eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SosnowiecPrzedmiotem zamówienia jest dostawa bonów towarowych zwanych dalej (bonami) (kod według Wspólnego Słownika Zamówień CPV 22865000-1 - talony) dla pracowników Zamawiającego o łącznej wartości nominałów190 470, 00 złotych (sto dziewięćdziesiąt tysięcy cztery

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-06

Sosnowiec: Przedmiotem zamówienia jest dostawa bonów towarowych zwanych dalej (bonami) (kod według Wspólnego Słownika Zamówień CPV 22865000-1 - talony) dla pracowników Zamawiającego o łącznej wartości nominałów: 190 470, 00 złotych (sto dziewięćdziesiąt tysięcy czterysta siedemdziesiąt złotych)
Numer ogłoszenia: 122476 - 2008; data zamieszczenia: 06.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Komunikacji Miejskiej Sp. z o.o. w Sosnowcu, ul. Lenartowicza 73, 41-219 Sosnowiec, woj. śląskie, tel. 032 2635016, fax 032 2927445.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pkm.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka Prawa Handlowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest dostawa bonów towarowych zwanych dalej (bonami) (kod według Wspólnego Słownika Zamówień CPV 22865000-1 - talony) dla pracowników Zamawiającego o łącznej wartości nominałów: 190 470, 00 złotych (sto dziewięćdziesiąt tysięcy czterysta siedemdziesiąt złotych).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Bony muszą posiadać następujące nominały: a) 10 złotych 35 sztuk, b) 20 złotych 726 sztuk, c) 50 złotych 1756 sztuk, d) 100 złotych 878 sztuk,

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 22.86.50.00 - Talony Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.97.50 - Talony .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 3.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć ofertę wadium na cały termin związania ofertą. Termin związania ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się z upływem terminu składania ofert. 2. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 4 000 zł, (słownie: cztery tysiące złotych). 3. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Oznacza to: 1) że w tym terminie na koncie Zamawiającego muszą znaleźć się pieniądze, tzn. musi być uznany rachunek Zamawiającego na kwotę wadium, w tym przypadku do oferty należy dołączyć kserokopię przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, lub 2) oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w formie innej niż pieniężna musi być dostarczony Zamawiającemu; w tym przypadku, oryginał dokumentu i jego poświadczoną za zgodność z oryginałem (przez Wykonawcę) kserokopię, należy złożyć wraz z ofertą, przy czym oryginał dokumentu należy złożyć w formie umożliwiającej jego zwrot Wykonawcy po zakończeniu postępowania (nie powinien być wszyty ani wbindowany w ofertę). 4. Wadium można wnieść w jednej lub w kilku następujących formach : 1) pieniądzu , 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późniejszymi zmianami). 5. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 46 1050 1142 1000 0022 6439 4442 - z dopiskiem -wadium bony towarowe. 6. W przypadku zabezpieczenia oferty jedną z form (lub kilkoma formami) wadium, określonych w ust. 4 pkt 2, 3, 4, 5, konieczne jest wskazanie w tych dokumentach okoliczności określonych w art. 46 ust. 5 ustawy, jako przesłanek powodujących utratę wadium. 7. Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona w wymaganym terminie dopuszczalną formą wadium, zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona. 8. Wadium zostanie zwrócone Wykonawcom na zasadach określonych w art. 46 ust. 1 - 2 ustawy. 9. Wykonawca, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 2 pkt. 2 i 3 ustawy, zobowiązany będzie do ponownego wniesienia wadium, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu unieważnione zostaną czynności wykluczenia Wykonawcy lub odrzucenia oferty. Wykonawca ten zobowiązany będzie do wniesienia wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 10. Wykonawca traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego, w przypadkach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy udokumentują: 1) spełnienie warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, tj.: a) posiadanie uprawnień do wykonywania działalności w zakresie pozostałej działalności komercyjnej, gdzie indziej nie sklasyfikowanej, b) posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia w okresie wymaganym przez Zamawiającego, d) nie podleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia;. 2. Stwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu wymaganych od Wykonawców, o których mowa w ust. 1 pkt 1, będzie dokonane w oparciu o złożone wraz z ofertą: 1) oświadczenie o spełnieniu tych warunków, 2) dokumenty wymagane i żądane informacje, o których mowa w ust. 2 niniejszej SIWZ, według formuły: spełnia ; nie spełnia. 3. Niespełnienie chociażby jednego z warunków, o których mowa w ust. 1, powodować będzie wykluczenie Wykonawcy z postępowania (art. 24 ust. 1, ust. 2 ustawy) oraz odrzucenie jego oferty (art. 24 ust. 4, art. 89 ust. 1 pkt 5 ustawy). Za niespełnienie wymaganego warunku, z zastrzeżeniem zapisu art. 26 ust. 3 ustawy, uważane będzie: 1) brak któregokolwiek z wymaganych oświadczeń, dokumentów, informacji, 2) złożenie któregokolwiek z wymaganych oświadczeń, dokumentów i informacji o treści innej niż wymagana .
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenia i dokumenty, jakie muszą złożyć wraz z ofertą Wykonawcy, w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 1) w celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie pozostałej działalności komercyjnej, gdzie indziej nie sklasyfikowanej oraz, że nie podlega wykluczeniu z postępowania- Zamawiający żąda, aby Wykonawca złożył oświadczenie o spełnieniu tych warunków oraz potwierdził treść tego oświadczenia dokumentem (w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę) wymienionym w § 1 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006r., w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605), a mianowicie: aktualnym odpisem z właściwego rejestru albo aktualnym zaświadczeniem o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) w celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a mianowicie: wykonania przez Wykonawcę w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej dostawy odpowiadającej swoim zakresem przedmiotowi zamówienia, która opiewała na cenę minimum 100 tys. zł (słownie: sto tysięcy złotych) - Zamawiający żąda, aby Wykonawca złożył oświadczenie1 o spełnieniu tego warunku, 3) w celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj.: posiadania środków finansowych lub zdolności kredytowej na poziomie minimum: 50 tys. zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych) - Zamawiający żąda, aby Wykonawca złożył oświadczenie1 o spełnieniu tego warunku. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentu, o których mowa w ust. 1 pkt 1, składa dokument (w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę) lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 3. Dokument, o którym mowa w ust. 2 , powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w ust. 2, zastępuje się go dokumentem (w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę) zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 98
  • 2. Okres ważności bonów - 1
  • 3. Ilość punktów handlowych na terenie miasta: Sosnowca, Będzina, Dąbrowy Górniczej lub Czeladzi - 1

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pkm.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: PKM Sp. z o. o. , ul.Lenartowicza 73, 41-29 Sosnowiec, pokój 210, cena SIWZ 30 zł.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.06.2008 godzina 10:00, miejsce: Przedsiębiorstwo Komunikacji Miejskiej Sp. z o. o., ul. Lenartowicza 73, 41-219 Sosnowiec, pokój 210.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.