eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ToruńZorganizowanie i przeprowadzenie cyklu szkoleń z zakresu testowania systemów informatycznych w ramach Projektu Program e-Cło

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-06-24

Toruń: Zorganizowanie i przeprowadzenie cyklu szkoleń z zakresu testowania systemów informatycznych w ramach Projektu Program e-Cło
Numer ogłoszenia: 122553 - 2013; data zamieszczenia: 24.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Izba Celna w Toruniu , ul. Mazowiecka 63/65, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 611-73-03, faks 56 611 74 60.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.izbacelna.torun.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie cyklu szkoleń z zakresu testowania systemów informatycznych w ramach Projektu Program e-Cło.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem niniejszego zamówienia jest organizacja, przeprowadzenie szkoleń, w tym szkoleń z egzaminami z zakresu testowania systemów wchodzących w skład Systemu Informacyjnego Służby Celnej realizowanych w ramach przedsięwzięć Projektu Program e-Cło współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego określonych w ust. 4; po zakończeniu każdego szkolenia uczestnicy otrzymają zaświadczenie o jego ukończeniu; w przypadku szkoleń z egzaminem po pozytywnym zaliczeniu egzaminu uczestnicy otrzymają certyfikaty. 2. Poprzez szkolenia rozumie się podnoszenie kompetencji funkcjonariuszy/pracowników Służby Celnej z zakresu testowania systemów informatycznych. 3. Uczestnikami szkoleń są osoby zarządzające lub uczestniczące w procesie testowania systemów wchodzących w skład Systemu Informacyjnego Służby Celnej realizowanych w ramach przedsięwzięć projektu Program e-Cło współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. 4. W ramach realizacji zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do zorganizowania i przeprowadzenia niżej wymienionych szkoleń: 1) ISTQB Certified Tester Foundation Level wraz z egzaminem; 2) ISTQB Advanced - CORE (przygotowanie do szkoleń ISTQB Advanced Test Manager, ISTQB Advanced Test Analyst i ISTQB Advanced Technical Test Analyst); 3) ISTQB Advanced Test Manager (po szkoleniu CORE) wraz z egzaminem; 4) ISTQB Advanced Test Analyst (po szkoleniu CORE) wraz z egzaminem; 5) ISTQB Advanced Technical Test Analyst (po szkoleniu CORE) wraz z egzaminem; 6) REQB Certificate Foundation Level wraz z egzaminem; 7) REQB Certificate Advanced Level Requirements Manager wraz z egzaminem; 8) Testowanie w Metodykach Agile; 9) Testowanie oprogramowania metodą systematyczną; 10) Automatyzacja procesu testowego; 11) Podstawy XML; 12) Modelowanie danych z użyciem XML wraz z egzaminem; 13) Przechowywanie danych i ich obróbka - XQuery i XPath wraz z egzaminem; 14) Kontrola danych i prezentacja - XML Schema i XSLT wraz z egzaminem. Do przeprowadzenia szkoleń wskazanych w pkt 1-5 i egzaminów wskazanych w pkt 1,3,4,5 wymagana jest akredytacja ISTQB lub organizacji uprawnionych przez ISTQB. Do przeprowadzenia szkoleń i egzaminów wskazanych w pkt 6, 7 wymagana jest akredytacja REQB lub organizacji uprawnionych przez REQB. Powyższe określenie (ust.1-4) odpowiada opisowi przedmiotu zamówienia zawartemu w Rozdziale III ust.1-4 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zwanej dalej SIWZ. Charakterystyka poszczególnych szkoleń znajduje się w Rozdz.III ust. 5 SIWZ.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiajacy przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających w wysokosci do 50% wartości zamówienia podstawowego zgodnie z art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych (zwanej dalej także ustawą Pzp)

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.00.00 - Usługi szkolenia specjalistycznego .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.11.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych). 2.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1)pieniądzu, 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy musi być poręczeniem pieniężnym, 3)gwarancjach bankowych, 4)gwarancjach ubezpieczeniowych, 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 3.Wniesione wadium musi obejmować okres związania ofertą i nie może zawierać żadnych ograniczeń sprzecznych z ustawą Prawo zamówień publicznych, w szczególności ograniczających możliwość zrealizowania praw określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 4.Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Izby Celnej w Toruniu NBP 0/0 Bydgoszcz nr 26 1010 1078 0040 2413 9120 0000 z dopiskiem Wadium: szkolenia z zakresu testowania - nr sprawy 430000-ILGW-253-9/13. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uzna wadium, które znalazło się na wskazanym koncie Zamawiającego najpóźniej do terminu składania ofert. 5.W przypadku wniesienia wadium w formach niepieniężnych, oryginał musi być złożony wraz z ofertą w oddzielnej kopercie, natomiast potwierdzona za zgodność z oryginałem kopia winna być załączona do oferty. Nie należy załączać oryginału dokumentu wadialnego do oferty

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który spełnia warunek, dotyczący posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, przy czym Zamawiający nie ustanawia żadnych szczególnych wymagań odnośnie tego warunku. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawcę przedmiotowego warunku udziału w postępowaniu, na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 pkt 1-4 ustawy Pzp, przy użyciu formuły spełnia-nie spełnia. Wykonawca niespełniający tego warunku zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, z zastrzeżeniem art. 26 ust.3 ustawy Pzp. Wzór oświadczenia został zawarty w załączniku B do SIWZ Wzory oświadczeń.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który spełnia warunek, dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia.Zamawiajacy uzna warunek za spełniony, gdy Wykonawca wykaże się należytym wykonaniem a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również należycie wykonywanych usług, w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej: 1)trzech zamówień polegających na świadczeniu usług szkoleniowych obejmujących tematykę testowania systemów informatycznych o łącznej wartości co najmniej 100 000 zł brutto, oraz 2) trzech zamówień polegających na świadczeniu usług szkoleniowych obejmujących tematykę zarządzania wymaganiami o łącznej wartości co najmniej 100 000 zł brutto. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawcę przedmiotowego warunku udziału w postępowaniu, na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 pkt 1-4 ustawy Pzp i wykazu usług, przy użyciu formuły spełnia-nie spełnia. Wykonawca niespełniający tego warunku zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, z zastrzeżeniem art. 26 ust.3 ustawy Pzp. Wzór oświadczenia został zawarty w załączniku B do SIWZ Wzory oświadczeń, wzór wykazu usług został zawarty w załączniku B do SIWZ Wzór wykazu usług.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który spełnia warunek, dotyczący dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym, przy czym Zamawiający nie ustanawia żadnych szczególnych wymagań odnośnie tego warunku. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawcę przedmiotowego warunku udziału w postępowaniu, na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 pkt 1-4 ustawy Pzp, przy użyciu formuły spełnia-nie spełnia. Wykonawca nie spełniający tego warunku zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, z zastrzeżeniem art. 26 ust.3 ustawy Pzp. Wzór oświadczenia został zawarty w załączniku B do SIWZ Wzory oświadczeń.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który spełnia warunek, dotyczący dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiajacy uzna warunek za spełniony, gdy Wykonawca wykaże się dysponowaniem osobami spełniającymi następujące wymagania: 1) Koordynator -1 osoba, a) minimum średnie wykształcenie; b) minimum 3-letnie doświadczenie zawodowe w organizowaniu szkoleń i koordynacji usług szkoleniowych. 2) Wykładowca z ISTQB - co najmniej 1 osoba dla szkoleń ISTQB, o których mowa w Rozdziale III ust. 4 pkt 1-5 SIWZ; przy zachowaniu wymienionych wymagań jedna osoba może być wykładowcą dla wszystkich rodzajów szkoleń: a) minimum średnie wykształcenie, b) minimum 3-letnie doświadczenie zawodowe w prowadzeniu szkoleń, c) doświadczenie w prowadzeniu szkoleń, zdobyte poprzez przeprowadzenie jako wykładowca: - minimum 5 szkoleń ISTQB Foundation Level dla przeprowadzenia szkolenia ISTQB Foundation Level, - minimum 5 szkoleń ISTQB Advanced - Core dla przeprowadzenia szkolenia ISTQB Advanced - Core, - minimum 5 szkoleń ISTQB Advanced Test Manager dla przeprowadzenia szkolenia ISTQB Advanced Test Manager, - minimum 5 szkoleń ISTQB Advanced Test Analyst dla przeprowadzenia szkolenia ISTQB Advanced Test Analyst, - minimum 5 szkoleń ISTQB Advanced Technical Test Analyst dla przeprowadzenia szkolenia ISTQB Advanced Technical Test Analyst. 3) Wykładowca z zakresu REQB - co najmniej 1 osoba dla szkoleń REQB, o których mowa w Rozdziale III ust. 4 pkt 6,7 SIWZ; przy zachowaniu wymienionych wymagań jedna osoba może być wykładowcą dla wszystkich rodzajów szkoleń: a) minimum średnie wykształcenie, b) minimum 3-letnie doświadczenie zawodowe w prowadzeniu szkoleń, c) doświadczenie w prowadzeniu szkoleń, zdobyte poprzez przeprowadzenie jako wykładowca: - minimum 5 szkoleń REQB Certificate Foundation Level dla przeprowadzenia szkolenia REQB Certificate Foundation Level, - minimum 5 szkoleń REQB Certificate Advanced Level Requirements Manager dla przeprowadzenia szkolenia REQB Certificate Advanced Level Requirements Manager. 4) Wykładowca z zakresu XML - co najmniej 1 osoba dla szkoleń XML o których mowa w Rozdziale III ust. 4 pkt 11-14 SIWZ przy zachowaniu wymienionych wymagań jedna osoba może być wykładowcą dla wszystkich rodzajów szkoleń: a) minimum średnie wykształcenie, b) minimum 3-letnie doświadczenie zawodowe w prowadzeniu szkoleń, c) doświadczenie w prowadzeniu szkoleń, zdobyte poprzez przeprowadzenie jako wykładowca: - minimum 5 szkoleń Podstawy XML dla przeprowadzenia szkolenia podstawy XML; - minimum 5 szkoleń Modelowanie danych z użyciem XML dla przeprowadzenia szkolenia modelowanie danych z użyciem XML; - minimum 5 szkoleń Przechowywanie danych i ich obróbka - XQuery i XPath dla przeprowadzenia szkolenia przechowywanie danych i ich obróbka - XQuery i XPath; - minimum 5 szkoleń Kontrola danych i prezentacja - XML Schema i XSLT dla przeprowadzenia szkolenia kontrola danych i prezentacja - XML Schema i XSLT. 5) Wykładowca z zakresu automatyzacji procesu testowego - co najmniej 1 osoba: a) minimum średnie wykształcenie, b) minimum 3-letnie doświadczenie zawodowe w prowadzeniu szkoleń, c) doświadczenie w prowadzeniu szkoleń, zdobyte poprzez przeprowadzenie jako wykładowca minimum 5 szkoleń z zakresu automatyzacji procesu testowego. 6) Wykładowca z zakresu testowania metodą Agile - co najmniej 1 osoba: a) minimum średnie wykształcenie, b) minimum 3-letnie doświadczenie zawodowe w prowadzeniu szkoleń, c) doświadczenie w prowadzeniu jako wykładowca minimum 5 szkoleń z zakresu testowania metodą Agile. 7) Wykładowca z zakresu metodyk testowania oprogramowania metodą systematyczną - co najmniej 1 osoba: a) minimum średnie wykształcenie, b) minimum 3-letnie doświadczenie zawodowe w prowadzeniu szkoleń, c) doświadczenie w prowadzeniu jako wykładowca minimum 5 szkoleń z zakresu testowania oprogramowania metodą systematyczną. Przy zachowaniu wszystkich wymagań wymienionych w pkt 2-7, Zamawiający uzna spełnienie tego warunku także w przypadku dysponowania przez Wykonawcę jedną osobą spełniającą wszystkie te wymagania. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawcę przedmiotowego warunku udziału w postępowaniu, na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 pkt 1-4 ustawy Pzp i wykazu osób, przy użyciu formuły spełnia-nie spełnia. Wykonawca niespełniający tego warunku zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, z zastrzeżeniem art. 26 ust.3 ustawy Pzp. Wzór oświadczenia został zawarty w załączniku B do SIWZ Wzory oświadczeń, wzór wykazu osób został zawarty w załączniku B do SIWZ Wzór wykazu osób.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który spełnia warunek, dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej. Zamawiający uzna warunek za spełniony, gdy Wykonawca wykaże się posiadaniem środków lub zdolności kredytowej w wysokości co najmniej 70 000,00 zł (słownie: siedemdziesiąt tysięcy złotych). Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawcę przedmiotowego warunku udziału w postępowaniu, na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 pkt 1-4 ustawy Pzp i informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, przy użyciu formuły spełnia-nie spełnia. Wykonawca nie spełniający tego warunku zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, z zastrzeżeniem art. 26 ust.3 ustawy Pzp. Wzór oświadczenia został zawarty w załączniku B do SIWZ Wzory oświadczeń.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    należycie wykonane a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również należycie wykonywane usługi, w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie polegające na świadczeniu usług szkoleniowych obejmujących tematykę testowania systemów informatycznych oraz świadczeniu usług szkoleniowych obejmujących tematykę zarządzania w zakresie wymaganym przez Zamawiającego w pkt III.3.2);
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Dokumenty uprawniające do prowadzenia szkoleń oraz przeprowadzania egzaminów: 1)ISTQB dla szkoleń wskazanych w Rozdziale III ust. 4 pkt 1-5 SIWZ i egzaminów wskazanych w Rozdziale III ust. 4 pkt 1,3,4,5 SIWZ; 2) REQB dla szkoleń i egzaminów wskazanych w Rozdziale III ust. 4 pkt 6, 7 SIWZ.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Pzp Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 2. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, określonych w pkt III 4.3.1), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub przed notariuszem, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiany umowy zgodnie z Rozdz. XX SIWZ i § 11 ust. 3 Wzoru Umowy (załącznik C do SIWZ): 3. Zamawiający przewiduje następujące możliwości dokonania istotnych zmian postanowień zawartej Umowy w przypadku: 1) zmiany obowiązujących przepisów podatku VAT zastosowanych przez Wykonawcę przy obliczaniu oferowanej ceny przez Wykonawcę w zakresie zmiany wartości Umowy, 2) konieczności zmiany terminu realizacji Umowy wynikającej z działania siły wyższej, o której mowa w § 13 Umowy, lub wynikającej ze zmiany Umowy o dofinansowanie Projektu Program e-Cło, 3) konieczności zmiany zakresu i terminu realizacji przedmiotu Umowy, w tym poszczególnych jej elementów, o ile zmiana taka jest korzystna dla Zamawiającego lub jest niezbędna w celu prawidłowej realizacji projektu Program e-Cło, 4) rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w Umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie Umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Strony Umowy - w zakresie dostosowania Umowy do tych zmian, 5) konieczności zmiany terminu wykonania Umowy lub terminów płatności, spowodowanej wstrzymaniem/przerwaniem wykonania Projektu z przyczyn zależnych od Zamawiającego lub będących następstwem zaistnienia Siły wyższej, lub będących następstwem zmiany harmonogramu wpływu środków od instytucji finansujących Umowę oraz zmiany okresu kwalifikowalności wydatków związanych z realizacją projektu Program e-Cło, w ramach którego realizowana jest przedmiotowa Umowa w zakresie dostosowania Umowy do tych zmian, 6) konieczności wprowadzenia zmian będących następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym a innym niż Wykonawca podmiotem, w tym instytucjami finansującymi i nadzorującymi realizację projektu Programu e-Cło, w ramach którego realizowana jest Umowa, 7)rozbieżności lub niespójności w treści Umowy (wraz z załącznikami oraz dokumentami stanowiącymi jej integralną część), a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności lub niespójności - w zakresie niezbędnym do usunięcia tych rozbieżności lub niespójności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.izbacelna.torun.pl/przetargi.html
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Izba Celna w Toruniu, ul. Mazowiecka 63/65, 87-100 Toruń, pokój nr 305.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.07.2013 godzina 12:00, miejsce: Izba Celna w Toruniu, ul. Mazowiecka 63/65, 87-100 Toruń, kancelaria-pokój 208 (II piętro).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie jest realizowane w ramach 7. Osi Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013 - POIG - Projekt Program e-Cło dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego; Instytucja zamawiająca dokonuje zakupu w imieniu innych instytucji zamawiających - Minister Finansów Ministerstwo Finansów, ul. Świętokrzyska 12, 00-916 Warszawa (rodzaj zamawiającego: administracja rządowa centralna). Zamawiający reprezentowany przez Dyrektora Izby Celnej w Toruniu.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.