olsztynie, zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. a) Wszystkie artykuły muszą być pierwszego gatunku, fabrycznie nowe i wolne od wad oraz spełniać warunki określone dla produktów bezpiecznych w rozumieniu art. 4 ustawy z dnia 12 grudnia 2003 r. o ogólnym bezpieczeństwie produktów (Dz. U. Nr 229 poz. 2275). Oferowane wyroby muszą ściśle odpowiadać cechom i parametrom określonym w załączniku do niniejszej specyfikacji: wykazie asortymentowo- ilościowym, posiadać określone przez Zamawiającego właściwości użytkowe i przyjęte standardy jakości. b) Wszystkie artykuły biurowe muszą posiadać oryginalne opakowania producenta, opatrzone w etykiety identyfikujące dany produkt. c) Materiały, w stosunku do których istnieje obowiązek posiadania certyfikatu na znak B lub deklaracji producenta Wykonawcy na zgodność z PN - zostaną odpowiednio w nie zaopatrzone. d) Sukcesywne dostawy Towarów będą następować w ciągu 3 (trzech) dni roboczych od dnia złożenia zamówienia (pismo, fax, e-mail).
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie zaistnienia przesłanek wykluczenia z postępowania, określonych w art. 24 Ustawy. 2) spełniają warunki określone art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 Ustawy, tzn.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawa nakłada obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Sposób oceny spełniania warunków: Ocena spełniania warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń w sposób jednoznaczny musi wynikać, iż Wykonawca spełnia wymienione warunki. Uzupełnienie wymaganych dokumentów będzie możliwe po upływie terminu składania ofert, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) Wykonawcy zagraniczni zamiast w/w dokumentu składają odpowiedni dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot. 2) Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 oraz oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie zaistnienia przesłanek wykluczenia z postępowania określonych w art. 24 ustawy - wzory oświadczeń stanowią załączniki do SIWZ. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.olsztyn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można uzyskać nieodpłatnie na wniosek wykonawcy przesłany drogą elektroniczną na adres e-mail: zamowienia@szpital.olsztyn.pl lub faksem na nr (89) 53-26-349..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.06.2008 godzina 10:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego (sekretariat) bud. Administracji..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: artykuły biurowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: LP. RODZAJ MATERIAŁU BIUROWEGO J.M. ILOŚĆ 1 TAŚMA CENOWA 4 cm x 3 cm OP. 200 2 TAŚMA CELAFONOWA KLEJĄCA 25 MM ROL. 60 3 TAŚMA KLEJĄCA DO PACZEK 50 MM ROL. 50 4 TAŚMA METKA 26x16 BIAŁA PROSTA ROL. 500 5 KLEJ BIUROWY TUBKA SZT. 200 6 KOPERTY ZĘBOWE 6x9 (a 150) OP. 13 7 KOSZULKI PLAS. A4 (a 100) OP 50 8 KOSZULKI PLAS. A5 (a 100) OP 5 9 OBWOLUTA L PLAS. A4 (a 25) OP 150 10 KOPERTY C4 BIAŁE - AKTOWE (a 250) OP 8 11 KOPERTY C6 SK BIAŁE- LISTOWE (a 1000) OP 15 12 KOPERTY B5 BIAŁE - PÓŁAKTOWE (a 500) OP 12 13 KOPERTY DL SZT 500 14 KOPERTY POWIETRZNE TYPU C SZT 200 15 KOPERTY SZARE B4 a 250 OP 72 16 KOPERTY SZARE B5 a250 OP 48 17 KOPERTY SZARE RTG 370x450 a 250 OP 60 18 NOTATNIK AKADEMICKI A4 96 K W TWARDEJ OPRAWIE SZT 100 19 BLOK BIUROWY A4 100 K SZT 50 20 BLOK BIUROWY A5 50 K SZT 50 21 KALKA OŁOWKOWA A4 SZT 200 22 KALKA TECHNICZNA A4 SZT 100 23 BLOK TECHNICZNY A4 SZT 4 24 SKOROWIDZ A4 2/3 SPIRALA SZT 10 25 DZIENNIK KORESPONDENCYJNY A4 SZT 10 26 ZESZYT 16 KARTKOWY A5 SZT 50 27 ZESZYT 32 KARTKOWT A5 SZT 50 28 ZESZYT 60 KARTKOWY A5 SZT 50 29 ZESZYT 96 KARTKOWY A5 SZT 50 30 SEGREGATOR A4/75 SZT 250 31 SEGREGATOR A4/50 SZT 50 32 ZSZYWACZE SZT 50 33 DZIURKACZE SZT 20 34 SPINACZE BIUROWE 25 MM PUD 1000 35 SPINACZE BIUROWE DUŻE 50 MM PUD 30 36 ZSZYWKI 24/6 OP 300 37 ZSZYWKI 23/6 OP 10 38 ZSZYWKI 23/8 OP 10 39 ZSZYWKI 23/10 OP 10 40 ZSZYWKI 23/13 OP 10 41 ZSZYWKI 23/15 OP 10 42 ZSZYWKI 23/17 OP 10 43 ZSZYWKI 23/20 OP 10 44 ZSZYWKI 23/24 OP 10 45 ZSZYWKI 24/8 OP 10 46 CINKOPISY (różne kolory-czerwony, czarny, zielony, niebieski) SZT 500 47 PISAKI(FLAMASTRY) (różne kolory-czerwony, czarny, zielony) SZT 500 48 ZAKREŚLACZE (MIX KOLORÓW) SZT 50 49 MARKERY WODOODPORNE SZT 60 50 KOREKTOR W DŁUGOPISIE SZT 20 51 OŁÓWKI SZT 50 52 DŁUGOPISY SZT 100 53 WKŁADY DO DŁUGOPISÓW (zwykłe) SZT 400 54 TECZKA TEKTUROWA WIĄZANA SZT 100 55 TECZKA TEKTUROWA Z GUMKĄ A4 SZT 100 56 TECZKA TEKTUROWA Z GUMKĄ A4 (różne kolory - czerwony, zielony, niebieski, żółty) SZT 60 57 TECZKA PLAS. WIĄZANA A4 SZT 100 58 SKOROSZYT TEKTUROWY Z ZACZEPEM A4 SZT 100 59 SKOROSZYT TEKTUROWY Z ZACZEPEM ½ A4 SZT 300 60 SKOROSZYT PLAST. Z ZACZEPEM Z MOŻLIWOŚCIĄ WPIECIA DO SEGREGATORA A4 SZT 440 61 SKOROSZYT PLAST. BEZ ZACZEPU A4 SZT 60 62 PAPIER KOMPUTEROWY 240x12 1+0 OP 5 63 PAPIER KOMPUTEROWY 240x12 1+1 OP 25 64 PAPIER KOMPUTEROWY 240x12 1+2 OP 5 65 PAPIER KOMPUTEROWY 360x12 1+0 OP 12 66 PAPIER KOMPUTEROWY 375x12 1+0 OP 3 67 PAPIER KOMPUTEROWY 390x12 1+0 OP 1 68 PAPIER KOMPUTEROWY 390x12 1+1 OP 1 69 PAPIER DO FAXU 216 MM ROL. 40 70 PAPIER BIAŁY MATOWY KSERO GRAMATURA 160 g/m2 ARK. 500 71 PAPIER KOLOROWY ŻOŁTY KSERO GRAMATURA 160 g/m2 ARK. 1000 72 PAPIER KOLOROWY ZÓŁTY KSERO GRAMATURA 80 g/m2 ARK. 500 73 PAPIER DALTON (nietermiczny) 57x25 ROL. 200 74 PAPIER DALTON KASOWY (nietermiczny) 44x27 ROL 80 75 PAPIER DALTON (termiczny) 57x25 ROL 40 76 PAPIER PHOTO 10x15 GRAMATURA 240 g/m2 ARK 2000 77 PAPIER KSERO A3 /80 g/m2/ RYZA 35 78 PAPIER KSERO A4 /80 g/m2/ RYZA 2600 79 TUSZ DO PIECZĄTEK /AUTOMAT/- MIX KOLORÓW OP 45 80 OKŁADKI DO BINDOWANIA - PRZÓD BEZBARWNA A4 OP 6 81 OKŁADKI DO BINDOWANIA - TYŁ COLOR A4 OP 6 82 GRZBIETY DO BINDOWANIA 6MM OP 3 83 GRZBIETY DO BINDOWANIA 8MM OP 2 84 GRZBIETY DO BINDOWANIA 10 MM OP 5 85 GRZBIETY DO BINDOWANIA 30MM OP 2 86 DYSKIETKI 3,5 1,44 MB (a 10) OP 10 87 PŁYTY DVD-R + KOPERTY SZT 350 88 PŁYTY CD 700 MB + KOPERTY SZT 600 89 NOŻYCZKI 21 CMM SZT 20.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Tusze i tonery.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: LP RODZAJ MATERIAŁU BIUROWEGO J.M. ILOŚĆ I TONERY DO DRUKAREK LASEROWYCH A HEWLETT - PACKARD C 4092 A SZT 14 Q 7551 A SZT 6 53 A ( DRUK. HP LJ P 2015 d) SZT 12 C 7115 A SZT 60 Q 2613 A SZT 42 Q 2612 A SZT 4 C 4096 A SZT 14 Q 5949 A SZT 20 C 3906 A SZT 4 Q 6511 A SZT 8 MINOLTA CF 9001 (KOLORY - CZARNY, ŻÓŁTY, NIEBIESKI, RÓŻOWY)- PO 4 SZT. SZT 16 B OKI B 4200/4300 SZT 18 B 6200/6300 SZT 12 C 8800 SZT 6 C XEROX P8EN/WC385 SZT 8 D KYOCERA TK17 FS1010 SZT 2 TK 60 FS 1800/3800 SZT 4 II TONERY DO KSEROKOPIAREK A SHARP SF 226 LT SZT 7 AR 016 T SZT 6 B OLIVETTI D-COPIA 16 SZT 3 III CARDRIDGE DO DRUKAREK ATRAMENTOWYCH A HEWLETT - PACKARD C 6615 DE SZT 72 C 6625 AE SZT 12 C 8727 AE SZT 12 C 8728 AE SZT 6 C 8765 EE SZT 12 C 8766 EE SZT 14 C 1823 DE SZT 4 51645 AE SZT 14 C 6578 AE SZT 10 51629 AE SZT 4 51649 AE SZT 4 C 6614 DE SZT 12 C 6656 AE SZT 10 C 6657 AE SZT 16 C 9362 EE SZT 8 C 9385 A /88/ SZT 4 C 9386 A /88/ SZT 2 C 9387 A /88/ SZT 2 C 9388 A /88/ SZT 2 C 9351 AE /21/ SZT 6 C 9352 AE /22/ SZT 6 B DRUKARKI LEXMARK Z 55 SZT 3 18S0090 SZT 2 IV TAŚMY DO DRUKAREK IGŁOWYCH A PANASONIC KXP 110/1090 SZT 6 B OKI ML 182/192/320/321 SZT 30 ML 393/395 SZT 6 C EPSON LQ 400/LQ 800 SZT 4 ERC 09/HX20 SZT 12 D CITIZEN JDP-3110 SZT 80 E CASIO KL-8100 TAŚMA O SZEROKOŚCI - 18 MM SZT 30 TAŚMA O SZEROKOŚCI - 9 MM SZT 60 V KASETY Z TONEREM DO FAKSÓW A PANASONIC KX - FA 83 X SZT 16 KX - FA 55 A SZT 6 B CANON BX3 SZT 6 C PHILIPS INK - FILM PFA 331 SZT 7.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Raport oddziaływania na środowisko przebiegu drogi ekspresowej S16 Mrągowo-Orzysz-Ełk w wariancie C
- Sukcesywna dostawa kruszywa łamanego frakcji 0-31,5 mm (C50/30) oraz płukanych grysów kamiennych o frakcji 2-5,6 mm oraz 5,6-11,2 mm
- Sukcesywna dostawa kationowej emulsji szybkorozpadowej niemodyfikowanej C65B3PU/RC, w łącznej ilości do 120 Mg
- ,,Aktualizacja projektów stałej organizacji ruchu dla 6 odcinków dróg wojewódzkich"
- "Wykonywanie usług przeglądów konserwacyjnych i napraw sprzętu gastronomiczno-chłodniczego Służby Żywnościowej na rzecz 22. Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Olsztynie w 2025 roku"
- Usługa cateringowa
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Doposażenie szkół podstawowych w ramach realizacji projektu "Regionalne wsparcie rozwoju kompetencji kluczowych w pomorskich szkołach.""
- "Sukcesywna dostawa materiałów biurowych dla Gminy Wałbrzych i jej jednostek organizacyjnych"
- Dostawa i montaż wyposażenia Centrum Produktu Lokalnego w Leśnej w ramach projektu Centrum usług turystycznych i promocji produktów regionalnych Kowary - Gmina Leśna
- Dostawa rolek termicznych do biletomatów oraz drukarek biletowych z nadrukiem LOGO Kolei linowej "Elka" w kolorze zielonym
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych, wyrobów papierniczych oraz artykułów gospodarczych na potrzeby WS SP ZOZ w Nowej Soli
- Zakup i sukcesywna dostawa materiałów kancelaryjno-biurowych, papieru biurowego, papieru ozdobnego oraz kopert (łącznie 247 pozycji w 4 częściach) - numer sprawy 1/ZP/2025
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.